Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 21:57

Mulan skrev:Der er nu en 20 årig knægt, der vil knalde med mig, fordi jeg er ældre end ham. Han skriver, at han er i forhold og han mener at dette oftest er bedst afklaret før man knalder. Han skriver at han knalder udenom uden hendes vidende. Jeg overvejer at sige, at jeg kender hans kæreste og at han bør tage sig sammen.

Update - jeg skrev "Mads, det er Line. Vi må snakke sammen." Bets are, at han kender bare EN, der hedder Line og nu sidder og sveder iskold angstsved. :devil:
22
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 20. feb 2016, 21:59

Mulan skrev:
Mulan skrev:Der er nu en 20 årig knægt, der vil knalde med mig, fordi jeg er ældre end ham. Han skriver, at han er i forhold og han mener at dette oftest er bedst afklaret før man knalder. Han skriver at han knalder udenom uden hendes vidende. Jeg overvejer at sige, at jeg kender hans kæreste og at han bør tage sig sammen.

Update - jeg skrev "Mads, det er Line. Vi må snakke sammen." Bets are, at han kender bare EN, der hedder Line og nu sidder og sveder iskold angstsved. :devil:


Hahahaha :pompom:
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf kidkomb » 20. feb 2016, 22:00

Mulan skrev:
Mulan skrev:Der er nu en 20 årig knægt, der vil knalde med mig, fordi jeg er ældre end ham. Han skriver, at han er i forhold og han mener at dette oftest er bedst afklaret før man knalder. Han skriver at han knalder udenom uden hendes vidende. Jeg overvejer at sige, at jeg kender hans kæreste og at han bør tage sig sammen.

Update - jeg skrev "Mads, det er Line. Vi må snakke sammen." Bets are, at han kender bare EN, der hedder Line og nu sidder og sveder iskold angstsved. :devil:

Evil.
And brilliant :-D
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 22:06

Mulan skrev:
Mulan skrev:Der er nu en 20 årig knægt, der vil knalde med mig, fordi jeg er ældre end ham. Han skriver, at han er i forhold og han mener at dette oftest er bedst afklaret før man knalder. Han skriver at han knalder udenom uden hendes vidende. Jeg overvejer at sige, at jeg kender hans kæreste og at han bør tage sig sammen.

Update - jeg skrev "Mads, det er Line. Vi må snakke sammen." Bets are, at han kender bare EN, der hedder Line og nu sidder og sveder iskold angstsved. :devil:

Ej ej ej ej ej :lol:

Hold os lige opdateret på den der!
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 22:15

"Det tror jeg ikke du gør..?" (Som svar på at jeg skrev at jeg kender hans kæreste) Æv! Nu sletter jeg ham bare. Fnys.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. feb 2016, 22:18

Wow. Jeg kiggede lige på en der skrev i sin profil at han søgte "lidt af det hele", både et job, et sted at bo, nye venner og en kæreste.
Det lyder da som lidt af et projekt for en med redningskvinde-syndrom.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 20. feb 2016, 22:28

Mulan skrev:Jeg fik denne: "jeg søger en Bolleveninde , hvis det kunne friste" ... Sikke en elegance. Eller ham som skrev til mig at jeg havde "En spændende profil" - Jeg har ikke udfyldt noget på den profil. KUN at jeg var kvinde. .. Og hva FUCK sker der for at ha' sin pik som profilbillede? what? WHAT? Eller ham der bare sendte mig et billede af ham, der polerer håndtaget. Yessir.

Jeg tror bare at jeg dropper Scor som noget som helst, der bare kunne minde om seriøst.


Vent en uges tid, så er de værste kryb kravlet tilbage under deres sten. De skriver til alle nye kvindeprofiler. Brug bloker-funktionen med hård hånd.

Der findes seriøse folk derinde. Eller det gjorde der i hvert fald for et par år siden da min (nuværende) kæreste fandt min profil og skrev til mig.

