Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 5. feb 2016, 17:11

Annione skrev:Pyha. Ja, det er ikke sikkert det bliver så nemt. Vi søger udelukkende steder, hvor vi kan få en alt-i-en-pakke. Fordi vi skal planlægge med så kort varsel. Faktisk har vi kun 3 fulde måneder, hvor vi er i Dk, før brylluppet :tie:


Jeg er vegetar og kæresten spiser kun kød hvis det er øko. De steder der har fine lokaler og mad har aldrig noget ordentligt vegetarmad, og jeg gider altså ikke spise salat til mit eget bryllup :lol:
Har fundet et par steder, men de er alt alt for dyre, så har ikke fundet stedet. Tilgengæld har vi fundet stedet til vielse og reception (ikke kirke) Men nu er vi ikke en gang forlovet, så der er vel tid :P
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 18. feb 2016, 18:26

Jeg troede at Bernstorf slot havde forhåndsbooket vores dag. Men nej... det blev nuppet for næsen af os. Jeg var simpelthen så ærgerlig! Gad ikke engang skrive tilbage til damen.

Men nu er Schæfergården, Villa Helene, næsten på plads. Vi skal bare lige være sikre på, at vi rent faktisk kan få indflydelse på, hvilke vine der serveres... Sidste svar jeg fik fra dem var, at det var restaurantchefen, der bestemte det... :forvirret: Altså! Vi skal da lissom betale for lortet.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 18. feb 2016, 18:56

Dikus skrev:
Ej. Det er da ikke ok :tie:

Vi skal "bare" (mit bare - fordi jeg elsker brylluppper :love:) holde konfirmation i Odense Zoo. Og der fik vi lov selv at bestemme mad og smage flere vin. Da der ikke var nogen, vi brød os om, fik de deres leverandør til at finde nogle, vi kunne lide.

Man lægger alligevel ret mange penge for sådan et arrangement. Så gider man da ikke sidde med noget, man ikke selv bryder sig om :forvirret:


Jeg må virkelig have misforstået dem, det er jo helt sort. Vi smider 100.000 efter dem - nu må de altså lige komme ind i kampen.

Så nu har jeg lige sendt en føler ud til National Museet også. Så kan de lære det! :-D
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Hunkat » 18. feb 2016, 19:12

Jeg afleverede ægteskabserklæringen i går. Så er det så godt som på plads, vi skal bare lige forbi rådhuset og vise pas når han ankommer, så er vi på vej :D
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf oOxXxOo » 18. feb 2016, 20:19

Jeg drømmer om et lille intimt bryllup sammen med min kæreste og vores nærmeste familie og venner, og aller helst skulle det foregå hjemme i mine forældres have (ELSKER udsigten de har til mark og skov) :dåne:

Jeg skal bare lige have fundet en måde hvorpå jeg kan få kæresten til at fri, uden han opdager at det er mig der har fået ham til det :devil:
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Hunkat » 18. feb 2016, 20:20

oOxXxOo skrev:Jeg drømmer om et lille intimt bryllup sammen med min kæreste og vores nærmeste familie og venner, og aller helst skulle det foregå hjemme i mine forældres have (ELSKER udsigten de har til mark og skov) :dåne:

Jeg skal bare lige have fundet en måde hvorpå jeg kan få kæresten til at fri, uden han opdager at det er mig der har fået ham til det :devil:


Ellers er det jo tilladt at fri den 29. februar og hvis han siger nej så skylder han dig 12 par hvide handsker ;) :gammel:
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Anne Droid » 19. feb 2016, 08:16

:kram:
Hunkat skrev:
oOxXxOo skrev:Jeg drømmer om et lille intimt bryllup sammen med min kæreste og vores nærmeste familie og venner, og aller helst skulle det foregå hjemme i mine forældres have (ELSKER udsigten de har til mark og skov) :dåne:

Jeg skal bare lige have fundet en måde hvorpå jeg kan få kæresten til at fri, uden han opdager at det er mig der har fået ham til det :devil:


Ellers er det jo tilladt at fri den 29. februar og hvis han siger nej så skylder han dig 12 par hvide handsker ;) :gammel:


Det er d. 24. der er skuddag og den dag kvinden "må" fri.
2
Klimatosse
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Hunkat » 19. feb 2016, 08:17

Anne Droid skrev::kram:
Hunkat skrev:
oOxXxOo skrev:Jeg drømmer om et lille intimt bryllup sammen med min kæreste og vores nærmeste familie og venner, og aller helst skulle det foregå hjemme i mine forældres have (ELSKER udsigten de har til mark og skov) :dåne:

Jeg skal bare lige have fundet en måde hvorpå jeg kan få kæresten til at fri, uden han opdager at det er mig der har fået ham til det :devil:


Ellers er det jo tilladt at fri den 29. februar og hvis han siger nej så skylder han dig 12 par hvide handsker ;) :gammel:


Det er d. 24. der er skuddag og den dag kvinden "må" fri.


