Vi der venter på storken!

Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12185

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 12. feb 2016, 16:33

Æble skrev:Årh ax :sol:

Kæmpe tillykke :pompom:

Hvor er det fantastisk :love:


Mange tak! Det er nemlig fantastisk... Ih, jeg bobler over af glæde. :banan:

Men jeg vil vende tilbage til sofaen og min mand, så jeg logger af igen... Tænkte jeg hellere lige måtte give en opdatering her i tråden, når nu I havde fulgt lidt med i mine tanker fra de sidste par uger. I er skønne - hver og én! :kys:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 12. feb 2016, 16:33

:banan: Kæmpe tillykke Ax - hvor er det dejligt
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. feb 2016, 16:38

:banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

Ax for satan!!!!!!! TILLYKKE!! Hvor er det dog bare fantastisk :klap:

:blomst:

Har slet ikke positive smileys nok!

Er så glad på dine vegne, at jeg næsten tilgiver, at du har givet mig mit første røde kort i min ca 10 år lange debatkarriere :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. feb 2016, 16:39

Æble skrev:Synes det gør cyklussen mindre lang at følge med og heppe på jer andre. Så sker der noget spændende fertilitetsrelateret selvom min egen æl og ikke-mens er laaaangt væk :D


Den kender jeg godt :lol:
1
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 12. feb 2016, 17:13

achillaxedprune skrev:Jeg har haft travlt med at fejre, tale med familien og nærmeste venner, forsøge at forstå det og spise sejrskage.... Jeg er gravid!!! :banan: endda med meget højt graviditetstal, så måske det bliver tvillinger. :dåne:

Så massegraviditet commin' up til alle i tråden!


:banan: :banan: :banan: :love2: :love2: :rock: :rock:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12185

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 12. feb 2016, 17:26

MyGirl skrev::banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

Ax for satan!!!!!!! TILLYKKE!! Hvor er det dog bare fantastisk :klap:

:blomst:

Har slet ikke positive smileys nok!

Er så glad på dine vegne, at jeg næsten tilgiver, at du har givet mig mit første røde kort i min ca 10 år lange debatkarriere :lol:


Tak! Og rødt?! Og noes... Så har jeg fået trykket forkert. Beklager - har ellers forsøgt at give grønt som tak for de søde indlæg, men det er så åbenbart svipset. :genert:

Men jeg skulle lige læse jeres søde beskeder op for min mand... Hehe, han takker også! Så fint altså. :lun:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. feb 2016, 17:28

achillaxedprune skrev:
MyGirl skrev::banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

Ax for satan!!!!!!! TILLYKKE!! Hvor er det dog bare fantastisk :klap:

:blomst:

Har slet ikke positive smileys nok!

Er så glad på dine vegne, at jeg næsten tilgiver, at du har givet mig mit første røde kort i min ca 10 år lange debatkarriere :lol:


Tak! Og rødt?! Og noes... Så har jeg fået trykket forkert. Beklager - har ellers forsøgt at give grønt som tak for de søde indlæg, men det er så åbenbart svipset. :genert:

Men jeg skulle lige læse jeres søde beskeder op for min mand... Hehe, han takker også! Så fint altså. :lun:


Gik også stærkt ud fra, det var en fejl ;) synes ikke, jeg havde været SÅ øretæveindbydende :D

Ihhh... I må bare være være verdens lykkeligste :lun:
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 12. feb 2016, 19:43

Bøtte skrev:Ja der er spænding hver uge :-D

Godtnavn, spændende med kvalme. Hvor tidligt startede det sidste gang?


Jeg fik først sådan rigtig kvalme i uge 5, men dagen før jeg testede positivt klagede jeg over mærkelige lugte, og har ikke kvalme nu, kun når der er ting der lugter. Jeg planlægger at følge trop og teste positivt om en uges tid!


