Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Purple » 20. feb 2016, 09:41

Venligst ikke lige quote denne:

Jaa... og det mest ærgerlige er, at jeg lå søvnløs til klokken bæ i nat og bare spekulerede på det... også fordi jeg er begyndt at sige fra... og må sige fra ret tydeligt, for ellers bliver det "ikke hørt"... føler mig lidt uretfærdigt behandlet derude (ting der aftales hen over hovedet på en lidt osv) - og jeg er virkelig frustreret... det er klart det betyder, at jeg kan være lidt hys... for sådan bliver jeg, når jeg i tilpas lang tid føler jeg ikke bliver hørt, - ikke anerkendt, - ikke får lov at være medbestemmende i mine arbejdsopgaver osv... og jeg er altså ikke engang ansat endnu,- har været i en arbejdsprøvning derude... og har selv bedt om at forlænge min tid derude, hvor det "bare" er praktik, - da de gerne vil ansætte mig hvis jeg får fleks.... men et fleksjob-stilling handler jo ikke kun om hvad de lige syntes jeg skal, det handler også om hvad mit helbred bedst kan - og hvad jeg har lyst til.... Jeg er godt klar over, at man ikke går på arbejde med et stort smil på læben hver eneste dag... men jeg vi nu gerne have en vis glæde ved mit arbejde alligevel... og lige nu visner den altså bare derude, - og det er ærgerligt... for det kunne være så godt derude, hvis bare der blev struktureret og kommunikeret noget mere...

Ærgerligt.. :/

Også er jeg bare typen der tænker videre... begynder at tænke "om det er mig den er gal med"... men altså... flere har sagt op.. stress-niveauet er meget højt derude osv... så jeg ved jo godt det ikke bare er mig... men jeg hader at skulle sige fra så tydeligt.. og med frustration over længere tid, så bliver det måske heller ikke gjort så elegant som det kunne have været gjort... også får jeg dårlig samvittighed over det... - i stedet for at fokusere på, at der er en grund til jeg reagerer og siger som jeg gør...

Men jeg er bare ret samvittighedsfuld og hader alt for mange konflikter... bliver altid ked af det bagefter, og tvivler på mig selv :nej: :mellow:

Viskelæder skrev:
Purple skrev:At der på ingen måde er struktur eller styr på tingene ude på min arbejdsplads... møder aflyses både ineternt - men også med eksterne samarbejdspartnere grundet "uforudsete" opgaver" (nej, mangel på planlægning er ordet), og konstant "uhhhh - det skal være klar i morgen, for det har vi glemt -opgaver" - man ved ikke hvilke arbejdsopgaver man skal lave osv (ingen handlingsplan eller det der ligner overhovedet)... laver man den ene opgave, så er der sure miner over det - laver man den anden, så er der også sure mine over det! Magter det ikke!



Årh, det lyder bare træls.

:ae:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 20. feb 2016, 09:46

Purple skrev: X



Jeg kan virkelig godt forstå dig, og det lyder som stresssymptomer, som du beskriver. Jeg har selv haft stress, og det var af lignende grunde. En arbejdsplads, hvor jeg knoklede helt vildt, men havde en psykopat-chef,som hele tiden skiftede mening og ændrede sine beskeder. Så når man havde gjort det, man fik besked på, så var det pludselig forkert, fordi hun ville have noget andet og lod som om, den første samtale aldrig havde fundet sted. Det var så major mindfuck. Og der var ikke styr på en skid. Jeg blev lige så stille nedbrudt af det, fordi jeg kom til at gå og tvivle på mig selv og de ting, jeg opfattede.
Det er skrækkeligt, og det er hårdt at kæmpe i det hele tiden, som det lyder til, du gør.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 20. feb 2016, 19:31

At høre en pige fortælle at hun bliver mobbet i skolen fordi hendes far er død :8: :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 20. feb 2016, 21:01

Voldsom mavepine 1/2 vejs inde i middag ude på restaurant.