Nå ja, så har hun jo lidt mere travlt :lol2:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf oOxXxOo » 19. feb 2016, 10:12

Hunkat skrev:
oOxXxOo skrev:Jeg drømmer om et lille intimt bryllup sammen med min kæreste og vores nærmeste familie og venner, og aller helst skulle det foregå hjemme i mine forældres have (ELSKER udsigten de har til mark og skov) :dåne:

Jeg skal bare lige have fundet en måde hvorpå jeg kan få kæresten til at fri, uden han opdager at det er mig der har fået ham til det :devil:


Ellers er det jo tilladt at fri den 29. februar og hvis han siger nej så skylder han dig 12 par hvide handsker ;) :gammel:


Ja du har ganske ret, men jeg er jo også så tilpas besværlig at jeg vil ha' at HAN skal fri :-D
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 23. feb 2016, 18:29

Dikus skrev:
Ej. Det er da ikke ok :tie:

Vi skal "bare" (mit bare - fordi jeg elsker brylluppper :love:) holde konfirmation i Odense Zoo. Og der fik vi lov selv at bestemme mad og smage flere vin. Da der ikke var nogen, vi brød os om, fik de deres leverandør til at finde nogle, vi kunne lide.

Man lægger alligevel ret mange penge for sådan et arrangement. Så gider man da ikke sidde med noget, man ikke selv bryder sig om :forvirret:


Pyha. Nu kom hende, som jeg har aftalt det meste med, endelig tilbage fra ferie. Og hun skrev et "selvfølgelig og ...når I kommer til prøvesmagning bla bla bla..:" svar. Thank god!!!

Så nu er stedet endelig på plads.
Jeg har booket tid til at prøve kjolen.
Jeg har booket frisør.
Hende der skal vie os er der også styr på.
Og jeg mangler kun lige min kærestes "Ja" til den fotograf, som jeg så gerne vil have. Men min kæreste er en stivnakket, nærrig stodder til tider. Han skal bare overtales. Og jeg ved jo, at jeg altid får det, som jeg gerne vil have det :-D
Altså... han synes også at en bryllupskage ikke kan koste mere end 1000 kr. FFS!
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 1. mar 2016, 23:09

Annione skrev:
Pyha. Nu kom hende, som jeg har aftalt det meste med, endelig tilbage fra ferie. Og hun skrev et "selvfølgelig og ...når I kommer til prøvesmagning bla bla bla..:" svar. Thank god!!!

Så nu er stedet endelig på plads.
Jeg har booket tid til at prøve kjolen.
Jeg har booket frisør.
Hende der skal vie os er der også styr på.
Og jeg mangler kun lige min kærestes "Ja" til den fotograf, som jeg så gerne vil have. Men min kæreste er en stivnakket, nærrig stodder til tider. Han skal bare overtales. Og jeg ved jo, at jeg altid får det, som jeg gerne vil have det :-D
Altså... han synes også at en bryllupskage ikke kan koste mere end 1000 kr. FFS!


Tjek, så er fotografen også booket! :banan:

Tænk, at jeg bliver lige lettet, hver eneste gang der kommer et nyt tjek-mærke ved ting :-D

Vi har også sendt følere ud til næsten alle. De skriftlige invitationer bliver først sendt ud i slutningen af maj.

Sad forøvrigt og læste i et amerikansk brullups-magasin. Der kommer ikke kryds i noget med kjoler til bridesmaids eller med prøvemiddag (hvordan får de råd til den slags? synes 1 aften er rigeligt dyr!!!). :nerve:
0
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Hurrze » 1. mar 2016, 23:25

Jeg skal nu hverken giftes selv eller deltage i et bryllup... Men synes stadig lidt mit indlæg hører lidt hjemme i denne tråd... Er lidt gammeldags når det kommer til brylluper. Har nogle gange hørt om at kvinden har friet istedet for manden. Og blander mig selvfølgelig ikke i hvad andre gør, men det kunne jeg ikke finde på. Vil hellere undvære at blive gift, hvis det ikke kan blive på den rette måde. Hvis jeg skal giftes skal det gøres rigtigt. Manden skal fri, hvid kjole og kirkebryllup, brudepiger, brudebuket osv samt noget nyt, lånt, gammelt og blåt. Hvis der ikke kommer disse ting vil jeg hellere undvære at blive gift. Er måske lidt krævende :D hehe :P men nu er jeg også kun 22 og har tid nok :)

Og elsker desuden brylluper :love: , selvom jeg aldrig har været til et udover et kort "globryllup". Var nogle vi kendte der skulle giftes, men vi var ikke så tætte med dem at vi blev inviteret osv. Derfor kiggede vi på i kirken, hvilket vi selvfølgelig havde fået lov til, også af brudeparret, sagde hej og ønskede dem tillykke bagefter :) ellers var der ikke mere i det. Vi stod desuden også helt nede i bunden, så fik ikke rigtig set så meget igen.. :) vil gerne opleve et rigtig bryllup på et tidspunkt :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf girl_beat » 4. mar 2016, 16:04

Nåmenøhh... Jeg er blevet gift :lun:

På en strand. I solnedgangen. I bare tæer. På en lille ø i Maldiverne. Ville gerne vise jer et billede, men kan ikke finde ud af at gøre det mindre :genert:
23
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Hunkat » 4. mar 2016, 16:15

girl_beat skrev:Nåmenøhh... Jeg er blevet gift :lun:

På en strand. I solnedgangen. I bare tæer. På en lille ø i Maldiverne. Ville gerne vise jer et billede, men kan ikke finde ud af at gøre det mindre :genert:


:gisp: :blomst: Tillykke!
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf StripesAddict » 5. mar 2016, 08:23

girl_beat skrev:Nåmenøhh... Jeg er blevet gift :lun:

På en strand. I solnedgangen. I bare tæer. På en lille ø i Maldiverne. Ville gerne vise jer et billede, men kan ikke finde ud af at gøre det mindre :genert:


Årh tillykke :kys: jeg vil mega gerne se! Hvis du har picasa kan du eksportere billeder mindre :)
0

Tilbage til "Fest og bryllup"