Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 15:55

Howitz skrev:Jeg føler også, at det er rart ikke at være helt alene med de tanker :kram:
Jeg ville heller aldrig tage en pause, hvis det ikke var fordi den var tvungen :P Men når nu det skal være, så synes jeg faktisk det er en helt rar tanke :)

Ang. orgasme, så plejer jeg ikke at have sex uden at 'sørge for' at få en orgasme :slem: Men jeg er blevet meget mere bevidst om det nu, hvor det til tider bliver lidt mere pligtsex :whip:
Giver heller ikke meget for det :lol:

Jeg gik så all-in i sidste måned fordi jeg havde samme følelse som dig, med at gøre noget ekstra. KISS-kost, Gele Royal, Fructus femina/babyklister, zink, fiskeolie, pre-seed (selvom der ingen øhm fugtproblemer er) og manden har været på B Daddy ON/OFF siden start.
Nu har jeg stortset udtømt alle muligheder, sååå nu ved jeg sgu ikke, hvad jeg gør nu. Måske bliver jeg nødtil at lade naturen tage over herfra :lol: Men det kræver jo tålmodighed :lol:


Åhhhh, elsker koblingen med piskesmiley og pligtsex :lol: Men lyder til, du er godt dækket ind på orgasmefronten, hvis der nu skulle være noget om snakken!

Guuud, ja... Du startede gele royal! Nu kan jeg se, du virkelig går all in, så ved ikke, om du har nogen fornemmelse af, om gele royal i sig selv har gjort noget? (Tør vist stadig ikke prøve det..) Og når jeg læser din oplistning, bliver jeg sådan helt "så tro da faen, jeg ikke bliver gravid, når I andre gør så meget for det" :genert: Men du har ganske ret - i sidste ende bliver det nok naturen, der råder...

Af samme grund tror jeg også, jeg har nået mit "max" hvad tiltag angår for nu - tager et ryk mere, hvis der ikke er sket noget om 2-3 måneder tænker jeg. Der er masser af dårlige vaner at rydde ud i :blush2:
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 15. feb 2016, 16:02

Haha :lol: Det er en skøn lille smiley :lol:

Altså alle mine tiltag virkede ikke i sidste cyklus, men nu må vi se, om det virker denne cyklus :P
Ang. Gele Royal: så har jeg altid haft en stabil cyklus. I sidste cyklus opførte min krop sig præcis som den plejede. Men lad os se hvad der sker denne cyklus :)

Jeg er bare utålmodig fordi min svogers kæreste blev gravid i første hug en måned efter vi begyndte at prøve. Jeg kan ikke klare tanken om at sidde og høre på alt det baby-snak, når jeg ikke selv kan få mit aller største ønske opfyldt. Så jo færre familiesammenkomster inden jeg bliver gravid desto bedre :blush2:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 15. feb 2016, 16:14

:deer:
MyGirl skrev:
Æble skrev:MyGirl har det på nøjagtig samme måde. Er så træt af at være i denne frustrerende situation. Og er træt af skemalagt sex.


Selvom jeg selvfølgelig er ked af at høre, at du også er træt af det hele, er det nu meget rart med lidelsesfæller :kram: Håber kun, vi skal "lide sammen" i meget kort tid endnu!


Pligtsex sucks :(

Siden æl i sidste cyklus har vi knaldet to gange :genert:

Jeg er ikke kun træt af pligtsex men tilsyneladende al sex. Min mand har det lidt på samme måde. Så jeg tænker den måned tilsyneladende uden æl har været lidt en pause for os. (Dog ikke mere end at jeg jo godt ved at jeg to gange ud af tre er blevet gravid af 2 gange sex på en cyklus.) Og det har faktisk været rart. Håber vi har fornyet energi i næste måned.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 15. feb 2016, 17:29

Hvordan gik det hos gyn, Bøtte?
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 15. feb 2016, 18:39

Tror først det var tirsdag Bøtte skulle scannes :)

Kan I ikke lige overbevise mig om at det overhovedet ikke giver mening at tage en test i morgen?

Jeg har normalt aldrig udflåd, kun en lille smule slim ved ægløsning, men sidst jeg var gravid fik jeg udflåd der føltes som jeg havde fået mens hver gang jeg gik en lang tur, det fik jeg i dag. Jeg har slet ikke tålmodighed til at skulle vente længere. Jeg ville ønske jeg havde en tidsmaskine, eller kunne blive lagt i koma og først vågne når jeg var gravid :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 15. feb 2016, 19:20

Ja, det er først i morgen.

