Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. feb 2016, 21:44

Rapfisk skrev:Jeg ved godt, at du ikke er forelsket, men lad være med at blive det. Det ender aldrig godt, når man er nødt til at undskylde bestemte ting med kulturforskelle. Kulturforskellene er reelle nok, men før eller siden bliver man træt af at forklare. Så bliver det bare til uovervindelige forskelle. Jeg har desværre set det uhyggeligt mange gange.


Jeg kan, heldigvis, ikke blive forelsket i en, der i mine øjne er en tøsedreng. Men jeg kan godt lide ham og gad godt, jeg ikke skulle blive frustreret, hver gang jeg snakker med ham! Du har helt ret.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 23. feb 2016, 21:46

Kommodedyret skrev:
True story, dér. De er seriøst underlige de Estere. Og lidt rigeligt traditionalistiske for min smag. Og har dårlig humor. Og dårlig musiksmag. Men bortset fra det......


:gruble: :genert: :D


Haha, ham her har god musiksmag og humor, men når det kommer til enhver slags følelser, komplimenter, privatliv, så reagerer han som en 8 årig, der har fået pigelus. Altså wtf?! Manden er 28 år. Det er virkelig utiltalende.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 23. feb 2016, 23:08

Jeg har lige set "One born every minut". Det er så fint et program :lun:

Tudede kun lidt :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 24. feb 2016, 06:57

Jeg så lige et klip fra det nye program på TV2 hvor de har arrangeret blind dates mellem to personer. Der var så simpelthen en fyr der lige hiver guitaren frem og synger en sang for hans date på den restaurant de sidder (hvor de ikke er de eneste gæster).

Hvis det havde være jer der var daten ... Hvordan ville I ha reageret?

Jeg krummede tæer bare ved at se de få sekunder som de viste i klippet. Jeg var så meget smuttet, hvis jeg havde været daten :tie:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 24. feb 2016, 07:07

Daine skrev:Jeg så lige et klip fra det nye program på TV2 hvor de har arrangeret blind dates mellem to personer. Der var så simpelthen en fyr der lige hiver guitaren frem og synger en sang for hans date på den restaurant de sidder (hvor de ikke er de eneste gæster).

Hvis det havde være jer der var daten ... Hvordan ville I ha reageret?

Jeg krummede tæer bare ved at se de få sekunder som de viste i klippet. Jeg var så meget smuttet, hvis jeg havde været daten :tie:

Jeg havde forsøgt diskret og langsomt at synke ned i stolen og forsvinde videre ned under bordet

Selv hvis det var hjemme privat havde jeg fundet det helt afsindigt pinligt!
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 24. feb 2016, 07:11

Når jeg tænker over det så havde jeg nok forsøgt at stoppe manden inden han gik i gang
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 24. feb 2016, 09:22

Daine skrev:Jeg så lige et klip fra det nye program på TV2 hvor de har arrangeret blind dates mellem to personer. Der var så simpelthen en fyr der lige hiver guitaren frem og synger en sang for hans date på den restaurant de sidder (hvor de ikke er de eneste gæster).

Hvis det havde være jer der var daten ... Hvordan ville I ha reageret?

Jeg krummede tæer bare ved at se de få sekunder som de viste i klippet. Jeg var så meget smuttet, hvis jeg havde været daten :tie:

Jeg var død af skam.

Selv min professionelle musiker skulle ikke lave sådan et stunt.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Singletråden

Indlægaf Vaginetta » 24. feb 2016, 14:38

Daine skrev:Jeg så lige et klip fra det nye program på TV2 hvor de har arrangeret blind dates mellem to personer. Der var så simpelthen en fyr der lige hiver guitaren frem og synger en sang for hans date på den restaurant de sidder (hvor de ikke er de eneste gæster).

Hvis det havde være jer der var daten ... Hvordan ville I ha reageret?

Jeg krummede tæer bare ved at se de få sekunder som de viste i klippet. Jeg var så meget smuttet, hvis jeg havde været daten :tie:


Sådan her: :shock:

Det lyder malplaceret. Jeg har det generelt svært med sådan noget offentligt føleri hvor man involverer en masse fremmede i sit kærlighedsliv.
4
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Singletråden

Indlægaf Sukisaki » 24. feb 2016, 16:10

Daine skrev:Jeg så lige et klip fra det nye program på TV2 hvor de har arrangeret blind dates mellem to personer. Der var så simpelthen en fyr der lige hiver guitaren frem og synger en sang for hans date på den restaurant de sidder (hvor de ikke er de eneste gæster).

Hvis det havde være jer der var daten ... Hvordan ville I ha reageret?

Jeg krummede tæer bare ved at se de få sekunder som de viste i klippet. Jeg var så meget smuttet, hvis jeg havde været daten :tie:


Jeg ville ønske at jeg var usynlig! Og så ville jeg nok tro at jeg var med i en eller anden form for joke, hvor jeg var punchlinen :shock:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 24. feb 2016, 19:36

Jeg er totalt guitar-fyr-groupie, men det skal være rette tid og rette sted. Lejrbål er perfekt, en fyldt restaurant er det modsatte. Tæerkrummende.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 24. feb 2016, 19:54

Liseletpåtå skrev:Forestil jer følgene:
Ungt par beslutter sig at gifte sig.
Begge hold forældre invitere på restaurant.
Troubadour går rundt til bordene og synger om gæsterne.
Det unge par bliver spurgt om han har været på knæ. Og efter der er svaret nej, får han at vide at så er det nok på tide....
Og gør det mens hele den fyldte restauranten glor og den kommende brud skiftevis hvæser: bliv siddende, til ham og forsvind til musikeren...


:shock: :shock:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 24. feb 2016, 21:01

Jeg bliver mere mopset på ham, der opdrager på sin date...
"Man taler ikke med mad i munden..... Det er uhøfligt."

Ja det er det, men slap da lige af på første date, din sure gamle mand.
3
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 24. feb 2016, 21:08

Jeg har 4 date med hende den søde her på tirsdag. Det glæder jeg mig meget til. Hun er virkelig sød :-)
10
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 24. feb 2016, 23:43

FYI... Man skal ikke se alle de der Farlige Forbindelser og Min Date Fra Helvede på ID hvis man vil date :nej: Der er nogle seriøst syge fuckers out there! :shock:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Singletråden

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 25. feb 2016, 03:09

2SHY skrev:FYI... Man skal ikke se alle de der Farlige Forbindelser og Min Date Fra Helvede på ID hvis man vil date :nej: Der er nogle seriøst syge fuckers out there! :shock:
Der var på et tidspunkt et program på MTV eller sådan noget, hvor de lavede et helt setup for at skabe den mest pinlige date for stakkels uvidende piger. Som så vandt penge efter hvor mange minutter de holdt ud. Jeg var godt nok mest imponeret over hvor tålmodige og overbærende de var.
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"