Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf D.itsen » 27. feb 2016, 08:27

Medmindre loven er lavet om de sidste år er det så heller ikke lovligt med hunde i fødevarebutikker (udover førerhunde og lignende) og mener endda at butikken kan blive midlertidigt lukket pga det
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 27. feb 2016, 09:22

D.itsen skrev:Medmindre loven er lavet om de sidste år er det så heller ikke lovligt med hunde i fødevarebutikker (udover førerhunde og lignende) og mener endda at butikken kan blive midlertidigt lukket pga det

Tjek. Butikker der sælger fødevarer er nono.
Fødevarestyrelsen er ret skrappe.
Jeg bliver så arrig.
Vi må en gang imellem bede folk om, at gå ud med deres hund. Men fordi de er på det tidspunkt er nået kasseområdet, så er der en del, der synes det er dybt godnat at de skal gå ud med den nu, når de jo er kommet så langt.
Øøh, kan du se lige der 20 meter foran dig? -der sælger de pølser og brød osv, hvad tror du selv? Det er sgu da nærmest vigtigere der.
Folk er så dumme! "Jamen, hvis jeg sætter ham udenfor fryser han."
"Jeg kan ikke sætte ham udenfor! Tænk, hvis der er nogen der stjæler ham?!"
Jesus, så lad da hunden blive hjemme.
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Dr_bp
Indlæg: 274
Tilmeldt: 16. sep 2015, 13:53
Kort karma: 58
Likede indlæg: 551

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dr_bp » 27. feb 2016, 14:16

kidkomb skrev:
D.itsen skrev:Medmindre loven er lavet om de sidste år er det så heller ikke lovligt med hunde i fødevarebutikker (udover førerhunde og lignende) og mener endda at butikken kan blive midlertidigt lukket pga det

Tjek. Butikker der sælger fødevarer er nono.
Fødevarestyrelsen er ret skrappe.
Jeg bliver så arrig.
Vi må en gang imellem bede folk om, at gå ud med deres hund. Men fordi de er på det tidspunkt er nået kasseområdet, så er der en del, der synes det er dybt godnat at de skal gå ud med den nu, når de jo er kommet så langt.
Øøh, kan du se lige der 20 meter foran dig? -der sælger de pølser og brød osv, hvad tror du selv? Det er sgu da nærmest vigtigere der.
Folk er så dumme! "Jamen, hvis jeg sætter ham udenfor fryser han."
"Jeg kan ikke sætte ham udenfor! Tænk, hvis der er nogen der stjæler ham?!"
Jesus, så lad da hunden blive hjemme.

'Han fryser' :lol: :lol: :lol:
Jeg synes, det er så mærkeligt at tage dyr med ind i butikker. Jeg så engang en mand med en papegøje på skulderen inde i en møbelbutik. WTF? Det er total mangel på hensyn til andre at man ikke kan lade sit kræ blive udenfor mens man handler.
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 27. feb 2016, 14:40

Dr_bp skrev:
kidkomb skrev:
D.itsen skrev:Medmindre loven er lavet om de sidste år er det så heller ikke lovligt med hunde i fødevarebutikker (udover førerhunde og lignende) og mener endda at butikken kan blive midlertidigt lukket pga det

Tjek. Butikker der sælger fødevarer er nono.
Fødevarestyrelsen er ret skrappe.
Jeg bliver så arrig.
Vi må en gang imellem bede folk om, at gå ud med deres hund. Men fordi de er på det tidspunkt er nået kasseområdet, så er der en del, der synes det er dybt godnat at de skal gå ud med den nu, når de jo er kommet så langt.
Øøh, kan du se lige der 20 meter foran dig? -der sælger de pølser og brød osv, hvad tror du selv? Det er sgu da nærmest vigtigere der.
Folk er så dumme! "Jamen, hvis jeg sætter ham udenfor fryser han."
"Jeg kan ikke sætte ham udenfor! Tænk, hvis der er nogen der stjæler ham?!"
Jesus, så lad da hunden blive hjemme.

