Valentines ?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23202

Re: Valentines ?

Indlægaf Mani » 14. feb 2016, 11:51

Jeg har fået en valentines buket af min 11 årige - vintergækker fra haven :dåne: Så bliver det ikke meget bedre i min bog.

Manden og jeg fejre kærligheden til hinanden med en dinning week middag i morgen og en tur til Bruxelles fredag til søndag :lun:
4
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Valentines ?

Indlægaf Fru Sunshine » 14. feb 2016, 12:18

icelady skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Men det gør du ikke. Der er tvunget chokolade, sterinlys og lyserøde plysbamser. Og her er Valentins blomster: :blomst:


Nu du siger chokolade...jeg har da vist en pose Guldkarameller liggende :gruble:

Damn....ramt alligevel. :(

Chokolade kan mildne selv de sejeste modstandere :-D
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Valentines ?

Indlægaf Fru Sunshine » 14. feb 2016, 12:19

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
GnueN skrev:Der er så meget sweet luuuuurve i den hér tråd, at jeg slet ikke behøver blomster og chokolade til at forsøde tilværelsen i dag. :lol:

:D Det er imponerende, hvor alvorligt og personligt dette emne kan gøre folk.

Man må vel godt debattere på en debat?

Det er vel i bund og grund også det jeg gør?

Egentlig burde vi bare dele en æske chokolade.
Synes jeg.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Valentines ?

Indlægaf Kommodedyret » 14. feb 2016, 12:42

I dag vil jeg fejre min kærlighed til søde drikkevarer med brus.
Jeg fandt en dåse med energidrik ude i køkkenskabet.
Drikken er lyserød. Det KAN bare ikke være et tilfælde.
5
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Valentines ?

Indlægaf Fru Sunshine » 14. feb 2016, 12:45

GnueN skrev:
Fru Sunshine skrev:Egentlig burde vi bare dele en æske chokolade.
Synes jeg.


Sådan noget i denne dúr? :lol:

Edible anus chocolate butthole mold

Hvis der er godt med fyld i.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Valentines ?

Indlægaf Karkluden » 14. feb 2016, 12:46

HappyPaww skrev:Jer der har så meget imod dagen, vil I så heller ikke fejre jeres bryllupsdag/årsdag/fødselsdag osv? Det er da lige så meget dage hvor man "tvangsindlægges" til at give gaver, blomster osv. fordi datoen siger man skal - og ikke fordi man lige har lyst.

Vi giver heller ikke julegaver, og fødselsdag er i høj grad symbolske gaver, som oftest ikke engang gives på dagen :) Som sagt er vi på ingen måde mod de forskellige begivenheder af princip, og giver lystigt til andres fødselsdag og jul, og vi laver også ofte et eller andet sammen i december (spa day, ud at spise etc), men vi har bare aldrig rigtigt været til det med at så SKAL man give en gave nu.
Men jeg kunne aldrig drømme om at påtale det overfor andre, der nyder at gå meget op i Valentines eller store julegaver til deres partner.

Jeg har fx heller ikke på nogen måde lyst til at bruge mange penge på et bryllup, og jeg får det virkelig dårligt ved tanken om at bruge fx 50000 kr eller mere på det. Jeg synes, det er decideret dumt, hvis du spørger mig om min ærlige mening. Selvom jeg gerne vil giftes, det bliver bare på en mere "primitiv" og billig måde, fordi det slet ikke er mig det der kæmpe bryllupsræs, og hvis kæresten ønskede det, så måtte vi finde et kompromis. Men jeg kunne aldrig drømme om at sige til min veninde, der ønsker et slotsbryllup med 200 gæster, at jeg synes, hun er tosset. Det jo bare hendes store drøm og dejligt for hende.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Valentines ?

Indlægaf HappyHippo » 14. feb 2016, 12:47

Jeg synes det er hyggeligt, men vi fejrer det ikke med gaver. Bare lidt "skaaaaat, det er valentiiiiiines, *kyskys*. Tror vi skal have hottere til aften :D
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Valentines ?

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. feb 2016, 13:06

fejrer det ikke, har aldrig gjort.
Men jo, jeg husker at gøre noget godt for min mand, og alle de andre mennesker jeg elsker, med jævne mellemrum, fordi det gør mig selv glad også.

Har ikke været hele tråden igennem, så med fare for at den allerede er postet, så synes jeg i skulle se
Anton Bergs Valentines Experiment.

