Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2016, 21:53

dgd2007 skrev:
2SHY skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:

Jeg ved ikke, om det er rigtigt ... men jeg hørte engang at mangeårige ananasarbejdere næremest fik udvisket deres fingeraftryk. :genert:


:shock: Det lyder fuldstændig vildt hvis det er rigtigt!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf vibbsen » 23. feb 2016, 11:47

Jeg er med i sådan en Greengate gruppe på facebook. Og jeg undrer mig altså seriøst over de der som har en decideret montre til deres Greengate ting, og som nærmest går helt i koma når de taler om den til nogen, som så går næsten ligeså meget i koma af bare benovelse...

Det er da meget pænt, men jeg forstår altså ikke heeelt at man går så meget op i det....Jeg har været vidne til at voksne damer på 40+ røg i totterne på hinanden over retten til at købe nogen brugte tæpper. Fuck de blev sure. Og krævede at administrator trådte ind i sagen :popkorn: :klap:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2016, 11:50

vibbsen skrev:Jeg er med i sådan en Greengate gruppe på facebook. Og jeg undrer mig altså seriøst over de der som har en decideret montre til deres Greengate ting, og som nærmest går helt i koma når de taler om den til nogen, som så går næsten ligeså meget i koma af bare benovelse...

Det er da meget pænt, men jeg forstår altså ikke heeelt at man går så meget op i det....Jeg har været vidne til at voksne damer på 40+ røg i totterne på hinanden over retten til at købe nogen brugte tæpper. Fuck de blev sure. Og krævede at administrator trådte ind i sagen :popkorn: :klap:


Greengate? Det er noget meget blomstret porcelæn siger google?
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf vibbsen » 23. feb 2016, 11:58

Dirtylittledevil skrev:
vibbsen skrev:Jeg er med i sådan en Greengate gruppe på facebook. Og jeg undrer mig altså seriøst over de der som har en decideret montre til deres Greengate ting, og som nærmest går helt i koma når de taler om den til nogen, som så går næsten ligeså meget i koma af bare benovelse...

Det er da meget pænt, men jeg forstår altså ikke heeelt at man går så meget op i det....Jeg har været vidne til at voksne damer på 40+ røg i totterne på hinanden over retten til at købe nogen brugte tæpper. Fuck de blev sure. Og krævede at administrator trådte ind i sagen :popkorn: :klap:


Greengate? Det er noget meget blomstret porcelæn siger google?


YEP...I pastel farver.....Iøvrigt ikke håndmalet eller noget....Jeg tror det er Made in China...
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2016, 12:04

vibbsen skrev:
YEP...I pastel farver.....Iøvrigt ikke håndmalet eller noget....Jeg tror det er Made in China...


Aj men... hahaha :-D
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf vibbsen » 23. feb 2016, 12:08

Dirtylittledevil skrev:
vibbsen skrev:
YEP...I pastel farver.....Iøvrigt ikke håndmalet eller noget....Jeg tror det er Made in China...


Aj men... hahaha :-D


Tro mig....Kähler Klanen er INTET match for The Greengate Gang.

Jeg er med i gruppen fordi jeg da synes at Greengate er ret fint...Men måske ikke helt på det plan som det bliver dyrket af visse af gruppens medlemmer :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2016, 12:24

vibbsen skrev:
Tro mig....Kähler Klanen er INTET match for The Greengate Gang.

Jeg er med i gruppen fordi jeg da synes at Greengate er ret fint...Men måske ikke helt på det plan som det bliver dyrket af visse af gruppens medlemmer :-D


Jeg elsker også den slags fine feminine ting, men ja det lyder som om det er steget visse damer lidt til hovedet :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 23. feb 2016, 17:56

At Tulle-pigen (den lesbiske fra Mariager-sagen) ikke kunne vende tilbage til producerne bag dokumentaren, men har tid til at være i Radio24syv og komme på besøg i Aftenshowet. :gruble:

Nyder hun opmærksomheden?



Edit: Jeg ser hende lige i Aftenshowet...hun fremstiller da sig selv på en lidet flatterende måde.