'Han fryser' :lol: :lol: :lol:
Jeg synes, det er så mærkeligt at tage dyr med ind i butikker. Jeg så engang en mand med en papegøje på skulderen inde i en møbelbutik. WTF? Det er total mangel på hensyn til andre at man ikke kan lade sit kræ blive udenfor mens man handler.


Jeg forstår altså heller ikke hvorfor man har en hund som ikke kan klare dansk vejr. :genert: Det er da dybest set bare synd at udsætte den for et klima som den ikke er bygget til? Det er jo ikke meningen at hunde skal bo i store trøjer og tasker hele tiden heller. Ej, jeg forstår ikke behovet. :gruble:
1
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pølsemix » 27. feb 2016, 16:17

Allmost_Famous skrev:Det er ret upassende at dukke op senere end aftalt, uden at give besked. Jeg sidder og venter på, at en bekendt skal komme og afhente en kage. Vi havde aftalt kl. 16, og nu er kl. 17.10, og jeg venter stadig. Lidt træls, for nu kniber det med at nå ud og handle ind til ordentlig aftensmad, og så ender ci med at få et eller andet dødkedeligt. Havde jeg vidst, at det åbenbart blev senere, havde jeg jo kunne handle tidligere. Pfft....


Spis kagen, den er sikkert god og så får din bekendte en lærestreg :D to fluer med et smæk...
5
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 27. feb 2016, 17:10

Allmost_Famous skrev:....og så dukkede hun op. Og havde glemt penge :deer:


Virkelig upassende.

Tror ikke folk ved hvor lang tid det tager at lave flotte lækre kager (gætter på det er sådan en ?) træls man så ikke lige overholder aftalen, for du har sikkert brugt massere tid i forvejen.
1
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 477
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sukisaki » 27. feb 2016, 20:36

Det er upassende at jeg endelig tog mig sammen til at aflevere mit brugte tøj i tøjcontaineren - og så var den væk! Så det måtte med hjem igen...
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 27. feb 2016, 20:38

Du kan aflevere det i h&m også.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Badesandalen » 28. feb 2016, 00:42

Jeg synes godt nok det er lidt upassende at tage en knægt på under 10 med i bio og se Deadpool. Det er så absolut ikke en børnefilm.
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maoam » 28. feb 2016, 05:30

kidkomb skrev:
D.itsen skrev:Medmindre loven er lavet om de sidste år er det så heller ikke lovligt med hunde i fødevarebutikker (udover førerhunde og lignende) og mener endda at butikken kan blive midlertidigt lukket pga det

Tjek. Butikker der sælger fødevarer er nono.
Fødevarestyrelsen er ret skrappe.
Jeg bliver så arrig.
Vi må en gang imellem bede folk om, at gå ud med deres hund. Men fordi de er på det tidspunkt er nået kasseområdet, så er der en del, der synes det er dybt godnat at de skal gå ud med den nu, når de jo er kommet så langt.
Øøh, kan du se lige der 20 meter foran dig? -der sælger de pølser og brød osv, hvad tror du selv? Det er sgu da nærmest vigtigere der.
Folk er så dumme! "Jamen, hvis jeg sætter ham udenfor fryser han."
"Jeg kan ikke sætte ham udenfor! Tænk, hvis der er nogen der stjæler ham?!"
Jesus, så lad da hunden blive hjemme.


Min mor har taget hendes hunde med ind på et sygehus. Hun kunne ikke se problemet, for de skulle jo ikke sidde i en varm bil. Jeg fik hende til at gå ud med dem. Hun har også haft dem med i indkøbsvognen i et supermarked.

Jeg forstår det virkelig ikke :ad!: :forvirret:
3
Love, love, peace, peace :pompom:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Muspel » 28. feb 2016, 08:10

I går aftes gik jeg forbi et par, der var ude at lufte hund. Sådan en lille yndig puddelagtig ting, som ikke er større end den kan være i en taske. Den stoppede så op lige foran døren til en cafe og lagde en lort. Det upassende var så, at parret. De gik bare videre, da den var færdig. Så lå den der lille lort der. Lige ude foran døren.

