Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oddinary » 24. feb 2016, 13:19

Frkvira skrev:Det er slut med told og moms når man handler på feelunique. Har læst det hos pudderdåserne


De sidste to gange, jeg har købt noget derfra, er det også blevet sendt fra Holland. :)
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 24. feb 2016, 14:53

Oddinary skrev:
Filipai skrev:Er der nogen der har prøvet det der beauty angel? De tilbyder det jo som tilkøb i Fitnessworld, men synes godt nok der er delte anmeldelser omkring det. Så er der nogen fra debatten der kan fortælle om det har været pengene værd?


Jeg har kun prøvet det to gange, fordi det var gratis. Jeg synes måske, man kunne se lidt på min ryg at huden var klarere, men det kan godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind. :genert: Men jeg syntes, det var lidt rart at blive "gennemlyst" uden at få dårlig samvittighed. :genert: Jeg kunne nok godt finde på at prøve FW's tilkøb, hvor man har fri beauty angel for 100 kr. ekstra om måneden (hvis det stadig er sådan, ved ikke om de har ændret noget siden årsskiftet). Men jeg ville ikke betale de dér 70 kr. for én behandling.


Det koster nemlig "kun" 100 kr ekstra om måneden, og nu siger min vægt at jeg skal melde mig ind i fitnessworld, og så tænkte jeg at det efter hver træning kunne være rart at få lidt godt lys. Men 100 kr er også en slags penge hvis det ingen effekt har. Og det koster 100 kr at nedgradere ens abonnement. Men jeg har både ar og psoriasis, så hvis det bare kunne hjælpe en smule på det, ville det være awesome.
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 24. feb 2016, 15:00

Frkvira skrev:Det er slut med told og moms når man handler på feelunique. Har læst det hos pudderdåserne

Er priserne mon så blevet sat op? Synes det jeg kiggede på fra theBalm var dyrere nu :gruble:
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 24. feb 2016, 17:05

Santopia skrev:
Pityt skrev:Ville lige dele dette spøjse billede med jer :lol:
(Disclaimer: Ja jaaaa...jeg ved godt, at contouring er hot shit og at det selvfølgelig skal blendes, men jeg er så tilpas barnlig, at jeg fniser over at hun har en peeeeenis på næsen :fløjt: :genert: )


Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan man kan lægge så meget kage i ansigtet og blende det ud med succes, hvor man får et naturligt resultat :gruble: jeg har prøvet, men det bliver virkelig en gang amager-trunte-på-afveje, når jeg forsøger at gå all in. Hvad er jeres erfaringer?


At contouring på den måde aldrig vil se naturligt ud i virkeligheden. Grunden til at det ser så godt ud på Facebook/Instagram/youtube er, at de har en milliard watt lys skinnende lige i hovedet, og det kræver derfor en meget mere kraftig makeup, før man kan se det tydeligt på billeder/videoer.

Heldigvis er "no make-up"-make-up ved at være eget populært efterhånden, så ser jeg forhåbentlig færre personer med kraftige contour striber i ansigtet. Se en her den anden dag der lignede hun var beskidt under kinderne, fordi hendes contour ikke var blended godt nok og var for kold i farven.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 25. feb 2016, 08:10

Jeg synes også, jeg kan se en tissemand på næsen :lol:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 25. feb 2016, 08:13

Santopia skrev:
Pityt skrev:Ville lige dele dette spøjse billede med jer :lol:
(Disclaimer: Ja jaaaa...jeg ved godt, at contouring er hot shit og at det selvfølgelig skal blendes, men jeg er så tilpas barnlig, at jeg fniser over at hun har en peeeeenis på næsen :fløjt: :genert: )


Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan man kan lægge så meget kage i ansigtet og blende det ud med succes, hvor man får et naturligt resultat :gruble: jeg har prøvet, men det bliver virkelig en gang amager-trunte-på-afveje, når jeg forsøger at gå all in. Hvad er jeres erfaringer?

Jeg bruger en lille smule bronzer under kindbenene. Jeg blev grundigt afskrækket af alt det andet, da jeg så en på den gamle debat, der havde streger i hele hovedet og slet ikke selv kunne se, hvor dumt det så ud.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 26. feb 2016, 06:42

Santopia skrev:
Filipai skrev:
Oddinary skrev:
Filipai skrev:Er der nogen der har prøvet det der beauty angel? De tilbyder det jo som tilkøb i Fitnessworld, men synes godt nok der er delte anmeldelser omkring det. Så er der nogen fra debatten der kan fortælle om det har været pengene værd?


Jeg har kun prøvet det to gange, fordi det var gratis. Jeg synes måske, man kunne se lidt på min ryg at huden var klarere, men det kan godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind. :genert: Men jeg syntes, det var lidt rart at blive "gennemlyst" uden at få dårlig samvittighed. :genert: Jeg kunne nok godt finde på at prøve FW's tilkøb, hvor man har fri beauty angel for 100 kr. ekstra om måneden (hvis det stadig er sådan, ved ikke om de har ændret noget siden årsskiftet). Men jeg ville ikke betale de dér 70 kr. for én behandling.


Det koster nemlig "kun" 100 kr ekstra om måneden, og nu siger min vægt at jeg skal melde mig ind i fitnessworld, og så tænkte jeg at det efter hver træning kunne være rart at få lidt godt lys. Men 100 kr er også en slags penge hvis det ingen effekt har. Og det koster 100 kr at nedgradere ens abonnement. Men jeg har både ar og psoriasis, så hvis det bare kunne hjælpe en smule på det, ville det være awesome.


