Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mani » 13. feb 2016, 22:38

Flora skrev:
Mani skrev:
Tibbler skrev:
Mani skrev:Han insisterer på mosaiksten som back-splash i vores nye køkken :tie:


En frosted glasplade er flot - Kan du ikke overbevise ham om det?

Jeg synes selv :-D at jeg har foreslået mange gode alternativer - fælles for dem alle er tilsyneladende, at de er 'sterile og kønsløse' :rulle:


Og om lidt kommer din kæreste så ind i tråden og skriver "min kæreste har sidst været en nar da hun nægtede mosaiksten i vores nye køkken og i stedet ville have det sterilt og kønsløst" :-D

Hvis han var på debatten: Utvivlsomt!
Og han ville toppe den op med at hun insisterede på hvide skabe, bare fordi der skal være en rå murstensvæg, trægulve og træbordplade :rulle:
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf StripesAddict » 13. feb 2016, 23:00

Precaseptica skrev:Da hun for en times tid siden fægtede mig væk fra husets eneste gaming-pc for at spille mit GTA og, i hendes egne ord, "pløkke og køre folk ned".

Hun er nu meget sej. Men også lidt en nar. Eller også er jeg det. For det tog ikke meget mere end lidt skaberi med trutmund og rullen rundt i sengen, før jeg overgav mig og gav hende lov. Og nu sidder hun så og griner stort over at lave digitalt hakkekød ud af digitale fodgængere.


Det er sjovt, min kæreste har lige introduceret mig til GTA og nu kan jeg ikke tænke på andet, end at lave digitalt hakkekød ud af digitale fodgængere, men jeg kan simpelthen ikke få tilranet mig adgang til hvad han selv kalder "husets eneste gaming-pc". Nar, altså.

( :D )
5
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 15. feb 2016, 21:24

Lige nu. Hans telefon er slukket. Han er på arbejde og vi aftalte at snakkes ved i løbet af aftenen, men hans telefon har været slukket i næsten to timer. O
Og han har en lader i sin arbejdsbil, så det burde ikke være fordi den er løbet tør.
Men jeg bliver en anelse bekymret, (eftersom han tilbriger hele sin arbejdstid på landevejen) og det kan han sgu ikke være bekendt.
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bimmerdyret » 16. feb 2016, 21:15

StripesAddict skrev:
Precaseptica skrev:Da hun for en times tid siden fægtede mig væk fra husets eneste gaming-pc for at spille mit GTA og, i hendes egne ord, "pløkke og køre folk ned".

Hun er nu meget sej. Men også lidt en nar. Eller også er jeg det. For det tog ikke meget mere end lidt skaberi med trutmund og rullen rundt i sengen, før jeg overgav mig og gav hende lov. Og nu sidder hun så og griner stort over at lave digitalt hakkekød ud af digitale fodgængere.


Det er sjovt, min kæreste har lige introduceret mig til GTA og nu kan jeg ikke tænke på andet, end at lave digitalt hakkekød ud af digitale fodgængere, men jeg kan simpelthen ikke få tilranet mig adgang til hvad han selv kalder "husets eneste gaming-pc". Nar, altså.

( :D )



Køb en til dig selv :ivrig:
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MissHindenburg » 18. feb 2016, 07:58

Scene: Vi er i Føtex - vi går forbi Chips-hylderne.
Jeg: Jeg kunne virkelig godt lige have lidt chips - (Læs: især lige de der med eddike smag og ost, rustik cut osv)
Ham: Bla bla bla - Putte: Vi skal passe på vægten, du bliver jo heller ikke mindre pt.! :naughty:
Jeg: Siger du at jeg er tyk???? :gruble: :cuss:
Ham: Naaarj da - eller du er måske blevet lidt rundere på det seneste?!
Jeg: Okay så! :rulle:

Vi går videre og diskutere blandt andet valg af müsli - (Bonus info: Han er allergisk overfor nødder som ikke er varmebehandlet) - Jeg fremhæver SAMTLIGE Müsli-blandinger m. nødder (især dem med mandler -da de som regel ikke er ristede!) :devil:
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf StripesAddict » 18. feb 2016, 17:49

Bimmerdyret skrev:
StripesAddict skrev:
Precaseptica skrev:Da hun for en times tid siden fægtede mig væk fra husets eneste gaming-pc for at spille mit GTA og, i hendes egne ord, "pløkke og køre folk ned".

Hun er nu meget sej. Men også lidt en nar. Eller også er jeg det. For det tog ikke meget mere end lidt skaberi med trutmund og rullen rundt i sengen, før jeg overgav mig og gav hende lov. Og nu sidder hun så og griner stort over at lave digitalt hakkekød ud af digitale fodgængere.


