Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 28. feb 2016, 09:26

icelady skrev:
Fru Sunshine skrev:Om jeg er upassende afhænger vist af synsvinklen. Jeg har skam fået skideballer af folk, der slæbte deres kræ med uden lige at afklare, om det var i orden. Det var det ikke, og så var jeg mange grimme ting.

Men jeg fik da ryddet ud i omgangskredsen af hundeejere.


Nogle hunde-ejere :forvirret2:

Når man skal besøge nogen kan man da lige spørge "Er det i orden jeg tager Fido med?" Og hvis man får nej og så beslutter at blive væk, ja så tænker jeg altså negative tanker ang de folk.

Man må sgu da bare respektere at sådan er det. Og hvis man i det tilfælde sætter hunden over dem man skal besøge, ja så har man som vært ikke mistet ret meget (i min optik).

Jeg er helt enig.
Jeg slæber jo heller ikke kattene med rundt til folk. Det er det samme.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 28. feb 2016, 10:07

Min svigerfar er dybt upassende, synes jeg.

Min kærestes søster skal have lavet en masse husarbejde, da de er ved at bygge om. Hun havde i sidste uge spurgt mig om jeg ikke bare ville passe børnene og gå i biografen med dem (lidt mærkelig forespørgsel, men OK), så de ikke rendte rundt og forstyrrede. Da mig og min kæreste så kom i går, var der mange mennesker til at hjælpe, og min funktion var jo bare egentlig at passe børnene, så jeg går ned til dem. Søsteren nævnte noget om tage i biografen i morgen i stedet, så jeg tænkte bare "yes, yes, så gør vi det", og jeg brugte så resten af dagen på at underholde de børn – inkl. spille spil, lege, se film, osv. Jeg tænkte jo stadig at de børn skulle underholdes, da de kedede sig ret grumt og hele tiden rendte rundt imellem byggearbejdet.

Så på et tidspunkt kommer faderen ned, mens vi ligger og ser film, og siger, han har ondt i knæene. Jeg svarer, at det da ikke lyder godt, hvortil han siger: "Nej, man får jo i hvert fald ikke ondt i knæene af at ligge på sofaen...". Jeg ignorerede det, og et par minutter efter siger jeg, at jeg går en tur med deres hund. Igen falder kommentaren, "Ja, det kunne I nok begge to have godt af". Jeg svarer bare "nå", og så kan man godt høre ham mumle, "ja.. ej, okay.. ja.. HAN (hunden) kunne godt bruge det, hrm...". Da jeg kommer hjem, gaber jeg på vej ind i stuen, og han siger "Ja, man bliver træt af ikke at lave noget, ikke?".

Da vi skal til at gå, siger han så til allersidst, "Ja, og mange tak fordi du ikke kom op og generede os overhovedet!". Jeg var helt paf og svarede bare "det var så lidt!".

Jeg var af en den tro at jeg skulle underholde børnene, da der var enormt mange til at hjælpe i forvejen, og jeg havde ikke fået andet at vide... men det synes svigerfar åbenbart ikke :rulle:

Jeg valgte ikke at komme der i dag, for jeg synes virkelig han er ubehagelig. Og min kæreste synes jo aldrig der er noget galt med hans familie, og "han mente det jo bare for sjov". Ih, hvor sjovt. :rulle:
18
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kommodedyret » 28. feb 2016, 10:19

lillebjoern skrev:Min svigerfar er dybt upassende, synes jeg.

Min kærestes søster skal have lavet en masse husarbejde, da de er ved at bygge om. Hun havde i sidste uge spurgt mig om jeg ikke bare ville passe børnene og gå i biografen med dem (lidt mærkelig forespørgsel, men OK), så de ikke rendte rundt og forstyrrede. Da mig og min kæreste så kom i går, var der mange mennesker til at hjælpe, og min funktion var jo bare egentlig at passe børnene, så jeg går ned til dem. Søsteren nævnte noget om tage i biografen i morgen i stedet, så jeg tænkte bare "yes, yes, så gør vi det", og jeg brugte så resten af dagen på at underholde de børn – inkl. spille spil, lege, se film, osv. Jeg tænkte jo stadig at de børn skulle underholdes, da de kedede sig ret grumt og hele tiden rendte rundt imellem byggearbejdet.

