Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. feb 2016, 13:39

Måske ikke helt i trådens tema. Men altså generelt, humør, overskudsmæssigt, tage ansvar for sig selv og egne handlinger, skælden ud og muggen rundt, ja så har jeg sgu været ret træt af min mand de sidste måneder. Vi har været lidt i en bølgedal - og jeg tænker fair nok, 13,5 år sammen, og vi har rigeligt at se til hver især og familiemæssigt, vi kan ikke altid være happy go lucky... Jeg ligger ikke i fosterstilling og hyler over det, jeg accepterer det, og min indstilling til det er at det nok skal rette sig op igen og blive godt, det tror vi begge 2 på.

en imorgen rejser han, med ældstebarnet, i en uge. Og jeg glæder mig til at han er VÆK. 7 dage hvor jeg ikke skal forholde mig til ham, og hans kritik af ting jeg glemmer (såsom at sætte ny pose i skraldespanden ;) ) 7 dage hvor jeg ikke skal "forhandle" med en voksen om hvad vi gør ihft. børn, 7 dage hvor jeg ikke skal blive irriteret over at han prioriterer seriemarathon (med ikke småbørnsvenligt indhold) midt i ulvetime, efter aftensmad og når vi endelig har tid til at flette tæer, 7 dage hvor jeg ikke skal blive irriterret over at han bare skrider fra aftenbordet uden at tage ud (synes rimeligt når jeg står for fremstilling af aftensmaden) og bla bla bla.
Det enste jeg kommer til at savne er at han går morgenturen med hunden :lol:

Og jo, så glæder jeg mig da også til at de er hjemme igen, men jeg vil NYDE det til fulde.
10
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 19. feb 2016, 16:27

Jeg synes ikke jeg kritiserer, jeg beder om at få løst noget, som går mig på.
Jeg synes ikke det er fair at kommentere på på den måde.
16
2011
2015
2018
2020
2023
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf OberstNasig » 19. feb 2016, 21:27

Ballademager skrev:Han er stadig en nar omkring rengøringen. Men rengøringshjælp, næh nej, det vil han ikke... :rulle: Rengøringen var altså ikke noget problem, da jeg boede alene. Der blev det gjort en gang om ugen, og det var virkelig ikke noget, jeg tænkte særlig meget over.



I hear ya :sur: Vi har boet sammen i et par år. Med afsæt i vores ret forskellige tilgange til rengøring, blev vi enige om, at rengøring foregår på skift. Men han forsømmer det hver-eneste-fucking-gang. Så har han ikke tid. Så gider han ikke. Så skubber han det nogle gange i op til en uge. Faktisk vil jeg påstå at han aldrig har overholdt aftalen. Et par afvigelser i ny og næ gør mig ikke spor, men det er så konsekvent. Vi får gæster imorgen. Han skulle have gjort rent i denne uge, men han lod sig lokke over til en kammerat og drikke øl. Det skal der også være plads til, men vi ved jo alle, hvem der ender med at gøre rent i sidste ende :rulle:
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22810

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 27. feb 2016, 10:22

Arghhhh! Han er ikke en nar, men jeg er træt af dette scenarie:

Mig: Jeg laver en kop kakao/en mad/køber en cookie. Vil du også have en?
Ham: Nej tak.
Mig: *Drikker kakao/spiser mad/cookie*
Ham: Må jeg smage?
Mig: Ja, okay.
Ham: *Tager en kæmpe tår/bid*
Mig: Ville du gerne have haft en alligevel? Skal jeg lave/købe en til dig?
Ham: Nej tak.

Billede
17
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mulan » 27. feb 2016, 12:04

POCKETKITTEN skrev:Arghhhh! Han er ikke en nar, men jeg er træt af dette scenarie:

Mig: Jeg laver en kop kakao/en mad/køber en cookie. Vil du også have en?
Ham: Nej tak.
Mig: *Drikker kakao/spiser mad/cookie*
Ham: Må jeg smage?
Mig: Ja, okay.
Ham: *Tager en kæmpe tår/bid*
Mig: Ville du gerne have haft en alligevel? Skal jeg lave/købe en til dig?
Ham: Nej tak.

Billede

Jamen ved du ikke at andres mad bare smager bedre?
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
BettyBoop
Indlæg: 93
Tilmeldt: 27. jan 2016, 14:43
Kort karma: 13
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 56

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf BettyBoop » 27. feb 2016, 12:42

At han har en ide om at det er ih og åh så nemt at have en unge på 2 måneder - ja for han sover jo hele natten og amning kan jo af gode grunde heller ikke hjælpe med.

Ja og så synes jeg bare han er træls i de her dage.
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 27. feb 2016, 14:54

BettyBoop skrev:At han har en ide om at det er ih og åh så nemt at have en unge på 2 måneder - ja for han sover jo hele natten og amning kan jo af gode grunde heller ikke hjælpe med.

Ja og så synes jeg bare han er træls i de her dage.


