Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 21. feb 2016, 14:33

Faldt og penetrerede 18-årig ved et uheld: Nu er rigmand blevet frikendt for voldtægt

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/fal ... et-frikend
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. feb 2016, 20:29

Hvorfor er det sådan... Hvis man skal opholde sig totalt uden menneskelig kontakt 14 dage frem i tiden, og på dag nr 15 skal man stå på en talerstol og holde tale for hele nationen, så kan man godt regne med at man fra dag 1 til dag 12 har den smukkeste rene bløde hud, og det mest lækre bølgende hår, så man ligefrem får tårer i øjnene over at se sig selv i spejlet.
På dag nr 13 mærkes adskillige ømme punkter omkring næse og mund, på dag 14 har det udviklet sig til 5-8 dybtliggende bumser, som på dag 15 helt sikkert vil være ømme og røde og absurd meget hævede uden mulighed for at blive skjult. Desuden vil man natten til dag 15 få flere hvirvler i håret som pludselig fedter til og falder af i store totter.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. feb 2016, 21:08

Dirtylittledevil skrev:Hvorfor er det sådan... Hvis man skal opholde sig totalt uden menneskelig kontakt 14 dage frem i tiden, og på dag nr 15 skal man stå på en talerstol og holde tale for hele nationen, så kan man godt regne med at man fra dag 1 til dag 12 har den smukkeste rene bløde hud, og det mest lækre bølgende hår, så man ligefrem får tårer i øjnene over at se sig selv i spejlet.
På dag nr 13 mærkes adskillige ømme punkter omkring næse og mund, på dag 14 har det udviklet sig til 5-8 dybtliggende bumser, som på dag 15 helt sikkert vil være ømme og røde og absurd meget hævede uden mulighed for at blive skjult. Desuden vil man natten til dag 15 få flere hvirvler i håret som pludselig fedter til og falder af i store totter.


Nå men jeg modbeviser lige denne teori. Jeg har fået en stor rød bums lige midt på maven. Og jeg skal altså IKKE danse mavedans i morgen.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf D.itsen » 22. feb 2016, 08:40

ShuruQ skrev:Tankegangen her. Racisme/nazisme er tilladt det er dog forbudt at på påpege det :gruble:.

Jeg undre mig over hvordan jeg overlever i den by (det skal siges at der er en ret stor modgruppe til det der. Heldigvis)
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 22. feb 2016, 09:29

ShuruQ skrev:Tankegangen her. Racisme/nazisme er tilladt det er dog forbudt at påpege det :gruble:.

Der står da at racistiske udtalelser er forbudt?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 22. feb 2016, 09:47

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:Tankegangen her. Racisme/nazisme er tilladt det er dog forbudt at påpege det :gruble:.

Der står da at racistiske udtalelser er forbudt?


Ja. Men det er "kun" forbudt. Mens påpegning af dem betyder en blokering.

Jeg tror ikke jeg forstår problemet.
Der er nogle mennesker, der åbenbart ikke vil have asylcenter i deres by.
Det laver de en gruppe om på facebook.
De gider ikke folk, der kommer væltende og sviner dem til og er ukonstruktive og kalder dem racister, fordi det er de ikke (ifølge dem selv).
Og de vil heller ikke have racister med i gruppen.
De vil bare gerne have lov at diskuttere det i fred.

Altså må man snart noget mere? -jeg kan godt forstå de ikke engang gider at forsøge at diskuttere med folk, der smider racistkortet, når de nu (igen i følge dem selv, det har jeg ingen mening om) ikke ER racister, men bare ikke synes at et asylcenter er en god idé i deres by.
Man kan dårligt nok sætte et dannebrogsflag på et fødselsdagsbord længere uden at blive kaldt racist :(
-og det er jeg (det fremgår nok) edderhylme træt af efterhånden.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 22. feb 2016, 15:21

Men der står jo, at racisme medfører blokering? Ergo er det ikke tilladt. Eller læser jeg opslaget forkert?
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anilara » 22. feb 2016, 15:55

Ado skrev:Men der står jo, at racisme medfører blokering? Ergo er det ikke tilladt. Eller læser jeg opslaget forkert?

Jeg læser det som, at hvis du trækker racisme- eller nazikortet, så får du en blokering. Hvorimod racistiske udtalelser nøjes med en advarsel (Hmm, gad vide om der følger en blokering ved gentagelse? Eller om der er uendelige advarsler :-p )
2
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 22. feb 2016, 16:07

ShuruQ skrev:Tankegangen her. Racisme/nazisme er tilladt det er dog forbudt at påpege det :gruble:.

Det er ikke forbudt at påpege det, hvis det sker i en privatbesked til Admin. Jeg kan heller ikke se, at racisme/nazisme er tilladt.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 22. feb 2016, 18:04

ShuruQ skrev:Jeg undrer mig at min undren over en formulering skaber den "uro".

Jeg har intet imod den slags grupper, folk må hjertens gerne være frustrerede og diskutere det. Altid. Jeg undrer mig dog uanset over formuleringen.

Jeg læser det altså ligesom du gør. Kommer man med racististiske udtalelser får man en advarsel, men man bliver blokeret, hvis man påpeger at andre udtaler sig racistisk.

Det er under alle omstændigheder virkelig dårligt formuleret, og det kan man så undre sig over.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2016, 18:18

Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 22. feb 2016, 18:33

2SHY skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:

Det skyldes et enzym i ananas. De fleste vil opleve svie, når de spiser meget frisk ananas.
3
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2016, 18:36

landsbytossen skrev:
2SHY skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:

Det skyldes et enzym i ananas. De fleste vil opleve svie, når de spiser meget frisk ananas.

Ah tak :) :gogo: Men er det normalt at man ligefrem begynder at bløde af det?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 22. feb 2016, 18:39

2SHY skrev:
landsbytossen skrev:
2SHY skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:

Det skyldes et enzym i ananas. De fleste vil opleve svie, når de spiser meget frisk ananas.

Ah tak :) :gogo: Men er det normalt at man ligefrem begynder at bløde af det?

Normalt er det vel ikke, men nogle oplever det. Jeg oplever det, som jeg bliver hudløs på læberne, så jeg vil sikkert også bløde, hvis jeg spiser nok.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 22. feb 2016, 21:52

2SHY skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:

Jeg ved ikke, om det er rigtigt ... men jeg hørte engang at mangeårige ananasarbejdere næremest fik udvisket deres fingeraftryk. :genert:
0

Tilbage til "Generelt"