Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Thestral » 4. feb 2016, 06:13

Han smider sig i sofaen. Det er som om hans muskler i lår mave og røv ikke kan klare turen ned i sofaen så han kan sætte sig normalt, de slipper simpelthen på halvvejen så han sjasker ned i sofaen som en anden kludedukke. Jeg forestiller mig at det belaster sofaen ret hårdt lige der hvor han lander og jeg er bekymret for om den ender med at gå i stykker en dag. Han hører ikke til de mindste mænd selv om han ikke er den højeste :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LadyFox » 6. feb 2016, 11:15

Han bliver sådan mor-irriterende når jeg er syg! "Du skal altså tage en striktrøje på når du har det sådan der" - Og nej, det SKAL jeg ikke. To minutter efter sidder jeg uden strik og ser sådan her ud:

migmig.jpg


:cuss: :sur: :forvirret:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
...
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3476

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Torn » 12. feb 2016, 07:04

Vi læser og arbejder med to vidt forskellige fag. Og når jeg taler om mit fag, skal han altid være belærende. Som om han har fucking indsigt til at kunne udtale sig om de ting. Det.har.han.ikke. Han lyder bare bedrevidende på den komplet imbecile måde.
3
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 23. feb 2016, 20:58

Han er sådan lidt mentalt doven. Og forventer at jeg agerer som hans sekretær. Det er altid mig der har styr på hvad vi skal hvornår på trods af at vi har fælles kalender. Og han spørger 3-4 gange, "hvad tid var det nu vi skulle afsted". I dag toppede den da han sagde: "Hvad dag er det i dag?" Og så blev sur på mig fordi jeg ikke svarede. Det er skide irriterende fordi det er nemmere at spørge mig end at tænke sig om i to sekunder.
7
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Pityt » 24. feb 2016, 18:49

Han går ALT for meget op i sin gaming :rulle:
Jeg havde en it-relateret krise for en times tid siden og ringede til ham i panik :panik:
Det fik jeg ikke andet ud af, end at han blev irriteret fordi han 1. var midt i et spil, 2. ikke ved noget om iPads og 3. dybest set syntes at det var min egen skyld.
Jamen tak for røv, din lille pissenisse :cuss:
4
What's done in the dark will be brought to the light
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf StripesAddict » 7. mar 2016, 08:59

Jeg mener, at jeg er forkølet; jeg nyser, min hals er en kende øm, og jeg er lidt tung i hovedet, men ellers har jeg det fint, jeg er oppe og jeg passer mine ting,

Han mener jeg er syg (!) og at det helt sikkert er fordi jeg havde for lidt tøj på i fredags, og at jeg HELT sikkert havde for lidt tøj på BEVIDST. Jeg frøs ganske rigtigt, men i et sæt tøj jeg har haft på 100 gange de sidste par måneder UDEN at fryse, så det kunne jeg jo altså ikke helt vide.

Han insisterer nu på at jeg ikke får lov at forlade lejligheden før han har inspiceret hvad jeg har på. Jeg forventer ikke han helmer før jeg ser sådan her ud

michelin.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Joe » 8. mar 2016, 13:18

Han lever efter en hovedregel om at den der er ude, altid er den der køber ind. Jeg er hjemme, fordi jeg skal til lægen med en fod, der gør herreondt når jeg går på den. Da jeg så siger at nu går jeg, tager han gudhjælpemig sit headset af, for at spørge om jeg tager frokost med hjem.
Det er ikke ligefrem fordi han har travlt med vigtige ting derhjemme. Og han er totalt uimodtagelig overfor argumenter om at jeg faktisk prøver at gå så lidt som muligt.

Faktisk går han så meget op i at den der er ude, køber ind, så han er villig til at vente mange timer på at jeg har været på arbejde og til træning, bare fordi han havde glemt at købe fromage frais, og han ikke gider ned igen. Og så kan det godt være at dressinger er lækrest, hvis de når at trække, men det er lige meget, for det er jo død og pine bare nødvendigt at vente til jeg lige kan købe det med.

Vi har under fem minutter til to forskellige Faktaer og en Kvickly. Tre minutter til en Aldi.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 11. mar 2016, 11:40

Jeg er syg med feber og er ret dvask.
I går glemte han at købe kiks med hjem, han har ikke lavet flere isterninger, og lige nu er han hjemme at vende mellem jobs angiveligt for at nurse mig lidt, men jeg måtte da stadig selv hente min cola og selv sørge for et krus morgente og en skive smurt knækbrød.
Men sin kaffe kunne han skam sagtens sørge for.

Alt det ville jeg ikke være specielt gnaven over, hvis det ikke er fordi han selv opfører sig som om han er døden nær, bare han snotter lidt og klager uafladeligt, hvis han er lidt utilpas, og så forventer han, at jeg smider alt, hvis han gerne vil have noget te, kaffe, en ostemad, whatever.
For helvede!

