Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 16. feb 2016, 22:28

De konstante udfald på ID her til aften. Og så lige midt i Kvinder der dræber! :sur:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 17. feb 2016, 07:40

Pussikat82 skrev:
Mani skrev:
Pussikat82 skrev:
Jeg håber, I slipper. Det er i hvert fald ved at være irriterende.

Jeg ville få svip :ae:
Jeg plejer at bestille 10 kg sække med tørkost + et lager af vådkost, godbidder og legetøj.

Vi køber 5- og 2 kgs tørkost oftest (den sidste, der gik i stykker var på 4 kg :rulle: ), kattegrus, vådkost, snacks og legetøj. Langt det meste, vi køber til dem, køber vi der.


Det lyder da ikke rigtig som om, at det er besparelsen værd, når I får leveret så mange smadrede ting? :/
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 17. feb 2016, 08:56

At blive melde ind i diverse åndssvage grupper på facebook, uden at have spurgt mig først!

Nyeste gruppe " sokker i sandaler - positive vibes"

Nej fandme nej. Det er grimt og jeg går ikke ind for det.
Jeg gik selv med bare tær i mine sandaler her da der var sne, så hvorfor pokker skulle jeg ønske at være med i den gruppe.....
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. feb 2016, 11:04

Når man får et lift af en der bor alene med sin hund, så alle andre pladser i bilen end førersædet faktisk er udelukkende hundens pladser, og propfyldt med ildelugtende hundetæpper og tonsvis af hundehår og diverse klæbrige kødben og lyserøde pivedyr :(
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 17. feb 2016, 11:36

Pandesteg skrev:
Pussikat82 skrev:
Mani skrev:
Pussikat82 skrev:
Jeg håber, I slipper. Det er i hvert fald ved at være irriterende.

Jeg ville få svip :ae:
Jeg plejer at bestille 10 kg sække med tørkost + et lager af vådkost, godbidder og legetøj.

Vi køber 5- og 2 kgs tørkost oftest (den sidste, der gik i stykker var på 4 kg :rulle: ), kattegrus, vådkost, snacks og legetøj. Langt det meste, vi køber til dem, køber vi der.


Det lyder da ikke rigtig som om, at det er besparelsen værd, når I får leveret så mange smadrede ting? :/


Det er heldigvis ikke hver gang, det sker, men det sker for ofte. De er heldigvis gode til at forsøge at udbedre fejlen, men lidt for gode til kun at ville give et afslag i prisen i stedet for at sende en ny vare.

Jeg har fået svar fra zooplus nu, og det har hjulpet at hive fat i deres fb-side også, tror jeg, for de sender i hvert fald nye ting, også legetøjet. Så det er jeg meget glad for. De skriver også, at de vil tage fat i deres pakkeafdeling, men jeg tror, at helvede fryser over, før de sender varer forsvarligt. Især fordi jeg har haft påtalt pakningen igen og igen, og de stadig sender store, tunge ting sammen med skrøbelige uden at adskille med luftpuder :sarkasme: Men i hvert fald synes jeg, at jeg ville lave opdateringen herinde om svaret, for det var jo, hvad jeg håbede på. De er heldigvis ret venlige, når man kontakter dem, hvilket også er en af årsagerne til, at vi stadig bruger dem. Vi har valgt andre firmaer fra, fordi deres tilbagemeldinger på problemer har været betydeligt mindre kundevenlige, og de ikke har villet gøre noget for at løse problemet.
Nu er jeg så bare spændt på, om vi igen modtager iturevne poser fuglefrø, når de sender kompensationen. :gruble: Håber, at pakningen går lidt bedre denne gang, når de skal udbedre fejlen.
4
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 17. feb 2016, 11:53

At der altid skal være reklamer før og efter en udsendelse, og ved visse kanaler afbryder de en udsendelse ca.hvert kvarter , og jeg HADER det.
7
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf klumphen » 17. feb 2016, 18:58

At det gode tæppe ligger helt ovre i sofaen mens jeg sidder her i sækkestolen :wacko:
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 18. feb 2016, 00:55

Thomas-sagen. Eller rettere sagt nogle folks reaktion på den.

