Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 13. feb 2016, 18:13

godtnavn skrev:Jeg har haft kæmpe tudetur i dag, er så latterlig bange for ikke at være gravid denne måned. Er jo sidste måned hvis jeg skal nå længere end sidst før min tidligere termin. Da vi begyndte at prøve igen tænkte jeg at selvfølgelig nåede vi det, der var jo 5 måneder, men nu sidder jeg her 5 måneder efter og er måske endnu ikke gravid.

Ydermere blev jeg jo undersøgt af gyn, alt var normalt i følge ham og en masse blodprøver, men har haft så ondt i underlivet de sidste dage. Så medmindre jeg rent faktisk er gravid, og smerter er ligamentssmerter, (som dog først kom senere sidst jeg var gravid, men der udviklede fosteret sig jo også for langsomt) så skal jeg åbenbart bare leve med de her smerter. Jeg synes verden er noget værre bæ.

Jeg synes der er alt for lang tid til fredag hvor jeg har planlagt at teste, men omvendt så frygter jeg også fredag så jeg håber den dag aldrig kommer, og jeg aldrig vil få at vide hvis det ikke lykkes.

Jeg ved godt at mange i tråden har prøvet længere tid end mig, men er nået til et punkt hvor jeg bare ikke gider være i min krop mere.


:ae:

Kan godt følge dig. Da jeg mistede i juni, forventede jeg også at være gravid nu inden min termin nu her. Og det var egentlig med til at holde modet oppe hos mig. Lige nu har jeg ramt et punkt hvor jeg er 'ligeglad", jeg gider ikke teste mere for æl, jeg gider ikke mere pligtsex i denne måned og jeg prøver at tænke på alt muligt andet, for jeg orker ikke være mere ked af det nu.

Min første veninde der "overhalede", har lige født (for tidligt) og jeg forventede at være gravid når hun fødte, men jeg er overrasket over hvor lidt det rørte mig. Måske jeg er blevet hærdet. Eller også kommer der tilbage senere.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 14. feb 2016, 18:36

Det er rart at vide at jeg ikke er den eneste der har det sådan, eller det er jo ikke rart at I også har det skidt, men det er rart at vide at det er normale følelser :)

I dag har været meget bedre, lige indtil før da vi stod og lavede aftensmad, fik meget stærke smerter i underlivet, og min kæreste beordrede mig i seng :genert: Nu står han og laver det lækre og besværlige mad jeg havde besluttet mig for at lave :lol: Smerterne føles som en smertefuld ægløsning, men det ved jeg jo jeg havde for 1-2 uger siden. Det minder også om ligamentssmerter, men dem fik jeg først rigtig i uge 6 sidst, så tror næppe det er det, desværre.

Vi var i biografen i eftermiddags og drak sodavand, hvilket jeg jo ikke rigtig gør mere, tænker at det måske har givet mig luft i maven som trykker på min livmoder, det har jeg før oplevet har gjort ondt når jeg har mens, men igen synes jeg smerterne nu her er værre. Øv.

Jeg er meget i tvivl om jeg kan vente helt til fredag med at teste, har jeg ret i min ægløsning vil jeg jo kunne teste allerede i morgen, men tænker jeg minimum skal vente til onsdag, dere r jeg på dag 26, og det er 14 dage siden jeg mærkede ægløsning. Så ender nok med at teste allerede der.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 14. feb 2016, 19:24

godtnavn skrev:Det er rart at vide at jeg ikke er den eneste der har det sådan, eller det er jo ikke rart at I også har det skidt, men det er rart at vide at det er normale følelser :)

I dag har været meget bedre, lige indtil før da vi stod og lavede aftensmad, fik meget stærke smerter i underlivet, og min kæreste beordrede mig i seng :genert: Nu står han og laver det lækre og besværlige mad jeg havde besluttet mig for at lave :lol: Smerterne føles som en smertefuld ægløsning, men det ved jeg jo jeg havde for 1-2 uger siden. Det minder også om ligamentssmerter, men dem fik jeg først rigtig i uge 6 sidst, så tror næppe det er det, desværre.

Vi var i biografen i eftermiddags og drak sodavand, hvilket jeg jo ikke rigtig gør mere, tænker at det måske har givet mig luft i maven som trykker på min livmoder, det har jeg før oplevet har gjort ondt når jeg har mens, men igen synes jeg smerterne nu her er værre. Øv.

Jeg er meget i tvivl om jeg kan vente helt til fredag med at teste, har jeg ret i min ægløsning vil jeg jo kunne teste allerede i morgen, men tænker jeg minimum skal vente til onsdag, dere r jeg på dag 26, og det er 14 dage siden jeg mærkede ægløsning. Så ender nok med at teste allerede der.


