Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Studsgaard » 13. feb 2016, 21:13

Han lavede en lækker varm chokolade/kakao til mig - dog efter jeg havde kaldt ham ego fordi han lavede en bailys-kaffe til sig selv (og jeg drikker ikke kaffe)
1
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Aquadorable » 14. feb 2016, 06:57

Rosa Espinosa skrev:Jeg er begyndt at hækle og det synes han så spændende ud, så nu er han også gået i gang. Han har selv googlet og set videoer på youtube hvordan man hækler i en cirkle og nu er han gået i gang med at hækle et rundt tæppe til under sofabordet. Det er så kært :D


Haha, præcis sådan var det også herhjemme for et år siden, da jeg begyndte at hækle :D
1
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 15. feb 2016, 11:34

Den her var ved at ryge i "nar"-debatten :P
Valentinesmorgen/vores 2 mdrs. dag, vi ligger i sengen og han kigger lidt rundt med øjnene:
Mig: "Hvad tænker du på?"
Ham: "Det vil du ikke vide.."
Mig: "Kom nu"
Ham: "Jeg tænker på.. hvis vi får børn sammen, må vi sørge for de går meget til tandlæge, fordi vi to har ikke så pæne tænder, og det vil jeg bare synes var synd for vores børn.. Hvis der da er gratis tandlæge til folk under 18 når vi får børn.."..

Jeg er meget ked af mine tænder (hugtænder og sådan), men lige der grinede jeg bare af ham.

Og så gav han mig nogle fine små mørke margurit-øreringe :D

Senere rodede han i sin kalender, mens jeg så det..
Mig:"Hvad er det der 'K' du skal hver måned"??
Ham: "Det er da kærestedag! Jeg vil sørge for jeg aldrig glemmer det, og så synes jeg vi skal lave hyggelige ting den dag".
:lun:
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 17. feb 2016, 11:46

Jeg frygter han vil fede mig op. Vi mødtes ved ham efter han kom hjem fra arbejde, for vi skulle i svømmehalen.
han spørger "Er du sulten?" og jeg svare njaaeh.. Vups, op af jakkelommen trækker han en cheeseburger op. Jeg elsker cheeseburger :P Jeg spiser den med velbehag og vi snakker videre. Da vi skal til at gå siger han så "vil du have én at gå på?" - "En hvad?" - Whuops, endnu en cheeseburder ryger op, også stadig lun :).
3
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 17. feb 2016, 11:53

Han har inviteret mig til Berlin i pinsen, og det er så lige gået op for mig, at det er der, der er MGP - som jeg går ret meget op i, og som han overhovedet ikke gider se. Da jeg gjorde ham opmærksom på det, svarede han, at så måtte vi jo finde et sted at se det. :)
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf LadyFox » 17. feb 2016, 15:40

Jeg havde levet højt på at denne her uge er første gang siden jeg var teenager jeg sådan helt reelt kunne sige jeg har ferie, men altså, selvom der da er sket gode ting i denne uge, så er det også bare væltet ind med ting jeg slet ikke har plads til at rumme og jeg føler mig rimelig presset - men nu har han sat sig for at bruge resten af min ferie på at mundre mig op igen - selvom han har nok at kæmpe med selv.
3
...
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf MissHindenburg » 18. feb 2016, 07:47

Han har haft super mega travlt de sidste 3 uger - jeg har stået for madpakker til hele dage af gangen nogle dage og han har været ret stresset og er gået på hovedet i seng nogle dage, når han endelig dukkede op - alene tid passer mig fint, men det der med at skulle sørge for madpakker m.m. har været sådan lidt træls! - Da jeg sidder og bladre den lokale avis igennem opdager jeg at et af de lokale hoteller's restauranter holder den helt vilde skaldyrs/fiske-aften m. vine og hele pivtøjet, jeg tager et billede og sender det til ham med teksten: "Det kunne være fedt at prøve at sætte torsk og trøfler sammen!?" m. henvisning til en af retterne listet i annoncen. (Vi går begge to ret meget op i mad!)

Han skriver tilbage: "Er det med overnatning?" og 10 sekunder senere "Book et bord, jeg gir + taxa" :love2: :dåne:
8
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mulan » 18. feb 2016, 11:18

Dikus skrev:Jeg er ret ked af min overvægtige krop, der er mærket af fødsel og efterfølgende sygdom.

Jeg kommer fra et forhold, hvor det har været ok at svare ja til, jeg ser tyk ud i noget tøj. Eller at strækmæfkeg over lænden er tydeligt.

Jeg har set det som ærlighed - for altså... Jeg kan jo også selv se det, så no biggie.

