Hvad er du glad for at du IKKE sprang ud i.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad er du glad for at du IKKE sprang ud i.

Indlægaf Sevii » 25. feb 2016, 06:54

Jeg er glad for at jeg ikke lyttede til mine lærere da de mente at jeg ikke passede ind i gymnasiet og hellere skulle tage en erhvervsuddannelse. Nu studerer jeg på universitetet. Jeg ville aldrig have passet ind andre steder, men hold da op, det var ikke sjovt at opleve folk ikke tror på en.

Jeg er også rimelig glad for jeg aldrig gik tilbage til min eks der behandlede mig dårligt og var utro. Jeg gav min nuværende kæreste en chance, og nu har vi været sammen i seks år.
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8947
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1053
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18207

Re: Hvad er du glad for at du IKKE sprang ud i.

Indlægaf Mi55y » 25. feb 2016, 08:35

Jeg er glad for, at jeg ikke gav min ex en chance, på trods af at han blev ved at kontakte mig i 3 år efter vores brud - og hans utroskab. I dag er han stadig sammen med hende, han var mig utro med.

Jeg er glad for, at jeg aldrig har lyttet, når velmenende stemmer har bedt mig lade mine søskende sejle deres egen sø. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor de ellers ville være i dag. Så kan det godt ske, at min opsparing er stort set ikke-eksisterende, men jeg synes, de penge er godt givet ud, når min ordblinde og tidligere misbrugende søster i dag står med en uddannelse.
10
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad er du glad for at du IKKE sprang ud i.

Indlægaf Aima » 25. feb 2016, 08:46

Jeg er virkelig glad for, jeg lyttede til min mor og ikke skamplukkede mine bryn til to supertynde streger for 10 år siden, da mange andre kvinder på min alder gjorde det. Hold op, der er mange af dem, hvis bryn lissom bare ikke er vokset ud igen, og som nu må påtegne noget der minder om.

Ja, der er med garanti andre ting, men det her var lige første indskydelse :D
5
I'll stick with hell no's and headphones...
SofieP
Indlæg: 124
Tilmeldt: 11. jan 2016, 12:12
Kort karma: 14
Likede indlæg: 159

Re: Hvad er du glad for at du IKKE sprang ud i.

Indlægaf SofieP » 25. feb 2016, 08:59

Jeg er virkelig glad for at jeg aldrig fik børn med min eks-kæreste. De var på tegnebrættet, men jeg er glad for at det aldrig blev til mere end det, før vi gik fra hinanden.
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2826
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3452

Re: Hvad er du glad for at du IKKE sprang ud i.

Indlægaf Torn » 25. feb 2016, 09:22

Jeg er glad for, at jeg ikke flyttede sammen med min daværende kæreste lige efter gymnasiet.

Og jeg er glad for, at min nuværende kæreste og jeg boede hver for sig i tre år, inden vi flyttede sammen. Vi mødtes unge og jeg havde brug for en "selvstændig" start på udeboende-livet.
1

Tilbage til "Livets forhold"