Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 28. feb 2016, 10:11

Vi havde en skøn aften :love: Drak tre cocktails, havde egentlig ikke lyst til mere, så det var fint nok.

Howitz, jeg har også prøvet alle symptomer uden at være gravid, så prøver at fortælle mig selv at jeg ikke får afklaring alligevel før mens/pos test. Men det er sq frustrenrende at mens symptomer ligner tidlig graviditetssymptomer så meget :træt2: Har ligenu ømme bryster, lidt kvalme og murren. :rulle:

Jeg skal op og have taget blodprøve for æl i denne uge. Bliver fint at få bekræftet det. Men altså er ret sikket på at jeg har haft æl, pos æl test, æl smerter og temperaturstigning. Er det det eneste der kan være galt udover at det kan være tilstoppet? Selvfølgelig kan æg kvaliteten også være dårlig hvilket man ikke ser i en blodprøve. Men ift at have hormonel ubalance, vil konsekvensen være ingen æl?
2
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 28. feb 2016, 10:23

Hvor lyder det skønt Æble :lun:

Ja, de der symptomer er vildt frustrerende :rulle: Jeg har haft både murren og vilde jag i underlivet plus monster ømme bryster. Men jeg har som altid mistet modet lidt her efter ægløsning. Jeg bliver dog mere og mere afklaret med, at det åbenbart kommer til at tage en del tid :) Mit håb er kun blevet mindre og mindre for hver måned. Jeg ville efterhånden blive MEGET overrasket, hvis jeg fik en positiv test :stoned:
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Vixen » 28. feb 2016, 11:10

Howitz skrev:Sådan MyGirl :pompom:

Æble: Jeg håber, at du har haft en skøn aften med din mand :lun:

Ang. alkohol, så har jeg slet ikke drukket de sidste to måneder, har bildt mine forældre ind, at det er fordi, det har noget med mit blodsukker at gøre, nu hvor jeg heller ikke har rørt sukker og andre hurtige kulhydrater :fløjt: Ellers så har jeg kørt den der drikke fra mens til ægløsning. Men hvis det kommer til at tage mange måneder endnu, så gider jeg ærligt talt ikke leve som gravid uden at være det :genert:

Ang. symptomer, så har jeg symptomer hver måned imellem ægløsning og mens :ticks: Så jeg giver ikke meget for det mere :genert: Jeg tror måske bare man bliver meget bevidst om ALT hvad kroppen gør, når man ønsker noget så inderligt.


Jeg endte med at slække lidt på på nul alkolhol-kravene her de seneste to cykli. Det blev simpelthen for irriterende i længden, når der alligevel aldrig var bid. Så jeg har ved enkelte lejligheder fået en øl eller et glas vin, selvom det var i den forbudte periode.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. feb 2016, 12:11

Howitz skrev:Hvor lyder det skønt Æble :lun:

Ja, de der symptomer er vildt frustrerende :rulle: Jeg har haft både murren og vilde jag i underlivet plus monster ømme bryster. Men jeg har som altid mistet modet lidt her efter ægløsning. Jeg bliver dog mere og mere afklaret med, at det åbenbart kommer til at tage en del tid :) Mit håb er kun blevet mindre og mindre for hver måned. Jeg ville efterhånden blive MEGET overrasket, hvis jeg fik en positiv test :stoned:


Den følelse kender jeg godt. Bortset fra, jeg ikke rigtig kan affinde mig med, at det formentlig bliver en længere proces det her. Ville gerne finde roen...

Hvornår forventer du mens? (Som vi selvfølgelig håber ikke kommer)

Er lige kommet hjem fra brunch med to gravide veninder, så lige nu er tålmodigheden ikke bedre :stoned:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 28. feb 2016, 12:59

MyGirl skrev:
Den følelse kender jeg godt. Bortset fra, jeg ikke rigtig kan affinde mig med, at det formentlig bliver en længere proces det her. Ville gerne finde roen...