Synes simpelthen det er så åndssvagt at det skal koste penge at ændre sit abbn, når man rent faktisk gerne vil kaste flere penge efter dem :rulle:

edit: eller gør det egentlig det :gruble: det er jo et tilkøb og ikke en konvertering af medlemskabet.. men kan man så godt bare have det en enkelt måned og så fravælge det igen, og så kun betale 100 kr for hele omgangen :gruble:


Så vidt jeg forstod det vis deres hjemmeside, koster det intet at tilkøbe, men 100 kr at fravælge.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 26. feb 2016, 13:35

Santopia skrev:^^det tror jeg faktisk er rigtigt nok. Så hvis man skal have mere end 3 gange, kan det altså svare sig at lave et tilkøb. Nu er jeg også begyndt at overveje det :genert:


Hvis du gør det, må du gerne melde tilbage, jeg overvejer at tilmelde mig uden beauty angel, og så senere opgradere. Nu skal jeg jo også først lige bevise for mig selv at jeg overhovedet kommer afsted :genert:
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Whoosh » 29. feb 2016, 17:20

Er Pudderdåserne t-zone pelling noget værd?
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 1. mar 2016, 15:50

Santopia skrev:Jeg er slet ikke i loopet omkring snegleslim- nogle der opdatere mig? :)



Den lange version: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23652894

Den korte version: Snail secretion filtrate/snail mucin/snail goo: Alleviates redness, treats pimples, speeds healing, repairs sun damage, evens skin tone

Som er herfra https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/co ... guide_faq/?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 1. mar 2016, 17:06

Santopia skrev:
twinkle skrev:
Santopia skrev:Jeg er slet ikke i loopet omkring snegleslim- nogle der opdatere mig? :)



Den lange version: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23652894

Den korte version: Snail secretion filtrate/snail mucin/snail goo: Alleviates redness, treats pimples, speeds healing, repairs sun damage, evens skin tone

Som er herfra https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/co ... guide_faq/?


håbede lidt du kom med et svar :D :kys:

nogen der kender til nogle billige af slagsen som man kan starte ud med at prøve?


:D
Det her er min favorit, har lige købt tre ekstra tuber http://www.ebay.com/itm/Mizon-All-In-On ... Swqu9U2FWp

Bruger den efter BHA men før fugtighedscreme. Så jeg bruger oil cleanser - second cleanser - BHA (venter 20 min) - snegle creme - fugtighedscreme - olie på tørre plamager/steder og så en sleeping pack
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 1. mar 2016, 21:07

twinkle skrev:
Santopia skrev:
twinkle skrev:
Santopia skrev:Jeg er slet ikke i loopet omkring snegleslim- nogle der opdatere mig? :)



Den lange version: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23652894

Den korte version: Snail secretion filtrate/snail mucin/snail goo: Alleviates redness, treats pimples, speeds healing, repairs sun damage, evens skin tone

Som er herfra https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/co ... guide_faq/?


håbede lidt du kom med et svar :D :kys:

nogen der kender til nogle billige af slagsen som man kan starte ud med at prøve?


:D
Det her er min favorit, har lige købt tre ekstra tuber http://www.ebay.com/itm/Mizon-All-In-On ... Swqu9U2FWp

Bruger den efter BHA men før fugtighedscreme. Så jeg bruger oil cleanser - second cleanser - BHA (venter 20 min) - snegle creme - fugtighedscreme - olie på tørre plamager/steder og så en sleeping pack


Twinkle - er der alcohol i de 2 snegleprodukter du har sat ind her i tråden? Hader koreansk makeup for al deres alkohol, men er altid så fristet til at prøve alligevel....
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 1. mar 2016, 22:03

Junika skrev:
twinkle skrev:
Santopia skrev:
twinkle skrev:
Santopia skrev:Jeg er slet ikke i loopet omkring snegleslim- nogle der opdatere mig? :)



Den lange version: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23652894

Den korte version: Snail secretion filtrate/snail mucin/snail goo: Alleviates redness, treats pimples, speeds healing, repairs sun damage, evens skin tone

Som er herfra https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/co ... guide_faq/?


håbede lidt du kom med et svar :D :kys:

nogen der kender til nogle billige af slagsen som man kan starte ud med at prøve?


:D
Det her er min favorit, har lige købt tre ekstra tuber http://www.ebay.com/itm/Mizon-All-In-On ... Swqu9U2FWp

Bruger den efter BHA men før fugtighedscreme. Så jeg bruger oil cleanser - second cleanser - BHA (venter 20 min) - snegle creme - fugtighedscreme - olie på tørre plamager/steder og så en sleeping pack


Twinkle - er der alcohol i de 2 snegleprodukter du har sat ind her i tråden? Hader koreansk makeup for al deres alkohol, men er altid så fristet til at prøve alligevel....


I ampoulen er det som 5. ingrediens, men alkohol figurerer ikke på ingredienslisten til cremen, den indeholder dog ceterayl alkohol (som jo ikke er alkohol i traditionel forstand). Kig evt. på Mizons snail Recovery gel, den indeholder vist ingen alkohol
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Cookie » 2. mar 2016, 14:24

Er der nogen herinde der har styr på MAC paint pots? Min Soft ochre er tørret ud... Shame on me og nu er farven udgået. Painterly er nemlig lige en tand for grå til mig. Overvejer Bare Study, men ved ikke om den så er for mørk til mig som blegfis.
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Cookie » 2. mar 2016, 14:28

Never mind! Kan se at de har den i magasin, men på Macs hjemmeside er den ikke at finde :-D
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go

Tilbage til "Skønhed"