Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 24. feb 2016, 16:49

Så gå dog af!
Du har åbenlyst serveret forkerte fakta og bør tage ansvar for det. Men limen vil du måske ikke af med?

Og sure mokker - om noget helt andet.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 24. feb 2016, 17:13

Selvom jeg ikke jubler ved tanken, synes jeg at man bør kunne (hvis ikke man allerede kan) få fjernet det ene tvillingefoster, hvis det er det man vil. Men jeg har på fornemmelsen af at folk vil komme efter mig med høtyve og fakler, hvis jeg kommenterer det inde på artiklen på Kristeligt Dagblad omhandlende emnet
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mani » 24. feb 2016, 17:18

Hvis der var valg i morgen ville mit kryds havne på liste C...
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 24. feb 2016, 17:30

Jeg er ret ligeglad med Tulle-sagen. Ligesom jeg var det dengang det var synd for hende.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf landsbytossen » 24. feb 2016, 19:00

Michelinstjerner er overvurderet fransk snobberi
7
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Novella » 24. feb 2016, 20:23

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad der foregår i samfundet lige nu. Det må man i hvert fald ikke sige på mit arbejde/i min nærmeste omgangskreds.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Elvispop » 24. feb 2016, 21:08

Hold nu kæft, med alt det fnidder om Eva Kjær Hansen, og hvad der skal ske.
INGEN ved hvad løsningen bliver, og samtlige nyhedsudsendelser i de sidste 25 timer, har handlet om det.
Med politiske kommentatorer, og journalister der hækler løs, uden at vide noget som helst om, hvad der vil ske.

Så hold dog kæft, indtil i ved noget.
8
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 25. feb 2016, 18:23

Aima skrev:
FruDulle skrev:
MissDitte skrev:Min ekskæreste oversatte de italienske beskeder for AG i Tullesagen og det var så sært mens det stod på! Og der var så meget mere end det der bliver fortalt i programmet. Hun er crazy.
Altså det måtte man vist godt sige :)


Italienske beskeder??


I udsendelsen blev der gravet lidt i hende Tulles fortid, altså med den hensigt at komme med eksempler på at hun tidligere har haft et ret løst forhold til sandheden. Bl.a. fortalte en ekskæreste, at Tulle, da de var kærester for år tilbage, havde fortalt at hun var italiener og at hendes mor boede i Italien. Hun havde også fortalt, at hun var syg af kræft, altså hende selv, og derfor måtte tage til Italien for at modtage behandling. I Italien blev hun dog mere og mere svag, og ekskæresten var under forløbet i sms-kontakt med Tulles italienske familie, som altså skrev de her sms'er på italiensk.

Senere stødte eksen så på Tulle i en eller anden avisartikel, her var hun flyttet til Mariager og var ikke syg. Hun erkendte selv at kræfthistorien var løgn.


Aha...det lader til at vi har fundet den ægte identitet på 'Maggi Dayton" fra Jubii-debatten. :lol:
3
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 25. feb 2016, 18:25

Allmost_Famous skrev:Jeg finder det ret besynderligt, at min søns ene lærer har skrevet på intra, at alle børn "meget gerne må medbringe en mobiltelefon i morgen, da vi skal bruge dem til at tage billeder". Det er immervæk kun 3. klasse, og så tidligt kan man altså heller ikke forvente, at de har smartphones, de lige kan tage med i skole... :tie:


Nope, og skolen skal jo stille en til rådighed hvis eleverne ikke selv har ;)
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pussikat82 » 25. feb 2016, 19:58

I sammenhæng med det med at tage billeder med telefoner; jeg synes, det er en uskik, at folk efterhånden aldrig bruger et kamera mere, når der skal tages billeder. Det er altid telefonen, og kvaliteten bliver altså derefter. Kærestens forældre har et virkelig fint, lille kompakt kamera liggende, som kan tage billeder i god kvalitet og er nemt at have med, men alligevel tager de det aldrig med, for det er "for besværligt". Så hellere tonsvis af elendige billeder taget med telefon eller tablet. Min far er lige så slem. Og jeg ser det over alt. Det er muligvis praktisk altid at have sådan et "kamera" med sig, men jeg forstår simpelthen ikke, at man f.eks. til større fester, på ferier og andre lejligheder, hvor man gerne vil have gode minder i billederne ikke bruger et rigtigt kamera.
3
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 25. feb 2016, 19:59

"Hold nu kæft, Cecilie Hother"
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 25. feb 2016, 21:47

Smiling_Goat skrev:Ej, stop nu. Ja, det er forfærdeligt, at en ung mand er druknet i havnen. Det er det virkelig. Det var flot, at byens borgere gik sammen og gjorde en gevaldig indsats for at finde ham. Det var nogenlunde forståeligt, at der blev postet en milliard kondolencemeddelelser på facebook. Det var lidt sært, at man satte tændte stearinlys i vinduerne og lavede en mindehøjtidelighed på havnen, men det er simpelthen for åndssvagt, at nu lave en støttemiddag. Stop nu igen.