Hvornår forventer du mens? (Som vi selvfølgelig håber ikke kommer)

Er lige kommet hjem fra brunch med to gravide veninder, så lige nu er tålmodigheden ikke bedre :stoned:


Jeg tror også det er fordi jeg rejser om et par uger, at jeg har affundet mig lidt med det :genert: Det er ikke sikkert, at jeg har det sådan om et par måneder :lol: Altså i følge min normale cyklus forventer jeg mens i morgen, meeenn det der Gele Royal fik rodet lidt med min ægløsning, som jeg tror kom en halv til en hel uge senere.. Sååå hvem ved ;) Jeg har faktisk aldrig prøvet ikke at vide hvornår jeg forventer mens :gruble: Hvad med dig? Er det ikke om en uges tid? :)

Åh ja, gravide veninder :whine: Ikke fair! Kunne de ikke lige gemme det væk og ikke tale om det før man selv har fået bid? Er det så meget forlangt? :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. feb 2016, 13:24

Nåh ja, så kan jeg godt forstå, du har affundet dig med det i den periode :D

Hvordan har du det med ikke at vide, hvornår du kan forvente mens? Har du planer om at teste på et tidspunkt, og i så fald ca hvornår, eller regner du alligevel med at vente på mens?/til efter forventet mens?

Og jo.. Godt husket. Jeg venter mens på lørdag, og hvis jeg ikke er startet pletblødninger torsdag ville det undre mig..

Gravide veninder er bare feje hold. Fik så dog lige at vide i dag, at endnu en af pigerne har været gravid i år også, men det havde desværre ikke lykkelig udgang :( (så vil man sgu egenligt hellere have, de er gravide!!) vil bare gerne med i hulen :D
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 28. feb 2016, 15:43

MyGirl skrev:Nåh ja, så kan jeg godt forstå, du har affundet dig med det i den periode :D

Hvordan har du det med ikke at vide, hvornår du kan forvente mens? Har du planer om at teste på et tidspunkt, og i så fald ca hvornår, eller regner du alligevel med at vente på mens?/til efter forventet mens?

Og jo.. Godt husket. Jeg venter mens på lørdag, og hvis jeg ikke er startet pletblødninger torsdag ville det undre mig..

Gravide veninder er bare feje hold. Fik så dog lige at vide i dag, at endnu en af pigerne har været gravid i år også, men det havde desværre ikke lykkelig udgang :( (så vil man sgu egenligt hellere have, de er gravide!!) vil bare gerne med i hulen :D


Jeg synes, at det er møg frustrerende ikke at vide, hvornår jeg kan teste :nerve:
Prøver at udsætte det så lang tid som muligt, men får nok svært ved ikke at teste i morgen, hvor jeg oprindeligt havde forventet mens :genert:

Uha.. Ja, hvis du ikke begynder at pletbløde på torsdag, så kan jeg godt forstå, at du vil få svært ved ikke at begynde og undre dig :) Krydser alt hvad jeg kan :pompom:

Ja, man vil allerhelst bare gerne joine dem :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. feb 2016, 18:20

Howitz skrev:
MyGirl skrev:Nåh ja, så kan jeg godt forstå, du har affundet dig med det i den periode :D

Hvordan har du det med ikke at vide, hvornår du kan forvente mens? Har du planer om at teste på et tidspunkt, og i så fald ca hvornår, eller regner du alligevel med at vente på mens?/til efter forventet mens?

Og jo.. Godt husket. Jeg venter mens på lørdag, og hvis jeg ikke er startet pletblødninger torsdag ville det undre mig..

Gravide veninder er bare feje hold. Fik så dog lige at vide i dag, at endnu en af pigerne har været gravid i år også, men det havde desværre ikke lykkelig udgang :( (så vil man sgu egenligt hellere have, de er gravide!!) vil bare gerne med i hulen :D


Jeg synes, at det er møg frustrerende ikke at vide, hvornår jeg kan teste :nerve:
Prøver at udsætte det så lang tid som muligt, men får nok svært ved ikke at teste i morgen, hvor jeg oprindeligt havde forventet mens :genert:

Uha.. Ja, hvis du ikke begynder at pletbløde på torsdag, så kan jeg godt forstå, at du vil få svært ved ikke at begynde og undre dig :) Krydser alt hvad jeg kan :pompom:

Ja, man vil allerhelst bare gerne joine dem :)


Guud, hvor spændende med test i morgen!! Jeg krydser alt :kryds: men nok mest for, at du kan skubbe den lidt, hvis æl var rykket lidt :D

Jeg er helt rund på gulvet lige nu!!!!

