Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Whoosh » 9. feb 2016, 20:10

0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 20. feb 2016, 13:23

Whoosh skrev:Nogen der skal prøve det? :-D
http://ekstrabladet.dk/vrangen/tommy-tr ... er/5945678

:ad!: Yaks! Jeg hader, hader, hader lugten af skyllemiddel - sådan en syntetisk tysk Bamseline-stank, puh. Jeg kan virkelig heller ikke forestille mig, at det er godt for håret. Jeg ville hellere vaske hår i opvaskemiddel eller håndsæbe, som må være næsten ligeså billigt, hvis jeg var nødt til at spare så kraftigt :lol:
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Viskelæder » 20. feb 2016, 20:29

Santopia skrev:Er der nogen af jer der har prøvet den der quick dry spray til neglelak fraH&M?


Ja :) Den er ganske god. Men jeg er mere til den her fra Sephora. Den fra HM er meget fedtet.

Review Sephora Express Drying Oil nail oil polish dry faster.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 20:47

FruDulle skrev:Var der ikke lavet en tråd med dulleting som sælges/byttes/bortgives? Kan simpelthen ikke finde den

Den her måske viewtopic.php?f=9&t=1209 ? :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 20:52

FruDulle skrev:
Juki skrev:
FruDulle skrev:Var der ikke lavet en tråd med dulleting som sælges/byttes/bortgives? Kan simpelthen ikke finde den

Den her måske viewtopic.php?f=9&t=1209 ? :)


Arh ja....pænt død tråd.

Der er vist også en anden, men kan ikke huske om det kun gælder tøj, sko og deslige eller alt :gruble:

Prøver lige at finde den.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 20:54

FruDulle skrev:
Juki skrev:
FruDulle skrev:Var der ikke lavet en tråd med dulleting som sælges/byttes/bortgives? Kan simpelthen ikke finde den

Den her måske viewtopic.php?f=9&t=1209 ? :)


Arh ja....pænt død tråd.

Og her var den anden viewtopic.php?f=5&t=1211&hilit=byttecentral
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 22:01

FruDulle skrev:
Juki skrev:
FruDulle skrev:
Juki skrev:
FruDulle skrev:Var der ikke lavet en tråd med dulleting som sælges/byttes/bortgives? Kan simpelthen ikke finde den

Den her måske viewtopic.php?f=9&t=1209 ? :)


Arh ja....pænt død tråd.

Og her var den anden viewtopic.php?f=5&t=1211&hilit=byttecentral


Hvor er du sej :gogo:

:genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 20. feb 2016, 22:15

Jeg har kigget efter nyt glattejern i snart to mdr.. Ugh, the struggle is real + first world problems..
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Viskelæder » 22. feb 2016, 10:04

Santopia skrev:
Viskelæder skrev:
Santopia skrev:Er der nogen af jer der har prøvet den der quick dry spray til neglelak fraH&M?


Ja :) Den er ganske god. Men jeg er mere til den her fra Sephora. Den fra HM er meget fedtet.

Review Sephora Express Drying Oil nail oil polish dry faster.jpg


Tak for tippet :) Jeg er lidt nærig når det kommer til sådan noget, så de der 40 kr i H&M nærmer sig min smertegrænse :D
Men jeg synes det lyder mærkeligt, at den fedter :gruble: altså hvis man fx skal have 2-3 lag neglelak på, putter man så ikke negletørren på efter hvert lag? Så kan det da ikke helt sætte sig, hvis den fedter :gruble:


Jeg putter det på til sidst, og jeg mener bare, at man jo sprayer olie ud, som lander på hænder og hvad der er i nærheden. Der er den olie fra Sephora bedre, fordi der kommer en dråbe på neglene, og man kan stadig bruge sine fingre :)

Edit: man vil ikke kunne sprøjte den på og så lægge et nyt lag neglelak ovenpå. Jeg er i hvert fald nødt til at vaske hænder, når jeg har sprøjtet det på. Altså det forsvinder/fordamper ikke.
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 23. feb 2016, 19:02

Ville lige dele dette spøjse billede med jer :lol:
(Disclaimer: Ja jaaaa...jeg ved godt, at contouring er hot shit og at det selvfølgelig skal blendes, men jeg er så tilpas barnlig, at jeg fniser over at hun har en peeeeenis på næsen :fløjt: :genert: )
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 23. feb 2016, 20:19

Santopia skrev:
Pityt skrev:Ville lige dele dette spøjse billede med jer :lol:
(Disclaimer: Ja jaaaa...jeg ved godt, at contouring er hot shit og at det selvfølgelig skal blendes, men jeg er så tilpas barnlig, at jeg fniser over at hun har en peeeeenis på næsen :fløjt: :genert: )


Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan man kan lægge så meget kage i ansigtet og blende det ud med succes, hvor man får et naturligt resultat :gruble: jeg har prøvet, men det bliver virkelig en gang amager-trunte-på-afveje, når jeg forsøger at gå all in. Hvad er jeres erfaringer?

Jeg har ikke prøvet, må jeg indrømme. Ganske vist laver jeg noget contouring-agtigt med min bronzer når jeg har makeup på, men det der lag på lag af noget der ligner fedtefarver, ville vist give mig bumser i løbet af et kvarter :s
Og ligesom dig har jeg svært ved at se, at man skulle kunne få det til at se naturligt ud. Det er i hvert fald ikke noget jeg kan forestille mig ville fungere i dagslys :gruble:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Akehurst2 » 23. feb 2016, 21:28

Santopia skrev:
Pityt skrev:Ville lige dele dette spøjse billede med jer :lol:
(Disclaimer: Ja jaaaa...jeg ved godt, at contouring er hot shit og at det selvfølgelig skal blendes, men jeg er så tilpas barnlig, at jeg fniser over at hun har en peeeeenis på næsen :fløjt: :genert: )


Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan man kan lægge så meget kage i ansigtet og blende det ud med succes, hvor man får et naturligt resultat :gruble: jeg har prøvet, men det bliver virkelig en gang amager-trunte-på-afveje, når jeg forsøger at gå all in. Hvad er jeres erfaringer?


Jeg ville også virkelig gerne se det endelige resultat :genert:
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 23. feb 2016, 21:41

Det endelige resultat er ret pænt, indrømmet. (Jeg synes dog stadig at jeg kan ane omridset af en penis på næsen...men måske er det bare min hjerne der fucker med mig :fløjt: )
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 23. feb 2016, 21:50

Er der nogen der har prøvet det der beauty angel? De tilbyder det jo som tilkøb i Fitnessworld, men synes godt nok der er delte anmeldelser omkring det. Så er der nogen fra debatten der kan fortælle om det har været pengene værd?
0
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oddinary » 24. feb 2016, 13:17

Filipai skrev:Er der nogen der har prøvet det der beauty angel? De tilbyder det jo som tilkøb i Fitnessworld, men synes godt nok der er delte anmeldelser omkring det. Så er der nogen fra debatten der kan fortælle om det har været pengene værd?


Jeg har kun prøvet det to gange, fordi det var gratis. Jeg synes måske, man kunne se lidt på min ryg at huden var klarere, men det kan godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind. :genert: Men jeg syntes, det var lidt rart at blive "gennemlyst" uden at få dårlig samvittighed. :genert: Jeg kunne nok godt finde på at prøve FW's tilkøb, hvor man har fri beauty angel for 100 kr. ekstra om måneden (hvis det stadig er sådan, ved ikke om de har ændret noget siden årsskiftet). Men jeg ville ikke betale de dér 70 kr. for én behandling.
0

Tilbage til "Skønhed"