Så på et tidspunkt kommer faderen ned, mens vi ligger og ser film, og siger, han har ondt i knæene. Jeg svarer, at det da ikke lyder godt, hvortil han siger: "Nej, man får jo i hvert fald ikke ondt i knæene af at ligge på sofaen...". Jeg ignorerede det, og et par minutter efter siger jeg, at jeg går en tur med deres hund. Igen falder kommentaren, "Ja, det kunne I nok begge to have godt af". Jeg svarer bare "nå", og så kan man godt høre ham mumle, "ja.. ej, okay.. ja.. HAN (hunden) kunne godt bruge det, hrm...". Da jeg kommer hjem, gaber jeg på vej ind i stuen, og han siger "Ja, man bliver træt af ikke at lave noget, ikke?".

Da vi skal til at gå, siger han så til allersidst, "Ja, og mange tak fordi du ikke kom op og generede os overhovedet!". Jeg var helt paf og svarede bare "det var så lidt!".

Jeg var af en den tro at jeg skulle underholde børnene, da der var enormt mange til at hjælpe i forvejen, og jeg havde ikke fået andet at vide... men det synes svigerfar åbenbart ikke :rulle:

Jeg valgte ikke at komme der i dag, for jeg synes virkelig han er ubehagelig. Og min kæreste synes jo aldrig der er noget galt med hans familie, og "han mente det jo bare for sjov". Ih, hvor sjovt. :rulle:


Ej ej ej! Du bliver simpelthen NØDT til at åbne munden og give igen!
Hans opførsel er jo mega flabet, det skal du altså ikke finde dig i, din indsats er sgu lige så valid som de andres.
Øv, jeg bliver helt sur på dine vejne, det er ikke ok at devaluere andre sådan der.
19
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 28. feb 2016, 10:24

lillebjoern skrev:Min svigerfar er dybt upassende, synes jeg.

Min kærestes søster skal have lavet en masse husarbejde, da de er ved at bygge om. Hun havde i sidste uge spurgt mig om jeg ikke bare ville passe børnene og gå i biografen med dem (lidt mærkelig forespørgsel, men OK), så de ikke rendte rundt og forstyrrede. Da mig og min kæreste så kom i går, var der mange mennesker til at hjælpe, og min funktion var jo bare egentlig at passe børnene, så jeg går ned til dem. Søsteren nævnte noget om tage i biografen i morgen i stedet, så jeg tænkte bare "yes, yes, så gør vi det", og jeg brugte så resten af dagen på at underholde de børn – inkl. spille spil, lege, se film, osv. Jeg tænkte jo stadig at de børn skulle underholdes, da de kedede sig ret grumt og hele tiden rendte rundt imellem byggearbejdet.

Så på et tidspunkt kommer faderen ned, mens vi ligger og ser film, og siger, han har ondt i knæene. Jeg svarer, at det da ikke lyder godt, hvortil han siger: "Nej, man får jo i hvert fald ikke ondt i knæene af at ligge på sofaen...". Jeg ignorerede det, og et par minutter efter siger jeg, at jeg går en tur med deres hund. Igen falder kommentaren, "Ja, det kunne I nok begge to have godt af". Jeg svarer bare "nå", og så kan man godt høre ham mumle, "ja.. ej, okay.. ja.. HAN (hunden) kunne godt bruge det, hrm...". Da jeg kommer hjem, gaber jeg på vej ind i stuen, og han siger "Ja, man bliver træt af ikke at lave noget, ikke?".

Da vi skal til at gå, siger han så til allersidst, "Ja, og mange tak fordi du ikke kom op og generede os overhovedet!". Jeg var helt paf og svarede bare "det var så lidt!".

Jeg var af en den tro at jeg skulle underholde børnene, da der var enormt mange til at hjælpe i forvejen, og jeg havde ikke fået andet at vide... men det synes svigerfar åbenbart ikke :rulle:

Jeg valgte ikke at komme der i dag, for jeg synes virkelig han er ubehagelig. Og min kæreste synes jo aldrig der er noget galt med hans familie, og "han mente det jo bare for sjov". Ih, hvor sjovt. :rulle:

Hvis din kæreste ikke fatter, at det der bare er ondskabsfuldt og absolut ikke sjovt, skal han have klask med en forhammer.
Bagefter skal din svigerfar have samme tur.
12
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 28. feb 2016, 12:44

lillebjoern skrev:Min svigerfar er dybt upassende, synes jeg.

