Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 13. feb 2016, 08:00

Dirtylittledevil skrev:
Fru Sunshine skrev:
Flora skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvorfor gik jeg ind og kiggede på det der med, hvem der har flest indlæg?

Nu kan jeg ikke finde ud af, om jeg skal skamme mig, eller om jeg synes, det er lidt sejt :blush:


Wauw. Du har mere end 1000 mere end nr. 2. INGEN kan nå dig EVER!! Godt kæmpet :gogo: :D

Onde tunger påstår, at jeg snakker for meget. Det gælder tilsyneladende også på skrift :blush:


Du skrifter simpelthen for meget :-D

Ja, og ve den arme stakkel, der må modtage alle de skriftemål.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 13. feb 2016, 10:23

Fru Sunshine skrev:Onde tunger påstår, at jeg snakker for meget. Det gælder tilsyneladende også på skrift :blush:

Hvis du endelig skulle komme for langt ned på listen, så skal jeg nok skrive et eller andet om jysk diktion eller syntaks ... så stiger du jo typisk adskillige indlæg i løbet af få minutter :)
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 13. feb 2016, 10:26

dgd2007 skrev:
Fru Sunshine skrev:Onde tunger påstår, at jeg snakker for meget. Det gælder tilsyneladende også på skrift :blush:

Hvis du endelig skulle komme for langt ned på listen, så skal jeg nok skrive et eller andet om jysk diktion eller syntaks ... så stiger du jo typisk adskillige indlæg i løbet af få minutter :)


Armen, du er da også for TRÆLS på det punkt. tsk tsk.
3
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 13. feb 2016, 11:10

Mani skrev:Hvilken sygdom har man pådraget sig, når man frivilligt tilbyder at køre i IKEA? Jeg har brug for jeres visdom, så jeg kan søge en kur!

Det må være noget sadomasochistisk noget, for det er rent selvmord at tage derud på en lørdag.
Gør det ikke, siger jeg bare.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf landsbytossen » 13. feb 2016, 11:56

Når man trykker på Tilmeldte brugere og derefter vælger Rang, så er den højeste rang Bortvist. Admin rangerer under både Bortvist og Moderatorer :clap:
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 14. feb 2016, 12:31

For et par dage siden købte jeg en 1½ liters cola og i min iver for at få den kold lagde jeg den i fryseren. Trangen til cola forsvandt åbenbart, for jeg glemte alt om den og har nu lige fundet 1½ liter godt frosset cola i fryseren :deer: Er spændt på at se om det er værd at drikke når det tør op :sarkasme:
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Panton » 14. feb 2016, 12:33

at det var så fedt at møde så mange af Jer igår og sammen havde vi det filme sjovt :pompom: tak alle søde debatfolk :kys:
5
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Evapeva » 14. feb 2016, 13:53

Jeg synes, her er pisse hyggeligt at være :lun: - og jeg ville ønske, jeg var fri til at deltage meget mere, end jeg gør.

Og så elsker jeg, at vi i perioder kører en slags kollektivt had på hende der Ninka og alt det, hun står for.
Jeg ikke kendte hende ikke engang, før jeg læste om hende herinde, men jeg er totalt med på den værste. :lol:
4
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 14. feb 2016, 17:45

Flora skrev:For et par dage siden købte jeg en 1½ liters cola og i min iver for at få den kold lagde jeg den i fryseren. Trangen til cola forsvandt åbenbart, for jeg glemte alt om den og har nu lige fundet 1½ liter godt frosset cola i fryseren :deer: Er spændt på at se om det er værd at drikke når det tør op :sarkasme:


5 timer senere... :rulle:

cola.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Cookie » 14. feb 2016, 17:51

Jeg er GLAAAAD for at have fundet debatten igen :love: også selv om jeg ikke har deltaget så meget de sidste par år. I har været pisse meget savnet.
8
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kommodedyret » 14. feb 2016, 17:56

Flora skrev:
Flora skrev:For et par dage siden købte jeg en 1½ liters cola og i min iver for at få den kold lagde jeg den i fryseren. Trangen til cola forsvandt åbenbart, for jeg glemte alt om den og har nu lige fundet 1½ liter godt frosset cola i fryseren :deer: Er spændt på at se om det er værd at drikke når det tør op :sarkasme:


5 timer senere... :rulle:

cola.JPG

Ej altså, hvis man gerne vil høre en sørgelig historie om en trist skæbne, så ser man en film på kanal 4 eller DR K.
Øv stakkels cola, havde slet ikke forventet at blive konfronteret med den slags tragedie i en ellers harmløs hyggetråd. :trist:
5
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 14. feb 2016, 18:02

Kommodedyret skrev:
Flora skrev:
Flora skrev:For et par dage siden købte jeg en 1½ liters cola og i min iver for at få den kold lagde jeg den i fryseren. Trangen til cola forsvandt åbenbart, for jeg glemte alt om den og har nu lige fundet 1½ liter godt frosset cola i fryseren :deer: Er spændt på at se om det er værd at drikke når det tør op :sarkasme:


5 timer senere... :rulle:

cola.JPG

Ej altså, hvis man gerne vil høre en sørgelig historie om en trist skæbne, så ser man en film på kanal 4 eller DR K.
Øv stakkels cola, havde slet ikke forventet at blive konfronteret med den slags tragedie i en ellers harmløs hyggetråd. :trist:


Undskyld. Det var ikke min mening at gøre nogen kede af det :kys:. Jeg kan dog gøre historien lidt mere munter ved at fortælle, at den del af colaen der er tøet er drukket og smagte fortrinligt :afro:
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Tibbler » 14. feb 2016, 18:09

Flora skrev:
Undskyld. Det var ikke min mening at gøre nogen kede af det :kys:. Jeg kan dog gøre historien lidt mere munter ved at fortælle, at den del af colaen der er tøet er drukket og smagte fortrinligt :afro:


Var det så blevet til colasaftevand?
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Pityt » 14. feb 2016, 18:11

Jeg har lige spist kefir. Sad og småfnisede over ordet "kefir" imens.
Damn you, Anders Matthesen.
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 14. feb 2016, 18:13

Tibbler skrev:
Flora skrev:
Undskyld. Det var ikke min mening at gøre nogen kede af det :kys:. Jeg kan dog gøre historien lidt mere munter ved at fortælle, at den del af colaen der er tøet er drukket og smagte fortrinligt :afro:


Var det så blevet til colasaftevand?


Nej, ikke helt. Der var overraskende nok stadig en del brus i. Ikke helt så meget som før frysningen, men nok til det stadig smagte af sodavand :).
1

Tilbage til "Generelt"