Er det fordi, der ikke er nok sociale tiltag i byen, eller hvad sker der?

Det kan godt være, det er mig, der er kynisk, men det føles som gevaldigt hykleri, at lige nøjagtig denne unge mand skal begrædes så voldsomt. Lige nøjagtig ham her. Så ufatteligt mange mennesker er druknet i den havn eller har på anden måde mistet livet i byen, men ikke én eneste gang, er der blevet lavet en støttemiddag. Det begynder at tage form af massehysteri, og det er ved at være latterligt.

(Og det kan vi vist godt blive enige om, at man ikke må sige)


Du siger det bare på Randers FB :D

Alvorligt: Jeg må give dig ret; nu virker det altså lidt for meget som "se mig se mig se hvor gooooooood jeg er."

Ham, der har startet den her gør det uden tvivl af et godt hjerte. Men....der er allerede en indsamling. Brug dog den.
Det her er bare for sent, på en eller anden måde. :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf icelady » 25. feb 2016, 22:14

Smiling_Goat skrev:Jeg er kynisk, ikke idiot :D

Ja, jeg synes efterhånden bare, den unge mand skal have lov til at hvile i fred, og familien have lov til at samle resterne op, og finde sammen i fred og ro. Lad nu bare familien sørge i fred, tænker jeg lidt.

Jeg bliver faktisk næsten vred, når jeg ser de "betænksomme" opslag, for jeg har virkelig svært ved at tro, at de overhovedet handler om ofret længere. Nu er det i stedet blevet en slags fælles navlepilleri, hvor vi alle han svælge i elendighed.



Det lader du de andre om at være :ninja: :lol:

Jeg synes også det er for meget nu. Jeg kunne forstå det da han var savnet og da de fandt ham. Men nu, hvor han (formodentligt) snart bliver bisat, så burde man også stoppe op og sige "Okay, så er det dét."

Personligt ville jeg ikke deltage i den middag: om jeg ville, hvis jeg havde været en aktiv del af eftersøgningen er jeg heller ikke sikker på. Jeg tror jeg ville tænke "Nej, jeg har givet nok nu."
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 25. feb 2016, 22:23

Landbruget har sat sig selv uden for døren ved fortsat at støtte Eva kjer, ingen er jo i tvivl om hun har løjet så det drev og når de stadig er helt med på at det er ok så må de for fremtiden anses for helt og aldeles inhabile når de udtaler sig om sager der kan gavne dem selv.

Jeg er virkelig forarget over hvor mange af dem der sidder på facebook og skriver de er røvligeglade med det.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 25. feb 2016, 22:36

Smiling_Goat skrev:
icelady skrev:
Smiling_Goat skrev:Ej, stop nu. Ja, det er forfærdeligt, at en ung mand er druknet i havnen. Det er det virkelig. Det var flot, at byens borgere gik sammen og gjorde en gevaldig indsats for at finde ham. Det var nogenlunde forståeligt, at der blev postet en milliard kondolencemeddelelser på facebook. Det var lidt sært, at man satte tændte stearinlys i vinduerne og lavede en mindehøjtidelighed på havnen, men det er simpelthen for åndssvagt, at nu lave en støttemiddag. Stop nu igen.

Er det fordi, der ikke er nok sociale tiltag i byen, eller hvad sker der?

Det kan godt være, det er mig, der er kynisk, men det føles som gevaldigt hykleri, at lige nøjagtig denne unge mand skal begrædes så voldsomt. Lige nøjagtig ham her. Så ufatteligt mange mennesker er druknet i den havn eller har på anden måde mistet livet i byen, men ikke én eneste gang, er der blevet lavet en støttemiddag. Det begynder at tage form af massehysteri, og det er ved at være latterligt.

(Og det kan vi vist godt blive enige om, at man ikke må sige)


Du siger det bare på Randers FB :D

Alvorligt: Jeg må give dig ret; nu virker det altså lidt for meget som "se mig se mig se hvor gooooooood jeg er."

Ham, der har startet den her gør det uden tvivl af et godt hjerte. Men....der er allerede en indsamling. Brug dog den.
Det her er bare for sent, på en eller anden måde. :gruble:


Jeg er kynisk, ikke idiot :D

Ja, jeg synes efterhånden bare, den unge mand skal have lov til at hvile i fred, og familien have lov til at samle resterne op, og finde sammen i fred og ro. Lad nu bare familien sørge i fred, tænker jeg lidt.

Jeg bliver faktisk næsten vred, når jeg ser de "betænksomme" opslag, for jeg har virkelig svært ved at tro, at de overhovedet handler om ofret længere. Nu er det i stedet blevet en slags fælles navlepilleri, hvor vi alle han svælge i elendighed.


Hvad samler de ind til?
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23

Tilbage til "Generelt"