Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. feb 2016, 16:33

Juki skrev:Tak for "god bedring"-kort :lun:

Hvor er mine manerer? Også et stort tak herfra.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6597

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 20. feb 2016, 17:33

Nå men, det kan da også noget at komme hjem til en tom seng og skulle spise alene efter en lang dag. I det mindste skal jeg ikke dele med nogen!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 20. feb 2016, 18:18

Okay. Hjælp til selvhjælp ønskes. Jeg skriver med en på tinder, han har så lige afsløret, at han har en helt anden politisk holdning end mig, og en jeg ikke rigtig kan forlige mig med. Hvordan grejer man lige den?
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 20. feb 2016, 18:23

Planten skrev:Okay. Hjælp til selvhjælp ønskes. Jeg skriver med en på tinder, han har så lige afsløret, at han har en helt anden politisk holdning end mig, og en jeg ikke rigtig kan forlige mig med. Hvordan grejer man lige den?


Siger det, som det er.. :forvirret:
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 20. feb 2016, 18:33

Planten skrev:Okay. Hjælp til selvhjælp ønskes. Jeg skriver med en på tinder, han har så lige afsløret, at han har en helt anden politisk holdning end mig, og en jeg ikke rigtig kan forlige mig med. Hvordan grejer man lige den?


Der er så mange par som har forskellige politiske holdninger og har det rigtig godt sammen. Man behøver jo ikke være enige om alt. Det vigtigste er da vel stadig hvordan han ellers er? Tiltaler hans personlighed dig? osv osv?

Så længe han ikke ligger på ydrefløjen i den ene eller anden side, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være en dealbreaker :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 20. feb 2016, 18:43

Jeg har lavet hjemmelavet pizza, og de er faktisk så gode at det næsten er en skam at jeg ikke har nogen til at hylde mig, øh jeg mener, det er en skam at her ikke er nogen at dele dem med :-D
10
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 20. feb 2016, 18:48

Code71 skrev:
Planten skrev:Okay. Hjælp til selvhjælp ønskes. Jeg skriver med en på tinder, han har så lige afsløret, at han har en helt anden politisk holdning end mig, og en jeg ikke rigtig kan forlige mig med. Hvordan grejer man lige den?


Der er så mange par som har forskellige politiske holdninger og har det rigtig godt sammen. Man behøver jo ikke være enige om alt. Det vigtigste er da vel stadig hvordan han ellers er? Tiltaler hans personlighed dig? osv osv?

Så længe han ikke ligger på ydrefløjen i den ene eller anden side, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være en dealbreaker :)


Jeg er ikke helt ude, på den ene fløj, men det er han til gengæld på den anden. Og der er andre ting, der heller ikke helt stemmer...
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 20. feb 2016, 18:56

Planten skrev:
Code71 skrev:
Planten skrev:Okay. Hjælp til selvhjælp ønskes. Jeg skriver med en på tinder, han har så lige afsløret, at han har en helt anden politisk holdning end mig, og en jeg ikke rigtig kan forlige mig med. Hvordan grejer man lige den?


Der er så mange par som har forskellige politiske holdninger og har det rigtig godt sammen. Man behøver jo ikke være enige om alt. Det vigtigste er da vel stadig hvordan han ellers er? Tiltaler hans personlighed dig? osv osv?

Så længe han ikke ligger på ydrefløjen i den ene eller anden side, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være en dealbreaker :)


Jeg er ikke helt ude, på den ene fløj, men det er han til gengæld på den anden. Og der er andre ting, der heller ikke helt stemmer...


Det er klart at hvis han er på den yderste fløj og du i modsatte side, dog ikke så langt ude. Så vil det ikke kunne fungere heller for mig.

Men om man begge er forholdsvist tæt på midten, dog på modsat side. Det ville ikke på noget punkt afskrække mig :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 20. feb 2016, 19:11

Kommodedyret skrev:Jeg har lavet hjemmelavet pizza, og de er faktisk så gode at det næsten er en skam at jeg ikke har nogen til at hylde mig, øh jeg mener, det er en skam at her ikke er nogen at dele dem med :-D

Altså, hvis du kom med rester til mig, skulle jeg nok hylde dig, og dét foran hele Debatten. :worship:
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 20. feb 2016, 19:38

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg har lavet hjemmelavet pizza, og de er faktisk så gode at det næsten er en skam at jeg ikke har nogen til at hylde mig, øh jeg mener, det er en skam at her ikke er nogen at dele dem med :-D

Altså, hvis du kom med rester til mig, skulle jeg nok hylde dig, og dét foran hele Debatten. :worship:


Hehe, tjo jeg har godt nok overvejet at inkludere en udbringningsservice i min pizza-gesjæft, jeg skal nok holde dig informeret om udviklingen!
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6597

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 20. feb 2016, 20:21

Det her er fandme hyggeligt :love:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 20. feb 2016, 20:46

Jeg er lige kommet hjem fra hyggelig familieaften - ca 5 kg tungere end da jeg tog afsted. Og jeg er virkelig virkelig mæt! Faktisk så mæt, at jeg ikke engang gider spise den flødebolle jeg har stående, det er sjældent det sker :lol:
Og så mødte jeg min lillebrors kæreste for første gang i aften, hun var virkelig sød :)
9
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 20. feb 2016, 20:47

Nu ser jeg Grammys og overvejer at kitte nogle huller til i væggen, hvor der har hængt hylder. Jeg kán bare det der med at røvhygge en lørdag aften :cool:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 20:50

Daine skrev:Nu ser jeg Grammys og overvejer at kitte nogle huller til i væggen, hvor der har hængt hylder. Jeg kán bare det der med at røvhygge en lørdag aften :cool:

Jeg sidder og skiftevis ser Talent og YouTube videoer. Om lidt vil jeg gå med hundene og senere vil jeg gå i bad.

Total vild lørdag vi holder :afro:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 20. feb 2016, 21:01

Jeg kan anbefale The Returned i fransk udgave på Netflix :love:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Forhold og sex"