Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. feb 2016, 07:30

Vlad Kalashnikov skrev:
Dirtylittledevil skrev:Ååh for pokker hvorfor mishandler jeg dog mig selv inde på den side :lol: whyyy :lol:
Fordi du er en dramaqueen? Kan du i øvrigt ikke ændre køn på en af de mandeprofiler du lavede sidst? Ellers må du se om du kan score nogle piger med dem.


Bingo! :lol:
Nej min mandeprofil var første gang jeg opdagede de manglende funktioner. Så selv hvis man kunne ville de være samme problem.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 21. feb 2016, 10:41

Nu har jeg sagt nej tak til een, som også havde dillerprofilbillede. Jeg skriver at jeg som en regel ikke gider fyre der sender mig dickpics eller som dillerbillede, fordi jeg synes det er grænseoverskridende. Hans svar? "Det var dog dejligt ufordomsfuldt"
Ja. Det handler om at når du gør dette her, så respekterer du ikke andre menneskers grænser og det er fandme ikke ok. Det er godt gammeldags mangel på pli, klasse og kvindeforståelse.
11
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Kommodedyret » 21. feb 2016, 10:48

Nu er jeg jo arbejdsløs, så jeg har ikke en normal ugerytme.
Men jeg har en idé om at søndag er desperationsdag no. 1.
Er der noget om snakken? Er det om søndagen det virkelig går løs på datingsiderne?
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1694
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3240

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 21. feb 2016, 11:55

Kommodedyret skrev:Mændene og deres penisbilleder er ikke alene om at være underlige. Mange damer bruger også ass n titties som profilbillede, kan jeg se....

Forskellen er at mange mænd synes det er en god ting....
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 21. feb 2016, 11:56

AHAHAHAHAHA - best yet - fyr (som har alderen 47 på profil, men som TYDELIGVIS er i hvert fald 10 år ældre) skriver til mig. Jeg svarer "Hej du, dejlig besked, men du er desværre ude af den aldersgruppe, som jeg fisker i - kan du ha' en dejlig søndag" Nu har han blacklistet mig aaaahahahahahaha det er altså sjovt - jeg ku' gøre det her hele dagen. JEG SKAL ALTSÅ HA' LÆST!
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 21. feb 2016, 11:58

Hov, jeg vil faktisk påpege, at de fleste faktisk tager et pænt "Tak, men nej tak - ka' du ha' det dejligt" helt fint og bare siger "I lige måde :) " Baaare lige for at sige, at selvom fyrene kan skrive åndssvagt og være lige fucking kække nok, så synes jeg faktisk, at de tager afslag rigtig pænt for det meste.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Kommodedyret » 21. feb 2016, 12:14

klumphen skrev:
Kommodedyret skrev:Mændene og deres penisbilleder er ikke alene om at være underlige. Mange damer bruger også ass n titties som profilbillede, kan jeg se....

Forskellen er at mange mænd synes det er en god ting....

Hahaha, ja det er mægtig sjovt, faktisk. :D
1
Closure, closure, closure closure closure
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 21. feb 2016, 22:35

Jeg har et forslag til hvad i piger gør med de mænd der ikke tager et nej for et nej.

I sender dem det her billede

Billede

Og siger "Kan du hjælpe mig med den her? Det tænder mig."

Det burde freake dem ud så de ikke skriver mere.
3
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MissDitte » 22. feb 2016, 07:08

Vlad Kalashnikov skrev:
MissDitte skrev:Og jeg er lige blevet så umådeligt glad for at være lesbisk!!
Kvinder er mindst lige så bat-shit crazy som mænd (og hvis man skal tro beretninger og statistikker er - af heteroseksuelle, bøsser og lesbiske – lesbiske de langt mest crazy) det er bare det at de ikke umiddelbart initierer kontakt & samtaler så ofte, så deres bad crazyness først kommer til udtryk senere. Det er langt værre. Når man er up-front med sin crazyness har andre en langt bedre chance for at sorterer fra.

Så er der selvfølig dem der bruger crazy som kvalitetsstempler, som Ted Bundy & Peter Lundin kan tale med om. Så kan man tænke, hvem er mest crazy Lundin eller alle de piger der sukker efter ham. Bare det at der er datingportaler dedikeret til at europæiske kvinder kan online-date Amerikanske mordere som sidder som livstidsfanger, er rimeligt crazy.


:) Du behøver skam ikke forsvare heteroseksualiteten eller belære mig om crazy kvinder eller det homoseksuelle miljø. Det var bare en sjov bemærkning - og ovenpå spermsnakken priste jeg mig faktisk lykkelig, for uanset hvor skør en dame man kommer i nærheden af, kan jeg love dig, at der ikke er sperm-glas gemt på loftet :D
3
Modesty Blame
Indlæg: 4362
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9491

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 22. feb 2016, 07:09

MissDitte skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
MissDitte skrev:Og jeg er lige blevet så umådeligt glad for at være lesbisk!!
Kvinder er mindst lige så bat-shit crazy som mænd (og hvis man skal tro beretninger og statistikker er - af heteroseksuelle, bøsser og lesbiske – lesbiske de langt mest crazy) det er bare det at de ikke umiddelbart initierer kontakt & samtaler så ofte, så deres bad crazyness først kommer til udtryk senere. Det er langt værre. Når man er up-front med sin crazyness har andre en langt bedre chance for at sorterer fra.

