Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 17. feb 2016, 16:40

1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 17. feb 2016, 16:59

Der var en mand i en curvy singlegruppe, der søgte en stor kvinde han kunne sprøjte sin sæd ud over. For "han havde rigeligt af den". Da han fik blandet respons, kom denne sure svada:

NÅ PYT MED DET FOR DER VAR NOGLE SOM SYNES GOID OM DET JEG SKREV SÅ NU ER JEG VÆK GERFRA MÆRKELIG JER



:D
6
Donna Martin Graduates!
Waterwoman
Indlæg: 17
Tilmeldt: 21. sep 2015, 10:11
Kort karma: 4
Likede indlæg: 50

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Waterwoman » 17. feb 2016, 17:07

Ado skrev:Der var en mand i en curvy singlegruppe, der søgte en stor kvinde han kunne sprøjte sin sæd ud over. For "han havde rigeligt af den". Da han fik blandet respons, kom denne sure svada:

NÅ PYT MED DET FOR DER VAR NOGLE SOM SYNES GOID OM DET JEG SKREV SÅ NU ER JEG VÆK GERFRA MÆRKELIG JER



:D


:tie: :shock:
Senest rettet af Waterwoman 17. feb 2016, 17:10, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. feb 2016, 17:08

Ado skrev:Der var en mand i en curvy singlegruppe, der søgte en stor kvinde han kunne sprøjte sin sæd ud over. For "han havde rigeligt af den". Da han fik blandet respons, kom denne sure svada:

NÅ PYT MED DET FOR DER VAR NOGLE SOM SYNES GOID OM DET JEG SKREV SÅ NU ER JEG VÆK GERFRA MÆRKELIG JER



:D


Ahahahahahaha :klap:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Pussikat82 » 17. feb 2016, 19:08

:badr: En af mine "venner" har delt den fra en ven, som har postet den i "holger danskegruppen". Hvor er jeg bare uendeligt træt af, at vores nationalsymboler som Holger Danske og Dannebrog skal overtages af racister. Hver gang jeg ser et billede af det danske flag på Facebook, tænker jeg racistisk gruppe/udtalelse, før jeg tænker fødselsdag, og det er altså fucked :wacko:

Billede
4
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 19. feb 2016, 05:50

Øvøvøvøv.

Jeg fik foreslået noget fra hende der bestyrer en indisk havegruppe, det var en pige næsten nøgen og en dreng uden bukser med stiv..ja der rører ved hendes nøgne bagdel,det var en video og jeg nåede lige at se han skulle til at knalde hende bagfra, de har vel højst været 10, allerhøjest.

Fuck hvor frastødende, jeg har anmeldt opslaget og hende, jeg troede slet ikke man risikerede at støde på den slags på facebook.
1
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OberstNasig » 19. feb 2016, 23:51

Der efterspørges statusopdateringer, men hvis man virkelig vil have et par timer til at gå som en leg, skal man bare besøge siden "Tvang og magt". Det er selvfølgelig skide synd for disse mennesker at deres børn er tvangsfjernede, men det er nogle sindssyge indlæg, der dagligt bliver lagt op. Store dele er fuldstændig overbevist om at der er tale om en børneindustri, hvor sagsbehandlere tvangsfjerner børn, fordi de har barnløse venner, der gerne vil have sig et yndigt, blåøjet dansk barn. Det er blot et ud af mange opfindsomme påhit.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Kommodedyret » 20. feb 2016, 00:05

OberstNasig skrev:Der efterspørges statusopdateringer, men hvis man virkelig vil have et par timer til at gå som en leg, skal man bare besøge siden "Tvang og magt". Det er selvfølgelig skide synd for disse mennesker at deres børn er tvangsfjernede, men det er nogle sindssyge indlæg, der dagligt bliver lagt op. Store dele er fuldstændig overbevist om at der er tale om en børneindustri, hvor sagsbehandlere tvangsfjerner børn, fordi de har barnløse venner, der gerne vil have sig et yndigt, blåøjet dansk barn. Det er blot et ud af mange opfindsomme påhit.