Har haft ondt i maven i dag, men har mest tilskrevet det for meget god mad og vin i går og så en lidt for god brunch i morges :genert: har nu lige siddet og arbejdet et par timer, og der stak det så meget i min mave, at jeg måtte tage bukserne af ( :genert: igen). Rejser mig for 10 minutter siden og går ud og tisser, og tror I så ikke, papiret bliver lyserødt, da jeg tørrer mig??!!!

Hvordan faen vil den der natur så have, at man ikke skal analysere på ting?!?? Havde æl et sted mellem fredag og søndag i sidste uge, og forventer først mens på lørdag?! Sidste måned (hvor jeg også skulle have mens lørdag) begyndte min pletblødning tirsdag, hvor jeg lige nåede at håbe, det var en sen implantation... Gider kafteddemig ikke, hvis jeg skal til at pletbløde en fuld uge op til mens nu!! Alternativt bliver min cyklus kortere, efter 4 mdr på 28 dage sharp :stoned: fatter minus
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 28. feb 2016, 18:25

MyGirl skrev:
Howitz skrev:
MyGirl skrev:Nåh ja, så kan jeg godt forstå, du har affundet dig med det i den periode :D

Hvordan har du det med ikke at vide, hvornår du kan forvente mens? Har du planer om at teste på et tidspunkt, og i så fald ca hvornår, eller regner du alligevel med at vente på mens?/til efter forventet mens?

Og jo.. Godt husket. Jeg venter mens på lørdag, og hvis jeg ikke er startet pletblødninger torsdag ville det undre mig..

Gravide veninder er bare feje hold. Fik så dog lige at vide i dag, at endnu en af pigerne har været gravid i år også, men det havde desværre ikke lykkelig udgang :( (så vil man sgu egenligt hellere have, de er gravide!!) vil bare gerne med i hulen :D


Jeg synes, at det er møg frustrerende ikke at vide, hvornår jeg kan teste :nerve:
Prøver at udsætte det så lang tid som muligt, men får nok svært ved ikke at teste i morgen, hvor jeg oprindeligt havde forventet mens :genert:

Uha.. Ja, hvis du ikke begynder at pletbløde på torsdag, så kan jeg godt forstå, at du vil få svært ved ikke at begynde og undre dig :) Krydser alt hvad jeg kan :pompom:

Ja, man vil allerhelst bare gerne joine dem :)


Guud, hvor spændende med test i morgen!! Jeg krydser alt :kryds: men nok mest for, at du kan skubbe den lidt, hvis æl var rykket lidt :D

Jeg er helt rund på gulvet lige nu!!!!

Har haft ondt i maven i dag, men har mest tilskrevet det for meget god mad og vin i går og så en lidt for god brunch i morges :genert: har nu lige siddet og arbejdet et par timer, og der stak det så meget i min mave, at jeg måtte tage bukserne af ( :genert: igen). Rejser mig for 10 minutter siden og går ud og tisser, og tror I så ikke, papiret bliver lyserødt, da jeg tørrer mig??!!!

Hvordan faen vil den der natur så have, at man ikke skal analysere på ting?!?? Havde æl et sted mellem fredag og søndag i sidste uge, og forventer først mens på lørdag?! Sidste måned (hvor jeg også skulle have mens lørdag) begyndte min pletblødning tirsdag, hvor jeg lige nåede at håbe, det var en sen implantation... Gider kafteddemig ikke, hvis jeg skal til at pletbløde en fuld uge op til mens nu!! Alternativt bliver min cyklus kortere, efter 4 mdr på 28 dage sharp :stoned: fatter minus


Implantation :slem: :klap:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 28. feb 2016, 18:34

Æble skrev:
MyGirl skrev:
Howitz skrev:
MyGirl skrev:Nåh ja, så kan jeg godt forstå, du har affundet dig med det i den periode :D

Hvordan har du det med ikke at vide, hvornår du kan forvente mens? Har du planer om at teste på et tidspunkt, og i så fald ca hvornår, eller regner du alligevel med at vente på mens?/til efter forventet mens?

Og jo.. Godt husket. Jeg venter mens på lørdag, og hvis jeg ikke er startet pletblødninger torsdag ville det undre mig..

