Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2016, 10:29

Juki skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Liseletpåtå skrev:
DenBlødeJyde skrev:Er det ikke ham fra Rene ord for pengene? Tror det kørte på DR engang?


Nu blev jeg jo nødt til at google, jo det er ham.


OOh, han er jo kendt for at have et sprængfarligt grimt temperament... jeg tror faktisk både det fik ham fyret og skilt.

Han er vist også maniodepressiv :gruble: Mindes jeg at have set i et program, måske det er grunden til temperamentet. Evt. at det var ubehandlet.


Ja det er da rigtigt, nu husker jeg det også.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 16. feb 2016, 10:31

kidkomb skrev:
DenBlødeJyde skrev:Har nævnt den før, men nu nævner jeg den lige igen. Jeg fik et brev fra en ung fyr, der kom fra en lille sønderjysk by. Han gjorde meget ud af, at fortælle, at han både havde bil og bondegård. For at dokumentere førnævnte påstand vedhæftede han da lige billeder af både gård OG bil...

Nu er jeg ikke medlem af endate pt. men måske jeg skulle smide et billede op af min lille bil "det blå lyn", hvis jeg får profil derinde igen... Det må da få nogle mænd til, at blive helt vilde i trussen....

Så bør du også kalde profilen "Det blå lyn" og huske at skrive et sted i profilteksten, at det "faktisk er navnet på min bil hihi"


Tror jeg skal hedde MitsubishiGirl85 :savl:
3
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 16. feb 2016, 10:33

Dirtylittledevil skrev:Aij det var også bare et navn jeg selv fandt på :lol: det var bare så genialt at jeg måtte indflette det på en eller anden måde :lol:
Det er også et lækkert navn og hvis jeg var kvindemenneske ville jeg hoppe på sådan en med det samme. Og nu har jeg siddet og tænkt på en kvindelig pendant til din massør, og er kommet op lidt blank. "truntemussepige, 62" "guldgraverinden" "psycho bitch" - fik engang mail fra en der hed noget i retning af billigluderslut@gmail.com. Men jeg er bare runex2, men har aldrig brugt den. Men de bliver ved med at spamme mig aligevel.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 16. feb 2016, 10:35

"Jeg er en (k)ærlig pige i starten af 30'erne, der bor alene sammen med mine katte. Når jeg ikke leger med en mis eller to tihi, så cruiser jeg gerne rundt i min blå Mitsubishi, bedre kendt som "det blå lyn".
Jeg søger en dejlig mand, der er glad for børn og dyr. Gerne med en bondegård, hvor der er plads til begge dele! Jeg elsker mænd i arbejdstøj, og en mand, der kan tåle at få beskidte fingre og kan tage ved tihi.
Jeg er i gang med at læse 50 Shades of grey. Det er en super god og inspirerende bog *SMF*.

Glæder mig til at høre fra jer.

Knuzzer og kyzzer fra MitsibishiGirl85"
10
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 16. feb 2016, 10:42

DenBlødeJyde skrev:"Jeg er en (k)ærlig pige i starten af 30'erne, der bor alene sammen med mine katte. Når jeg ikke leger med en mis eller to tihi, så cruiser jeg gerne rundt i min blå Mitsubishi, bedre kendt som "det blå lyn".
Jeg søger en dejlig mand, der er glad for børn og dyr. Gerne med en bondegård, hvor der er plads til begge dele! Jeg elsker mænd i arbejdstøj, og en mand, der kan tåle at få beskidte fingre og kan tage ved tihi.
Jeg er i gang med at læse 50 Shades of grey. Det er en super god og inspirerende bog *SMF*.

Glæder mig til at høre fra jer.

Knuzzer og kyzzer fra MitsibishiGirl85"
oh, hun lyder supersød :lun: Undtagen lige det med bogen, dem har jeg mødt nok af. Jeg ville totalt hitte hende.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2016, 10:43

Vlad Kalashnikov skrev:
Dirtylittledevil skrev:Aij det var også bare et navn jeg selv fandt på :lol: det var bare så genialt at jeg måtte indflette det på en eller anden måde :lol:
Det er også et lækkert navn og hvis jeg var kvindemenneske ville jeg hoppe på sådan en med det samme. Og nu har jeg siddet og tænkt på en kvindelig pendant til din massør, og er kommet op lidt blank. "truntemussepige, 62" "guldgraverinden" "psycho bitch" - fik engang mail fra en der hed noget i retning af billigluderslut@gmail.com. Men jeg er bare runex2, men har aldrig brugt den. Men de bliver ved med at spamme mig aligevel.


