Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 18. feb 2016, 13:28

Hey damer, decemberbørn er altså skønne! ;)
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 18. feb 2016, 13:31

Håber på snarlig æl til jer, Howitz og Æble :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 18. feb 2016, 13:35

Jeg kender i øvrigt en dame, der som ung udtrykte at hun ikke ville have børn i december. Men så kom livet på tværs og børneplanerne måtte udskydes. Da det endelig var tid til at få et barn, betød det mindre om det var et decemberbarn. Hun var dog alligevel godt tilfreds med at ende med en januar termin.
Barnet ville dog det anderledes og kom tre dage før jul.

Men altså nu er det lige meget hvornår hun har fødselsdag :lun:
3
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 13:48

Bøtte skrev:Håber på snarlig æl til jer, Howitz og Æble :kys:


Tak Bøtte :blush2:

Altså jeg har altid drømt om et forårsbarn, men efter vi begyndte på at prøve at lave en baby, så har jeg hver måned tænkt ej august..september..oktober..november..december..januar etc. er da den perfekte måned :lol: Jeg er SÅ klar på alle måneder :banan: Om det så er den 24. december, så er jeg bedøvende ligeglad :dåne: Tålmodighed har jeg intet af :lol:
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 13:52

MyGirl skrev:
Som du skriver har jeg svært ved at tro, at et tilskud kan fucke det hele op... Oooog så skulle det vist også være relativt normalt, at man engang imellem springer en æl over..

Ja cyklus er regelmæssig, men har stadig ikke produceret afkom :rulle: giver i mit stille sind manden skylden :genert:


Det er jo typisk at det ikke virker, når man endelig skal bruge, det der æg og de der sædceller til noget :træt3:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. feb 2016, 14:52

Howitz skrev:
MyGirl skrev:
Som du skriver har jeg svært ved at tro, at et tilskud kan fucke det hele op... Oooog så skulle det vist også være relativt normalt, at man engang imellem springer en æl over..

Ja cyklus er regelmæssig, men har stadig ikke produceret afkom :rulle: giver i mit stille sind manden skylden :genert:


Det er jo typisk at det ikke virker, når man endelig skal bruge, det der æg og de der sædceller til noget :træt3:


Ohhh yes, men håber, det kommer til det..

Ved i hvert fald, er der kan drives afkom ud af kæresten :D eller det kunne der i hvert fald engang!
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Urtekussen » 18. feb 2016, 15:06

Jeg har altid tænkt jeg skulle have sommerbørn, men er endt med en i november og en i januar.

Og det betyder ingenting!

Vi var også lige ved at hoppe en måned over, pga termin tæt på jul. Hvis vi havde gjort det, havde vi ikke fået vores dejlige pige.
3
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 15:56

MyGirl skrev:

Ohhh yes, men håber, det kommer til det..

Ved i hvert fald, er der kan drives afkom ud af kæresten :D eller det kunne der i hvert fald engang!


Jeg så lige, at du var interesseret i det der tilbud på Holbæk sygehus :genert: Det lyder da ret fedt, at kunne komme ind og blive tjekket igennem :gogo: Det vil jeg klart gøre, hvis der ikke er gevinst inden, der er gået et par måneder mere :)
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 18. feb 2016, 16:01

Urtekussen skrev:Jeg har altid tænkt jeg skulle have sommerbørn, men er endt med en i november og en i januar.

Og det betyder ingenting!

Vi var også lige ved at hoppe en måned over, pga termin tæt på jul. Hvis vi havde gjort det, havde vi ikke fået vores dejlige pige.


Man skulle næsten tro jeg alligevel var gravid, har lige tudet over dette indlæg :lol:

Jeg kan egentlig godt lide idéen om at skuffelsen ikke bliver nær så stor hvis der ikke er gevinst. Jeg er stadig i tvivl om vi skal tage en pause eller ej, min kæreste mener ikke at vi skal. Jeg tror egentlig bare det vil kræve at hans barsel bliver delt, tager han 2-3 måneder lige efter fødslen, arbejder, og så barsel igen med overlap med mig når jeg starter så vil det nok gå.