Ny kæreste har været overrasket over graden af selvkritik. Han mener, jeg har en virkelig flot krop, der stort set ikke bærer præg af fødsel. Og som ældes flot og naturligt.

Det er jo pænt af ham.

Han tog mig så mig så med til en fotoudstilling med mor-kroppen. De smukkeste billeder af søde mødre. Og ja ja, der var da alt muligt "galt" med deres kroppe, men smukke. Det var de jo.

Han taler så lidt om, hvordan jeg ville reagere, hvis nogen kaldte den mave slasket eller påpegede strækmærket der. Og jeg blev helt arrig ved tanken. For de var jo smukke. Og herregud. Det var jo bare et mærke.

Så står han helt stille, kigger mig i øjnene og spørger, hvorfor jeg egentlig er så dobbeltmoralsk? Hvorfor de er smukke og jeg ikke er?

Jeg tror altså, jeg beholder ham lidt endnu.

Det er også rigtig sødt. Min eks sagde på et tidspunkt, at det ikke var fair, at jeg gik og talte grimt om mig selv til andre. Han mente at det lagde et unfair ansvar over på andre. Ikke forstået på den måde, at jeg mente at det var andres ansvar at be- eller afkræfte, men at de så følte sig nødsaget til at blive inddraget i mit eget negative kropsbillede - og det synes jeg faktisk han havde ret i.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 18. feb 2016, 12:59

Vi tager på weekend i Kbh i dag og havde aftalt, at jeg skulle komme hjem til ham, når jeg havde fri, så vi kunne handle ind til at lave sandwich til busturen derover. Han har haft ferie hele ugen. Nu har han lige skrevet, at han nok skal sørge for sandwich og i øvrigt har lune fastelavnsboller klar, når jeg kommer :love:
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf StripesAddict » 18. feb 2016, 17:52

Jeg var virkelig sølle i morges, da jeg tog på arbejde.

Hen af eftermiddagen skrev han at han havde en overraskelse. Da jeg kom hjem havde han været i Supermarcato og købe ind til risotto og lækker rosé, som stod klar det minut jeg kom ind af døren (med intentionen om at smide mig på sofaen og være ynkelig, og spise knækbrød til aftensmad, fordi jeg ikke gad lave mad) :love: jeg er pjattet med den mand!
14
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Karkluden » 19. feb 2016, 00:28

Jeg arbejder nattevagt denne uge, og han er ved at skrive eksamensopgave med nogle studiekammerater, og kommer ofte tidligt hjem, fordi de så har lavet noget sammen og arbejder videre hver for sig. Hver dag kommer han så ind og putter med mig, mens jeg sover dagssøvn :lun: nogle dage bare lidt, men I dag faldt vi begge helt I søvn og sov 2,5 timer, så jeg rent faktisk er megafrisk her I nattevagt :D :lun:
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Karkluden » 19. feb 2016, 00:34

Nå ja :lun:

I slutningen af april skal han dømme to dage I Frederikshavn, og der kan såmænd fint køres frem og tilbage samme dag, men så foreslog han, om vi ikke skulle bruge nogle af pengene på at sove deroppe på et hotel :lun: Det bliver ikke vild luksus eller noget, men det er så fin en tanke lige at inkorporere mig.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Fuck.exe » 19. feb 2016, 06:36

Jeg er ret meget højgravid, træt, pylret og med så meget vand i kroppen, at mine fødder ligner noget der er løgn. Min mand er fantastisk, for hver eneste aften den sidste halvanden måned har han troligt masseret mine fødder og ben inden jeg skal sove. Det tager max 15 min, men det føles bare så godt :love: :love:

Jeg er meget sengeliggende pga svær bækkenløsning, og så skulle man tro at hele huset flyder fordi jeg ikke kan noget som helst. Men nej! Min mand passer uden problemer sit fuldtidsjob, henter/bringer vores 3-årige fra børnehaven, ordner vasketøj, gør rent, laver aftensmad, rydder op, køber ind, løber ærinder for mig, varter mig op OG har overskud til at fastholde vores pandekage-lørdag tradition. Og imens ligger jeg på sofaen og ser at han gør det hele med et smil. Det er helt skørt så meget overskud den mand altid har :stoned:

Jeg er så pisse heldig :lun: :lun:
30
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Mus84
Indlæg: 157
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:47
Kort karma: 14
Likede indlæg: 237

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mus84 » 19. feb 2016, 17:36

Bliver i så godt humør af alle jeres søde historier :lun: :love2:
6
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Skralde » 19. feb 2016, 18:35

Mus84 skrev:Bliver i så godt humør af alle jeres søde historier :lun: :love2:


Ja, man gør! :D Men også en lillebitte misundelig :genert:
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"