Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Flora » 3. sep 2015, 18:04

Wizzze skrev:
ManicNinja skrev:
FruDulle skrev:At min maid har lavet 4 hakker i min nye global kniv på 2 uger!!!


Du har simpelthen en maid? :8:


Hun er røvforkælet ! :evil:
Jeg læste det så som at det var manden, og skulle lige til at foreslå at lave hakker i ham med omtalte global kniv :devil:


Det kan vel også fungere med maid'en :gruble:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 4. sep 2015, 05:53

At jeg i går fik mails omkring nogle fejl jeg havde lavet på arbejdet, og nu skal jeg derud og gruer virkelig for det værste :trist: Jeg er så dårlig til at tage det med oprejst pande, jeg går med seriøse tanker om at de vil fyre mig eller give mig en seriøs reprimande. Og det har gået mig på hele aftenen og natten. Så nu må jeg jo tage derud og se, hvad de siger. :(
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muuh » 4. sep 2015, 06:02

At der kom en kæmpe hagl-byge med torden og brag ved 6 tiden og vækkede mig, midt i min bedste morgen søvn
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 4. sep 2015, 08:26

FruDulle skrev:
ManicNinja skrev:
FruDulle skrev:At min maid har lavet 4 hakker i min nye global kniv på 2 uger!!!


Du har simpelthen en maid? :8:


Jep


Godt så. Brokkeret hermed inddraget :D :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf BirdReynolds » 4. sep 2015, 11:13

Muuh skrev:At der kom en kæmpe hagl-byge med torden og brag ved 6 tiden og vækkede mig, midt i min bedste morgen søvn


Her kom en tilsvarende og fulgte mig og min datter i vuggestue i morges. Jeg er stadig ikke tør :wacko:
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Whoosh » 5. sep 2015, 18:33

Jeg har haft så afsindigt kolde fødder siden jeg vågnede.
Nu må der godt komme lidt gang i blodomløbet.
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Whoosh » 6. sep 2015, 09:42

:sarkasme:

Billede
3
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 6. sep 2015, 13:37

Ca alt :lol:
Vi har hevet gulv op på den lukkede altan, vel ca 20 m2 med spånplader, isolering og andet træls fra byggehandleren.
De der spånplader er to meter lange og vejer et ondt år, så min kæreste spænder dem fast på en sækkevogn og triller ned ad trapperne. No problemo, han er tømrer og har gjort det før.
Han når ikke ret langt før sækkevognen pludselig tipper forover fordi min kæreste mister balancen og de her 5 spånplader inkl sækkevogn smadrer ind i underboens hoveddør :ad!: min kæreste kan ikke nå at gribe fat, det er trods alt ca 40 kg i frit fald.
Der er kun kommet overfladiske ridser på døren og vi banker på, men der er ingen hjemme.
En time efter står der en sur underbo ved vores dør. Vægten af de plader har givet døren et tryk 16 så låsen er blevet rykket halvvejs ud af karmen og døren er flækket ved låsen. Min kæreste får dog fikset låsen.
Hr underbo er ret gnaven og vil have vores adresse (?) Og gør krav på at vi kontakter boligforeningen, selvom jeg nok vil anse den slags som en selvfølge. Jeg siger vi også ringer til forsikringen men det mener han ikke er nødvendigt?
Nåmen faktum er så, at der nok skal ny hoveddør i og sådan nogle har det med at være lidt dyre. Jeg håber indbosforsikringen dækker, det var trods alt et hændeligt uheld, hvilket han skam også gav udtryk for at han godt var klar over.
Men for helvede.. det er bare irriterende at skulle rode med den slags oven i at lejligheden skal tømmes på fredag..
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14592

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pjeps » 6. sep 2015, 14:37

At den ene vaskemaskine ikke har vasket tøjet, men bare melder en fejlkode :sur:
1
:ninja:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 6. sep 2015, 21:12

At der gik ild i min drengs tøj..der skete ikke noget med ham og jeg var rolig nok til han ikke tog det som noget særligt med damn jeg blev forskrækket.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Elvispop » 6. sep 2015, 21:46

At det er weekendens sidste dag.
Jeg er SÅ træt af (det meste af) mit job, men jeg nægter at sige op, til ledighed.

Så er det kun godt at jeg har fået en ny kollega som er skide sød og dejlig.
Det lysner da på 2/5 af arbejdsugen.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf didas » 7. sep 2015, 16:54

Det er bare en dum dag. Har en trist og ensom følelse helt nede i maven pga. nogle ting, som jeg ville ønske var anderledes men ikke selv er herre over. Øv altså :(
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 7. sep 2015, 20:56

At jeg idag har følt mig nødsaget til, at bede jubii om at slette min bruger og alle indlæg, fordi det simpelthen er for nemt efterhånden, at gætte hvem jeg er, som det ser ud nu.

Jeg har haft den profil i 9 år og det er røvåndssvagt, men det går ikke længere. Jeg har nogle børn at tænke på og jeg har min anonymitet i forhold til kæreste, familie og arbejde at tænke på.
Øv :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. sep 2015, 21:23

Sådan en kraftidiot her... jamen jeg mangler ord, det gør mig godt nok trist.

idiot.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 7. sep 2015, 21:27

Dirtylittledevil skrev:Sådan en kraftidiot her... jamen jeg mangler ord, det gør mig godt nok trist.

idiot.jpg

Hva'ba?? Fedt, at nogen tog et billede af ham og offentliggør det (ja, det må man ikke sige, men det gør jeg alligevel!) Det er grænser for, at hvad man kan tillade sig uden at der bliver konsekvenser. Jeg håber han får en ordentlig endefuld! -altså ikke som i fysisk vold, men andet passende scenarie, som kan gøre ham opmærksom på, hinsides al tvivl, hvor foragteligt den brede befolkning ser på hans afstumpede, stupide, uempatiske og øretæveindbydende opførsel!
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"