*"Nej, min fortid har intet at sige, selvom denne sag udelukkende handler om min troværdighed."
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 23. feb 2016, 18:21

Rosa Espinosa skrev:Gennem forsikringsselskabet er vi dækket hvis der opstår skader forårsaget af pindsvin. Hvilke skader forårsager pindsvin :gruble: Og slanger for den sags skyld.

Nu vil jeg nødig gøre dig nervøs, men altså, sådan et pindsvin kan altså godt lave ravage i køkkenhaven hvis man ikke passer på. Jeg kender en der fik ødelagt en tomatplante en nat :shock:
3
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Viskelæder » 23. feb 2016, 18:30

At der kommer den vildeste skunk-lugt ind af mit åbne vindue. Jeg bor på 4. :gruble:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 23. feb 2016, 18:32

Rosa Espinosa skrev:
LadyFox skrev:
Rosa Espinosa skrev:Gennem forsikringsselskabet er vi dækket hvis der opstår skader forårsaget af pindsvin. Hvilke skader forårsager pindsvin :gruble: Og slanger for den sags skyld.

Nu vil jeg nødig gøre dig nervøs, men altså, sådan et pindsvin kan altså godt lave ravage i køkkenhaven hvis man ikke passer på. Jeg kender en der fik ødelagt en tomatplante en nat :shock:


What! Hvorfor får man ikke sådan noget her af vide? Har godt nok ikke tomatplanter, men alligevel. Godt jeg er forsikret, det er de penge værd :D

Ja! Alle burde have en god pindsvine-forsikring!

Gad vide om den også dækker skader fra folks kælepindsvin?
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 23. feb 2016, 18:42

Rosa Espinosa skrev:
LadyFox skrev:
Rosa Espinosa skrev:
LadyFox skrev:
Rosa Espinosa skrev:Gennem forsikringsselskabet er vi dækket hvis der opstår skader forårsaget af pindsvin. Hvilke skader forårsager pindsvin :gruble: Og slanger for den sags skyld.

Nu vil jeg nødig gøre dig nervøs, men altså, sådan et pindsvin kan altså godt lave ravage i køkkenhaven hvis man ikke passer på. Jeg kender en der fik ødelagt en tomatplante en nat :shock:


What! Hvorfor får man ikke sådan noget her af vide? Har godt nok ikke tomatplanter, men alligevel. Godt jeg er forsikret, det er de penge værd :D

Ja! Alle burde have en god pindsvine-forsikring!

Gad vide om den også dækker skader fra folks kælepindsvin?


Altså, håber da det er en all around pindsvindækning. Forventer jeg som kunde i hvert fald. Er glad for, at jeg også kan slappe af overfor skader forårsaget af fugle og slanger. Tag den hugorme!

Btw.. Hvad er det for en forsikring du har det dækker alle de potentielle farer?
0
...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 23. feb 2016, 19:23

At K siger ja til landbrugspakken, men nej til ministeren.

Og at Lars Løkke melder ud "Holder møde med blå partier kl 21. Så må vi se om der fortsat er opbakning til regeringen." Det er dælme da noget af en udmelding. :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 23. feb 2016, 20:40

Leverpostej med æbler :badr:

Hvordan har det overlevet smagstests inden det kom ud til forbrugerne
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dr_bp » 23. feb 2016, 21:22

Jeg har (desværre) lige læst kommentarerne til en artikel om afbrændingen af et asylcenter i Sachsen, hvor demonstranter spærrede vejen for politi og brandvæsen. Ingen kom noget til -heldigvis.
Omkring halvdelen af kommentarerne lød noget i retningen af 'Ja, hvad havde i forventet', eller 'De udgør en fare mod vores land, så derfor har de (jeg formoder der menes immigranter og asylansøgere) fortjent det'. Et par virkelig modbydelige kommentarer gik endda ind for mordbrand.
Altså, jeg er helt med på at man kan være imod immigration, asylansøgere og generel indvandring, og at man ønsker et total forbud mod alle delene, men jeg undrer mig såre over at man ikke kan se konsekvensen af at ønske andre mennesker ondt?
2

Tilbage til "Generelt"