Så er der selvfølig dem der bruger crazy som kvalitetsstempler, som Ted Bundy & Peter Lundin kan tale med om. Så kan man tænke, hvem er mest crazy Lundin eller alle de piger der sukker efter ham. Bare det at der er datingportaler dedikeret til at europæiske kvinder kan online-date Amerikanske mordere som sidder som livstidsfanger, er rimeligt crazy.


:) Du behøver skam ikke forsvare heteroseksualiteten eller belære mig om crazy kvinder eller det homoseksuelle miljø. Det var bare en sjov bemærkning - og ovenpå spermsnakken priste jeg mig faktisk lykkelig, for uanset hvor skør en dame man kommer i nærheden af, kan jeg love dig, at der ikke er sperm-glas gemt på loftet :D

Hvis der er, så er hun virkeligt, virkeligt skør.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. feb 2016, 11:06

Min nye profil på endate kaldte jeg "Superheltinde", det var ikke noget jeg tænkte så nøje over, selv synes jeg min mandlige "Erik Eret" var noget mere genialt fundet på :-D

Dog viser det sig at navnet Superheltinde virkelig pisser folk af. Der er efterhånden over en håndfuld mænd der har skrevet, blot for at fortælle mig at det navn kan jeg ikke leve op til, eller gøre grin med det :-D Jeg ved ikke hvad der stikker dem, måske er jobbet som superhelt bare forbeholdt mænd. Og det er ikke fordi de vil i kontakt, for jeg svarer og prøver at være venlig og selvironisk, men jeg hører ikke mere fra dem. Sært :-D
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf HappyPaww » 22. feb 2016, 11:46

Dirtylittledevil skrev:Min nye profil på endate kaldte jeg "Superheltinde", det var ikke noget jeg tænkte så nøje over, selv synes jeg min mandlige "Erik Eret" var noget mere genialt fundet på :-D

Dog viser det sig at navnet Superheltinde virkelig pisser folk af. Der er efterhånden over en håndfuld mænd der har skrevet, blot for at fortælle mig at det navn kan jeg ikke leve op til, eller gøre grin med det :-D Jeg ved ikke hvad der stikker dem, måske er jobbet som superhelt bare forbeholdt mænd. Og det er ikke fordi de vil i kontakt, for jeg svarer og prøver at være venlig og selvironisk, men jeg hører ikke mere fra dem. Sært :-D

:lol: Som om de selv kan leve op til Drømmemanden_47, "m_22cm", "Jernmanden", "og alt det andet pis de selv finder på til deres brugernavne :stoned:
6
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 22. feb 2016, 15:19

Dirtylittledevil skrev:Min nye profil på endate kaldte jeg "Superheltinde", det var ikke noget jeg tænkte så nøje over, selv synes jeg min mandlige "Erik Eret" var noget mere genialt fundet på :-D

Dog viser det sig at navnet Superheltinde virkelig pisser folk af. Der er efterhånden over en håndfuld mænd der har skrevet, blot for at fortælle mig at det navn kan jeg ikke leve op til, eller gøre grin med det :-D Jeg ved ikke hvad der stikker dem, måske er jobbet som superhelt bare forbeholdt mænd. Og det er ikke fordi de vil i kontakt, for jeg svarer og prøver at være venlig og selvironisk, men jeg hører ikke mere fra dem. Sært :-D


Billede

Billede
3
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 22. feb 2016, 16:07

Dirtylittledevil skrev:"laver alle de skønne singler" - (Læst lige nu i singlegruppe) Åh hvor jeg dog hader sådan noget babysprog. Er du 5 år gammel? Tag dig dog sammen og fremstil noget der kan kaldes en rigtig sætning, fjols.
Der er også en der skriver: "Sove godt derude" - kan selvfølig bare være en fejl, men har også hørt den "laver" før. Er det en ny slang i Danmark at man bruger den forkerte grammatiske form? Hvad skal det signalere? Sådan et barnligt / cutesy sprog?
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 22. feb 2016, 16:09

HappyPaww skrev:
Dirtylittledevil skrev:Min nye profil på endate kaldte jeg "Superheltinde", det var ikke noget jeg tænkte så nøje over, selv synes jeg min mandlige "Erik Eret" var noget mere genialt fundet på :-D

Dog viser det sig at navnet Superheltinde virkelig pisser folk af. Der er efterhånden over en håndfuld mænd der har skrevet, blot for at fortælle mig at det navn kan jeg ikke leve op til, eller gøre grin med det :-D Jeg ved ikke hvad der stikker dem, måske er jobbet som superhelt bare forbeholdt mænd. Og det er ikke fordi de vil i kontakt, for jeg svarer og prøver at være venlig og selvironisk, men jeg hører ikke mere fra dem. Sært :-D

:lol: Som om de selv kan leve op til Drømmemanden_47, "m_22cm", "Jernmanden", "og alt det andet pis de selv finder på til deres brugernavne :stoned:
22cm skulle jeg lige læse et par gange: kan da godt være han ikke kan leve op til at være 22cm høj, men det er vel ikke noget at prale af. Jeg har åbenbart ikke været nok på scor som hunkøn.
4
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"