Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 23. feb 2016, 20:45

alfe skrev:
Bøtte skrev:
alfe skrev:Frudulle – Hvad med danfert?

Der var så mange, jeg lige skulle have svaret, men jeg har glemt alt. Jeg har en større krise – jeg er opsagt fra min lejlighed 31/5. Det er lidt en fuck-fuck situation. Fuck.


Åh No :ae: Hvorfor er du pludselig det?


Det er en laaang historie, uanset hvad skulle jeg flytte, men aftalen var ikke, at det skulle være om tre måneder. Nå, men sådan er der så meget, der ikke går som planlagt. Det er bare lidt noget lort. På sin vis bliver det rart at komme væk fra den her lejlighed. Den er noget lort. Jeg har heldigvis et fabelagtigt netværk, hvor jeg helt sikkert godt kan bo midlertidigt hos nogle, hvis det skulle være. Men ja. Min økonomi bliver noget presset med flytning så hurtigt. Men, men, det er en løsning på alt. Det skal nok gå.


Æv det lyder træls og besværligt :(
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 24. feb 2016, 15:25

godtnavn skrev:Jeg skal også med på det der sundhed, har spist ret skidt siden jeg fik mens, nu har jeg så feber og har givet mig selv lov til at drikke cola. Men når feberen er overstået hopper jeg igen på sundhedsvognen. Eller, vi har holdt alle måltider sunde som sædvanligt, men har snacket en masse mindre sund mad, så helt galt har det ikke været, men langt fra godt.


God bedring :kys:

Kan godt forstå, du lige bliver frisk inden du hopper med, men dejligt med flere på vognen! Vi spiser faktisk også sådan alment ret sundt, men vi har haft lidt for meget guf i køkkenskufferne på det seneste..
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 24. feb 2016, 21:11

Synes min mave/underliv føles som om mens er på vej, men det håber jeg da så sandeligt ikke, når jeg havde en positiv ægløsningstest i mandags :gruble: men måske det er meget normalt efter ægløsning?! Jeg ved jo ikke om jeg har haft ægløsning i de to andre cyklus, så ved ikke om jeg mærker noget...

Jeg vil også gerne være sundere, men synes det er svært, da jeg arbejder alt for meget og så er det bare rart med noget hurtigt mad, når jeg kommer hjem...
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. feb 2016, 08:16

Min datter har i dag sagt hun ønsker sig en lillesøster. Det står også ret højt på min ønskeseddel!
3
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 25. feb 2016, 08:27

S_imse skrev:Synes min mave/underliv føles som om mens er på vej, men det håber jeg da så sandeligt ikke, når jeg havde en positiv ægløsningstest i mandags :gruble: men måske det er meget normalt efter ægløsning?! Jeg ved jo ikke om jeg har haft ægløsning i de to andre cyklus, så ved ikke om jeg mærker noget...

Jeg vil også gerne være sundere, men synes det er svært, da jeg arbejder alt for meget og så er det bare rart med noget hurtigt mad, når jeg kommer hjem...


Jeg har tit en del murren i perioden mellem æl og mens, har jeg erfaret efter jeg startede det her projekt op, og begyndte at mærke efter. Så hos mig er det desværre almindeligt. (Sammen med ømme bryster.)

Kender alt for godt den med meget arbejde og manglende overskud til madlavning. Jeg har heldigvis en kæreste, der klarer indkøb, og så spiser vi sjældent mad, der tager mere end 15-30 minutter at forberede i hverdagene. Det kan godt være udfordrende for kreativiteten, når man gerne vil leve ordentligt :lol:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 25. feb 2016, 08:29

Bøtte skrev:Min datter har i dag sagt hun ønsker sig en lillesøster. Det står også ret højt på min ønskeseddel!


Ihhhh, det må være lige dele fantastisk og forfærdeligt at høre, tænker jeg :blush2: Tror på hun kommer snart! (Eller at den lile kan leve med en lillebror :P )
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. feb 2016, 08:57

MyGirl skrev:
Bøtte skrev:Min datter har i dag sagt hun ønsker sig en lillesøster. Det står også ret højt på min ønskeseddel!


Ihhhh, det må være lige dele fantastisk og forfærdeligt at høre, tænker jeg :blush2: Tror på hun kommer snart! (Eller at den lile kan leve med en lillebror :P )


Jeg hylede faktisk lidt over det :genert: Der er jo ikke noget jeg hellere vil give hende!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 25. feb 2016, 12:50

Bøtte skrev:
Jeg hylede faktisk lidt over det :genert: Der er jo ikke noget jeg hellere vil give hende!


:kram: Det skal nok ske.