:boo:
Mon ikke man kan finde noget bedre at grine af, end folk der gennemgår forfærdelige kriser.
5
Closure, closure, closure closure closure
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OberstNasig » 20. feb 2016, 00:49

Kommodedyret skrev:
OberstNasig skrev:Der efterspørges statusopdateringer, men hvis man virkelig vil have et par timer til at gå som en leg, skal man bare besøge siden "Tvang og magt". Det er selvfølgelig skide synd for disse mennesker at deres børn er tvangsfjernede, men det er nogle sindssyge indlæg, der dagligt bliver lagt op. Store dele er fuldstændig overbevist om at der er tale om en børneindustri, hvor sagsbehandlere tvangsfjerner børn, fordi de har barnløse venner, der gerne vil have sig et yndigt, blåøjet dansk barn. Det er blot et ud af mange opfindsomme påhit.


:boo:
Mon ikke man kan finde noget bedre at grine af, end folk der gennemgår forfærdelige kriser.


Man kan da give det et forsøg.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 20. feb 2016, 16:11

OberstNasig skrev:
Kommodedyret skrev:
OberstNasig skrev:Der efterspørges statusopdateringer, men hvis man virkelig vil have et par timer til at gå som en leg, skal man bare besøge siden "Tvang og magt". Det er selvfølgelig skide synd for disse mennesker at deres børn er tvangsfjernede, men det er nogle sindssyge indlæg, der dagligt bliver lagt op. Store dele er fuldstændig overbevist om at der er tale om en børneindustri, hvor sagsbehandlere tvangsfjerner børn, fordi de har barnløse venner, der gerne vil have sig et yndigt, blåøjet dansk barn. Det er blot et ud af mange opfindsomme påhit.


:boo:
Mon ikke man kan finde noget bedre at grine af, end folk der gennemgår forfærdelige kriser.


Man kan da give det et forsøg.

Man kan heldigvis også lade være.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 20. feb 2016, 18:23

Tillykke Michael Stralner med st I har fundet Thomas. Kondolerer




Dét kunne sgu have været formuleret meget bedre!


Edit: Selvom jeg personligt ikke ville have skrevet det sådan, så forstår jeg hvad han mener.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OberstNasig » 21. feb 2016, 00:20

Fru Sunshine skrev:
OberstNasig skrev:
Kommodedyret skrev:
OberstNasig skrev:Der efterspørges statusopdateringer, men hvis man virkelig vil have et par timer til at gå som en leg, skal man bare besøge siden "Tvang og magt". Det er selvfølgelig skide synd for disse mennesker at deres børn er tvangsfjernede, men det er nogle sindssyge indlæg, der dagligt bliver lagt op. Store dele er fuldstændig overbevist om at der er tale om en børneindustri, hvor sagsbehandlere tvangsfjerner børn, fordi de har barnløse venner, der gerne vil have sig et yndigt, blåøjet dansk barn. Det er blot et ud af mange opfindsomme påhit.


:boo:
Mon ikke man kan finde noget bedre at grine af, end folk der gennemgår forfærdelige kriser.


Man kan da give det et forsøg.

Man kan heldigvis også lade være.


Nemlig.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 22. feb 2016, 23:45

FInd pandaen :D




Billede






Svar: Find snemanden med sort hat på...tre rækker over den, lidt til højre er der en panda.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2016, 17:45

"Vær sød at ændre din profil billede til et billede af dit kæledyr, eller fra dyr af enhver art, som du vælger. Idéen er at fjerne alle menneskers ansigter fra facebook, indtil februar 29 th, til at vise støtte mod mishandling af dyr. Hvis du er imod dyremishandling.
Kopiér og indsæt dette til din væg!!!
NB
Del ikke men kopier ved at trykke på teksten"

Øh nej jeg vil ej, og hvor er det dog utroligt latterligt at man altid skal beskyldes for et eller andet horribelt (som fx dyremishandling) hvis man ikke gider at være med til de der pubertære fotolege.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guldfisk » 23. feb 2016, 17:47

Dirtylittledevil skrev:"Vær sød at ændre din profil billede til et billede af dit kæledyr, eller fra dyr af enhver art, som du vælger. Idéen er at fjerne alle menneskers ansigter fra facebook, indtil februar 29 th, til at vise støtte mod mishandling af dyr. Hvis du er imod dyremishandling.
Kopiér og indsæt dette til din væg!!!
NB
Del ikke men kopier ved at trykke på teksten"

Øh nej jeg vil ej, og hvor er det dog utroligt latterligt at man altid skal beskyldes for et eller andet horribelt (som fx dyremishandling) hvis man ikke gider at være med til de der pubertære fotolege.


Svar: "Så støtter du måske mishandling af menneske, siden de bare skal væk? Går du ind for tortur og voldtægter eller hvad?"
7

Tilbage til "Generelt"