Min kærestes søster skal have lavet en masse husarbejde, da de er ved at bygge om. Hun havde i sidste uge spurgt mig om jeg ikke bare ville passe børnene og gå i biografen med dem (lidt mærkelig forespørgsel, men OK), så de ikke rendte rundt og forstyrrede. Da mig og min kæreste så kom i går, var der mange mennesker til at hjælpe, og min funktion var jo bare egentlig at passe børnene, så jeg går ned til dem. Søsteren nævnte noget om tage i biografen i morgen i stedet, så jeg tænkte bare "yes, yes, så gør vi det", og jeg brugte så resten af dagen på at underholde de børn – inkl. spille spil, lege, se film, osv. Jeg tænkte jo stadig at de børn skulle underholdes, da de kedede sig ret grumt og hele tiden rendte rundt imellem byggearbejdet.

Så på et tidspunkt kommer faderen ned, mens vi ligger og ser film, og siger, han har ondt i knæene. Jeg svarer, at det da ikke lyder godt, hvortil han siger: "Nej, man får jo i hvert fald ikke ondt i knæene af at ligge på sofaen...". Jeg ignorerede det, og et par minutter efter siger jeg, at jeg går en tur med deres hund. Igen falder kommentaren, "Ja, det kunne I nok begge to have godt af". Jeg svarer bare "nå", og så kan man godt høre ham mumle, "ja.. ej, okay.. ja.. HAN (hunden) kunne godt bruge det, hrm...". Da jeg kommer hjem, gaber jeg på vej ind i stuen, og han siger "Ja, man bliver træt af ikke at lave noget, ikke?".

Da vi skal til at gå, siger han så til allersidst, "Ja, og mange tak fordi du ikke kom op og generede os overhovedet!". Jeg var helt paf og svarede bare "det var så lidt!".

Jeg var af en den tro at jeg skulle underholde børnene, da der var enormt mange til at hjælpe i forvejen, og jeg havde ikke fået andet at vide... men det synes svigerfar åbenbart ikke :rulle:

Jeg valgte ikke at komme der i dag, for jeg synes virkelig han er ubehagelig. Og min kæreste synes jo aldrig der er noget galt med hans familie, og "han mente det jo bare for sjov". Ih, hvor sjovt. :rulle:


F*** bliver helt gal på dine vegne.
Forstår godt at du blev paf og ikke fik sagt noget til ham. Men tror du bliver nød til det fremover, for din egen skyld.

Min far kan være på samme måde med små halv ondskabsfulde stikpiller. Og enten gør jeg som dig og siger 'tak' og ignorere det totalt - eller også så er en god sætning:
Hvad mener du med det?
Eller
Vil du ikke lige forklare mig hvad du mener med det du siger?

På den måde får man lige lidt tid til at finde "en grimasse der kan passe" og personen bliver nød til at melde klart ud, i stedet for det der passiv aggressive pis.
7
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 28. feb 2016, 13:13

Fru Sunshine skrev:Jeg var så upassende, at jeg kørte helt hen til min indkørsel, så den hund der sad og sked midt i det hele ikke kunne komme væk. Dvs dens ejer kunne ikke. Så holdt jeg der og kiggede, til han spurgte, om jeg ikke havde tænkt mig at flytte mig, og jo, det havde jeg da, når han havde fjernet lorten i min indkørsel.

Det var han ikke meget for, men jeg er så træt af hensynsløse hundeejere. De er bare overalt.

Og så har jeg også været upassende nok til at nægte hunde adgang til mit hjem. Kommer man her, lader man hunden blive hjemme.


Jeg er lige ved at tro at Tiny kunne ha charmet sig ind i dit hjem, hvis han levede endnu. Han ville så heller ikke turde gøre andet end savle på kattene (og din kavalergang :lol: )
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 28. feb 2016, 13:36

Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg var så upassende, at jeg kørte helt hen til min indkørsel, så den hund der sad og sked midt i det hele ikke kunne komme væk. Dvs dens ejer kunne ikke. Så holdt jeg der og kiggede, til han spurgte, om jeg ikke havde tænkt mig at flytte mig, og jo, det havde jeg da, når han havde fjernet lorten i min indkørsel.

Det var han ikke meget for, men jeg er så træt af hensynsløse hundeejere. De er bare overalt.

Og så har jeg også været upassende nok til at nægte hunde adgang til mit hjem. Kommer man her, lader man hunden blive hjemme.


