Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 19. feb 2016, 18:28

Æble skrev:Årh undskyld jeg sådan pisker en stemning op :lol:


Vi må nyde de streger vi kan få :-D
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 20. feb 2016, 11:00

Min æl-test er ikke helt så positiv, som jeg havde håbet, i dag.. Tænker det enten kommer senere i dag (tager nok lige en nysgerrighedstest senere på dagen) eller at jeg har misset den mellem testen i går og nu. Sidst testede jeg positiv lørdag morgen, men så læste jeg, at man ikke burde teste om morgenen.. Det skal ikke være nemt :lol:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 20. feb 2016, 12:20

Æble skrev:Årh undskyld jeg sådan pisker en stemning op :lol:


Eneste måde vi kan tilgive dig er hvis du laver to streger på en rigtig test om 14 dage :kys:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 20. feb 2016, 14:28

godtnavn skrev:
Æble skrev:Årh undskyld jeg sådan pisker en stemning op :lol:


Eneste måde vi kan tilgive dig er hvis du laver to streger på en rigtig test om 14 dage :kys:


Jeg lover st gøre mit allerbedste :dance:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 20. feb 2016, 14:33

MyGirl skrev:Min æl-test er ikke helt så positiv, som jeg havde håbet, i dag.. Tænker det enten kommer senere i dag (tager nok lige en nysgerrighedstest senere på dagen) eller at jeg har misset den mellem testen i går og nu. Sidst testede jeg positiv lørdag morgen, men så læste jeg, at man ikke burde teste om morgenen.. Det skal ikke være nemt :lol:


Nej det er altså ikke nemt. :lol:

Min var helt positiv her til morgen. Det er altså praktisk når æl falder i en weekend hvor ingen af os har planer :rock:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 20. feb 2016, 14:36

Æble skrev:
MyGirl skrev:Min æl-test er ikke helt så positiv, som jeg havde håbet, i dag.. Tænker det enten kommer senere i dag (tager nok lige en nysgerrighedstest senere på dagen) eller at jeg har misset den mellem testen i går og nu. Sidst testede jeg positiv lørdag morgen, men så læste jeg, at man ikke burde teste om morgenen.. Det skal ikke være nemt :lol:


Nej det er altså ikke nemt. :lol:

Min var helt positiv her til morgen. Det er altså praktisk når æl falder i en weekend hvor ingen af os har planer :rock:


Tror måske også, min har været der i morges igen denne gang.

Og Yey! Med din :banan:

Så kommer vi jo til at følges på dagen denne gang :)

:kryds:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 20. feb 2016, 14:39

:kryds:
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 21. feb 2016, 11:30

Jeg har en god fornemmelse. Vi har fået det timet perfekt med sex der ikke var pligtagtig, vi har haft ordentlig tid. Og så har jeg æl på dag 15. jeg plejer at have 2-4 lange cyklusser (33-37 dage) og så en "kort" med på ca 29 med æl på dag 15. Sidste gang jeg havde en "kort" cyklus blev jeg gravid. Ved godt det er halmstrå, men føler at der er en reel chance i denne måned. Så tager jeg gerne er november barn hvis det er sådan det skal være :-p
3
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 21. feb 2016, 12:09

Aj men for f..... Jeg pletbløder. Denne gang på dag 24. Sidste cyklus var på dag 25 jeg pletblødte. Synes fandme der er irriterende at min cyklus driller :sur: :trist: Den har kørt så snorlige i så mange år og så skal drille nu, jeg føler det minimerer mine chancer for graviditet. Og det gør mig ked af det. :(

Det eneste gode er, at nu har vi besluttet at gå i behandling. Jeg ser ingen grund til at vente til april (hvor vi har prøvet et år) når vi alligevel skal betale hele gildet selv.
Så i morgen ringen jeg til klinikken og får en tid til gennemskylning.

Men det gør ondt at vi ikke kan selv. Jeg troede virkelig ikke vil skulle nå hertil. :trist: Fedt at fejre min terminstdag i morgen med mens og tid til fertilitetsbehandling :(
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 21. feb 2016, 13:15

Bøtte hvornår havde du ægløsning? Hvis perioden mellem æl og mens er lang nok er det jo kun godt at have en kort cyklus, det betyder jo flere chancer. I sommers havde jeg 26 dage og var glad for det fordi det betød flere chancer for graviditet :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 21. feb 2016, 13:20

Æble skrev:Jeg har en god fornemmelse. Vi har fået det timet perfekt med sex der ikke var pligtagtig, vi har haft ordentlig tid. Og så har jeg æl på dag 15. jeg plejer at have 2-4 lange cyklusser (33-37 dage) og så en "kort" med på ca 29 med æl på dag 15. Sidste gang jeg havde en "kort" cyklus blev jeg gravid. Ved godt det er halmstrå, men føler at der er en reel chance i denne måned. Så tager jeg gerne er november barn hvis det er sådan det skal være :-p


Krydser fingre! Dejligt at høre, optimismen lever. Jeg tror på jer! ;)

Tror også, vi har timet sex ok, men det har vi sgu næsten hver gang uden bid, så jeg er desværre ikke mere optimistisk end normalt, hvilket ikke er alverden..
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf MyGirl » 21. feb 2016, 13:26

Bøtte :ae: det var sgu da mega træls!