Øv hvor er det dog irriterende du har så mange smerter - jeg krydser fingre for det er "gode" smerter, og du tester positivt på onsdag, så vi rigtigt kan få gang i massegraviditeten :preggo2:

Jeg er i dag på dag 27 stadig uden det der ligner en positiv ÆL test, synes dog den bliver mere og mere svag teststregen.... Men det kan man jo ikke rigtigt konkludere noget ud fra. Men hvor jeg dog håber at jeg får min mens indenfor en uge - ellers må jeg tage en test, kan jo være jeg ikke har fanget ÆL :sarkasme:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. feb 2016, 19:25

Synes det lyder som en god plan at teste allerede onsdag!

Jeg skal til scanning tirsdag. Er spændt på hvad den viser.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 14. feb 2016, 19:44

S_imse håber du har haft ægløsning uden at have fanget den, og at du dermed er gravid og ikke får mens :kys:

Og Bøtte, håber de finder ud af hvorfor du har smerter, selvom jeg selvfølgelig ikke håber der er noget alvorligt galt med dig, så håber jeg der er et eller andet ufarligt som kan kureres så du ikke skal gå rundt med smerter mere :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 07:32

Bøtte: Krydser fingre for scanningen :)

Og godtnavn - det er godt nok spændende. Håber, den er der for dig denne gang! Jeg er imponeret nok over, at du kan vente til onsdag i det hele taget, så kan godt forstå, du overvejer at teste da!
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 15. feb 2016, 08:50

MyGirl skrev:Bøtte: Krydser fingre for scanningen :)

Og godtnavn - det er godt nok spændende. Håber, den er der for dig denne gang! Jeg er imponeret nok over, at du kan vente til onsdag i det hele taget, så kan godt forstå, du overvejer at teste da!


Jeg gider ikke teste for tidligt hvor man alligevel ikke får et sikkert svar. Omvendt er onsdag jo måske for tidligt, jeg burde virkelig give det flere dage, men tror ikke jeg kan.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 09:10

godtnavn skrev:
MyGirl skrev:Bøtte: Krydser fingre for scanningen :)

Og godtnavn - det er godt nok spændende. Håber, den er der for dig denne gang! Jeg er imponeret nok over, at du kan vente til onsdag i det hele taget, så kan godt forstå, du overvejer at teste da!


Jeg gider ikke teste for tidligt hvor man alligevel ikke får et sikkert svar. Omvendt er onsdag jo måske for tidligt, jeg burde virkelig give det flere dage, men tror ikke jeg kan.


Det er også rigtigt. Det er altid en svær balance.

Men du kan jo tage den på dagsformen og se onsdag. Det er i hvert fald da sket for mig, at jeg har haft planer om at teste, men så bare om morgenen har kunnet mærke, at jeg ikke havde lyst alligevel.

Du får i hvert fald lige en gang støv med på vejen uanset :preggo2: :preggo1:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 13:18

Jeg er træt af hele det her projekt lige nu..

Og generelt bare træt faktisk, og synes, det hele kan være lige meget :genert: Har formentlig ægløsning på lørdag eller søndag, men puh, jeg synes det er hårdt at svinge mig op til at have lyst til sex og til at tro på projektet. Det er ikke fordi jeg er sådan på "vi får aldrig børn"-stadiet, men kan bare mærke, jeg ikke ooooorker finde optimismen frem lige pt.. Er også småsyg, så vil egentlig helst bare ligge under min dyne og boble :blush2: Ønsker mig vinterferie...
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 15. feb 2016, 13:38

MyGirl har det på nøjagtig samme måde. Er så træt af at være i denne frustrerende situation. Og er træt af skemalagt sex.
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 15. feb 2016, 13:47

Undskyld jeg ikke er så aktiv herinde :genert:
Jeg tror også, at det bunder i, at jeg, som jer andre, er møg træt af at prøve at blive gravid. Det var sjovt et par måneder men nu, der hænger det mig langt ud af halsen. Jeg glæder mig faktisk til at få en pause i næste måned, når jeg rejser lidt væk :klap: Selvom det betyder, at der absolut ingen chance er for graviditet i næste måned.

Lige et spørgsmål: har I læst om teorien om at det er bedst at få orgasme, når man prøver at undfange? :slem: Er det noget i går op i?
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 15. feb 2016, 13:48

Godtnavn: jeg krydser alt hvad jeg kan :preggo2:

Bøtte: held og lykke med scanningen :pompom:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 14:21

Howitz skrev:Undskyld jeg ikke er så aktiv herinde :genert:
Jeg tror også, at det bunder i, at jeg, som jer andre, er møg træt af at prøve at blive gravid. Det var sjovt et par måneder men nu, der hænger det mig langt ud af halsen. Jeg glæder mig faktisk til at få en pause i næste måned, når jeg rejser lidt væk :klap: Selvom det betyder, at der absolut ingen chance er for graviditet i næste måned.

