Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 17. feb 2016, 06:32

DenBlødeJyde skrev:
kidkomb skrev:
DenBlødeJyde skrev:Har nævnt den før, men nu nævner jeg den lige igen. Jeg fik et brev fra en ung fyr, der kom fra en lille sønderjysk by. Han gjorde meget ud af, at fortælle, at han både havde bil og bondegård. For at dokumentere førnævnte påstand vedhæftede han da lige billeder af både gård OG bil...

Nu er jeg ikke medlem af endate pt. men måske jeg skulle smide et billede op af min lille bil "det blå lyn", hvis jeg får profil derinde igen... Det må da få nogle mænd til, at blive helt vilde i trussen....

Så bør du også kalde profilen "Det blå lyn" og huske at skrive et sted i profilteksten, at det "faktisk er navnet på min bil hihi"


Tror jeg skal hedde MitsubishiGirl85 :savl:

Jeg skal bare hedde MitziSpace.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 17. feb 2016, 06:52

DenBlødeJyde skrev:Tror jeg skal hedde MitsubishiGirl85 :savl:
Jeg er VolvoBadBoy58 og altid ude efter nogle frække bitches der vil med ud og cruise i mit hood i Vanløse. Hvis du er lucky og du har en god booty viser jeg dig måske min crib.
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 17. feb 2016, 07:25

BlueSpaceStar lyder nu heller ikke så tosset...... Og så smækker jeg et billede op af de terninger jeg har i forruden - Det lokker alle de vilde bad boys til, det er jo total street!
1
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3261

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf gro71 » 17. feb 2016, 07:29

FordMultipla45 - dét er et nick, der rykker!
3
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 17. feb 2016, 08:14

Øv, det er kun "normale" og høflige mænd der har skrevet til mig indtil videre. Jeg er skuffet!
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. feb 2016, 09:46

Vlad Kalashnikov skrev:Der er også en endate forsidemand der omtaler sig selv som "lille mig" ("Er der mon en der mangler en som lille mig.") Tror næppe det er en vending der vælter kegler hos særligt mange piger. Det er lidt ligesom en mand der nejede.


Ja jeg gøs også da jeg læste det, og tænkte på at nævne det her. Han kunne lige så godt stå i kjole og med nedslået blik.

Forleden var der også en i de beskeder som savnede at "sugekysse". Instant brækrefleks.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 17. feb 2016, 10:29

Skralde skrev:Øv, det er kun "normale" og høflige mænd der har skrevet til mig indtil videre. Jeg er skuffet!
Giv mig dit nick, så skal jeg skrive en besked til dig der i en og samme sætning både nævner min mor, din vagina og min omfattende samling af pokemonfigurer. Og så at jeg har reverse Googlet dit profilbillede og fundet din adresse og kommer med roser og nelliker onsdag i næste uge.
8
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 17. feb 2016, 10:42

Dirtylittledevil skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Der er også en endate forsidemand der omtaler sig selv som "lille mig" ("Er der mon en der mangler en som lille mig.") Tror næppe det er en vending der vælter kegler hos særligt mange piger. Det er lidt ligesom en mand der nejede.


Ja jeg gøs også da jeg læste det, og tænkte på at nævne det her. Han kunne lige så godt stå i kjole og med nedslået blik.

Forleden var der også en i de beskeder som savnede at "sugekysse". Instant brækrefleks.


Ja, jeg bed også mærke i "suegkysse"! Fy for pokker siger jeg bare.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 17. feb 2016, 10:44

Vlad Kalashnikov skrev:
Skralde skrev:Øv, det er kun "normale" og høflige mænd der har skrevet til mig indtil videre. Jeg er skuffet!
Giv mig dit nick, så skal jeg skrive en besked til dig der i en og samme sætning både nævner min mor, din vagina og min omfattende samling af pokemonfigurer. Og så at jeg har reverse Googlet dit profilbillede og fundet din adresse og kommer med roser og nelliker onsdag i næste uge.


Haha, tak tror jeg! Men ud fra det nick du nævnte tidligere, kan jeg se at du allerede har luret på min profil uden at skrive det, så jeg ved jo allerede nu at du ikke oprigtig mener det :whine: Og næh nej du - det er altså ikke godt nok!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. feb 2016, 10:48

Skralde skrev:
Haha, tak tror jeg! Men ud fra det nick du nævnte tidligere, kan jeg se at du allerede har luret på min profil uden at skrive det, så jeg ved jo allerede nu at du ikke oprigtig mener det :whine: Og næh nej du - det er altså ikke godt nok!


