Vi der venter på storken!

godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 18. feb 2016, 11:35

Og har stadig ikke fået mens, men da jeg er ret sikkre på at have haft ægløsning for 15 dage siden burde en test være positiv i dag. Så i teorien kan der vel være en chance, men jeg havde ingen ægløsning symptomer i fre-søn men mange tirs-tors og da jeg ved med garanti (blodprøver) at ægløsning lå i den uge så ser jeg det som meget usandsynligt at en test ikke ville være positiv nu hvis der var gevinst.

'Oveni at jeg er ked af det ligger kæresten med feber, jeg er pænt ringe sygehjælper i dag, tilgengæld ligger han og spiser alle de cookies jeg bagte til hans arbejde :lol:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 11:37

Ahhh.. Ja, vi overvejede også at få et barn da jeg var studerende, så vi begge kunne holde lang barsel :) For det er da ret perfekt :) Kan I ikke klare jer på din mands løn, fra din barsel slutter i september og så til næste semesterstart? Så får du endnu flere måneder med baby :lun:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 11:41

Ja, okay øv :( Argh.. De der dage lige omkring negativ test og første mensdag er så deprimerende. Det må være hormonelt. Jeg ryger HELT ned i kulkælderen, og så kommer jeg op efter et par dage og er klar til kamp igen :)

Godtnavn, kan du ikke lægge dig ved siden af ham og hjælpe med de der cookies? :lol:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 18. feb 2016, 11:42

Howitz skrev:Ahhh.. Ja, vi overvejede også at få et barn da jeg var studerende, så vi begge kunne holde lang barsel :) For det er da ret perfekt :) Kan I ikke klare jer på din mands løn, fra din barsel slutter i september og så til næste semesterstart? Så får du endnu flere måneder med baby :lun:


I så fald skal jeg søge om orlov, hvilket jeg tror bliver svært at få når jeg på daværende tidspunkt vil have "gået" der i 2 år og ingen fag have taget :lol: Jeg er seriøst den ringeste studerende :lol:

Ej, jeg endte jo med at komme på det de kalder særligt orlov i efteråret da vi mistede barnet fordi jeg gik ned og blev rådet til det af den vejleder-ting jeg snakkede med, havde generelt fået en skidt start på studiet med min kæreste far der blev myrdet under en uge inden start, kvalme og træthed og så derefter mistet barnet. Jeg ville gerne have startet igen her i feb, men der kunne ikke laves en skema der gav mening da jeg jo ingen indledende fag havde ogde alle ligger i efteråret. Så jeg er på orlov til september.

Hvis jeg så tager et års barsel der, og derefter vil have orlov, som så igen vil ende med at være et år da et forårsskema uden indledende fag ikke kan lade sig gøre så kommer jeg da aldrig igang med studiet :lol:

Men jo, økonomisk vil vi godt kunne klarer os kun med kærestens løn, det gør vi pt, men vil emget gerne i gang med mit studie en dag snart :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 18. feb 2016, 11:43

Godtnavn, man må selvfølgelig gerne have dage hvor alt er lort.
Så pakker jeg mine gode intentioner sammen og sender en stak krammere i stedet! :kys: :ae:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 11:46

Jeg er ret sikker på, at min ægløsning ikke har været her endnu denne cyklus :nerve: Det har jeg ALDRIG prøvet før. Jeg har altid mega ondt i underlivet på dag 16/17, og jeg er på dag 19 nu og har haft ægløsningsudflåd men ingen smerter. Jeg tror måske, at det er det der Gele Royal :gruble: Jeg har heller ikke fået en positiv ægløsningstest. Jeg håber godt nok, at den bare er forsinket :boo:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 11:50

Godtnavn, ej så kan jeg sgu godt forstå, at du gerne vil undgå at skulle føde der :kram: Jeg synes du er sej :kram:
Jeg er også tvunget til en måneds pause i næste måned, og det gør mig egentlig ikke noget, at kunne tænke lidt på noget andet :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. feb 2016, 12:25

Howitz skrev:Jeg er ret sikker på, at min ægløsning ikke har været her endnu denne cyklus :nerve: Det har jeg ALDRIG prøvet før. Jeg har altid mega ondt i underlivet på dag 16/17, og jeg er på dag 19 nu og har haft ægløsningsudflåd men ingen smerter. Jeg tror måske, at det er det der Gele Royal :gruble: Jeg har heller ikke fået en positiv ægløsningstest. Jeg håber godt nok, at den bare er forsinket :boo:


Ihhhh, det er jeg ked af at høre Howitz :s hader bare når cyklus lige pludselig gør knuder.

Mener det var os to, der "snakkede" lidt om gele Royal og vores bekymringer, da du startede, og håber virkelig ikke, at det har givet dig rod i cyklus. Håber bare, det er tilfældigheder, og at æl bare har været der uden at gøre væsen af sig..
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 12:53

MyGirl skrev:
Ihhhh, det er jeg ked af at høre Howitz :s hader bare når cyklus lige pludselig gør knuder.

Mener det var os to, der "snakkede" lidt om gele Royal og vores bekymringer, da du startede, og håber virkelig ikke, at det har givet dig rod i cyklus. Håber bare, det er tilfældigheder, og at æl bare har været der uden at gøre væsen af sig..