1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Valentines ?

Indlægaf Pandesteg » 14. feb 2016, 13:17

Pandesteg skrev:Nogle gange fejrer vi V-Day, andre gange ikke... Sidste år var vi ude at spise, i år har vi ikke planlagt noget, men måske alligevel dagen kommer til at byde på et par overraskelser?


Jep, en stor smuk buket blomster fik jeg overrakt da jeg kom hjem fra træning :lun:

Og jeg havde lavet en lille gavepose med en specialøl, en pose lakrids og beernuts til ham.

Forresten får jeg også tit blomster en almindelig regnvåd onsdag og jeg køber også tit snacks og lækkerier med hjem til min mand uden anledning. Det ene behøver jo ikke udelukke det andet ;)
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Valentines ?

Indlægaf Pandesteg » 14. feb 2016, 13:21

Persnikedy skrev:
Viskelæder skrev:
Persnikedy skrev:Jeg har de sidste 2 år fejret valentins dag med en ven, det skete lidt som uheld den første gang for jeg havde jo købt en and på + 3 kilo og skulle bruge nogen at spise den med. Og han elsker heldigvis mad ligeså meget som jeg gør. Jeg opdagede faktisk først et par dage før at det var valentins dag. Den anden gang var det også med and og han havde chokolade med :savl:

Nu hvor Deadpool jo lige er kommet i biografen har jeg besluttet at vi skal ind og se den, og han har heldigvis indvilligede. Og siden Deadpool er vild med mexicansk mad skal vi på restaurant bagefter også afslutter vi nok aften med drinks.

Og bare for at det hele stadig er lidt i valentinens ånd så har jeg lavet et kort til ham. Hjemmelavede hygge :lun:

IMG_20160205_1721091.jpg



Jeg kan faktisk godt lide at pjatte platte hygge, og gør det hele året. Valentins er bare ekstra hyggelig fordi jeg virkelig kan være cheesy.
Og come on... En dag hvor man næste SKAL spise chokolade? What's not to love


Jeg er så vild med det kort :)


Taaak :D
Jeg flasher også kortet i denne tråd fordi jeg er så stolt af resultatet. :-D
Jeg glæder mig så meget til at give det til min ven imorgen.


Jeg forstår ikke betydningen af teksten? :genert:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Valentines ?

Indlægaf Ado » 14. feb 2016, 13:27

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
GnueN skrev:Der er så meget sweet luuuuurve i den hér tråd, at jeg slet ikke behøver blomster og chokolade til at forsøde tilværelsen i dag. :lol:

:D Det er imponerende, hvor alvorligt og personligt dette emne kan gøre folk.

Man må vel godt debattere på en debat?

Det er vel i bund og grund også det jeg gør?

Egentlig burde vi bare dele en æske chokolade.
Synes jeg.

Du kommer bare. Jeg har lige vasket vinduer udvendig og har forfrysninger i hænderne.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Valentines ?

Indlægaf Skinkehunden » 14. feb 2016, 13:33

Glædelig valentinsdag til jer der fejrer det :kys: Og en rigtig dejlig søndag til alle jer andre :kys:

Happy-Valentines-Day-2016-Wallpapers.jpg


Jeg stod op til roser, en æske anton berg chokolade og en fint dækket morgenbord :lun:
3
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Valentines ?

Indlægaf achillaxedprune » 14. feb 2016, 16:09

Næææææh, min mand har købt den smukkeste og største buket blomster, og var endda lige ved at købe en heliumsballon... Men den kunne han dog ikke lide at gå med, og så synes han, at den var lige lidt for dyr. :lol: Så praktisk romantisk må man kalde ham... :-D og nu tænder han op i grillen fordi vi skal have lækker aftensmad... Åh, han er bare så god. :lun:
...jeg er blevet nød til at skære en del i billedet for at oplade, så det bliver noget af et closeup.
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Valentines ?

Indlægaf Karkluden » 14. feb 2016, 16:10

Og hov ja, glædelig Valentine til jer, der fejrer det :kys: God søndag til jer andre. Nu vil jeg tage en lur inden nattevagt :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Valentines ?

Indlægaf D.itsen » 14. feb 2016, 16:17

Jeg er ikke stor fan af den type romantik som jeg synes Valentines dag står for. Derfor fejre jeg den ikke.
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Forhold og sex"