Lige et spørgsmål: har I læst om teorien om at det er bedst at få orgasme, når man prøver at undfange? :slem: Er det noget i går op i?


Altså, det er jo ikke rart for dig, men faktisk stadig rart at høre, jeg ikke er den eneste :genert: Og kan egentlig godt forstå, du glæder dig til en lille pause. Har også overvejet at tage en, men kan også mærke, at det kommer ikke til at ske "uden grund" lige foreløbig. Så SÅ træt af det, er jeg vel sagtens heller ikke.

Og ja - jeg har godt læst om den med orgasmen, men giver ikke rigtig noget for det. Det har i hvert fald ikke gjort forskellen hos mig. Lider dog stadig på meget under tanken, at jeg føler, det har været et mere succesfuldt undfangelsesforsøg, hvis jeg når der til :lol: Men det er jo lidt lige som, at jeg også som regel ligger lidt efter sex, selvom mange påstår, det er en skrøne..

Men sjovt nok kan jeg godt føle, at jeg for hver måned, der går, er nødt til at gøre noget "mere" for at øge chancerne. Denne gang er overvejelsen preseeed, men gider helt ærligt ikke bruge tid og penge på mere "gejl" pt.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 14:23

Æble skrev:MyGirl har det på nøjagtig samme måde. Er så træt af at være i denne frustrerende situation. Og er træt af skemalagt sex.


Selvom jeg selvfølgelig er ked af at høre, at du også er træt af det hele, er det nu meget rart med lidelsesfæller :kram: Håber kun, vi skal "lide sammen" i meget kort tid endnu!
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 15. feb 2016, 15:31

MyGirl skrev:
Howitz skrev:Undskyld jeg ikke er så aktiv herinde :genert:
Jeg tror også, at det bunder i, at jeg, som jer andre, er møg træt af at prøve at blive gravid. Det var sjovt et par måneder men nu, der hænger det mig langt ud af halsen. Jeg glæder mig faktisk til at få en pause i næste måned, når jeg rejser lidt væk :klap: Selvom det betyder, at der absolut ingen chance er for graviditet i næste måned.

Lige et spørgsmål: har I læst om teorien om at det er bedst at få orgasme, når man prøver at undfange? :slem: Er det noget i går op i?


Altså, det er jo ikke rart for dig, men faktisk stadig rart at høre, jeg ikke er den eneste :genert: Og kan egentlig godt forstå, du glæder dig til en lille pause. Har også overvejet at tage en, men kan også mærke, at det kommer ikke til at ske "uden grund" lige foreløbig. Så SÅ træt af det, er jeg vel sagtens heller ikke.

Og ja - jeg har godt læst om den med orgasmen, men giver ikke rigtig noget for det. Det har i hvert fald ikke gjort forskellen hos mig. Lider dog stadig på meget under tanken, at jeg føler, det har været et mere succesfuldt undfangelsesforsøg, hvis jeg når der til :lol: Men det er jo lidt lige som, at jeg også som regel ligger lidt efter sex, selvom mange påstår, det er en skrøne..

Men sjovt nok kan jeg godt føle, at jeg for hver måned, der går, er nødt til at gøre noget "mere" for at øge chancerne. Denne gang er overvejelsen preseeed, men gider helt ærligt ikke bruge tid og penge på mere "gejl" pt.


Jeg føler også, at det er rart ikke at være helt alene med de tanker :kram:
Jeg ville heller aldrig tage en pause, hvis det ikke var fordi den var tvungen :P Men når nu det skal være, så synes jeg faktisk det er en helt rar tanke :)

Ang. orgasme, så plejer jeg ikke at have sex uden at 'sørge for' at få en orgasme :slem: Men jeg er blevet meget mere bevidst om det nu, hvor det til tider bliver lidt mere pligtsex :whip:
Giver heller ikke meget for det :lol:

Jeg gik så all-in i sidste måned fordi jeg havde samme følelse som dig, med at gøre noget ekstra. KISS-kost, Gele Royal, Fructus femina/babyklister, zink, fiskeolie, pre-seed (selvom der ingen øhm fugtproblemer er) og manden har været på B Daddy ON/OFF siden start.
Nu har jeg stortset udtømt alle muligheder, sååå nu ved jeg sgu ikke, hvad jeg gør nu. Måske bliver jeg nødtil at lade naturen tage over herfra :lol: Men det kræver jo tålmodighed :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"