Oil pulling - Har i prøvet?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf Anilara » 22. feb 2016, 07:13

Jeg tror jeg stopper nu. Har endnu ikke rigtig fået noget ud af det, og synes det er irriterende jeg ikke kan sige noget i et helt kvarter ad gangen :-D Ikke fordi jeg nødvendigvis skal sige noget - det er bare frustrerende når muligheden ikke er der, haha.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf LadyFox » 22. feb 2016, 08:48

Sophaya skrev:Uf, da der var gået 17 minutter følte jeg at det ikke kunne være i min mund mere sådan pladsmæssigt. Stædig som jeg er VILLE jeg have de sidste tre min med. Det resulterede i at jeg måtte løbe mod badeværelset og alligevel endte olien på køkkengulvet. Jeg har været et syn for guder :stoned: næste gang stopper jeg så snart jeg når den fornemmelse at der ikke er plads til det.

Jeg spytter altså bare halvdelen ud når jeg føler min mund er fuld, og forsætter med det sidste. :)
0
...
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf Sophaya » 22. feb 2016, 08:53

LadyFox skrev:
Sophaya skrev:Uf, da der var gået 17 minutter følte jeg at det ikke kunne være i min mund mere sådan pladsmæssigt. Stædig som jeg er VILLE jeg have de sidste tre min med. Det resulterede i at jeg måtte løbe mod badeværelset og alligevel endte olien på køkkengulvet. Jeg har været et syn for guder :stoned: næste gang stopper jeg så snart jeg når den fornemmelse at der ikke er plads til det.

Jeg spytter altså bare halvdelen ud når jeg føler min mund er fuld, og forsætter med det sidste. :)


Det kunne være jeg skulle prøve det. Jeg tænkte bare ret naivt at det kunne jeg godt holde ud de tre minutter. Det kunne jeg bare ikke :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf Daflo » 22. feb 2016, 12:48

Kan man skifte olie undervejs, når det begynder at svulme op. Eller mister man så effekten?
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf Miss_no_More » 6. mar 2016, 15:54

Ih, det lyder virkelig lovende! :love: Jeg skal fluks afsted til den lokale REMA efter kokosolie.
Det er dog lidt irriterende med de forskellige anvisninger, synes jeg. Altså jeg må jo bare gøre det på MIN måde, men ville da være træls hvis flour neutraliserede den gode virkning, hvis man børster tænder bagefter :gruble:
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf Miss_no_More » 7. mar 2016, 15:30

Det lyder helt crazy, men jeg synes allerede, jeg kunne se forandringer i morges :skeptisk:
Jeg har nogle misfarvninger mellem tænderne og efter jeg havde "pulled" i går aftes og i morges, var de væk :8:

Jeg fortsætter HELT klart!
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf kidkomb » 7. mar 2016, 15:32

Miss_no_More skrev:Ih, det lyder virkelig lovende! :love: Jeg skal fluks afsted til den lokale REMA efter kokosolie.
Det er dog lidt irriterende med de forskellige anvisninger, synes jeg. Altså jeg må jo bare gøre det på MIN måde, men ville da være træls hvis flour neutraliserede den gode virkning, hvis man børster tænder bagefter :gruble:

Altså, det mest logiske er jo, at olien opløser belægninger, der er misfarvede og at man børster tænder bagefter burde aldrig kunne gøre en forskel, eftersom belægningen jo så er væk. Flour kan nok ikke neutralisere noget som helst i den ligning tror jeg :)
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf Miss_no_More » 7. mar 2016, 15:46

kidkomb skrev:
Miss_no_More skrev:Ih, det lyder virkelig lovende! :love: Jeg skal fluks afsted til den lokale REMA efter kokosolie.
Det er dog lidt irriterende med de forskellige anvisninger, synes jeg. Altså jeg må jo bare gøre det på MIN måde, men ville da være træls hvis flour neutraliserede den gode virkning, hvis man børster tænder bagefter :gruble:

Altså, det mest logiske er jo, at olien opløser belægninger, der er misfarvede og at man børster tænder bagefter burde aldrig kunne gøre en forskel, eftersom belægningen jo så er væk. Flour kan nok ikke neutralisere noget som helst i den ligning tror jeg :)