Nå ja: han ville jo købe lidt ind, da han så glemte mine kiks. Det eneste frugt, han har med hjem er - Tadaaah: bananer.
Tak siger vi så.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 11. mar 2016, 12:44

Han er træls, fordi han har vildt travlt frem til påske. Så lige nu må jeg bare vente og se, om han får tid til at presse mig ind, men ellers ses vi ikke før efter næste uge. Og det på trods af at vi bor ca. 1 km. fra hinanden. Men altså, det er vigtige ting han skal, og jeg kan også sagtens sætte mig ind i, at han måske ikke lige har overskuddet til at kigge forbi eller have mig på besøg i de få ledige stunder, han har, men derfor er det stadig træls... Og så også fordi en af tingene er en 75-års familiefødselsdag, og jeg synes måske det er lidt sært, at jeg ikke er inviteret, når nu jeg har mødt hans forældre og de ikke er en særligt stor familie...
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 11. mar 2016, 16:48

Mi55y skrev:Han er træls, fordi han har vildt travlt frem til påske. Så lige nu må jeg bare vente og se, om han får tid til at presse mig ind, men ellers ses vi ikke før efter næste uge. Og det på trods af at vi bor ca. 1 km. fra hinanden. Men altså, det er vigtige ting han skal, og jeg kan også sagtens sætte mig ind i, at han måske ikke lige har overskuddet til at kigge forbi eller have mig på besøg i de få ledige stunder, han har, men derfor er det stadig træls... Og så også fordi en af tingene er en 75-års familiefødselsdag, og jeg synes måske det er lidt sært, at jeg ikke er inviteret, når nu jeg har mødt hans forældre og de ikke er en særligt stor familie...


Og så har han lige spurgt om jeg kommer op og sover i nat... :lun:
6
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2859
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5551

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 11. mar 2016, 19:20

Han holder på det er nødvendigt at man slukker ovnen for de fucking 2 sekunder man skal lægge et brød ind EFTER ovnen er opvarmet, for ellers får man jo varm luft i hovedet.. Helt ærligt... Jeg kan ikke modbevise ham om at det er unødvendigt, eller at det forringer noget, for det gør det ikke...
4
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mooserinde » 11. mar 2016, 19:26

Han er ret irriterende, når han er efter mig over ligegyldige ting, som jeg er kommet til ved et uheld. F.eks er han netop (IMENS han taler i telefon med sin mor) kommet ind fra køkkenet og vist mig flasken med koncentreret citronsaft. Jeg sad sådan her :forvirret: Det viser sig, at jeg har glemt at skrue låget ordentligt på, så da han løfter den op af køleskabslågen, så havde han nær tabt den. KATASTROFE FOLKENS :panik:


Guderfader i skuret altså.


Være efter mig ved gentagen adfærd: Ok
Være efter mig ved forglemmelse: Pisse irriterende
11
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Studsgaard » 11. mar 2016, 19:54

Mooserinde skrev:Han er ret irriterende, når han er efter mig over ligegyldige ting, som jeg er kommet til ved et uheld. F.eks er han netop (IMENS han taler i telefon med sin mor) kommet ind fra køkkenet og vist mig flasken med koncentreret citronsaft. Jeg sad sådan her :forvirret: Det viser sig, at jeg har glemt at skrue låget ordentligt på, så da han løfter den op af køleskabslågen, så havde han nær tabt den. KATASTROFE FOLKENS :panik:


Guderfader i skuret altså.


Være efter mig ved gentagen adfærd: Ok
Være efter mig ved forglemmelse: Pisse irriterende


Så kunne han have holdt fast i hele bøtten istedet for kun låget. ;)
3
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mooserinde » 11. mar 2016, 23:27

Studsgaard skrev:
Mooserinde skrev:Han er ret irriterende, når han er efter mig over ligegyldige ting......."


Så kunne han have holdt fast i hele bøtten istedet for kun låget. ;)



Jeg er fuldstændig enig :D
2
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Karkluden » 13. mar 2016, 09:44

Jeg var ikke videre imponeret i går, da han ikke kunne lide aftensmaden. Uden at have smagt på den. Og det var noget han ikke havde smagt i mange år, og aldrig har smagt lavet af mig. Så kan man som minimum smage en bid eller to.
Det var effing bagte rodfrugter, og dem har han kun smagt én gang for ti år siden da hans far lavede dem. Hans far laver dem ved at bruge våde, frosne rodfrugter og hælde en hel bøtte honning over og nærmest kun lige varme dem.
Der er altså stor forskel på dét og så en blanding af friske, økologiske kartofler, persillerødder og rødbeder med masser af chili, salt og olie bagt godt sprøde. Så smag da 1-2 og find ud af om du kan lide det.
Senest rettet af Karkluden 13. mar 2016, 10:03, rettet i alt 1 gang.
12
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Forhold og sex"