Hvad har du sidst købt til dit barn?

Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Sorenspige » 26. feb 2016, 21:10

Føtex og Bilka har fast bodyer i økologisk bomuld til 20kr, og nogle gange er der også 25 %eller 40% , så de bliver endnu billigere.

Vi har en del derfra og er tilfredse med kvaliteten.

Måske er jeg lidt fræk nu, men har du købte lyserøde bodyer :genert:?
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 26. feb 2016, 21:32

Sorenspige skrev:Føtex og Bilka har fast bodyer i økologisk bomuld til 20kr, og nogle gange er der også 25 %eller 40% , så de bliver endnu billigere.

Vi har en del derfra og er tilfredse med kvaliteten.

Måske er jeg lidt fræk nu, men har du købte lyserøde bodyer :genert:?


De stod til 25,- normalt, men det er nu stadig billigt.

Nej, de er hvide/grå og mint.
1
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Skinkehunden » 26. feb 2016, 22:28

Har lige købt den her fine kjole + savlesmæk i en af Molo grupperne på FB :lun: I str 74, da jeg har syyygt meget i de andre str :genert:

Molo kjole og savlesmæk.jpg
2
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Minionine » 27. feb 2016, 13:42

Vi har lige været ude og købe lidt babypigetøj :love2:
Og så købte vi barnevogn sidste weekend :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Minionine 27. feb 2016, 15:18, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 27. feb 2016, 15:00

Vi fandt en puslehynde i dag og var ikke et sekund i tvivl om, at den skulle vi have. :lun:

Da min veninde besøgte os sidste weekend med baby, brugte hun vores bryggers til at skifte. Jeg ved ikke, hvorfor det slet ikke er faldet os ind. Der er bordplade i perfekt mål og håndvask lige ved siden af. Så nu slipper vi for at have puslebord til at stå på badeværelset (og slipper også for at købe et). Hurra!

61283.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Madam Pomfrey » 27. feb 2016, 15:07

Danseprinsesse skrev:Vi fandt en puslehynde i dag og var ikke et sekund i tvivl om, at den skulle vi have. :lun:

Da min veninde besøgte os sidste weekend med baby, brugte hun vores bryggers til at skifte. Jeg ved ikke, hvorfor det slet ikke er faldet os ind. Der er bordplade i perfekt mål og håndvask lige ved siden af. Så nu slipper vi for at have puslebord til at stå på badeværelset (og slipper også for at købe et). Hurra!
61283.jpg


Sød pude :lun:

Jeg brugte også bryggerset, særligt det med vask lige ved siden af er skønt synes jeg, og ja bordhøjden. Og så havde vi gode store overskabe, hvor alt tøj bleer osv sagtens kunne være.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 27. feb 2016, 15:15

DD_81 skrev:
Danseprinsesse skrev:Vi fandt en puslehynde i dag og var ikke et sekund i tvivl om, at den skulle vi have. :lun:

Da min veninde besøgte os sidste weekend med baby, brugte hun vores bryggers til at skifte. Jeg ved ikke, hvorfor det slet ikke er faldet os ind. Der er bordplade i perfekt mål og håndvask lige ved siden af. Så nu slipper vi for at have puslebord til at stå på badeværelset (og slipper også for at købe et). Hurra!
61283.jpg


Sød pude :lun:

Jeg brugte også bryggerset, særligt det med vask lige ved siden af er skønt synes jeg, og ja bordhøjden. Og så havde vi gode store overskabe, hvor alt tøj bleer osv sagtens kunne være.


Jamen præcis, vi har nemlig også masser af skabsplads i bryggerset. :)
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Sorenspige » 27. feb 2016, 19:11

Danseprinsesse skrev:
Sorenspige skrev:Føtex og Bilka har fast bodyer i økologisk bomuld til 20kr, og nogle gange er der også 25 %eller 40% , så de bliver endnu billigere.

