Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 22. feb 2016, 11:15

250 dask for planter af den slags der vælter op mellem fliserne men man ikke kan nænne bare at aflive så man til sidst forsøger sig med at praktisere en avanceret form for forhindringsbane så man skiftevis tager museskridt, lange skridt, og forsøger at træde over bede man slet ikke har lange ben nok til at nå over.

Whats not to love?
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf dykkersild » 22. feb 2016, 11:52

En gråkrage som arbejder hårdt på at knække en nød. Ind i næbbet, op i luften, smide på jorden, ned og tjekke om der er hul. Igen og igen - jeg er altså ret crazy med fugle.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ado » 22. feb 2016, 12:44

Jeg søgte på YouTube i går efter inspiration til nye måder at sætte mit hår på. Fandt en, som så nem ud og prøvede det i morges. Det gik over al forventning. Og hele dagen har jeg fået komplimenter fra kollegaer og fra personalet i butikken, hvor jeg handlede på vej hjem. Det er fandeme dejligt.


Det er denne frisure.


2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Viskelæder » 22. feb 2016, 13:06

Den her

IMG_1196lilll.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Studsgaard » 22. feb 2016, 13:33

At der ikke var noget vækkeur der hev os op imorges.

Solen skinner :banan: det giver lidt ekstra energi. Så der er rydet op og gjort rent, støvsuget og vasket gulv idet meste af huset (ungerne stod for egne værelser) og efterfølgende har vi fået ferie hygge middagsmad og spillet spil. Så dejligt :)
2
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pussikat82 » 22. feb 2016, 13:51

Besøg af Haltepip :lun: Så dejligt at se ham igen.
1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pityt » 22. feb 2016, 13:54

Gode grin med (dejligt) tossede kollegaer :love2:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf kidkomb » 22. feb 2016, 14:07

Det sødeste kort fra en sød debattør :lun: Øj, hvor det varmede!

Og en dejlig gåtur, mens solen skinnede, med god musik i ørene.
Og nu hellefisk på hjemmebagt rugbrød, der trods dystre udsigter viste at være ganske spiseligt :banan:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Purple » 22. feb 2016, 16:21

En farlig operation i min nære familie er gået godt i dag - og jeg er SÅ lettet og glad!!! :klap: :pompom: :rock: :blush2:

.....
Kan tåle en gentagelse!!! :

:pompom: :rock: :banan: :-D
10
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Purple » 22. feb 2016, 16:26

Ingen konflikt-relaterede eller kommunikations-brist-situationer på jobbet i dag :banan:

Jeg har besluttet at sadle hesten om i forhold til jobbet - tænke mere optimistisk - lukke øjnene mere for alt det jeg finder negativt, uden at vende det blinde øje til, men der er mange ting jeg nok må sande at jeg ikke kan ændre på - men vil nu "bare" forsøge ikke at have mit fokus alt for meget på det.. for jeg bliver bare mere og mere frustreret så - og det tapper mig for energi :gisp:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf ManicNinja » 22. feb 2016, 17:18

*Fejrer nu, at weekendvagt + mandag morgenvagt på 4 timers søvn er vel overstået, og at jeg har fri og ingen planer i morgen. Og jeg fik kraftedeme ros af min chef i dag. Spontant og uden oplæg andre steder fra. Og hun gik desuden ind i en sag, jeg spottede - for én gangs skyld var noget, jeg fik øje på, sgu vægtigt nok til, at hun undersøgte og undersøgte, til hun blev blå i hovedet. Og hun ville høre MIN mening om endnu en sag. Hvabeha'r!? Ja, ja - små mandagsmirakler kan gøre et følsomt hjerte glad. :genert:

*Havde fået penge retur fra mit teleselskab, efter at de havde lavet et fejltræk = penge til at forkæle mig selv lidt, selv om jeg desværre har praktisk erfaring med begrebet "sidst på måneden".

*Har været til den skønneste massage hos ny massør, som jeg kun havde hørt om fra lokale. Ikke engang set et billede af eller noget. Jeg hoppede lige ud i det - og dét er da helt sikkert ikke sidste gang! Jeg kom igen i overmorgen, hvis jeg havde råd. Hoooold nu op - følte mig ti kg lettere bagefter og sådan helt euforisk inden i knoppen og så afslappet helt op i ansigtet, at jeg vel mest af alt har lignet en smeltet filur-is ... Og så er hun bare skide sød og virkelig ... tryghedsskabende. Aaaaaah!

Nu drikker jeg en dejlig primitivorødvin, spiser en af mine long time no see guilty pleasures kartoffelkroketter *laver sammenfoldet Kaj-ansigt à la Kaj og Andrea af forlegenhed* og nogle af de saftigt krydrede kyllingedeller fra i går + noget tomatsalat-agtigt. Der skal bare ses ynglingsserie (Grey's Anatomy), læses, hygges.

Senere skal jeg sikkert have et langt bad og en kur i håret og afprøve min nye super hårtørrer, der kom i dag - og som jeg har fået til halv pris på krejlermåden.

Nåja, og så har jeg fået nogle ret hyggelige venneaftaler i stand: På lørdag skal jeg fx prøve Karma sushi for første gang. Jeg mener - hvem kan stå for chancen for at smage en rigtig krabbe i stedet for det dér fake crab (!) fish? :savl:
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. feb 2016, 17:30

Jeg har på en galant måde bedt en uægte ven om at holde sig langt væk fra mig. Jeg er helt høj over at jeg lige fik trukket en grænse der :)
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Rothkeen » 22. feb 2016, 17:49

Er glad over jeg har ordenet noget på jobbet, som de andre ikke kunne, selv efter mange forsøg. :D
3
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf FrøkenM » 22. feb 2016, 18:47

Efter jeg blev opereret for snart syv uger siden har jeg virkelig haft det godt og jeg troede sådan set at problemet var løst men efter et fald for 1,5 uge siden må jeg nok erkende at det ikke bare var slaget. Jeg er i hvert fald småbekymret. I sidste uge aftalte jeg således med min kirurg at han skulle se mig i denne uge hvis det ikke var bedre. Det er det ikke og tidligere i dag skrev han at han meget gerne tager et kig på onsdag til en semi akut kontrol. Han er i dén grad sin vægt værd i guld :lun:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Karkluden » 22. feb 2016, 23:29

At vi har bestilt 90% af månedens indkøb på osuma (inkl en masser lagervarer, vi så ikke skal købe længe), og at vi i morgen bestiller grøntkasse og div tilkøbsgrønt hos Aarstiderne til hele måneden, og så skal der bare suppleres med en kylling, 3 svinemørbrad og en steg + nogle æg. Hele lortet bliver leveret herhjemme, med undtagelse af førnævnte kød og æg.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"