Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf LadyFox » 23. feb 2016, 15:14

Animi skrev:
LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg kommer aldrig til at fri. Det er kæresten der har ambitioner om at blive gift så den måtte han selv stå for. Det gjorde han så også, og jeg sagde ja, og så sagde jeg nej. Og nu må han jo så vente på jeg beslutter mig.


Haha, for helved LadyFox. Du er sgu skøn. Jeg ku ikke lade være med at grine :lol2:

Jamen, jeg er ikke særlig sød :tie: Sådan hvis jeg skal være helt ærlig.


Må jeg spørge hvorfor du ombestemte dig? :) (hvis ikke, så bare ignorer mit indlæg)

Der er flere grunde, dels kom vi ind i en hård periode et par måneder efter vi blev forlovet, dels fordi jeg synes til døden os skiller er rigtig langtid - og jeg ærlig talt ikke ved om jeg vil det samme om 10-20-50 år som jeg vil lige nu, og hvis vi gifter os er det 100% for min kærestes skyld, og som tingene ser ud så kan jeg ikke se mig selv til et bryllup til sommer.
Og så er det bedst bare at lade være, i hvert fald for nu..
1
...
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf HappyPaww » 23. feb 2016, 15:15

LadyFox skrev:
Animi skrev:
LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg kommer aldrig til at fri. Det er kæresten der har ambitioner om at blive gift så den måtte han selv stå for. Det gjorde han så også, og jeg sagde ja, og så sagde jeg nej. Og nu må han jo så vente på jeg beslutter mig.


Haha, for helved LadyFox. Du er sgu skøn. Jeg ku ikke lade være med at grine :lol2:

Jamen, jeg er ikke særlig sød :tie: Sådan hvis jeg skal være helt ærlig.


Må jeg spørge hvorfor du ombestemte dig? :) (hvis ikke, så bare ignorer mit indlæg)

Der er flere grunde, dels kom vi ind i en hård periode et par måneder efter vi blev forlovet, dels fordi jeg synes til døden os skiller er rigtig langtid - og jeg ærlig talt ikke ved om jeg vil det samme om 10-20-50 år som jeg vil lige nu, og hvis vi gifter os er det 100% for min kærestes skyld, og som tingene ser ud så kan jeg ikke se mig selv til et bryllup til sommer.
Og så er det bedst bare at lade være, i hvert fald for nu..

Hvordan har han taget det?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf LadyFox » 23. feb 2016, 15:27

HappyPaww skrev:
LadyFox skrev:
Animi skrev:
LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg kommer aldrig til at fri. Det er kæresten der har ambitioner om at blive gift så den måtte han selv stå for. Det gjorde han så også, og jeg sagde ja, og så sagde jeg nej. Og nu må han jo så vente på jeg beslutter mig.


Haha, for helved LadyFox. Du er sgu skøn. Jeg ku ikke lade være med at grine :lol2:

Jamen, jeg er ikke særlig sød :tie: Sådan hvis jeg skal være helt ærlig.


Må jeg spørge hvorfor du ombestemte dig? :) (hvis ikke, så bare ignorer mit indlæg)

Der er flere grunde, dels kom vi ind i en hård periode et par måneder efter vi blev forlovet, dels fordi jeg synes til døden os skiller er rigtig langtid - og jeg ærlig talt ikke ved om jeg vil det samme om 10-20-50 år som jeg vil lige nu, og hvis vi gifter os er det 100% for min kærestes skyld, og som tingene ser ud så kan jeg ikke se mig selv til et bryllup til sommer.
Og så er det bedst bare at lade være, i hvert fald for nu..

Hvordan har han taget det?

Altså, han blev da ked af det da jeg afbrød det i sommers, men altså, den forlovelse gjorde ikke noget godt for vores forhold, og da han er en stor del af "problemet", så forstår han godt at jeg mentalt ikke nødvendigvis ser mig selv i det her forhold for evigt.
Min kæreste er alkoholiker, og selvom han har været ædru et stykke tid med meget få tilbagefald, så er jeg ikke der hvor jeg stoler helt på at tingene ikke pludselig vælter, og han begynder at drikke igen. Altså, det er hårdt for mig at støtte ham i ikke at drikke, og deale med alt det psykiske der følger med, der følger nogle hårde perioder med, og jeg er ikke på vej ud af mit forhold, men det bliver bare klaustrofobisk for mig at være i, hvis jeg ikke føler jeg har en vej ud af det, hvis det bliver for meget.
3
...
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Joe » 23. feb 2016, 15:57

Nej.
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at blive friet til. Jeg tænker det må være en ret skøn oplevelse.
Den samme barndomsdrøm har jeg nu aldrig haft om at prøve at fri.

