Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 20:21

Elvispop skrev:
2SHY skrev:Fra den ene elendighed til den anden. Nu handler det om stalking

Jeg har slået væk fra tv2. Den korte gengivelse i Go'morgen Danmark, var rigeligt til mig.

Jo tak! Det så jeg så ikke men puha... Så mister man altså tiltroen til nogle af sine medmennesker :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 20:22

Viskelæder skrev:Jeg var lige ude at flytte min bil. Er det godt det om stalking? Jeg kan godt lide den serie omkring vold mv., som Station 2 kører for tiden.

Det er skide uhyggeligt for at sige det mildt :shock: :8:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 25. feb 2016, 20:58

:panik:
Rapfisk skrev:Jeg har den fordom, at kvinder er værre stalkere end mænd. Det hjælper.


Er ked af at måtte fortælle, at statistikker viser, at ca 80 procent af alle stalkere (autocorrect foreslår 'stakler') er mænd. Men derfor kan det selvfølgelig godt være, de få kvindelige af slagsen er værre.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 17:24

Jeg har lige et spørgsmål til alle de kloge kvinder herinde - kan man se forskel på "jeg er lidt genert og kigger derfor hurtigt væk når vi får øjenkontakt" og "jeg vil helst undgå kontakt med dig og kigger derfor væk når vi får øjenkontakt"?

Eller spurgt på en anden måde, hvis en kvinde ikke gengælder øjenkontakt og et smil er det så game over?
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 26. feb 2016, 17:31

klumphen skrev:Jeg har lige et spørgsmål til alle de kloge kvinder herinde - kan man se forskel på "jeg er lidt genert og kigger derfor hurtigt væk når vi får øjenkontakt" og "jeg vil helst undgå kontakt med dig og kigger derfor væk når vi får øjenkontakt"?

Eller spurgt på en anden måde, hvis en kvinde ikke gengælder øjenkontakt og et smil er det så game over?


Jeg har det generelt rigtig svært med øjenkontakt, det er mega intimt for mig at sidde og se en anden person ind i øjnene :genert: MEN var jeg interesseret i vedkommende, ville jeg da forsøge at vise det ved imødekommenhed, smil og positivt kropssprog. Hvis jeg ikke var interesseret i vedkommende, ville ingen øjenkontakt, 'lukket' kropssprog og ingen smil være måden jeg forsøgte at trække mig på.


Edit: Men altså ... Det der med dating er jo ikke lige min spidskompetence :cool:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 17:42

adagio skrev:Jeg er ikke kvinde, men ud fra den datingerfaring jeg har med kvinder, tør jeg godt svare skråsikkert: Game over. Hvis de er interesserede, kan man altid få et smil.

Hmm det var også min umiddelbare konklusion. Men min erfaring er også at det ikke altid er helt så ligefrem med kvinder.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 17:52

Daine skrev:Jeg har det generelt rigtig svært med øjenkontakt, det er mega intimt for mig at sidde og se en anden person ind i øjnene :genert: MEN var jeg interesseret i vedkommende, ville jeg da forsøge at vise det ved imødekommenhed, smil og positivt kropssprog. Hvis jeg ikke var interesseret i vedkommende, ville ingen øjenkontakt, 'lukket' kropssprog og ingen smil være måden jeg forsøgte at trække mig på.

Edit: Men altså ... Det der med dating er jo ikke lige min spidskompetence :cool:

Det lyder ellers som en meget fornuftig opførsel.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 26. feb 2016, 18:24

klumphen skrev:Jeg har lige et spørgsmål til alle de kloge kvinder herinde - kan man se forskel på "jeg er lidt genert og kigger derfor hurtigt væk når vi får øjenkontakt" og "jeg vil helst undgå kontakt med dig og kigger derfor væk når vi får øjenkontakt"?

Eller spurgt på en anden måde, hvis en kvinde ikke gengælder øjenkontakt og et smil er det så game over?

Nej.

Mennesker, ikke bare kvinder, er mere komplekse end som så. Der kan være tusindvis af grunde til at hun ikke smiler til dig lige det sekund I får øjenkontakt,. Mennesker er ikke ja/nej maskiner, måske er hun interesseret måske er hun ikke, der skal meget mere end et blik til at afklare den slags.
3
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 18:30

Jeg er en af de der trælse kvinder, der godt kan være afvisende, selvom jeg egentligt er into personen. Så det kan være hun er ligesom mig? (og så har du jo vundet i lotteriet, kan du nok høre :D )
1
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 18:34

Kommodedyret skrev:
klumphen skrev:Jeg har lige et spørgsmål til alle de kloge kvinder herinde - kan man se forskel på "jeg er lidt genert og kigger derfor hurtigt væk når vi får øjenkontakt" og "jeg vil helst undgå kontakt med dig og kigger derfor væk når vi får øjenkontakt"?

Eller spurgt på en anden måde, hvis en kvinde ikke gengælder øjenkontakt og et smil er det så game over?

Nej.

Mennesker, ikke bare kvinder, er mere komplekse end som så. Dér kan være tusindvis af grunde til at hun ikke smiler til dig lige det sekund I får øjenkontakt,. Mennesker er ikke ja/nej maskinen, måske er hun interesseret måske er hun ikke, der skal meget mere end et blik til at afklare den slags.

Det var lige det jeg ville høre! Tak :D
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 18:42

Viskelæder skrev:Jeg er en af de der trælse kvinder, der godt kan være afvisende, selvom jeg egentligt er into personen. Så det kan være hun er ligesom mig? (og så har du jo vundet i lotteriet, kan du nok høre :D )

Haha :lol2: Jeg føler mig allerede som lykkens pamfilius :D
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 21:08

Jeg har sådan en øv-dag, hvor jeg bare føler mig grim og ensom. Jeg har spist for usundt, jeg er bleg, mit hår er klippet så grimt, og jeg føler mig bare som en nitte i dag.
Kender I det?
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 26. feb 2016, 21:11

Viskelæder skrev:Jeg har sådan en øv-dag, hvor jeg bare føler mig grim og ensom. Jeg har spist for usundt, jeg er bleg, mit hår er klippet så grimt, og jeg føler mig bare som en nitte i dag.
Kender I det?


Alt for godt! De dage er bare så træls. Kan trøste dig med at du i virkeligheden er både sød og smuk :kys:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 21:12

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har sådan en øv-dag, hvor jeg bare føler mig grim og ensom. Jeg har spist for usundt, jeg er bleg, mit hår er klippet så grimt, og jeg føler mig bare som en nitte i dag.
Kender I det?


Alt for godt! De dage er bare så træls. Kan trøste dig med at du i virkeligheden er både sød og smuk :kys:


Tak! Både fordi du kender det og for det søde kompliment :kys:

Det er så øv altså!
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 26. feb 2016, 21:15

Jeg forsøger at gå i seng, men det går ikke så godt. Jeg er vant til at sove på ryggen, men jeg har et ømt baghovede efter at jeg har været oppe at 'slås', så jeg skal sove på siden i nat. Det funker ikke :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Forhold og sex"