Folks utilfredshed med politiet: jeg kan sgu godt forstå dem, fordi de så gerne vil finde Thomas. Men de har jo ikke ressourcerne til det. Og skal levende personer og deres problemer skubbes til side pga en (højst sandsynlig) død ung dreng?

Og så irriterer det mig grænseløst, at lige så snart nogle stiller lidt kritiske spørgsmål ja så er de personer da simpelthen pr automatik dømt som værende uden empati og medfølelse og skal da helst bare skride ind i en jordhule og gemme sig der til Thomas er fundet :rulle:


(Jeg beklager, hvis jeg støder nogle med ovenstående. Men folk med følelserne uden på tøjet er ikke nemme at have med at gøre og da slet ikke, hvis enkelte ikke lige fluks stryger dem hårene.)
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 18. feb 2016, 11:37

Dirtylittledevil skrev:Når man får et lift af en der bor alene med sin hund, så alle andre pladser i bilen end førersædet faktisk er udelukkende hundens pladser, og propfyldt med ildelugtende hundetæpper og tonsvis af hundehår og diverse klæbrige kødben og lyserøde pivedyr :(


Yikes! Sådanne nogle biler er SÅ ulækre. Har mere end én gang haft problemer med at undertrykke brækrefleks. Ejeren er tit også selv SMURT ind i hundehår. Og stinker. Men de kan åbenbart hverken se eller lugte, hvor klamt det står til.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. feb 2016, 11:51

ManicNinja skrev:
Yikes! Sådanne nogle biler er SÅ ulækre. Har mere end én gang haft problemer med at undertrykke brækrefleks. Ejeren er tit også selv SMURT ind i hundehår. Og stinker. Men de kan åbenbart hverken se eller lugte, hvor klamt det står til.


Ja nemlig. Men de vænner sig vel til den lugt :gisp:
Jeg havde også på et tidspunkt et overfladisk kendskab til en dame der arbejdede som terapeut. Hun havde den fineste lille klinik - MEN - hun mente altså at hendes hund også boede i klinikken. Så de "lækre" lammeskind osv hun brugte på stolene i klinikken var altså de samme som hunden sov i. Aj det var så klamt.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 18. feb 2016, 11:58

Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:
Yikes! Sådanne nogle biler er SÅ ulækre. Har mere end én gang haft problemer med at undertrykke brækrefleks. Ejeren er tit også selv SMURT ind i hundehår. Og stinker. Men de kan åbenbart hverken se eller lugte, hvor klamt det står til.


Ja nemlig. Men de vænner sig vel til den lugt :gisp:
Jeg havde også på et tidspunkt et overfladisk kendskab til en dame der arbejdede som terapeut. Hun havde den fineste lille klinik - MEN - hun mente altså at hendes hund også boede i klinikken. Så de "lækre" lammeskind osv hun brugte på stolene i klinikken var altså de samme som hunden sov i. Aj det var så klamt.


:puke:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf oOxXxOo » 18. feb 2016, 18:39

At jeg hare fået feber! Jeg har bestemt ikke tid til at være syg lige nu!
Men sådan som det er lige nu, så ender det sgu nok med en sygedag imorgen :gisp:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Viskelæder » 18. feb 2016, 19:35

Nogle gange kan jeg blive så træt af de der små "sjove" kommentarer, der hele tiden skal siges på mit arbejde, fx af min chef. De der "nå, så du var nok syg i fredags, høhø"-agtige kommentarer. Hvor man kan bruge tid på at tyde, hvad der ligger bag. Stop nu med det. Der er grænser for, hvor mange "sjove" kommentarer og hentydninger, man kan komme med, før det bare bliver direkte upassende og uhøfligt.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 08:04

Dig! Og dig!
Hillemænd, hvor er I irriterende :sur:
Mon IRL ignore findes som app?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 19. feb 2016, 09:46

Jeg har en angst for at tale i telefon, hvilket selvfølgelig er irriterende i sig selv.
Hele denne her uge har jeg udskudt et telefonopkald. Det er ikke akut vigtigt, men alligevel noget jeg skal have ordnet. I dag tager jeg mig så sammen, og med virkeligt bankende hjerte ringer jeg op.
Så har de kraftedmede lukket i dag - de har normalt åbent om fredagen indtil kl 12, men lige i dag har de så lukket :cuss:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"