Og hvis ham der tilbyder sig som toilet! og at du aldrig mere skal bekymre dig om at skulle sætte dig på et koldt toiletbrær skriver, så bloker med det samme, ellers bliver han ved med at skrive. Og det brev er rigeligt at læse én gang :syg:
4
Klimatosse
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. feb 2016, 22:40

Suk. Jeg kan som sagt ikke bruge mange af funktionerne på endate, det er kun nye profiler som er berørt af det. Jeg har skrevet i min profil at jeg gerne vil kontaktes i brev fordi flirt osv ikke længere er en gratis funktion for os nye.

Jeg oplever to forskellige udfald.

1: Dem som stadig bruger flirts og interesseknappen fordi de intet har læst (Der står vitterligt intet andet i min profil)

2: Dem som har skimmet det overfladisk og derefter sender mig et spottende "hahaha ALLE kan da bruge siden gratis" - brev, fordi de ikke har forstået at det kun gælder nye medlemmer.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 22:46

Nu er der en bar overkrop, der taler til mig. Jeg tror, at jeg trækker grænsen ved diverse afklædte og afskårne kropsdele. Pikkemænder eller ej.
mærkeligemænd.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. feb 2016, 22:49

Mig, pga jeg absolut skulle slette den gamle profil bare for et øjebliks dramatisk sødme...

Billede
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. feb 2016, 22:51

Mulan skrev:Nu er der en bar overkrop, der taler til mig. Jeg tror, at jeg trækker grænsen ved diverse afklædte og afskårne kropsdele. Pikkemænder eller ej.


Den talende brystvorte :lol:

Billede
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 23:04

Lægen svarer: "Skulle jeg hellere have et billede af et stetoskop på?" Mig: Hahaha nej. Måske rundt om pikken?


Ej. Undskyld, men jeg forstår det nok bare ikke helt. Det med pikbillede som profil. Altså - det ser ud som om at det er kotumen herinde for en ret stor andel af mænd, men mest dem, der kun søger knald - hvilket jo er fair nok, sådan lidt a la - hvad du ser, er hvad du får. Agtigt.

Men.. Jeg kender faktisk heller ikke så mange kvinder i min omgangskreds, der lige tænder helt vildt og vådt på det, du ved, som førstehåndsindtryk. Måske hænger jeg mig med de forkerte? Eller er jeg bare enormt ny og naiv på Scor?
Kort sagt - jeg håbede egentlig nok bare på at få forklaringen bag, hvorfor vælge lige DET til at repræsentere sig selv."

Jeg håååber at han gider forklare hvad ræsonnementen bag er!
7
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 23:06

Dirtylittledevil skrev:
Mulan skrev:Nu er der en bar overkrop, der taler til mig. Jeg tror, at jeg trækker grænsen ved diverse afklædte og afskårne kropsdele. Pikkemænder eller ej.


Den talende brystvorte :lol:

*Censureret billede*

:ad!:
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. feb 2016, 00:12

Jeg skal åbenbart helst ende i et nyt sindssygt skænderi dagligt, før det har været en vellykket endate-dag :s

Så nu har jeg siddet og været Frøken Sød i alt for mange breve, overfor en fjolsling som ikke mente at 2 timers transport hver vej var noget at pive over, for at besøge ham. Gu fanden gider jeg da ej. Det skulle jeg jo bare have sagt, i stedet for at forklare det pædagogisk, at mit liv ikke var indrettet til at jeg kunne tage alle de timer ud i én stor bid. For det eneste den lille trodsige fyr kunne finde på som modargument var at det lød som en masse dårlige undskyldninger.
Så sagde jeg, cirka ordret: Jeg synes du er et ubehageligt menneske, så du behøver ikke at skrive mere til mig, for jeg besvarer ikke flere af dine breve.
Nå men det var han heldigvis meget meget glad for, for jeg var da den værste dramaqueen og den slags drama havde han bare ikke brug for i sit liv.

Ååh for pokker hvorfor mishandler jeg dog mig selv inde på den side :lol: whyyy :lol:
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 21. feb 2016, 02:53

Dirtylittledevil skrev:Ååh for pokker hvorfor mishandler jeg dog mig selv inde på den side :lol: whyyy :lol:
Fordi du er en dramaqueen? Kan du i øvrigt ikke ændre køn på en af de mandeprofiler du lavede sidst? Ellers må du se om du kan score nogle piger med dem.
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"