Jeg er lige ved at tro at Tiny kunne ha charmet sig ind i dit hjem, hvis han levede endnu. Han ville så heller ikke turde gøre andet end savle på kattene (og din kavalergang :lol: )

Han var min vovseven, helt klart.
Men jeg ville stadig spørges.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 28. feb 2016, 13:43

Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg var så upassende, at jeg kørte helt hen til min indkørsel, så den hund der sad og sked midt i det hele ikke kunne komme væk. Dvs dens ejer kunne ikke. Så holdt jeg der og kiggede, til han spurgte, om jeg ikke havde tænkt mig at flytte mig, og jo, det havde jeg da, når han havde fjernet lorten i min indkørsel.

Det var han ikke meget for, men jeg er så træt af hensynsløse hundeejere. De er bare overalt.

Og så har jeg også været upassende nok til at nægte hunde adgang til mit hjem. Kommer man her, lader man hunden blive hjemme.


Jeg er lige ved at tro at Tiny kunne ha charmet sig ind i dit hjem, hvis han levede endnu. Han ville så heller ikke turde gøre andet end savle på kattene (og din kavalergang :lol: )

Han var min vovseven, helt klart.
Men jeg ville stadig spørges.


Det er da også det mindste man kan gøre når man har hunden med.
2
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pølsemix » 28. feb 2016, 15:11

Når spørger jeg lige dumt, hvorfor skal en hund eller et andet kæledyr med?
De kan vel godt være alene hjemme, ellers blev mange da også nødt til af tage dyrene med på arbejde..
4
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 28. feb 2016, 15:13

Pølsemix skrev:Når spørger jeg lige dumt, hvorfor skal en hund eller et andet kæledyr med?
De kan vel godt være alene hjemme, ellers blev mange da også nødt til af tage dyrene med på arbejde..


Mine forældre har f.eks. haft deres vens hund hjemme på besøg nytårsaften som foregik fra ca. 13 til næste morgen (gæsterne overnattede) så der tale vi om at hunden skulle være alene, uden mulighed for toiletbesøg i ca 24 timer.

Jeg tænker det er den slags lejligheder?
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 28. feb 2016, 15:40

Pølsemix skrev:Når spørger jeg lige dumt, hvorfor skal en hund eller et andet kæledyr med?
De kan vel godt være alene hjemme, ellers blev mange da også nødt til af tage dyrene med på arbejde..

Der findes mennesker, der virkelig tror, at det er i orden.

Jeg forstår det heller ikke.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf englishchannel » 28. feb 2016, 15:44

Det her var så upassende, at jeg overvejede at lave en tråd om det, da det skete for nogle uger siden. Jeg er faktisk stadig ret forarget.

Min mor og jeg snakker om en forestående rund fødselsdag som jeg skal deltage i, og så siger hun:
"Men der kommer altså børn med!"
Jeg svarer bare: "Okay." som man nu gør til et statement, man finder selvfølgeligt, så hun siger igen, denne gang lidt mere aggressivt:
"Der kommer børn med! Det kan og vil der ikke blive ændret på, så det skal du være indstillet på!"
Og jeg undrer mig og spørger så, hvorfor hun føler behov for at sige det på den måde.
"Fordi du jo ikke kan lide børn!"

Der blev jeg fuldkommen paf, for jeg har ingen børn i min nære omgangskreds og jeg er rimelig indifferent overfor børn, jeg ikke kender. Det viser sig så, at hun baserer det på følgende:
- At jeg ikke har engageret mig nok i min stedbrors (der er meget ældre end mig og som jeg dårligt kender) børn - min stedbror og kone bor 6,5 timers kørsel fra mig og har aldrig vist interesse eller engagement den anden vej.
- At jeg har holdt stejlt på at nytår hos os, housewarming hos os og min fødselsdag skal være børnefri (igen - der er ingen børn i nær omgangskreds, så det er i forvejen en ret teoretisk diskussion). Som barnløs kvinde i 20'erne finder jeg det ikke ligefrem urimeligt gerne at ville feste på voksenpræmisser til mine egne fester.

Ovenstående er så blevet til, at jeg er en eller anden børnehader, der bliver nødt til at blive advaret om, at der kommer til at være børn til stede til en rund fødselsdag. Der bliver nødt til at få fortalt, at der altså ikke blive ændret på børnenes tilstedeværelse, som om jeg ville kræve det af vildt fremmede mennesker.

