Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. feb 2016, 15:55

Rikke skrev:Hvordan er det nu lige, det er? Når noget virker for godt til at være sandt, så er det det som regel også?

Eller også er det reelt set bare godt ;)
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. feb 2016, 16:13

Rikke skrev:
Planten skrev:
Rikke skrev:Hvordan er det nu lige, det er? Når noget virker for godt til at være sandt, så er det det som regel også?

Eller også er det reelt set bare godt ;)

Erfaring fortæller mig, at det er noget hø. Min mave fortæller mig at... Fy for helvede, det skræmmer mig lidt :genert:

Hehe, det forstår jeg altså godt. Det kræver alt for meget mod at give slip :)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 23. feb 2016, 18:07

Rikke skrev:Hvordan er det nu lige, det er? Når noget virker for godt til at være sandt, så er det det som regel også?

Eller også bliver man gift med "for godt til at være sandt".
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 23. feb 2016, 18:22

Rikke skrev:
Fru Sunshine skrev:
Rikke skrev:Hvordan er det nu lige, det er? Når noget virker for godt til at være sandt, så er det det som regel også?

Eller også bliver man gift med "for godt til at være sandt".

:8:

Altså: jeg gjorde :-D
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. feb 2016, 18:23

Jeg skriver med en fra Estland, som jeg var på flere dates med i Thailand. Vi har skrevet sammen, siden vi mødte hinanden i Thailand i august, og jeg kan godt lide ham (dog ikke forelsket eller noget), men han er bare så pisse irriterende nogle gange. Jeg er ret sikkert på, at det er noget "estlandsk", fordi jeg har læst om flere fra Estland, der er på den måde. Sådan meget tilbageholdende, genert og fornærmer let andre.
Hver gang jeg skriver noget sødt til ham, så er hans respons som om, jeg nærmest har sendt ham et dick pick. Han kan aldrig bare respondere på en sød måde eller skrive "i lige måde".
Og jeg er virkelig det modsatte af offensiv, så det er ikke, fordi jeg på nogen måde er for meget. Men bare en kommentar som: "Jeg er glad på dine vegne over, at du skal tilbage til Estland! Men jeg ville ønske, du var i Thailand til sommer :)" (fordi jeg skal afsted igen til sommer), den svarer han ikke på, og da han endelig gør, så er det "I can send you a picture!" (fra Estland går jeg ud fra).
Du kunne også bare svare sødt igen på min kommentar, din abe!
0
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 23. feb 2016, 20:15

Rikke skrev:
Fru Sunshine skrev:
Rikke skrev:Hvordan er det nu lige, det er? Når noget virker for godt til at være sandt, så er det det som regel også?

Eller også bliver man gift med "for godt til at være sandt".

:8:


Jeg spekulerer mere på hvem du har gaflet, for jeg kender flere, der var med til den koncert :fløjt:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 23. feb 2016, 20:32

Er der nogen af Jer, der har prøvet at flytte en bredbåndsforbindelse? Jeg har bedt om, at min bliver lukket ned den 29/2 for at blive flyttet om i det nye hus (hvor den først kan blive tilsluttet 8/2. Det er over en uge uden internet på iPaden! :shock: ), men mon det bliver lukket ned lige efter midnat? :gruble:
Der er jo Oscarnight og det vil jeg gerne kunne følge herinde. Måske jeg bare skal være sikker og gå hjem til mine forældre for at se det, så kan jeg koble mig på deres wifi.

Hov hey, kan da også lige skrige det ud herinde: Jeg får nøgle til mit hus i morgen aften :banan: :banan:
Jeg er helt rundt på gulvet, for troede virkelig ikke, at sælgeren kunne tage sig så meget sammen, at jeg faktisk ville få nøglen. Jubiiiiiiiiiii :panik:



Edit: øhm, der var ikke så meget singlerelateret over noget af ovenstående. Jeg kan ikke engang påberåbe mig, at jeg flytter om til en masse single naboer. Eller det gør jeg vist, men ingen er under 60 :lol:
9
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 23. feb 2016, 20:58

Jeg bruger wifi-hotspot på min telefon
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 23. feb 2016, 21:00

Jeg har tablet med sim-kort i.
Kører på wifi herhjemme.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 23. feb 2016, 21:04

Viskelæder skrev:Jeg skriver med en fra Estland, som jeg var på flere dates med i Thailand. Vi har skrevet sammen, siden vi mødte hinanden i Thailand i august, og jeg kan godt lide ham (dog ikke forelsket eller noget), men han er bare så pisse irriterende nogle gange. Jeg er ret sikkert på, at det er noget "estlandsk", fordi jeg har læst om flere fra Estland, der er på den måde. Sådan meget tilbageholdende, genert og fornærmer let andre.
Hver gang jeg skriver noget sødt til ham, så er hans respons som om, jeg nærmest har sendt ham et dick pick. Han kan aldrig bare respondere på en sød måde eller skrive "i lige måde".
Og jeg er virkelig det modsatte af offensiv, så det er ikke, fordi jeg på nogen måde er for meget. Men bare en kommentar som: "Jeg er glad på dine vegne over, at du skal tilbage til Estland! Men jeg ville ønske, du var i Thailand til sommer :)" (fordi jeg skal afsted igen til sommer), den svarer han ikke på, og da han endelig gør, så er det "I can send you a picture!" (fra Estland går jeg ud fra).
Du kunne også bare svare sødt igen på min kommentar, din abe!