Så jeg hopper over. Jeg tror egentlig alligevel ikke jeg havde gjort det på den dag, selv hvis det var en barndomsdrøm at fri. Så kunne jeg jo lige så godt gøre det alle mulige andre dage.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf LadyFox » 23. feb 2016, 15:59

Angelina skrev:
LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg kommer aldrig til at fri. Det er kæresten der har ambitioner om at blive gift så den måtte han selv stå for. Det gjorde han så også, og jeg sagde ja, og så sagde jeg nej. Og nu må han jo så vente på jeg beslutter mig.


Haha, for helved LadyFox. Du er sgu skøn. Jeg ku ikke lade være med at grine :lol2:

Jamen, jeg er ikke særlig sød :tie: Sådan hvis jeg skal være helt ærlig.


Hey, jeg sagde NEJ de første to gange han spurgte (eller rettere første gang sagde jeg "Du må være sindssyg")

Utroligt han turde tage chancen igen! :D
1
...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Wizzze » 23. feb 2016, 17:36

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Fru Sunshine » 23. feb 2016, 18:02

Nej. Jeg er jo gift.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Skralde » 23. feb 2016, 18:08

Nej, det er min imaginære kærestes "job" - så gammeldags er jeg :)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Marichen12 » 23. feb 2016, 18:11

Næh, jeg er gift og det var mig der friede, en helt almindelig april-dag i et ikke-skudår :D
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Annione » 23. feb 2016, 18:18

Nope. Men han har også friet.
Om vi så skulle være kærester til min dødsdag, så havde jeg aldrig friet. Fordi jeg har været gift én gang med en kæmpe idiot, der ikke gad at fri til mig. Vi blev bare enige om at vi skulle giftes. Jeg fatter den dag i dag stadig ikke, hvad jeg tænkte på :sarkasme:

Men i hvert fald, så besluttede jeg for længe siden, at hvis jeg igen skulle giftes, så skulle jeg fries til. Og det skulle være helt rigtigt. Og det var det :dåne:
1
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Buller » 24. feb 2016, 15:16

Hold nu op det var hyggeligt. :D

De var alle sammen søde og glade på rådhuset og vores familier blev overraskede og glade alle sammen da de fik nyheden.

Perfekt.

Og så gik vi på La Glace og spiste kage, bryllupskage skal der jo til. :D
Senest rettet af Buller 24. feb 2016, 15:25, rettet i alt 1 gang.
16
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf HappyPaww » 24. feb 2016, 15:19

Skulle man pranke kæresten her, når man kommer hjem? :gruble: :devil:

Kom frisk med ideer :lol:
Senest rettet af HappyPaww 24. feb 2016, 15:35, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Orchidea » 24. feb 2016, 15:30

Nu er jeg jo godt gift, men nej - jeg kunne ikke finde på at fri selv.

For mig er den "rigtige måde" at manden frier til kvinden. Det er ned på knæ med ring, bevingede ord og hele molevitten. Det var min mand heldigvis med på og han fik jo også mit ja.
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Filipai » 24. feb 2016, 16:03

Jeg har lige friet, han grinte. Men han har endnu ikke sagt nej, det er jo ligesom planen, så han kan give mig handsker.
1
Fynbo
Indlæg: 171
Tilmeldt: 21. aug 2015, 14:19
Kort karma: 36
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 444

Re: Kunne du finde på at udnytte skuddagen?

Indlægaf Fynbo » 24. feb 2016, 16:08

Buller skrev:Hold nu op det var hyggeligt. :D

De var alle sammen søde og glade på rådhuset og vores familier blev overraskede og glade alle sammen da de fik nyheden.

Perfekt.

Og så gik vi på La Glace og spiste kage, bryllupskage skal der jo til. :D



Tillykke!
Håber, I får et langt og lykkeligt ægteskab :)
1

Tilbage til "Fest og bryllup"