Nej, det har du ret i :) Tror bare jeg vil børste tænder som normalt, altså MED tandpasta, ellers bliver det for besværligt.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf kidkomb » 7. mar 2016, 15:48

Miss_no_More skrev:
kidkomb skrev:
Miss_no_More skrev:Ih, det lyder virkelig lovende! :love: Jeg skal fluks afsted til den lokale REMA efter kokosolie.
Det er dog lidt irriterende med de forskellige anvisninger, synes jeg. Altså jeg må jo bare gøre det på MIN måde, men ville da være træls hvis flour neutraliserede den gode virkning, hvis man børster tænder bagefter :gruble:

Altså, det mest logiske er jo, at olien opløser belægninger, der er misfarvede og at man børster tænder bagefter burde aldrig kunne gøre en forskel, eftersom belægningen jo så er væk. Flour kan nok ikke neutralisere noget som helst i den ligning tror jeg :)


Nej, det har du ret i :) Tror bare jeg vil børste tænder som normalt, altså MED tandpasta, ellers bliver det for besværligt.

He, ja. Og jeg har det også lidt stramt med den der oliefeeling :wacko: Så måske er min logik lidt farvet af, at jeg virkelig gerne vil børste tænder med tandpasta efterfølgende :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. mar 2016, 16:22

Nu sidder jeg med munden fuld af olivenolie, som lige var, hvad jeg jeg havde i huset. Hvis I allesammen pranker mig, kommer jeg efter jer!
Senest rettet af POCKETKITTEN 1. sep 2020, 11:19, rettet i alt 1 gang.
6
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf kidkomb » 7. mar 2016, 16:23

POCKETKITTEN skrev:Nu sidder jeg med munden fuld af olivenolie, som lige var, hvad jeg jeg havde i huset. Hvis I allesammen pranker mig, kommer jeg efter jer!

Lige olivenolie har jeg også brugt i perioder.
Det er ligesom om mine tænder "vænner sig til" noget olie og så holder det op med at gøre dem lige så glatte. Så jeg skifter lidt. Jeg har også brugt tidselolie. Det er i øvrigt rigtig godt som natcreme også :love:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. mar 2016, 16:32

Jeg har allerede gylpet der ud over min dyne, fordi min mund var for fuld. Følelsen er fin nok, jeg føler mig bare som et ulækkert barn. :D
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf kidkomb » 7. mar 2016, 16:32

:lol: :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. mar 2016, 16:54

Det gav ikke glattere tænder eller noget. Måske fordi jeg lige har spist og ikke har børstet tænder.

Mine tænder sidder også virkelig tæt, så det er begrænset, hvor det kan komme ind.

Til gengæld trak det virkelig rygerånden frem i munden, og det smagte så grelt, at jeg absolut ikke har lyst til cigaretter foreløbigt. :tie:
Så det er ikke helt dumt.

Køber i hvert fald kokosolie og prøver igen. Ikke i nærheden af tæpper eller sofa, for jeg er altså åbenbart en gylper.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Oil pulling - Har i prøvet?

Indlægaf Miss_no_More » 7. mar 2016, 17:02

POCKETKITTEN skrev:Det gav ikke glattere tænder eller noget. Måske fordi jeg lige har spist og ikke har børstet tænder.

Mine tænder sidder også virkelig tæt, så det er begrænset, hvor det kan komme ind.

Til gengæld trak det virkelig rygerånden frem i munden, og det smagte så grelt, at jeg absolut ikke har lyst til cigaretter foreløbigt. :tie:
Så det er ikke helt dumt.

Køber i hvert fald kokosolie og prøver igen. Ikke i nærheden af tæpper eller sofa, for jeg er altså åbenbart en gylper.


Ja! Jeg syntes godt nok også det forværrede min ånde markant og at jeg kunne ane rygerånden (rygerånden....spooky :-D ) fra weekenden, men slog det hen igen.
Virkelig klamt. Men det må da hjælpe så.
1

Tilbage til "Helbred"