Jeg ved godt, at du ikke er forelsket, men lad være med at blive det. Det ender aldrig godt, når man er nødt til at undskylde bestemte ting med kulturforskelle. Kulturforskellene er reelle nok, men før eller siden bliver man træt af at forklare. Så bliver det bare til uovervindelige forskelle. Jeg har desværre set det uhyggeligt mange gange.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 23. feb 2016, 21:06

Daine skrev:Er der nogen af Jer, der har prøvet at flytte en bredbåndsforbindelse? Jeg har bedt om, at min bliver lukket ned den 29/2 for at blive flyttet om i det nye hus (hvor den først kan blive tilsluttet 8/2. Det er over en uge uden internet på iPaden! :shock: ), men mon det bliver lukket ned lige efter midnat? :gruble:
Der er jo Oscarnight og det vil jeg gerne kunne følge herinde. Måske jeg bare skal være sikker og gå hjem til mine forældre for at se det, så kan jeg koble mig på deres wifi.

Hov hey, kan da også lige skrige det ud herinde: Jeg får nøgle til mit hus i morgen aften :banan: :banan:
Jeg er helt rundt på gulvet, for troede virkelig ikke, at sælgeren kunne tage sig så meget sammen, at jeg faktisk ville få nøglen. Jubiiiiiiiiiii :panik:



Edit: øhm, der var ikke så meget singlerelateret over noget af ovenstående. Jeg kan ikke engang påberåbe mig, at jeg flytter om til en masse single naboer. Eller det gør jeg vist, men ingen er under 60 :lol:


Måske din telefon har en forbindelse du kan koble dig på?
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 23. feb 2016, 21:08

Viskelæder skrev:Jeg skriver med en fra Estland, som jeg var på flere dates med i Thailand. Vi har skrevet sammen, siden vi mødte hinanden i Thailand i august, og jeg kan godt lide ham (dog ikke forelsket eller noget), men han er bare så pisse irriterende nogle gange. Jeg er ret sikkert på, at det er noget "estlandsk", fordi jeg har læst om flere fra Estland, der er på den måde. Sådan meget tilbageholdende, genert og fornærmer let andre.
Hver gang jeg skriver noget sødt til ham, så er hans respons som om, jeg nærmest har sendt ham et dick pick. Han kan aldrig bare respondere på en sød måde eller skrive "i lige måde".
Og jeg er virkelig det modsatte af offensiv, så det er ikke, fordi jeg på nogen måde er for meget. Men bare en kommentar som: "Jeg er glad på dine vegne over, at du skal tilbage til Estland! Men jeg ville ønske, du var i Thailand til sommer :)" (fordi jeg skal afsted igen til sommer), den svarer han ikke på, og da han endelig gør, så er det "I can send you a picture!" (fra Estland går jeg ud fra).
Du kunne også bare svare sødt igen på min kommentar, din abe!


True story, dér. De er seriøst underlige de Estere. Og lidt rigeligt traditionalistiske for min smag. Og har dårlig humor. Og dårlig musiksmag. Men bortset fra det......


:gruble: :genert: :D
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 23. feb 2016, 21:26

Rapfisk skrev:Jeg bruger wifi-hotspot på min telefon


Nå sådan en dims ... :genert:


Nogen der kan forklare en teknikged som mig, hvordan det virker? Jeg har internet på telefonen (iPhone 4), som selvfølgelig fungerer ude i verden. Men hvordan kobler jeg iPaden på den? :blush:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 23. feb 2016, 21:32

Daine skrev:
Rapfisk skrev:Jeg bruger wifi-hotspot på min telefon


Nå sådan en dims ... :genert:


Nogen der kan forklare en teknikged som mig, hvordan det virker? Jeg har internet på telefonen (iPhone 4), som selvfølgelig fungerer ude i verden. Men hvordan kobler jeg iPaden på den? :blush:


På telefonen gør du dette:
Indstillinger -> Internetdeling -> swipe til højre -> tast adgangskode

Efterfølgende tager du din IPad og leder efter netværk, vælger telefonen og sammenkobler.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 23. feb 2016, 21:36

Takker :gogo: Det må jeg prøve i næste uge.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Forhold og sex"