Avvvvvv
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 20. feb 2016, 21:38

Har været mega rastløs og i irritabelt humør hele dagen.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 21. feb 2016, 18:56

Pandesteg skrev:Har været mega rastløs og i irritabelt humør hele dagen.


Også mig! :panik:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Badesandalen » 22. feb 2016, 08:20

Jeg fik et eller andet i klemme i nakken i går morges og det er blevet værre i dag. Og så er det sharkweek. Wuhu. :mellow:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 22. feb 2016, 15:56

Der sker nogle ret alvorlige ting i min familie for tiden, som jeg ikke rigtigt kan snakke med nogen af mine venner om, og jeg kan heller ikke rigtigt skrive det på et offentligt forum. Jeg ved ikke lige hvor jeg skal gøre af det.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 23. feb 2016, 04:37

At jeg sidder her kl effing halv seks om morgenen og kæmper tørre havregryn i mig, i formålsløst håb om, at de tager bare lidt af den reflux, der gjorde at jeg måtte stå op for en time siden. (Gaviscon hjælper mig af een eller anden grund ikke, når det først er steget op i røret)
Først drømte jeg, at min kæreste havde en anden og så vågnede jeg, men sagde det ikke til ham, selvom han først var på vej i seng der 03.30, for så ville han bare blive ked af, at jeg var ked af det.
Og så kunne jeg selvfølgelig ikke sove, fordi det sad i mig og så kom jeg til at tænke på statsforvaltningen og den sag, der bliver omtalt i eb og så kom mavesyren og så måtte jeg til sidst kapitulere og stå op.
Hold k*ft hvor har jeg dog ondt af mig selv lige nu. Ukønt, I know, men hvor er det dog nederen, når man ikke kan få noget søvn.
Jeg har en lang uge og jeg får ikke lov at have mere end nogle korte øjeblikke med min kæreste indtil på mandag aften.
Gah.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 23. feb 2016, 14:54

Trykken i panden, der grænser sig til hovedpine. Har varet hele dagen. Jeg har en del huslige ting, som jeg SKAL have ordnet, så det er pænt træls!
Og nu er betændelsen i den ene øreflip flyttet til den anden - skal vist have bestilt en lægetid snart...
0
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Firebird » 23. feb 2016, 15:04

Jeg var hos doktordamen idag for at høre resultatet af hendes undersøgelser sidste gang. Smerterne i min hofte skyldes ikke en nedslidt hofte eller vægt. Min ryg er skæv, og de kan intet gøre, så det bliver bare værre med tiden. Pis os. Det var så den 4 kroniske sygdom jeg har raget til mig. Det rækker langsomt. :(
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 23. feb 2016, 21:18

Jeg kommer ikke til at sove i nat af bekymringer over jobcenteret. Lorteforetagende.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 23. feb 2016, 21:28

Kommodedyret skrev:Jeg kommer ikke til at sove i nat af bekymringer over jobcenteret. Lorteforetagende.


:kram:

Er der noget rigtig galt, eller er det 'bare' fordi de er nogle idioter?
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 23. feb 2016, 21:31

Daine skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg kommer ikke til at sove i nat af bekymringer over jobcenteret. Lorteforetagende.


:kram:

Er der noget rigtig galt, eller er det 'bare' fordi de er nogle idioter?

De er nogle idioter. Men jeg må vente til i morgen med at få afklaret hvor galt det står til.
Tak for kram :)
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 25. feb 2016, 08:59

Hovedpine, dårlig søvn, alt for mange tanker der kører rundt i hovedet, planlægning der skrider, møder der bliver lavet om :(
Har været ved læge til kontrol (anden anledning) og måtte ha taget mit blodtryk 4 gange, incl et ti-minutters hvil før 4 gang, før mit blodtryk var acceptabelt :sarkasme:

Havde jeg vidst at sælger ikke var til at regne med, havde jeg taget den ekstra måneds husleje i lejligheden, så jeg havde haft 14 dages overlap. Det her er skisme ikke til at have med at gøre *stresset*
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"