Og det værste er næsten, at jeg finder det ret sexistisk. Ingen forventer de samme ting af min kun marginalt yngre bror. Der er det sjovt nok okay, at han gerne vil holde drukfester på sin fødselsdag og til nytår, og ikke engagerer sig i børn, han ikke deler hverdag med. Men som kvinde skal jeg åbenbart leve op til nogle helt andre standarder for ikke at blive betegnet som børnehader.
27
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 28. feb 2016, 16:17

englishchannel skrev:...... Ingen forventer de samme ting af min kun marginalt yngre bror. Der er det sjovt nok okay, at han gerne vil holde drukfester på sin fødselsdag og til nytår, og ikke engagerer sig i børn, han ikke deler hverdag med. Men som kvinde skal jeg åbenbart leve op til nogle helt andre standarder for ikke at blive betegnet som børnehader.
Fik du fortalt din mor det? Og hvordan reagerede hun?
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 28. feb 2016, 19:03

Pølsemix skrev:Når spørger jeg lige dumt, hvorfor skal en hund eller et andet kæledyr med?
De kan vel godt være alene hjemme, ellers blev mange da også nødt til af tage dyrene med på arbejde..

Der er grænser for hvor mange timer en hund kan holde sig, der er også grænser for hvor mange timer om dagen det er fair overfor hunden at den er alene, også selvom den kan komme ud at tisse.

Derudover kan en hund ikke være alene fra dag et, den skal først lige lære det i sit eget tempo, så i starten, kan man altså ikke bare efterlade en lille hvalp i særlig lang tid. Hvis man ikke lærer hunden det ordenligt, så kan den få separations angst, og så bliver det strakt endnu svære at lade den være alene.
4
...
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 28. feb 2016, 19:59

Purple Haze skrev:
lillebjoern skrev:Min svigerfar er dybt upassende, synes jeg.

Min kærestes søster skal have lavet en masse husarbejde, da de er ved at bygge om. Hun havde i sidste uge spurgt mig om jeg ikke bare ...


F*** bliver helt gal på dine vegne.
Forstår godt at du blev paf og ikke fik sagt noget til ham. Men tror du bliver nød til det fremover, for din egen skyld.
...


Fru Sunshine skrev:
lillebjoern skrev:Min svigerfar er dybt upassende, synes jeg.

Min kærestes søster skal have lavet en masse husarbejde, da de er ved at bygge om. Hun havde i sidste uge spurgt mig om jeg ikke bare ...

Jeg valgte ikke at komme der i dag, for jeg synes virkelig han er ubehagelig. Og min kæreste synes jo aldrig der er noget galt med hans familie, og "han mente det jo bare for sjov". Ih, hvor sjovt. :rulle:

Hvis din kæreste ikke fatter, at det der bare er ondskabsfuldt og absolut ikke sjovt, skal han have klask med en forhammer.
Bagefter skal din svigerfar have samme tur.


Kommodedyret skrev:
lillebjoern skrev:Min svigerfar er dybt upassende, synes jeg.
...
Jeg var af en den tro at jeg skulle underholde børnene, da der var enormt mange til at hjælpe i forvejen, og jeg havde ikke fået andet at vide... men det synes svigerfar åbenbart ikke :rulle:

Jeg valgte ikke at komme der i dag, for jeg synes virkelig han er ubehagelig. Og min kæreste synes jo aldrig der er noget galt med hans familie, og "han mente det jo bare for sjov". Ih, hvor sjovt. :rulle:


Ej ej ej! Du bliver simpelthen NØDT til at åbne munden og give igen!
Hans opførsel er jo mega flabet, det skal du altså ikke finde dig i, din indsats er sgu lige så valid som de andres.
Øv, jeg bliver helt sur på dine vejne, det er ikke ok at devaluere andre sådan der.



Jeg ved godt jeg citerer en hel masse her, men TAK! Af hjertet, tak. Jeg følte virkelig jeg var hysterisk, men nu har jeg også fået vendt det med et par venner og de er alle nærmest faldet baglæns af forargelse. Jeg var virkelig sådan, "what? Sagde han lige det?", men oh yes. Årh, jeg er så ked af at han skal være sådan der :( Men jo, jeg har helt sikkert tænkt mig at tage det op – har gået og filosoferet lidt over det i dag, og det bliver jeg bare nødt til. Det finder jeg mig bare ikke i. Øv!!!
8
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"