Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32470

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 23. feb 2016, 21:28

Smiling_Goat skrev:
Hvorfor påvirker lige denne unge mand folk så meget?


Jeg tror det handler om, hvor hurtigt og hvor meget faderen har været ude og bede om hjælp.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32470

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 23. feb 2016, 22:53

At man føler sig nødsaget til at lave en sådan side:

https://www.facebook.com/Tulle-Kr%C3%B8yer-1399189000380569/
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2016, 23:03

icelady skrev:At man føler sig nødsaget til at lave en sådan side:

https://www.facebook.com/Tulle-Kr%C3%B8yer-1399189000380569/


Whoooaa :8:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32470

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 23. feb 2016, 23:06

Smiling_Goat skrev:
Ja, det overvejede jeg også, men det startede før han kom på banen.

Thomas forsvandt og allerede et par dage efter, var én ude på facebook og spørge, om nogen ville med ud at lede. Dagen efter gentog de succesen, og sådan fortsatte det. Først langt senere kom faren ind og takkede og opfordrede folk til at fortsætte.

Jamen bare det, at jeg er på fornavn med den forsvundne, siger lidt om engagementet i byen. For jeg er ikke engang synderligt engageret.


Der var en Stralner, der lavede en opdatering omkring en uge efter han var forsvundet, så vidt jeg husker. Om det var faderen kan jeg dog ikke huske. :gruble:


Jeg ved ikke, hvorfor det har grebet sådan om sig, men det har været underligt at se.

Og lur mig om ikke Havnen bliver pænt fyldt i morgen. (Jeg skal dog ikke med.)

Edit: Det minder sgu lidt om dengang Diana døde. Masse-psykose i stor stil; alle var helt vildt påvirkede af det. (Ikke at jeg fornægter folks følelser, men på mig virker det bare for...ja, et eller andet, jeg ikke lige kan finde det rette ord for.)
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyQ » 24. feb 2016, 07:37

2SHY skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:

Min yngste datters tandkød bløder, når hun spiser ananas, mit gør når jeg børster tænder i Zendium tandpasta.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Purple Haze » 24. feb 2016, 07:57

Jeg under mig over ledelsen i det firma jeg arbejder for.

Vi har fået varslet fyringrunder - men de kan ikke fortælle os noget konkret og vi skal vente 3 måneder på at få besked.
Det er rimelig røv, men det er åbenbart sådan de vælger at behandle deres medarbejdere.

Nu ligger der så en stort opslået artikel på vores intranet om at vi rigtig skal fejre (et eller andet) og at det går så godt, så kom og få noget kage - juhu hvor det går.....???????

F**** jeg synes det er dårlig stil.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Hurrze » 24. feb 2016, 23:49

2SHY skrev:
dgd2007 skrev:
2SHY skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:

Jeg ved ikke, om det er rigtigt ... men jeg hørte engang at mangeårige ananasarbejdere næremest fik udvisket deres fingeraftryk. :genert:


:shock: Det lyder fuldstændig vildt hvis det er rigtigt!


Der er faktisk ikke så underligt... Det er pga syren i ananassen. Ananas har en PH-værdi på -2,7. Det bruges også i forsøg i f.eks. Biologi... Det har vi hvert fald gjort da jeg gik på HF. Man ja det er rigtigt at det er så stærkt at det kan fjerne fingeraftryk... :)
1
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Hurrze » 24. feb 2016, 23:59

Hvordan JBO (Joackim B. Olsen) er havnet i folketinget... Altså hvem har lige stemt på ham?? :nerve:
5
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 25. feb 2016, 00:01

Jeg undrer mig over hvorfor så mange mennesker jeg ikke kender prøver at tilføje mig på Skype. Altså, hvad fanden vil de?? :forvirret:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 00:14

Flora skrev:Jeg undrer mig over hvorfor så mange mennesker jeg ikke kender prøver at tilføje mig på Skype. Altså, hvad fanden vil de?? :forvirret:

Jeg har kun fået en enkelt anmodning. Det undrede jeg mig også noget over. Især fordi jeg faktisk aldrig har prøvet at skype og ikke aner hvordan man gør :blush2:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daflo » 25. feb 2016, 10:18

Facebookstatusser der slutter med husk at kopiere og indsæt, ikke dele!
Hvorfor må man ikke dele?
8
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Whoosh » 25. feb 2016, 11:02

Daflo skrev:Facebookstatusser der slutter med husk at kopiere og indsæt, ikke dele!
Hvorfor må man ikke dele?

Er det ikke noget med hvis opslaget ikke er offentligt, så vil de kunne være jeres fælles venner, der kan se det?
1
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daflo » 25. feb 2016, 11:32

Whoosh skrev:
Daflo skrev:Facebookstatusser der slutter med husk at kopiere og indsæt, ikke dele!
Hvorfor må man ikke dele?

Er det ikke noget med hvis opslaget ikke er offentligt, så vil de kunne være jeres fælles venner, der kan se det?


Måske det er forklaringen, men gælder det også hvis det oprindelige opslag er offentligt?
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 12:51

Smiling_Goat skrev:Om det ikke godt kan være i orden at spise lidt chokolade efter træning :genert:

Jeg får det altid mega dårligt efter fitness, ryster, dårlig motorik osv. og det virker bare så godt at spise lidt chokolade.. Men det er vel ikke sundt.. Vel? :genert:

Kan det ikke godt være sundt?

Altså hvis bare du ikke spiser en hel plade marabou så kan jeg ikke se noget galt i det :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 15:13

Smiling_Goat skrev:
2SHY skrev:
Smiling_Goat skrev:Om det ikke godt kan være i orden at spise lidt chokolade efter træning :genert:

Jeg får det altid mega dårligt efter fitness, ryster, dårlig motorik osv. og det virker bare så godt at spise lidt chokolade.. Men det er vel ikke sundt.. Vel? :genert:

Kan det ikke godt være sundt?

Altså hvis bare du ikke spiser en hel plade marabou så kan jeg ikke se noget galt i det :)


Er det rigtigt?! Siger du det pba. fagrelevant uddannelse eller formodninger? Jeg håber jo lidt, at jeg kan få blåstemplet træningschokolade :D

:lol: Åh min faglighed er vist til at lukke op og blæse ad for tiden. Men hvis jeg skal forsøge at komme med noget semifornuftigt så kunne det jo tænkes at du har behov for at fylde nogle depoter op efterfølgende. Det du beskriver med at du ryster og bliver rigtig dårlig kunne måske være et spørgsmål om meget lavt blodsukker?

Nu har jeg ikke selv diabetes (hvad jeg ved af) og det kan være du heller ikke har det, men jeg får af og til (sjældent heldigvis) det der med at jeg ryster, bliver helt ufatteligt dårlig og endda begynder at koldsvede uden årsag men det hjælper når jeg får kørt noget sukkerholdigt ind først og helst efterfulgt af noget rugbrød eller andet der giver et lidt mere stabilt blodsukker på sigt. Måske det er lidt det samme du oplever?

Jeg fandt den her som måske er værd at læse :)

http://www.diabetes.dk/diabetes-1/mad-o ... ukker.aspx
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"