Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 20. feb 2016, 21:55

Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Daine skrev:Jeg keder mig :ninja:

Jeg gider ikke kitte huller, jeg gider ikke se tv, jeg gider ikke se film, jeg gider ikke sove, jeg gider ikke rejse mig op, jeg gider ikke læse, jeg gider noget som helst :genert:


Time for a drink!


Jeg har ingen sprut og jeg gider ikke rejse mig op for at finde cola.


Altså hvis du ikke gider at være fuld og ligge med benene i vejret, så ved jeg snart ikke hvad vi ellers skal finde på at foreslå dig... :gruble:


:lol: Det lyder ellers som 'manualen til at blive gravid' du er i gang med at sælge til mig.



Det er sikkert en fin metode til at fange en mand med, så det er nok ikke helt ved siden af :D


:lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 21:57

In_your_eyes skrev:Nå men hr træningsmand har givet sig til kende på FB ved også at svare, på mit svar, på en status i vores fælles træningscenters FB side. Så nu har jeg været så påtrængende at sende en venneanmodning afsted :genert: selvom jeg var/er lidt i tvivl om, om det er det rigtige at gøre.

:pompom:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 22:01

Pyjamas skrev:Hej! Det er lidt tid siden, at jeg har været herinde, det virker til, at I hygger :lun:
Jeg bruger min aften på at spise slik og se fjernsyn. Jeg er meget et ene-menneske, og normalt elsker jeg at have en helt stille og alene aften, men jeg er begyndt at synes, det er ret ensomt :genert: Hvad gør I med de følelser, hvis I også får dem?

Lader mig blive rigtig ynkelig og tuder, eller hvad jeg nu har brug for :genert:

Men tit så synes jeg det hjælper at snakke med nogen eller fortælle om den ensomhedsfølelse, til nogen jeg stoler på og har tillid til.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 20. feb 2016, 22:09

Pyjamas skrev:Hej! Det er lidt tid siden, at jeg har været herinde, det virker til, at I hygger :lun:
Jeg bruger min aften på at spise slik og se fjernsyn. Jeg er meget et ene-menneske, og normalt elsker jeg at have en helt stille og alene aften, men jeg er begyndt at synes, det er ret ensomt :genert: Hvad gør I med de følelser, hvis I også får dem?


Forsøger at aflede mig selv. Ser en film/serie jeg kan fordybe mig i eller læser en af de bøger jeg har jeg kalder 'komfort-bøger'. En bog jeg ved jeg får det bedre af at læse, fordi personerne er ligesom gamle venner.

Ellers skriver jeg lidt herinde. Jeg har ingen jeg kan tale om sådan noget med, ingen tætte veninder og jeg er meget meget dårlig til at åbne op, specielt IRL. Herinde er det en smule mere anonymt, her tør jeg godt indrømme når jeg føler mig ensom. Men det er svært. Jeg søger som regel tilflugt hos virtuelle venner i tv-serier/bøger indtil det går over. Ynkeligt, muligvis. Men ufarligt.
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 20. feb 2016, 22:19

Jeg kan ikke citere flere, så jeg lader være :P

Tak skal I have, Juki og Daine, jeg er "glad" for at høre, at andre kan have det på samme måde.
Jeg tror, at lige her til aften hænger det sammen med, at jeg har haft ferie fra mit studie hele ugen, og jeg ikke er blevet så mættet af mennesker. Samtidig er mit barn ikke hjemme, så det ville være oplagt at bruge aftenen ude af huset :blush2:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 20. feb 2016, 22:34

Daine skrev:
Planten skrev:
Daine skrev:Jeg keder mig :ninja:

Jeg gider ikke kitte huller, jeg gider ikke se tv, jeg gider ikke se film, jeg gider ikke sove, jeg gider ikke rejse mig op, jeg gider ikke læse, jeg gider noget som helst :genert:


Ligge på sofaen med hovedet nedad og benene opad væggen :)


Det kan jeg ikke, så meget væg er det ikke bag min sofa :mellow:


Det er ellers sjovt, når man så skal forsøge at komme op igen :lol:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 21. feb 2016, 00:16

Jeg har lige moret mig over Andi Osho og hendes snak om single- og datinglivet :lol:

4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3241

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 21. feb 2016, 11:37

klyt skrev:
Sophaya skrev:Jeg gad godt være bedre til at gøre ting alene. Gå i biografen, spise, rejse.
Har prøvet det hele flere gange og det har været en øjenåbner, og jeg forstår nu bedre, hvorfor nogle pakker rygsækken, tager afsted og får en god oplevelse. På intet tidspunkt har jeg tænkt, at "nu føler jeg mig for udstillet" el. lign., og synes især jeg har lært noget af at rejse og møde andre med åbenhed. Filmene har bare været fede oplevelser, og har altid været glad for at jeg kom afsted, bagefter.

Jeg har det lidt sådan at biograf, spise ude og rejse oftest mere er midler end de mål i sig selv. Så fx det at gå i biografen handler for mig også om det at deltage i noget socialt. At dele en oplevelse med en eller flere andre mennesker. Filmen i sig selv er kun en del af det, og hvis jeg ser den alene så mangler der noget.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. feb 2016, 11:44

klumphen skrev:
klyt skrev:
Sophaya skrev:Jeg gad godt være bedre til at gøre ting alene. Gå i biografen, spise, rejse.
Har prøvet det hele flere gange og det har været en øjenåbner, og jeg forstår nu bedre, hvorfor nogle pakker rygsækken, tager afsted og får en god oplevelse. På intet tidspunkt har jeg tænkt, at "nu føler jeg mig for udstillet" el. lign., og synes især jeg har lært noget af at rejse og møde andre med åbenhed. Filmene har bare været fede oplevelser, og har altid været glad for at jeg kom afsted, bagefter.