Gud, er du så gammel? Jeg troede du var omkring 25 :lol: Nå men hvis du faktisk hedder Rune så skal alt andet nok gå, det er fanme et smukt navn.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2016, 10:46

Folk er sgu sære.
Det her er lige sket i løbet af den seneste times tid:
Mand: Et eller andet snik-snak som vakte min interesse
Jeg: Snik-snak tilbage som vækker hans interesse
Mand: Spørger om han må se et foto
Jeg: Sender et foto
Mand: Du ser sørme sød ud <3
Jeg: Prøver at sende svar men da jeg vil sende er hans profil slettet :forvirret2:
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 16. feb 2016, 10:54

Dirtylittledevil skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Dirtylittledevil skrev:Aij det var også bare et navn jeg selv fandt på :lol: det var bare så genialt at jeg måtte indflette det på en eller anden måde :lol:
Det er også et lækkert navn og hvis jeg var kvindemenneske ville jeg hoppe på sådan en med det samme. Og nu har jeg siddet og tænkt på en kvindelig pendant til din massør, og er kommet op lidt blank. "truntemussepige, 62" "guldgraverinden" "psycho bitch" - fik engang mail fra en der hed noget i retning af billigluderslut@gmail.com. Men jeg er bare runex2, men har aldrig brugt den. Men de bliver ved med at spamme mig aligevel.


Gud, er du så gammel? Jeg troede du var omkring 25 :lol: Nå men hvis du faktisk hedder Rune så skal alt andet nok gå, det er fanme et smukt navn.
Det er vist nærmere mind døtres alder. Men heldigvis bliver de ret hurtige gamle her i SE-Asia, so de syntes jeg liger en på 25-30. Eller heldigvis for mig.

.meh Rune viser vist bare mine forældre var total peace-and-love hippies. I min bygning er der er en ret nice reggae rooftop bar en gut fra Jamaica har lavet. Har lige bonded med bartenderen som er en kæmpe neger fra USA der hedder Love. Man kalder også kun sin søn for Love hvis man har hippie-gener. Så vi hippibørnebonder.
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 16. feb 2016, 11:25

Jeg oprettede mig på endate i går - nu håber jeg bare ikke at der dukker haha-hvor-dumt citater op fra mig herinde også :D
5
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 16. feb 2016, 11:27

Et af mine første breve: "Jeg har kørekort og bil" - ja og det var dét.
Jeg overvejede at svare at jeg desværre ikke datede mænd med kørekort, men holdte mig i skindet.
6
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2016, 11:28

Skralde skrev:Jeg oprettede mig på endate i går - nu håber jeg bare ikke at der dukker haha-hvor-dumt citater op fra mig herinde også :D


Jeg har vist allerede spottet dig derinde :lol2:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 16. feb 2016, 11:35

Dirtylittledevil skrev:
Skralde skrev:Jeg oprettede mig på endate i går - nu håber jeg bare ikke at der dukker haha-hvor-dumt citater op fra mig herinde også :D


Jeg har vist allerede spottet dig derinde :lol2:


Åh-ååh, nu ikke noget med at citere og grine af mig vel :fløjt:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2016, 11:38

Skralde skrev:
Åh-ååh, nu ikke noget med at citere og grine af mig vel :fløjt:


Nej du ser da SÅ sød ud :kys: desuden synes jeg jo det er mændene derinde som er lidt sære :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Nicolait » 16. feb 2016, 11:46

Dirtylittledevil skrev:Folk er sgu sære.
Det her er lige sket i løbet af den seneste times tid:
Mand: Et eller andet snik-snak som vakte min interesse
Jeg: Snik-snak tilbage som vækker hans interesse
Mand: Spørger om han må se et foto
Jeg: Sender et foto
Mand: Du ser sørme sød ud <3
Jeg: Prøver at sende svar men da jeg vil sende er hans profil slettet :forvirret2:


Han er taget ud i verden for at finde dig. Bare vent før du ved af det, står han foran din dør. :blomst:
4
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 16. feb 2016, 11:57

Dirtylittledevil skrev:
Skralde skrev:
Åh-ååh, nu ikke noget med at citere og grine af mig vel :fløjt:


Nej du ser da SÅ sød ud :kys: desuden synes jeg jo det er mændene derinde som er lidt sære :lol:


Tak! :kys: Pyha, så tør jeg godt blive derinde :D
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"