Tak MyGirl :kram:

Ja, jeg var godt nok også spændt på om det ville få betydning, når min cyklus er stabil :gruble: Havde håbet på at jeg kunne melde tilbage, at det var lidt af et mirakelmiddel :P Kan dog ikke helt forestille mig at ægløsningen slet ikke dukker op bare ved at tage et tilskud :nerve: men jeg håååbbeerrr, at den kommer eller ja, som du siger, at den bare ikke har gjort væsen af sig :)

Jeg kan ikke huske om du har nævnt det, men har du en regelmæssig cyklus? :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. feb 2016, 13:01

Howitz skrev:
MyGirl skrev:
Ihhhh, det er jeg ked af at høre Howitz :s hader bare når cyklus lige pludselig gør knuder.

Mener det var os to, der "snakkede" lidt om gele Royal og vores bekymringer, da du startede, og håber virkelig ikke, at det har givet dig rod i cyklus. Håber bare, det er tilfældigheder, og at æl bare har været der uden at gøre væsen af sig..


Tak MyGirl :kram:

Ja, jeg var godt nok også spændt på om det ville få betydning, når min cyklus er stabil :gruble: Havde håbet på at jeg kunne melde tilbage, at det var lidt af et mirakelmiddel :P Kan dog ikke helt forestille mig at ægløsningen slet ikke dukker op bare ved at tage et tilskud :nerve: men jeg håååbbeerrr, at den kommer eller ja, som du siger, at den bare ikke har gjort væsen af sig :)

Jeg kan ikke huske om du har nævnt det, men har du en regelmæssig cyklus? :)


Vi kan jo stadig håbe, at det er mirakelmidlet, der giver usynlig men hyperfertil ægløsning :slem: (Ninja-æl, der går under testradaren :wink3: )

Min cyklus har de sidste 3 måneder været præcis 28 dage med æl dag 14/15, så den er vist faktisk så efter bogen som de kan være.. Og da jeg har læst om enkelte med regelmæssig cyklus, der er blevet slået ud af tur og har mistænkt gele royal, har jeg ikke rigtig turde prøve det.. Var derfor ekstra spændt på dine erfaringer da jeg stadig ikke har udelukket det helt..
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 18. feb 2016, 13:14

Årh æv Godtnavn :( :ae: sikke noget lort.
Mht pause så kan jeg selv godt lide de måneder hvor det ville passe lidt dårligt. Jeg kan ikke tillade mig at holde pause pga min alder, og her i denne og næste måned ville det passe lidt skidt at blive gravid fordi november og december er nederen måneder at føde i. På den måde tager det lidt af skuffelsen hvis det ikke bliver og hvis jeg bliver gravid er det jo fantastisk alligevel. Og det praktiske har det med at ordne sig. :kys: Jeg sendte min egen søn i vuggestue da han var 7 mdr, også pga studie, det var pissehårdt, men det gik. Man kan også sige at de fleste børn bliver mere bevidste om mor og far ved 11-12 med alderen og derfor har større risiko ved at blive kede af at blive afleveret.
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 13:18

MyGirl skrev:
Vi kan jo stadig håbe, at det er mirakelmidlet, der giver usynlig men hyperfertil ægløsning :slem: (Ninja-æl, der går under testradaren :wink3: )

Min cyklus har de sidste 3 måneder været præcis 28 dage med æl dag 14/15, så den er vist faktisk så efter bogen som de kan være.. Og da jeg har læst om enkelte med regelmæssig cyklus, der er blevet slået ud af tur og har mistænkt gele royal, har jeg ikke rigtig turde prøve det.. Var derfor ekstra spændt på dine erfaringer da jeg stadig ikke har udelukket det helt..


Jeg håber SÅ meget på på en Ninja-ÆL :lol:

Ja, det er da lidt af en mønstercyklus du har dig der :P
Jeg læste også om en enkelt, men var simpelthen for nysgerrig til at lade være :genert: Det er jo også svært at vide, om det lige er et tilfælde :)
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 18. feb 2016, 13:22

Jeg venter på æl. Er på dag 13 og får kun en streg på æl testen, så denne cyklus bliver også lang :rulle: :træt:

Jeg har taget bidro pms i tre måneder nu og min cyklus er kun blevet mere underlig og længere :rulle: Tror jeg dropper det efter næste mens.

Har det skidt for tiden. Er ked af det og demotiveret på mit arbejde og mit liv i øvrigt. Er så træt af at prøve at blive gravid, det er så drænende. Og jeg ved at hvis/når jeg bliver gravid så bliver det bittersødt fordi jeg er bange for at få et sygt barn igen. Tror først jeg bliver rigtig glad igen når jeg har et levende rask barn i armene. Alternativt efter at have opgivet og arbejdet intensivt med mig selv. Er ligenu i limbo. Kan ikke komme frem og ikke tilbage.

Skal til lægen i morgen og have taget livmoderhalsprøve. Vil snakke med ham om min lidt underlige cyklus, om han tænker man burde undersøge mine hormonniveauer.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. feb 2016, 13:23

Howitz skrev:
Jeg håber SÅ meget på på en Ninja-ÆL :lol:

Ja, det er da lidt af en mønstercyklus du har dig der :P
Jeg læste også om en enkelt, men var simpelthen for nysgerrig til at lade være :genert: Det er jo også svært at vide, om det lige er et tilfælde :)


Som du skriver har jeg svært ved at tro, at et tilskud kan fucke det hele op... Oooog så skulle det vist også være relativt normalt, at man engang imellem springer en æl over..

Ja cyklus er regelmæssig, men har stadig ikke produceret afkom :rulle: giver i mit stille sind manden skylden :genert:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 18. feb 2016, 13:24

Lige ekstra krammere til dig godtnavn :ae: :ae: :ae: :ae: :ae:
0

Tilbage til "Graviditet"