Det er sjovt, min kæreste har lige introduceret mig til GTA og nu kan jeg ikke tænke på andet, end at lave digitalt hakkekød ud af digitale fodgængere, men jeg kan simpelthen ikke få tilranet mig adgang til hvad han selv kalder "husets eneste gaming-pc". Nar, altså.

( :D )



Køb en til dig selv :ivrig:


Jamen jeg har en ganske fin bærbar, der netop er købt med det formål at skulle kunne trække en masse, netop fordi jeg gerne vil spille (den har sågar et bedre grafik kort end hans, gnæk). Men der er jo ikke GTA på :D
0
Brugeravatar
Winnii
Indlæg: 11
Tilmeldt: 20. dec 2015, 17:45
Kort karma: 2
Likede indlæg: 33

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Winnii » 18. feb 2016, 18:18

Lige nu!! Der ligger en klub ved siden af min kæreste arbejde, hvor folk indenfor hans fag mødes og drikker øl. Klubben har så åbent i dag og han har brugt hele ugen på at brokke sig over, at han havde lovet at komme derned i dag. Selv i morges mugger han over det og siger, at han max er der en time og så kommer han hjem.

Ved middagstid får jeg en sms fra ham om, at han er hjemme kl 17.30, så jeg kan planlægge aftensmad efter det. Da klokken så nærmer sig 17.30, får jeg endnu en sms fra ham om, at han kommer hjem kl 18.30 i stedet. Cool nok, han hygger sig tænker jeg.
Ved 18 tiden får jeg så en ny besked om han kan få lov til at rykke tidspunktet endnu en gang, men der har jeg allerede sat maden over fortæller jeg ham. Han beslutter sig så for, at komme hjem og får endda to beskeder om, at nu er han på vej osv.
Indtil han så ringer mig op og fortæller, at han altså ikke ved hvornår han vil være hjemme, måske først til midnat, men han hygger sig og kan ikke lide at have en tidsbegrænsning hængende over hovedet. JAMEN SÅ LAD VÆRE MED AT SÆTTE EN FOR DIG SELV HELE TIDEN!!! nar :rulle:

Hvis han bare have ladet være med hele tiden at love noget, så havde der aldrig været et problem. Han måtte da for min skyld gerne være der hele aften, jeg har aldrig afkrævet ham et sluttidspunkt. Årh hvor han pissede mig af der :cuss:

Årh det føltes godt at komme ud med :P
13
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3416
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf billiebean » 18. feb 2016, 18:18

Santopia skrev:Han dumpede mig i fredags. Det synes jeg, var ret nar-agtigt gjort.


:kram:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 18. feb 2016, 19:20

Winnii skrev:Lige nu!! Der ligger en klub ved siden af min kæreste arbejde, hvor folk indenfor hans fag mødes og drikker øl. Klubben har så åbent i dag og han har brugt hele ugen på at brokke sig over, at han havde lovet at komme derned i dag. Selv i morges mugger han over det og siger, at han max er der en time og så kommer han hjem.


Måske du en evt. anden gang bare skal sørge for at svare ham noget i retning af, at: "Det styrer du selv. Du ved i hvert fald, jeg ikke har noget imod det, hvis du bliver hængende"-agtigt. Og så kunne du jo evt lave kold aftensmad - så kan han komme og spise til almindelig spisetid eller senere, uden at det generer nogen. Sådan tror jeg, jeg ville gøre, hvis det var mig, og det bare skete sådan en sjælden gang imellem.
Indvendigt ville jeg nok grine lidt over ham, når han brokkede sig. Fordi det ville være en af dem dér, hvor begge parter efter nogle gange egentlig godt ved, hvad det ender med. :)
Men i den nuværende situation forstår jeg udmærket, du bliver irriteret. Var jeg også selv blevet.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Winnii
Indlæg: 11
Tilmeldt: 20. dec 2015, 17:45
Kort karma: 2
Likede indlæg: 33

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Winnii » 18. feb 2016, 19:49

ManicNinja skrev:
Winnii skrev:Lige nu!! Der ligger en klub ved siden af min kæreste arbejde, hvor folk indenfor hans fag mødes og drikker øl. Klubben har så åbent i dag og han har brugt hele ugen på at brokke sig over, at han havde lovet at komme derned i dag. Selv i morges mugger han over det og siger, at han max er der en time og så kommer han hjem.