Vores barn skal også i dagpleje, og vil kende dagplejemoren før pasning overhovedet er aktuelt, så måske det ikke vil være nær så hårdt for barnet. Det ender med at blive hårdere for mig end barnet :lol:
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. feb 2016, 16:09

Howitz skrev:
MyGirl skrev:

Ohhh yes, men håber, det kommer til det..

Ved i hvert fald, er der kan drives afkom ud af kæresten :D eller det kunne der i hvert fald engang!


Jeg så lige, at du var interesseret i det der tilbud på Holbæk sygehus :genert: Det lyder da ret fedt, at kunne komme ind og blive tjekket igennem :gogo: Det vil jeg klart gøre, hvis der ikke er gevinst inden, der er gået et par måneder mere :)


Ja, det synes jeg også! Vi er også enige om, at vi lige prøver lidt længere, men hvis der ikke sker noget er det et super tilbud, synes jeg.

Kan være, vi endes med at følges :lol: (men forhåbentlig bliver det ikke aktuelt!)
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 18. feb 2016, 16:29

MyGirl, nej det bliver selvfølgelig slet ikke aktuelt :lol:
1
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 18. feb 2016, 21:05

Øv godtnavn, havde sådan håbet på den var der, så der kunne komme gang i de positive test.

Jeg er på dag 31, stadig uden positiv ÆL test. Jeg overvejer at prøve den gratis fertilitetsrådgivning på Rigshospitalet. Jeg er dog blevet anbefalet af en gynækolog at gå til min egen læge og få en henvisning til en fertilitetsklinik, da han ikke synes jeg skal vente et år inden jeg gør noget, når jeg indtil videre kun har haft mens to gange på et halvt år. Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg griber det an med min læge som sagde der skulle gå et år. Det var godt nok en uddannelseslæge og hun er væk, så måske det går bedre med min egen læge :gruble:
Overvejer om jeg skal sende lægen en mail og forklare? Er der nogen af jer der har gode erfaringer med at få lægen til at give en henvisning?
0
Estrella
Indlæg: 52
Tilmeldt: 1. feb 2016, 08:59
Kort karma: 9
Likede indlæg: 88

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Estrella » 18. feb 2016, 22:13

Sjovt i lige snakket om december børn. Jeg går også og overvejer om vi skal holde pause i to-tre mdr. Bare for ikke at tænke på det hele tiden. Er jo i behandling og hvis jeg får mens om 1,1/2 uge så falder næste ÆL og tidspunktet for IUI på klinikkens ferie og det sammen med måneden efter. Og i april skal vi på ferie. Og så passer det jo med at man undgår december :P Men er også lidt dobbelt med det for lige nu vil jeg gerne bare være gravid.

S_imse kan du ikke bare sige i har været i gang et år? Hvis du forklare situationen er jeg sikker på du nok skal få en henvisning.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 19. feb 2016, 06:51

Estrella skrev:Sjovt i lige snakket om december børn. Jeg går også og overvejer om vi skal holde pause i to-tre mdr. Bare for ikke at tænke på det hele tiden. Er jo i behandling og hvis jeg får mens om 1,1/2 uge så falder næste ÆL og tidspunktet for IUI på klinikkens ferie og det sammen med måneden efter. Og i april skal vi på ferie. Og så passer det jo med at man undgår december :P Men er også lidt dobbelt med det for lige nu vil jeg gerne bare være gravid.

S_imse kan du ikke bare sige i har været i gang et år? Hvis du forklare situationen er jeg sikker på du nok skal få en henvisning.


Min læge ved godt vi ikke har prøvet mere end et halvt år, så det bliver svært at sige det er et år. Men du har nok ret, at jeg må prøve at forklare situationen - og gynækologen sagde jeg skulle banke hårdt i bordet, hvis de ikke ville give mig en henvisning, så det må jeg jo prøve, selvom jeg ved jeg ikke er god til det :-D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 19. feb 2016, 08:50

Howitz skrev:MyGirl, nej det bliver selvfølgelig slet ikke aktuelt :lol:


Mener også, vores mænd startede B-daddy samtidig, så selv hvis det ikke lykkes denne gang, har jeg regnet mig frem til, at supersæden burde træde ind i næste cyklus :D
1

Tilbage til "Graviditet"