Jeg tror bare han blev for overvældet af følelser :P
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Skralde » 17. feb 2016, 10:53

Dirtylittledevil skrev:
Skralde skrev:
Haha, tak tror jeg! Men ud fra det nick du nævnte tidligere, kan jeg se at du allerede har luret på min profil uden at skrive det, så jeg ved jo allerede nu at du ikke oprigtig mener det :whine: Og næh nej du - det er altså ikke godt nok!


Jeg tror bare han blev for overvældet af følelser :P


Ja, det må helt klart være derfor! :fløjt:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 17. feb 2016, 10:58

Skralde skrev:Øv, det er kun "normale" og høflige mænd der har skrevet til mig indtil videre. Jeg er skuffet!


No worries. Det kan vi hurtigt ændre på hehe
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. feb 2016, 11:01

Ååh dem og deres "lillekoneaften". Inden jeg fik en profil derinde tror jeg det var nok 20 år siden jeg sidst havde hørt nogen bruge det udtryk.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 17. feb 2016, 16:17

Ok, lidt mærkeligt. Var sidste år på en date med en - på papiret (så ved i den er gal ikke?) nice nok fyr. Han var bare liige kontrollerende nok for mig. Skrev bl.a. til mig, da jeg var hos veninder og hygge at jeg da bare skulle "smutte fra det der kedelige arrangement og komme hjem til ham og drikke rødvin" Her havde jeg mødt manden EN gang. Havde understreget at jeg ikke var til one-nighters. Godt så.

*Mulan begynder at få tics*

Jeg fortæller ham så at - aah ikke lige og at jeg hygger mig gevaldigt. Han skriver så - i rap 6-7 beskeder den ene efter den anden mere insisterende (efter at jeg HAR fortalt ham, at jeg sidder til en fest hos venner) og slutteligt skriver han "Kan du ikke bare lige tage to minutter og svare mig? Det må du da have tid til!"

*Mulans tics bliver værre*

Lad os bare sige at det endte der. Men nej. Jeg skriver tilbage til ham (med hjælp fra veninde) at jeg ikke lige tror at det skal være os. Det reagerer han virkelig ikke pænt på, så han unfriendes og blokeres (snakkede med ham på FB på dette tidspunkt). Så er man af med ham ikke?

.... Han har lige sendt mig en venneanmodning. What. :mellow:
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 17. feb 2016, 17:17

Liseletpåtå skrev:
Mulan skrev:Ok, lidt mærkeligt. Var sidste år på en date med en - på papiret (så ved i den er gal ikke?) nice nok fyr. Han var bare liige kontrollerende nok for mig. Skrev bl.a. til mig, da jeg var hos veninder og hygge at jeg da bare skulle "smutte fra det der kedelige arrangement og komme hjem til ham og drikke rødvin" Her havde jeg mødt manden EN gang. Havde understreget at jeg ikke var til one-nighters. Godt så.

*Mulan begynder at få tics*

Jeg fortæller ham så at - aah ikke lige og at jeg hygger mig gevaldigt. Han skriver så - i rap 6-7 beskeder den ene efter den anden mere insisterende (efter at jeg HAR fortalt ham, at jeg sidder til en fest hos venner) og slutteligt skriver han "Kan du ikke bare lige tage to minutter og svare mig? Det må du da have tid til!"

*Mulans tics bliver værre*

Lad os bare sige at det endte der. Men nej. Jeg skriver tilbage til ham (med hjælp fra veninde) at jeg ikke lige tror at det skal være os. Det reagerer han virkelig ikke pænt på, så han unfriendes og blokeres (snakkede med ham på FB på dette tidspunkt). Så er man af med ham ikke?

.... Han har lige sendt mig en venneanmodning. What. :mellow:


No! :nerve: :ticks:

Yessir. Måske tænkte han at eg lykkelig havde glemt hans kontrollerende adfærd og grimme reaktion på afslag. Min teori er egentlig at han har stalket mig lidt og så er kommet til at trykke venneanmodning ved en fejl og har sparket sig selv. Det fortæller jeg mig selv.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Forhold og sex"