Hver gang du bliver vækket for at amme så vækker du ham, beder om vand eller andet... :fløjt:
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16076

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Urtekussen » 27. feb 2016, 17:49

Det må jeg ikke, for det er også at være flabet, synes han.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18048

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 28. feb 2016, 21:32

Han har taget et billede af mig, da jeg var fuld og dårlig i nat og lige holdt en lille pause på gulvet ved siden af kummen... Men OK, havde der ikke været billeddokumentation, havde jeg benægtet det, for jeg kan ikke helt huske det... Jeez, hvornår lærer jeg at sige nej tak til shots! Jeg er 32, det er sgu pinligt!
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 28. feb 2016, 22:26

Lige for tiden insisterer han på at tage en masse små latterlige magtkampe. Eksempelvis: jeg plejer at slukke natlampen. Forleden havde jeg fået pakket mig helt ind i dynen fordi jeg frøs, og efter at vi havde ligget og talt lidt sagde jeg "vil du skulle lyset? Jeg har ingen arme", hvorefter idioten skynder sig at pakke sine Arne ned og sige "det har jeg heller ikke!" Mig: "Ok, men nu sagde jeg det jo først, kan du ikke bare slukke lyset?" Og så bliver han mega-stædig. Det ender med, at han vender sig om og lader som om han lægger sig til at sove. Fint, det kan jeg da også gøre! Hvorefter fjolset siger "nå, nu bliver du bare mega-stædig og nægter helt eller hvad?" Æh... Ligesom dig, røvhul? Det endte selvfølgelig med at jeg meddelte, at han eddermame var for latterligt at få det til at de ud som om JEG var en idiot, hvorefter jeg slukkede lyset.

Her i dag lavede han nogenlunde samme stunt. HAN ryddede køleskabet for alt spiseligt. Jeg havde været i stalden og han havde ikke skrevet, at jeg skulle gå forbi netto på vej hjem. Nå, jeg har endelig fået varmen igen og vil gå i bad. Om jeg ikke vil med i netto? Nej, jeg har været ude, han har været inde hele dagen og jeg er på vej i bad. Nå, men så gider han ikke handle. Fint, det er ham det spiser morgenmad, ikke mig, så må han jo undvære i morgen tidlig, det er ikke rigtig mit problem. Og så bliver han ellers ved med at forsøge at "presse" mig til at gå med. Seriøst, netto ligger på den anden side af gården! Just do it og stop med at få det til at fremstå, som om JEG er den nederen og kværulerende.
9
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Annione » 29. feb 2016, 22:05

Jeg har lige siddet og sammenfattet en lang mail til vores weddingplanner. Jeg spørger ham om han vil læse den igennem - det vil han ikke. Så læser jeg den op for ham, han har nogle ændringer, som jeg tilføjer. "Er der mere du vil have tilføjet?" spørger jeg. Det er der ikke. Så sender jeg den, med ham som CC.

Han modtager den, læser og siger: "Der er nogle vrøvlesætninger. Har du sendt den?"
"Ja." (hvad tror du selv???)
"....nå, så må vi bare få det ordnet, når hun svarer..." siger han, mens han sidder og er tvær og sukker over, hvor dårlig jeg er til at formulere mig på skrift.

Det er små-ting. Men han er bare så meget på tværs over det her bryllup. Priserne er vanvittige - og det er de, ja.
Vi sidder på den anden side af jorden og planlægger. Ikke noget, som nogen af os foretrækker - mens han mor er syg af kræft, det er ikke sikkert hun er her til næste forår, hvor vi (efter planen) skulle have holdt bryllup.

*SUK*
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7395

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 29. feb 2016, 23:48

Annione skrev:Jeg har lige siddet og sammenfattet en lang mail til vores weddingplanner. Jeg spørger ham om han vil læse den igennem - det vil han ikke. Så læser jeg den op for ham, han har nogle ændringer, som jeg tilføjer. "Er der mere du vil have tilføjet?" spørger jeg. Det er der ikke. Så sender jeg den, med ham som CC.

Han modtager den, læser og siger: "Der er nogle vrøvlesætninger. Har du sendt den?"
"Ja." (hvad tror du selv???)
"....nå, så må vi bare få det ordnet, når hun svarer..." siger han, mens han sidder og er tvær og sukker over, hvor dårlig jeg er til at formulere mig på skrift.

Det er små-ting. Men han er bare så meget på tværs over det her bryllup. Priserne er vanvittige - og det er de, ja.
Vi sidder på den anden side af jorden og planlægger. Ikke noget, som nogen af os foretrækker - mens han mor er syg af kræft, det er ikke sikkert hun er her til næste forår, hvor vi (efter planen) skulle have holdt bryllup.

*SUK*


Jeg har også planlagt bryllup. Han var også i det store og hele ligeglad, men ville spørges om alt muligt selvom svaret altid var "er det nu nødvendigt?".
Jeg fandt at et klap med en våd Søndagsberlinger hjalp noget på samarbejdsviljen.
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Annione » 1. mar 2016, 23:04

KitKat skrev:I morges.

Han møder vanvittig tidligt for tiden og vækkeuret ringer derfor endnu mere vanvittigt tidligt. I morges var det ekstra svært for ham at komme op, og så langt har jeg egentlig fuld forståelse og er ret rummelig synes jeg selv :-p

Men han behøver vel for fanden ikke lave et forlæns rullefald hen til telefonen hver gang den vækker ham, og et baglæns rullefald tilbage igen for at snooze 10 minutter ekstra! (3 gange i træk, i øvrigt, og så lå jeg ellers der og kunne ikke falde i søvn igen fordi min krop var i shock over alt den springen og vælten rundt i sengen...) :stoned:


Så er det man har en kop vand stående ved siden af sengen - og lige tømmer indholdet ud i ansigtet/nakken på ham.
Eller evt. gør som Maren og klipper hul i alle hans boxershorts.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24985
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 3. mar 2016, 07:40

Sagt "jeg kører nu, så vi ikke bliver set sammen"

WFT! Bare fordi man har iført sig hvide tennissokker :8:
Har hverken korte bukser eller sandaler på, bare jeans og sneaks, man kan dårligt se dem :whine:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23098

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mani » 3. mar 2016, 07:47

Stegt bacon - og han ville ikke dele! Bare fordi det skulle bruges til aftensmaden :sur:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Forhold og sex"