Kæmpe stort tillykke ax :banan: Jeg er selv bange for tvillinger, men havde jeg meget svært ved at blive gravid ville jeg nok som dig ønske tvillinger!
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9840
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9575

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Spjaerten » 12. feb 2016, 21:18

Stort tillykke Ax :lun:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 12. feb 2016, 23:54

Hvor er det fantastisk Ax :love: :banan: :banan: Kæmpe stort tillykke :lun: :dåne:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12185

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 13. feb 2016, 07:43

godtnavn skrev:
Bøtte skrev:Ja der er spænding hver uge :-D

Godtnavn, spændende med kvalme. Hvor tidligt startede det sidste gang?


Jeg fik først sådan rigtig kvalme i uge 5, men dagen før jeg testede positivt klagede jeg over mærkelige lugte, og har ikke kvalme nu, kun når der er ting der lugter. Jeg planlægger at følge trop og teste positivt om en uges tid!


Kæmpe stort tillykke ax :banan: Jeg er selv bange for tvillinger, men havde jeg meget svært ved at blive gravid ville jeg nok som dig ønske tvillinger!


Sådan... Jamen, nu begynder lavinen af babyer i denne tråd! :pompom:
Jeg krydser fingre!

Og tak... Jeg ville nu også gerne have tvillinger alligevel. Det var det eneste gode ved, at vi gik i behandling: muligheden for at få søskende på én gang. Så bliver det spændende her om 3 uger, at se om der er 1 eller 2 små hjerteslag derinde. Og ved I hvad... Min mand er faldet i søvn de sidste par dage med hånden på min mave. :love2: :love2: :love2:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12185

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 13. feb 2016, 07:49

Og tusind tak for jeres indlæg og kort... Ih, hvor er I søde herinde. :lun: jeg kan desværre ikke finde ud af at multiqoute, så derfor denne besked. :)

Jeg vil dog heller ikke highjacke tråden for meget, da det måske også kan være lidt træls for jer, der stadig er igang... Men jeg er så glad for jeres søde beskeder. Og jeg håber, at I alle snart kan forlade denne tråd og få lov til at blive lige så glad og lettet som mig.

God babykarma til jer alle: :preggo1: :preggo2: :preggo1: :preggo2: :preggo1: :preggo2: :preggo1: :preggo2: :preggo1: :preggo2:
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9464

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sorenspige » 13. feb 2016, 12:03

Stort tillykke Ax :banan: :banan: :banan:.

Spændende om det er tvillinger.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. feb 2016, 17:09

Jeg har haft kæmpe tudetur i dag, er så latterlig bange for ikke at være gravid denne måned. Er jo sidste måned hvis jeg skal nå længere end sidst før min tidligere termin. Da vi begyndte at prøve igen tænkte jeg at selvfølgelig nåede vi det, der var jo 5 måneder, men nu sidder jeg her 5 måneder efter og er måske endnu ikke gravid.

Ydermere blev jeg jo undersøgt af gyn, alt var normalt i følge ham og en masse blodprøver, men har haft så ondt i underlivet de sidste dage. Så medmindre jeg rent faktisk er gravid, og smerter er ligamentssmerter, (som dog først kom senere sidst jeg var gravid, men der udviklede fosteret sig jo også for langsomt) så skal jeg åbenbart bare leve med de her smerter. Jeg synes verden er noget værre bæ.

Jeg synes der er alt for lang tid til fredag hvor jeg har planlagt at teste, men omvendt så frygter jeg også fredag så jeg håber den dag aldrig kommer, og jeg aldrig vil få at vide hvis det ikke lykkes.

Jeg ved godt at mange i tråden har prøvet længere tid end mig, men er nået til et punkt hvor jeg bare ikke gider være i min krop mere.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. feb 2016, 17:16

Årh godtnavn :ae: Forstår dig så godt. Har ingen gode råd, men du er ikke alene. Håber så meget du får den positive test i næste uge :kys:
1

Tilbage til "Graviditet"