Spændende godtnavn :klap: Jeg kan ikke sige noget klogt om at teste i morgen, for jeg ville gøre det :-D
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 15. feb 2016, 19:35

Jeg er med bøtte her :klap: Du er 13 dage efter æl i morgen ikke? Jeg kunne ikke vente mere, især med de symptomer.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 19:42

Bøtte skrev::deer:
MyGirl skrev:
Æble skrev:MyGirl har det på nøjagtig samme måde. Er så træt af at være i denne frustrerende situation. Og er træt af skemalagt sex.


Selvom jeg selvfølgelig er ked af at høre, at du også er træt af det hele, er det nu meget rart med lidelsesfæller :kram: Håber kun, vi skal "lide sammen" i meget kort tid endnu!


Pligtsex sucks :(

Siden æl i sidste cyklus har vi knaldet to gange :genert:

Jeg er ikke kun træt af pligtsex men tilsyneladende al sex. Min mand har det lidt på samme måde. Så jeg tænker den måned tilsyneladende uden æl har været lidt en pause for os. (Dog ikke mere end at jeg jo godt ved at jeg to gange ud af tre er blevet gravid af 2 gange sex på en cyklus.) Og det har faktisk været rart. Håber vi har fornyet energi i næste måned.


Det er da altid noget, I så er enige om det :) Men kender alt for godt det der med, at det fiser lidt ud efter æl...

Meeeen, trøster mig med, man godt kan blive gravid alligevel :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 15. feb 2016, 20:12

MyGirl skrev:
Bøtte skrev::deer:
MyGirl skrev:
Æble skrev:MyGirl har det på nøjagtig samme måde. Er så træt af at være i denne frustrerende situation. Og er træt af skemalagt sex.


Selvom jeg selvfølgelig er ked af at høre, at du også er træt af det hele, er det nu meget rart med lidelsesfæller :kram: Håber kun, vi skal "lide sammen" i meget kort tid endnu!


Pligtsex sucks :(

Siden æl i sidste cyklus har vi knaldet to gange :genert:

Jeg er ikke kun træt af pligtsex men tilsyneladende al sex. Min mand har det lidt på samme måde. Så jeg tænker den måned tilsyneladende uden æl har været lidt en pause for os. (Dog ikke mere end at jeg jo godt ved at jeg to gange ud af tre er blevet gravid af 2 gange sex på en cyklus.) Og det har faktisk været rart. Håber vi har fornyet energi i næste måned.


Det er da altid noget, I så er enige om det :) Men kender alt for godt det der med, at det fiser lidt ud efter æl...

Meeeen, trøster mig med, man godt kan blive gravid alligevel :)



Det er ikke noget vi snakker om, der er bare igen af os, der tager initiativ til noget. :lol:

Der skal kun én gang til jo ;) Jeg hælder dog til at vi ikke kan uden hjælp denne gang.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. feb 2016, 20:15

Bøtte - det taler selvfølgelig også sit eget klare sprog :lol:

Håber det lykkes for jer :kys: og at du bliver klogere i morgen.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 15. feb 2016, 20:27

I er ikke til særlig stor hjælp!!!!

Problemet er jo at tager jeg fejl af hvornår jeg har ægløsning kan jeg være kortere, men har jeg ret er det dag13. Er et sted mellem 3+0 og 4+0 i dag, tror dog jeg er 3+6 i morgen. Jeg ender sikkert med at teste, men vil prøve om jeg kan vente.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 16. feb 2016, 07:14

Kan godt forstå du er i tvivl. Har været der mange gange selv. Man kan ikke vente med at få afklaring. Men man ved at en for tidlig positiv test kan være en bio, man ved hvor ked af det man bliver ved en negativ og vil gerne kunne blive i troen/håbet så længe som muligt.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 16. feb 2016, 07:15

Og man ved at hvis man tester for tidligt er det alligevel ikke afklaring man får.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 16. feb 2016, 07:34

Håber næsten, det lykkedes dig at vente godtnavn :) Det er jo nemlig kun sådan en "halvt" svar, man risikerer at få, og især når du er så usikker på, hvor langt du er fra æl.

Krydser fingre uanset hvad!
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 16. feb 2016, 08:51

Jeg var oppe og tisse i nat, så vurderede at da jeg kun er 3+x og urinen ikke var koncentreret så kunne det være lige meget at teste. Har dog lige fundet ud af at jeg skal en masse i morgen, så tror først jeg tester torsdag, hvis testen er negativ så skal det ikke påvirke mig i morgen hvor jeg har travlt :)
0

Tilbage til "Graviditet"