Vi har en del derfra og er tilfredse med kvaliteten.

Måske er jeg lidt fræk nu, men har du købte lyserøde bodyer :genert:?


De stod til 25,- normalt, men det er nu stadig billigt.

Nej, de er hvide/grå og mint.


Ok, måske har de sat prisen op, siden jeg købte bodyer sidst. Under alle omstændigheder er det jo billigt :gogo:.

Mit spørgsmål om farver skyldes, at det af en eller anden grund ser lyserødt ud på min mobil.
0
Brugeravatar
BettyBoop
Indlæg: 93
Tilmeldt: 27. jan 2016, 14:43
Kort karma: 13
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 56

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf BettyBoop » 28. feb 2016, 11:44

Vi bruger også bryggerset :) og har samme pude :lol:
1
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Minionine » 28. feb 2016, 16:36

Har I nogle gode fifs til, hvor man kan købe billigt babytøj? Evt på nettet. Jeg synes godt nok det hurtigt bliver dyrt! Jeg overvejer seriøst at tage en tur til Tyskland til sommer, og shoppe babytøj :D Jeg har en idé om, at det må findes billigt i nogle af deres store varehuse (men jeg ved det egentlig ikke).
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Sorenspige » 28. feb 2016, 19:37

Der er garanteret køb- og salg sider af børnetøj i dit lokal område på facebook.

Man kan ofte købe billige pakker med en masse forskellige ting.
0
Brugeravatar
Dublin-mudslide
Indlæg: 146
Tilmeldt: 2. sep 2015, 11:30
Kort karma: 11
Likede indlæg: 81

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Dublin-mudslide » 28. feb 2016, 19:37

En EJ citycross klapvogn :)
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Minionine » 28. feb 2016, 21:02

Rakel skrev:
Minionine skrev:Har I nogle gode fifs til, hvor man kan købe billigt babytøj? Evt på nettet. Jeg synes godt nok det hurtigt bliver dyrt! Jeg overvejer seriøst at tage en tur til Tyskland til sommer, og shoppe babytøj :D Jeg har en idé om, at det må findes billigt i nogle af deres store varehuse (men jeg ved det egentlig ikke).


Kik efter det brugt - fx i genbrugsbutikker. De slider det jo ikke op og et par str nåede vi dårligt at bruge.
Kik i vennekredsen om I kan arve noget.

Vi har købt en del i Primark, men det er jo så UK og man skal se sig lidt for, men ofte er der fint tøj til £1-2. Hvis man nu er en tur i London alligevel.


Det var netop Primark jeg tænkte på. Den findes også i Berlin :)
Vi låner lidt af en veninde. Det er dog primært drengetøj, men mon ikke en del af det kan gå alligevel.
Måske jeg skulle prøve genbrugsbutikker også - tak for tip :)
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Skinkehunden » 28. feb 2016, 21:24

Minionine skrev:Har I nogle gode fifs til, hvor man kan købe billigt babytøj? Evt på nettet. Jeg synes godt nok det hurtigt bliver dyrt! Jeg overvejer seriøst at tage en tur til Tyskland til sommer, og shoppe babytøj :D Jeg har en idé om, at det må findes billigt i nogle af deres store varehuse (men jeg ved det egentlig ikke).


Reshopper :D
1
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Bøtte » 29. feb 2016, 05:39

Bilka har jævnligt 40 % på alt tøj og så er deres altså ret billigt. Jeg synes egentlig også kvaliteten er ok. H&M er ikke vildt dyr og har fx lige haft 10 % på alle varer.
Hvis man går efter mærkevarer kan man med fordel købe på udsalgstidspunkterne og spare en del. Kan man leve med at være en kollektion bagud kan man spare mange penge.
Og ellers komme der mange lagersalg, det næste stykke tid. Ved ikke hvor du bor? Men de store mærker har typisk et i København og et i Århus.
1

Tilbage til "Børn"