Jeg har det lidt sådan at biograf, spise ude og rejse oftest mere er midler end de mål i sig selv. Så fx det at gå i biografen handler for mig også om det at deltage i noget socialt. At dele en oplevelse med en eller flere andre mennesker. Filmen i sig selv er kun en del af det, og hvis jeg ser den alene så mangler der noget.


Det er tit omvendt for mig :) Jeg vil gerne i biografen for at få biografoplevelsen og se filmen. Jeg vil gerne på cafe for at få brunchen. Hehe.
2
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 21. feb 2016, 13:42

klumphen skrev:Jeg har det lidt sådan at biograf, spise ude og rejse oftest mere er midler end de mål i sig selv. Så fx det at gå i biografen handler for mig også om det at deltage i noget socialt. At dele en oplevelse med en eller flere andre mennesker. Filmen i sig selv er kun en del af det, og hvis jeg ser den alene så mangler der noget.

Præcis.
Ganske få film er så meget bedre på det store lærred, at det forsvarer billetprisen, og prisen for slatne popcorn, og halvdød post-mix-sodavand.
Og café-besøg :8:
Når jeg kun drikker "filterkaffe" er 40 kr, jo helt sindsygt, for en kop varmepladekaffe.
Og små retter, til 40-80 kr., som kun kan mætte et barn :stoned:

Begge dele kan sagtens være midler for socialt samvær.

Det eneste i den retning jeg kan finde på at gøre alene, er at besøge et "øl-sted" (efter en vagt på spillestedet) og drikke en øl eller to, og så tage hjem.
Men ellers gider jeg heller ikke at betale dobbeltpris for en øl.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 21. feb 2016, 14:01

Er der egentligt nogen, der kan anbefale cafeer (enten til kaffe eller øl), hvor man godt kan komme alene evt. med en bog?
Hvor man ikke føler, at man bare optager et bord, som de hellere ville have brugt på flere personer. Og hvor man heller ikke kommer til at blomstre midt i det hele, fordi alle vægpladserne er optaget af firemandsborde.
Gerne i København eller Århus, men andre kan sikkert også få glæde af anbefalinger andre steder :)
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 21. feb 2016, 14:44

Guldfisk skrev:Er der egentligt nogen, der kan anbefale cafeer (enten til kaffe eller øl), hvor man godt kan komme alene evt. med en bog?
Hvor man ikke føler, at man bare optager et bord, som de hellere ville have brugt på flere personer. Og hvor man heller ikke kommer til at blomstre midt i det hele, fordi alle vægpladserne er optaget af firemandsborde.
Gerne i København eller Århus, men andre kan sikkert også få glæde af anbefalinger andre steder :)


Jeg har flere gange været på Faust i Århus, der har de en del 2 mands borde ude ved væggen. Og det er et hyggeligt sted, nede ved åen. Ellers kommet jeg mest på Poulsen og Dyrby's i Herning, hvor der også er 2 mands borde ved væggene.
Generelt vil jeg sige, at jeg er blevet behandlet fint de gange jeg har siddet på en cafe med en bog, så længe man ikke lige kommer der hvor der er allermest travlt*. Og har jeg opdaget, at de begynder at løbe tør for borde, er jeg smuttet (såfremt jeg selvfølgelig var færdig med at spise og drikke ;) ).

*Jeg har ikke noget problem i at sidde og læse mens jeg spiser, så kommer der også når de har travlt. Men jeg bliver ikke hængende og optager et bord, hvis jeg kan se de afviser folk ved døren pga. manglede plads :)
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Singletråden

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 21. feb 2016, 14:46

Guldfisk skrev:Er der egentligt nogen, der kan anbefale cafeer (enten til kaffe eller øl), hvor man godt kan komme alene evt. med en bog?
Hvor man ikke føler, at man bare optager et bord, som de hellere ville have brugt på flere personer. Og hvor man heller ikke kommer til at blomstre midt i det hele, fordi alle vægpladserne er optaget af firemandsborde.
Gerne i København eller Århus, men andre kan sikkert også få glæde af anbefalinger andre steder :)
Der er mange cafeer (i hvertfald i KBH) hvor mange kommer for at arbejde. De kommer oftest alene og sidder med deres laptop. Har jeg også gjort mange gange.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. feb 2016, 16:35

Jeg elsker at gå på café alene. Det er desuden også det eneste sted, jeg gider drikke kaffe :lol:
1
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 21. feb 2016, 16:35

Vlad Kalashnikov skrev:
Guldfisk skrev:Er der egentligt nogen, der kan anbefale cafeer (enten til kaffe eller øl), hvor man godt kan komme alene evt. med en bog?
Hvor man ikke føler, at man bare optager et bord, som de hellere ville have brugt på flere personer. Og hvor man heller ikke kommer til at blomstre midt i det hele, fordi alle vægpladserne er optaget af firemandsborde.
Gerne i København eller Århus, men andre kan sikkert også få glæde af anbefalinger andre steder :)
Der er mange cafeer (i hvertfald i KBH) hvor mange kommer for at arbejde. De kommer oftest alene og sidder med deres laptop. Har jeg også gjort mange gange.


Nåja, man kan gå efter computerne :) Så er det da til at spotte på forhånd.
0

Tilbage til "Forhold og sex"