Og jeg stod der - og ville ønske jeg turde sige noget til dem. Men manden var sådan en 'tatoveringer på halsen' dude. Så det turde jeg ikke. Så jeg gik hjem.

Da jeg kom hjem kom jeg i tanke om, st jeg da godt lige kunne have stukket hovedet ind i cafeen og orienteret dem. Så nu er jeg også upassende ved ikke at gøre noget

Klamme hundeejere! (Altså flertal fordi de var to. Ikke ALLE hundeejere)
8
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 28. feb 2016, 09:12

Jeg var så upassende, at jeg kørte helt hen til min indkørsel, så den hund der sad og sked midt i det hele ikke kunne komme væk. Dvs dens ejer kunne ikke. Så holdt jeg der og kiggede, til han spurgte, om jeg ikke havde tænkt mig at flytte mig, og jo, det havde jeg da, når han havde fjernet lorten i min indkørsel.

Det var han ikke meget for, men jeg er så træt af hensynsløse hundeejere. De er bare overalt.

Og så har jeg også været upassende nok til at nægte hunde adgang til mit hjem. Kommer man her, lader man hunden blive hjemme.
23
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 28. feb 2016, 09:16

Fru Sunshine skrev:Jeg var så upassende, at jeg kørte helt hen til min indkørsel, så den hund der sad og sked midt i det hele ikke kunne komme væk. Dvs dens ejer kunne ikke. Så holdt jeg der og kiggede, til han spurgte, om jeg ikke havde tænkt mig at flytte mig, og jo, det havde jeg da, når han havde fjernet lorten i min indkørsel.

Det var han ikke meget for, men jeg er så træt af hensynsløse hundeejere. De er bare overalt.

Og så har jeg også været upassende nok til at nægte hunde adgang til mit hjem. Kommer man her, lader man hunden blive hjemme.


Kald mig bare underlig, men synes da ikke det er upassende, at du ikke vil have hunde i dit hjem? Dit hjem, dine regler.

Så må folk jo bare blive væk.
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 28. feb 2016, 09:19

icelady skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg var så upassende, at jeg kørte helt hen til min indkørsel, så den hund der sad og sked midt i det hele ikke kunne komme væk. Dvs dens ejer kunne ikke. Så holdt jeg der og kiggede, til han spurgte, om jeg ikke havde tænkt mig at flytte mig, og jo, det havde jeg da, når han havde fjernet lorten i min indkørsel.

Det var han ikke meget for, men jeg er så træt af hensynsløse hundeejere. De er bare overalt.

Og så har jeg også været upassende nok til at nægte hunde adgang til mit hjem. Kommer man her, lader man hunden blive hjemme.


Kald mig bare underlig, men synes da ikke det er upassende, at du ikke vil have hunde i dit hjem? Dit hjem, dine regler.

Så må folk jo bare blive væk.

Om jeg er upassende afhænger vist af synsvinklen. Jeg har skam fået skideballer af folk, der slæbte deres kræ med uden lige at afklare, om det var i orden. Det var det ikke, og så var jeg mange grimme ting.

Men jeg fik da ryddet ud i omgangskredsen af hundeejere.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 28. feb 2016, 09:23

Fru Sunshine skrev:Om jeg er upassende afhænger vist af synsvinklen. Jeg har skam fået skideballer af folk, der slæbte deres kræ med uden lige at afklare, om det var i orden. Det var det ikke, og så var jeg mange grimme ting.

Men jeg fik da ryddet ud i omgangskredsen af hundeejere.


Nogle hunde-ejere :forvirret2:

Når man skal besøge nogen kan man da lige spørge "Er det i orden jeg tager Fido med?" Og hvis man får nej og så beslutter at blive væk, ja så tænker jeg altså negative tanker ang de folk.

Man må sgu da bare respektere at sådan er det. Og hvis man i det tilfælde sætter hunden over dem man skal besøge, ja så har man som vært ikke mistet ret meget (i min optik).
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"