Måske du en evt. anden gang bare skal sørge for at svare ham noget i retning af, at: "Det styrer du selv. Du ved i hvert fald, jeg ikke har noget imod det, hvis du bliver hængende"-agtigt. Og så kunne du jo evt lave kold aftensmad - så kan han komme og spise til almindelig spisetid eller senere, uden at det generer nogen. Sådan tror jeg, jeg ville gøre, hvis det var mig, og det bare skete sådan en sjælden gang imellem.
Indvendigt ville jeg nok grine lidt over ham, når han brokkede sig. Fordi det ville være en af dem dér, hvor begge parter efter nogle gange egentlig godt ved, hvad det ender med. :)
Men i den nuværende situation forstår jeg udmærket, du bliver irriteret. Var jeg også selv blevet.


Jeg svarede også hver gang at han nævnte et tidspunkt, at det da var fint :) Og aftensmaden er jeg såmænd ligeglad med, lidt ærgerligt at have disponeret med noget andet, men det kan nu ikke irritere mig sådan noget.

Men uha hvor det irriterede mig, at han fik det til at lyde som om at jeg afkrævede ham et hjemtidspunkt og at det faktisk lidt var min skyld det hele. Det var nu ikke noget han sagde, bare noget jeg tolkede mellem linjerne :D :fløjt:
Men jeg besluttede mig for at løbe en tur og kom af med min irritation på den måde, så alt er godt nu :lol2:
8
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 18. feb 2016, 20:07

I dag.
Jeg laver madplan hver uge, køber ind og havde endda i dag ringet hjem og fortalt hvad vi skulle have.
Alligevel havde han så ikke lavet grøntsager til maden.
"Det glemte jeg".
Ok. Madplanen hænger fremme og for fem timer siden fortalte jeg dig det også.
Så det må jo betyde at han ikke hører en skid efter, hvad jeg siger .

Så blev det til en længere diskussion, for han "gider ikke gå og huske på alle dine ting du vil have"
Øh, hvad er det konkret, der er så urimeligt?
Ja, jeg beder ham om at huske noget ofte, men for mig er det en selvfølge at man fx
-lukker yderdøren efter sig
-ikke smider sine sko lige foran døren
-lægger beskidt tøj i vasketøjskurven og ikke under sengen/på kontoret
-sætter ny skraldepose i, når man tømmer den gamle
-smider kaffefilteret ud, når man har lavet kaffe (så det ikke står flere dage)
-trækker gardiner for om aftenen og fra om morgenen
- ikke efterlader bananskræller i klapvognen

Men det er åbenbart SÅ ledt af mig at forvente, at han gør det, for det "betyder ikke noget" for ham.

Og hvis jeg så beder ham om det, er jeg også led, fordi jeg vil bestemme over ham.

For helvede jeg er træt af den teenager lige nu. Svigermor, du skylder kvajebajer for den "opdragelse".
14
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 18. feb 2016, 20:08

Jeg har mest lyst til at være på tværs og gøre alle de ting han hader, bare fordi det er ligegyldigt for mig og jeg kan jo virkelig ikke gå og bruge dyrebar hjerne på at huske alt det!!
4
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 18. feb 2016, 20:18

Det, som gør mig mest rasende er, at han jo så tilsyneladende må mene at JEG skal gøre de her ting for ham, når han ikke selv gør.
Han bliver jo pigesur, når jeg beder ham gøre det. Og hvis jeg så gør tingene selv, bliver han også sur (fx spurgte jeg, om han ville trække gardinet fra, og det vidste han ikke lige, så jeg gjorde det selv, og så blev han sur)

Så jeg kan jo ikke gøre noget rigtigt?

Nårh Ja, han kan heller aldrig huske hvor diverse køkkenting skal stå, på trods af at han tømmer opvaskemaskine ofte, og ofte selv har fundet tingene til at begynde med.

Men når hans hjerne ikke skal bruges på den slags banaliteter, så kan jeg efterhånden lige så godt lade være med at hjælpe ham med det jo.
Han kan bare efterlade det på bordet.
Han har spurgt tre gange i denne uge, hvor saucekanden skal stå .
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 19. feb 2016, 11:20

Urtekussen:

Du skriver, at du tager de dér ting som en selvfølge. Alligevel giver du ham besked på at gøre dem (og tager dem altså ikke for en selvfølge) eller? Ikke for at være irriterende. Men jeg forstår ikke udsagnet.

Til gengæld forstår jeg udmærket irritationen! Hooold nu kæft, det lyder trættende. Og usexet. Det er sådan noget "væren mor for sin kæreste", som snildt kan slå et helt forhold ihjel for mig. Jeg er nok bare for utålmodigt anlagt ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 19. feb 2016, 13:15

Ja, jeg beder ham gøre det, når han ikke husker det.

Fx når jeg for firsindstyvende gang har åbnet til en tom skraldespand, uden pose i, så beder jeg ham huske at sætte en ny i fremover .
Og så bliver jeg irriteret, når det samme sker næste dag.
4
2011
2015
2018
2020
2023

Tilbage til "Forhold og sex"