Må dog sige, at hvis I virkelig synes, tanken om, at der skal behandling til, er nedslående, så ville jeg personligt nok ikke opgive håbet endnu. Det er jo altid en afvejning.

Men hvis I har besluttet behandling, så er det jo en god ting, og så skal der nok ske noget, er jeg sikker på :kys: min kæreste har både børn fået med hjælp og et økobarn og man elsker jo heldigvis ikke førstnævnte mindre, så er sikker på, det er en god ting for jer :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 21. feb 2016, 13:32

:rulle:
godtnavn skrev:Bøtte hvornår havde du ægløsning? Hvis perioden mellem æl og mens er lang nok er det jo kun godt at have en kort cyklus, det betyder jo flere chancer. I sommers havde jeg 26 dage og var glad for det fordi det betød flere chancer for graviditet :)


Jeg har altid haft en cyklus på 25 dage. Indtil jeg stoppede med p-piller I april. Så var den 28 dage.
Jeg er vant til korte cykli og kan godt se glæden ved dem, men ikke når det er uregelmæssigt og det har det været siden nummer 2 abort. Det synes jeg er kampfrustrerende :( Og det er det der gør mig ked af det og føler ødelægger mine chancer.

Men jeg har jo ikke fanget æl denne måned og aner ikke hvornår det var. Oftest er det på dag 12-13.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf Bøtte » 21. feb 2016, 13:39

MyGirl skrev:Bøtte :ae: det var sgu da mega træls!

Må dog sige, at hvis I virkelig synes, tanken om, at der skal behandling til, er nedslående, så ville jeg personligt nok ikke opgive håbet endnu. Det er jo altid en afvejning.

Men hvis I har besluttet behandling, så er det jo en god ting, og så skal der nok ske noget, er jeg sikker på :kys: min kæreste har både børn fået med hjælp og et økobarn og man elsker jo heldigvis ikke førstnævnte mindre, så er sikker på, det er en god ting for jer :kys:


Der er ikke så meget selve behandlingsdelen, mere det at vi nu er så vidt, at det er det, der gør mig frustreret. Hvis det giver mening?

Og så skræmmer det økonomiske aspekt mig. Jeg kan godt se vores opsparing kan blive rippet af det her. Altså hvis vi skal ud i mere end gennemskylning. En scanning koster 500 og en gennemskylning koster 2500. Inseminationsbehandling koster også 2500 pr gang mener jeg. Og reagensglas koster 50.000 for tre forsøg
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf Bøtte » 21. feb 2016, 13:51

FruDulle skrev:
Bøtte skrev:
MyGirl skrev:Bøtte :ae: det var sgu da mega træls!

Må dog sige, at hvis I virkelig synes, tanken om, at der skal behandling til, er nedslående, så ville jeg personligt nok ikke opgive håbet endnu. Det er jo altid en afvejning.

Men hvis I har besluttet behandling, så er det jo en god ting, og så skal der nok ske noget, er jeg sikker på :kys: min kæreste har både børn fået med hjælp og et økobarn og man elsker jo heldigvis ikke førstnævnte mindre, så er sikker på, det er en god ting for jer :kys:


Der er ikke så meget selve behandlingsdelen, mere det at vi nu er så vidt, at det er det, der gør mig frustreret. Hvis det giver mening?

Og så skræmmer det økonomiske aspekt mig. Jeg kan godt se vores opsparing kan blive rippet af det her. Altså hvis vi skal ud i mere end gennemskylning. En scanning koster 500 og en gennemskylning koster 2500. Inseminationsbehandling koster også 2500 pr gang mener jeg. Og reagensglas koster 50.000 for tre forsøg


Hvor er det henne i bor? På cphfertility koster det 36.500 for 3xivf


Jeg kiggede lige igen. Kan se det koster 40000, må have husket forkert. Men med gennemskylning, 3 x insemination og så ivf bliver det jo også en noget dyr affære. Altså hvis vi når dertil, det håber jeg selvfølgelig ikke, men har lært af dette her at intet er sikkert, selv om der ikke er noget der indikerer at vi burde have behov for ivf, for gravid kan jeg jo godt blive.
0

Tilbage til "Graviditet"