(Vores er vist heldigvis så store, at de slet ikke ser det som en mulighed, at deres far og jeg begynder at reproducere - så ingen pres der..)
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 25. feb 2016, 15:45

FruDulle: Jeg kan så godt forstå din utålmodighed! En ting er hvis det ikke kan lade sig gøre på trods af at man prøver, men hvis ydre omstændigheder gør at man ikke engang kan prøve, så er det først rigtig træls.
Jeg er lidt i samme båd. Jeg har lidt murren i underlivet i dag, og jeg er så bange for det er æl, for hvis jeg har æl på lørdag eller senere, så kan vi komme i gang lige efter forsamtalen. Hvorimod at hvis jeg har æl før på lørdag, så når jeg at få mens inden forsamtalen og så skal vi vente helt til jeg får mens igen, hvilket godt kan tage et par måneder.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. feb 2016, 16:48

FruDulle skrev:Jeg føler mig pludselig vildt utålmodig fordi vi først kan gå igang om hvad der føles som om 100 år :rulle: Har æl ca tirsdag hvor han først kommer hjem fredag. Mega dårligt timet. Så derfor venter jo vi jo til slut april istedet



Kan han ikke gøre hvad han skal i en kop (eller hvad det nu opbevares i) så du kan få et forsøg mens han er væk? For du vel øl to gange inden i kommer i gang?

Kan godt se det er mega dårlig timing ellers. Også hos jer PPP :ae:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. feb 2016, 18:03

FruDulle skrev:
Bøtte skrev:
FruDulle skrev:Jeg føler mig pludselig vildt utålmodig fordi vi først kan gå igang om hvad der føles som om 100 år :rulle: Har æl ca tirsdag hvor han først kommer hjem fredag. Mega dårligt timet. Så derfor venter jo vi jo til slut april istedet



Kan han ikke gøre hvad han skal i en kop (eller hvad det nu opbevares i) så du kan få et forsøg mens han er væk? For du vel øl to gange inden i kommer i gang?

Kan godt se det er mega dårlig timing ellers. Også hos jer PPP :ae:


Jo men han er i Bangladesh nu så det bliver svært. Han kommer først til dk 1/4. Jeg havde æl 3 dage inden han kom til dk her sidst og ja to gange gør han kommer igen. Igen 4 dage før :rulle: faktisk er der hele rykket fordi jeg lige fik en cyklus på 22 dage forrige gang :( ellers havde vi mulighed


Kommer han slet ikke før den 1/4?

Skod med sådan en kort cyklus der ødelagde det hele :rulle:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 27. feb 2016, 09:39

Jeg skal på date med min mand i aften. Det er hans julegave. Jeg har lagt op til at vi skulle have drinks og give den lidt gas og have det sjovt sammen. Jeg skal (ikke) have mens om en uge. Ville i drikke alkohol?
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 27. feb 2016, 09:51

Æble skrev:Jeg skal på date med min mand i aften. Det er hans julegave. Jeg har lagt op til at vi skulle have drinks og give den lidt gas og have det sjovt sammen. Jeg skal (ikke) have mens om en uge. Ville i drikke alkohol?


Jeg ville, men tror, jeg er en af de få.. Ville ikke drikke mig i hegnet, men et par glas vin og/eller drinks ville jeg tage. Jeg duer simpelthen ikke til at leve som gravid, før jeg ved, om jeg er det. (Ikke dermed et ondt ord om dem, der kan.) jeg forsøger at leve sundt og begrænser alkohol udenfor særlige aftaler -naturligvis særligt mellem æl og mens, men en date med manden ville være særlig nok.

Vi er jo lige langt, og jeg skal til en veninde i aften og hygge, og der drikker jeg formentlig også et par glas vin.
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 27. feb 2016, 10:03

Jeg vil ikke drikke mig i hegnet, det er meget sjældent jeg gør det. Men nogle drinks og vi til maden. Måske 5 genstande i alt (og så har jeg også nået at være småfuld :genert: )

Vi har været igang et år nu og har virkelig drukket meget lidt. Men synes også det er lidt æv når nu vi endelig skal ud og være kærester at jeg ikke kan få drinks og vin. Men det ville være det værd hvis jeg vidste jeg var gravid. Men altså ud af det år har vi prøvet 8 cykli og jeg var gravid i en af dem. Så hvorfor skulle jeg være gravid nu!?

Havde egentlig tænkt denne date som en slags win/win hvis jeg ikke var gravid så skulle vi have drinks og hvis jeg var , ja. Havde ikke overvejet at jeg evt ville være i en uafklaret periode :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 27. feb 2016, 10:15

Selvfølgelig er vi gravide denne gang Æble ;) men selv hvis vi er, er jeg sikker på ,de små klarer sig, og hvis ikke vi er, så sidder vi ikke på mensdag og tænker over, hvad vi gik glip af :)

Drømte faktisk i nat, at jeg testede positiv :rulle:
1

Tilbage til "Graviditet"