Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 18. feb 2016, 21:29

Smiling_Goat skrev:
LadyFox skrev:
Smiling_Goat skrev:
Mulan skrev:
Smiling_Goat skrev:
Mulan skrev:Jeg tror, at jeg vil kalde mig Virilen.



Uhuh eller s(per)m :slem:

damn d så jeg for sent. hedder Virilen. Nu skal i hjælpe med at lave en ræææætti spændende profiltekst :lol:


Nu skal jeg ikke fortælle dig, hvordan du skal samle damer op, men HVIS de så uigenkaldeligt afviser dig, kunne man jo sende det billede med ponyen og en sur smiley. En pil til væsken, hvor der står: "Den sperm jeg har samlet til dig"

Åh det ville være så foruroligende :D

(Der er muligvis noget galt med mig)

Jeg ville selv lave profilen, men det vil simpelthen være for svært at forklare, hvis min kæreste opdager, at jeg ofte frekventerer en datingside.

"Neeeeej skat, jeg kigger ikke efter andre. Jeg sender bare beskeder til fremmede kvinder, hvor jeg fortæller dem hvor meget sperm jeg har akkumuleret til dem, siden jeg sidst skrev til dem. Ja, for at score dem. Hvis de siger nej, sender jeg dem et billede af en My Little Pony der koges i sperm.. Hvorfor kigger du sådan på mig?"

Hvis jeg var din kæreste, og du fortalte mig den historie - så ville jeg tro på dig.. :lol:





Men jeg ville nok også bede dig om at snakke med en professionel om det :P


Jeg er også alvorligt bange for, at hans undren snarere vil gå på hvorfor jeg gør det, og ikke om jeg gør det.


Nok især hvis du den seneste uge havde insisteret på at gemme hans sperm :mellow:
1
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. feb 2016, 21:32

Smiling_Goat skrev:
Dirtylittledevil skrev:Æij altså, jeg lavede også en virilprofil, men jeg kom til at sige at den var 73 år, så den ryger vist i de flestes aldersfilter. Alt det sperm til ingen verdens nytte.


Til gengæld har du mulighed for at ryste en masse pensionister i deres grundvold. Det skal man heller ikke kimse af.


Nej, nu er jeg Erik Eret, 46 årig mand. På en mission.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 18. feb 2016, 21:33

vi udveklser erfaringer med hvor meget vi har samlet
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. feb 2016, 21:39

Det er sjovere at besøge mandeprofilerne... bare for at spooke dem
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 18. feb 2016, 21:48

Jeg er blevet til en høj, blond og fit forsker. På 31. Kom hid allesammen.
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 18. feb 2016, 21:54

Dirtylittledevil skrev:Det er sjovere at besøge mandeprofilerne... bare for at spooke dem

Jeg anmoder om billedadgang hos mænd. Heteromænd. :devil:
9
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. feb 2016, 21:58

Min er 46.. han kan måske være ex-marinasoldat... jeg er så hyper at jeg spiser flødeboller med dåseflødeskum på :P
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 18. feb 2016, 22:01

Kvinder bør lade være med at undskylde for deres størrelse i kække bemærkninger a la "Jeg er ikke en sylfide" "Jeg er ikke en lille tynd blondine" Det virker ikke særlig... selvaccepterende. *Tjekker fluks sin egen profil*
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 18. feb 2016, 22:06

Aaaj jeg vil ikke skrive til nogen, jeg lurer bare. Vil ikke vildlede nogen og gøre nogen kede af det.

... Der er altså HUNDREDE gange bedre udvalg mellem kvinderne end for os der skal kigge på mænd. Just sayin'. Seriøst. Kan godt være der er en del "Hvis ikke du kan tage mig som bitch, så får du heller ikke nice mig" agtige ting, men det er dælme i en anden og bedre kategori end hos mændene. SYnes jeg.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. feb 2016, 22:09

Jeg er nu kommet til at trykke på interesseknappen hos flere af de irriterende mænd, fra min mandeprofil. Jeg har taget konsekvensen og har nu logget mig ud, jeg har svært ved at administrere al den mandige vildskab og virilitet, min IQ dropper som stor tung skål fyldt med... haletudser
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. feb 2016, 22:11

Mulan skrev:Aaaj jeg vil ikke skrive til nogen, jeg lurer bare. Vil ikke vildlede nogen og gøre nogen kede af det.

... Der er altså HUNDREDE gange bedre udvalg mellem kvinderne end for os der skal kigge på mænd. Just sayin'. Seriøst. Kan godt være der er en del "Hvis ikke du kan tage mig som bitch, så får du heller ikke nice mig" agtige ting, men det er dælme i en anden og bedre kategori end hos mændene. SYnes jeg.


Så enig, det er faktisk lidt vildt at se det "fra den anden side" :8:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 18. feb 2016, 23:01

Ad.. Jeg kan altså ikke undgå at blive en kende sædforskrækket over de sidste sider :genert:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 19. feb 2016, 01:59

Smiling_Goat skrev:
Mulan skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det er sjovere at besøge mandeprofilerne... bare for at spooke dem

Jeg anmoder om billedadgang hos mænd. Heteromænd. :devil:


Og når de så siger:
"Jeg er ikke bøsse" kan man svare
"Det er jeg heller ikke. Jeg vil bare godt have sex med dig"

Det vil være så forvirrende :D
Den korrekte fremgangsmåde i sådanne anliggende er at bruge vendingen NO-HOMO. F.eks. hvis du skriver til en: ”hey du har en god røv, kan jeg lige se nogle billeder" så vil han helt sikkert svare tilbage "Gå i Ørestandsparken svans", men hvis du skriver ”hey du har en god røv, kan jeg lige se nogle billeder NO-HOMO" Så skriver han tilbage "jada, din er heller ikke så ringe NO-HOMO" og åbne for sit galleri.

Ligesom man ikke skal skrive sex men "bro-job". Det er noget helt andet. Så f.eks. til
"Jeg er ikke bøsse" kan man svare
"Det er jeg heller ikke. Kun bro-job NO-HOMO "

Så kan i aftale sted/tid derefter.
6
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 19. feb 2016, 02:29

Mulan skrev:Aaaj jeg vil ikke skrive til nogen, jeg lurer bare. Vil ikke vildlede nogen og gøre nogen kede af det.

... Der er altså HUNDREDE gange bedre udvalg mellem kvinderne end for os der skal kigge på mænd. Just sayin'. Seriøst. Kan godt være der er en del "Hvis ikke du kan tage mig som bitch, så får du heller ikke nice mig" agtige ting, men det er dælme i en anden og bedre kategori end hos mændene. SYnes jeg.
..meh. så se hvor meget action i får på jeres profil. Jeg har engang prøvet at lave en kvindeprofil et andet sted. Og havde knap nået at udfylde to ord i profilen, før jeg var overdænget med tilbud. Mange fra ok mænd. Hvis i vil i kontakt med piger med jeres nye profil er jeg ret sikker på det er op ad bakke, og jer der skal lave det meste af i hvertfald det ind indledende. Det er sikkert lettere online, men 99% af piger ved ikke hvordan man cold-approacher.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 19. feb 2016, 06:58

Mulan skrev:... Der er altså HUNDREDE gange bedre udvalg mellem kvinderne end for os der skal kigge på mænd. Just sayin'. Seriøst. Kan godt være der er en del "Hvis ikke du kan tage mig som bitch, så får du heller ikke nice mig" agtige ting, men det er dælme i en anden og bedre kategori end hos mændene. Synes jeg.

Kvinder er bare pænere end mænd :P
1

Tilbage til "Forhold og sex"