Gravide veninder er bare feje hold. Fik så dog lige at vide i dag, at endnu en af pigerne har været gravid i år også, men det havde desværre ikke lykkelig udgang :( (så vil man sgu egenligt hellere have, de er gravide!!) vil bare gerne med i hulen :D


Jeg synes, at det er møg frustrerende ikke at vide, hvornår jeg kan teste :nerve:
Prøver at udsætte det så lang tid som muligt, men får nok svært ved ikke at teste i morgen, hvor jeg oprindeligt havde forventet mens :genert:

Uha.. Ja, hvis du ikke begynder at pletbløde på torsdag, så kan jeg godt forstå, at du vil få svært ved ikke at begynde og undre dig :) Krydser alt hvad jeg kan :pompom:

Ja, man vil allerhelst bare gerne joine dem :)


Guud, hvor spændende med test i morgen!! Jeg krydser alt :kryds: men nok mest for, at du kan skubbe den lidt, hvis æl var rykket lidt :D

Jeg er helt rund på gulvet lige nu!!!!

Har haft ondt i maven i dag, men har mest tilskrevet det for meget god mad og vin i går og så en lidt for god brunch i morges :genert: har nu lige siddet og arbejdet et par timer, og der stak det så meget i min mave, at jeg måtte tage bukserne af ( :genert: igen). Rejser mig for 10 minutter siden og går ud og tisser, og tror I så ikke, papiret bliver lyserødt, da jeg tørrer mig??!!!

Hvordan faen vil den der natur så have, at man ikke skal analysere på ting?!?? Havde æl et sted mellem fredag og søndag i sidste uge, og forventer først mens på lørdag?! Sidste måned (hvor jeg også skulle have mens lørdag) begyndte min pletblødning tirsdag, hvor jeg lige nåede at håbe, det var en sen implantation... Gider kafteddemig ikke, hvis jeg skal til at pletbløde en fuld uge op til mens nu!! Alternativt bliver min cyklus kortere, efter 4 mdr på 28 dage sharp :stoned: fatter minus


Implantation :slem: :klap:


Mygirl - krydser fingre for at æble har ret :kryds: :preggo2:

Jeg synes allerede jeg er ved at være utålmodig af at vente, havde positiv ægløsningstest i mandags, som jeg jo aldrig har prøvet før - jeg tror egentligt ikke jeg er gravid, men er nok mere nysgerrig for at se hvornår min mens kommer :rulle:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. feb 2016, 18:37

Æble skrev:
Implantation :slem: :klap:


Håber naturligvis som en gal, men det troede jeg bare også lidt sidst, hvor min pletblødning allerede startede 4 dage før mens. Denne gang er det så 6 dage før mens, men magter næsten ikke begynde at håbe, så er faktisk mest næsten trist lige nu :blush2: med mit held, så går jeg 6 dage og småpletbløder og prøver at bilde mig selv ind, at det kan være en graviditet, og så starter mens lørdag som altid :s

Ja sorry, men er pudsigt nok trist lige nu og ikke det mindste excited omkring det. Ikke fordi, jeg ikke sætter pris på den søde tanke :kys:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. feb 2016, 18:41

S_imse Tak og tanker og støv :kys: ved ikke, hvorfor jeg har mere lyst til at tude end spænding i kroppen lige nu.. Latterligt.

Håber din uge kommer til at gå hurtigt :) jeg har heldigvis travlt på job i næste uge, så håber, det kan tage lidt fokus. Regner du med at teste næste mandag, hvis mens ikke er dukket op inden da?
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 28. feb 2016, 18:43

MyGirl skrev:
Æble skrev:
Implantation :slem: :klap:


Håber naturligvis som en gal, men det troede jeg bare også lidt sidst, hvor min pletblødning allerede startede 4 dage før mens. Denne gang er det så 6 dage før mens, men magter næsten ikke begynde at håbe, så er faktisk mest næsten trist lige nu :blush2: med mit held, så går jeg 6 dage og småpletbløder og prøver at bilde mig selv ind, at det kan være en graviditet, og så starter mens lørdag som altid :s

Ja sorry, men er pudsigt nok trist lige nu og ikke det mindste excited omkring det. Ikke fordi, jeg ikke sætter pris på den søde tanke :kys:


Forstår dig SÅ godt :kys: Det er sådan en bitch at mens symptomer ligner graviditetssymptomer. Og det er definitionen på antiklimaks når man så får mens efter at have tilladt sig selv at håbe og tro lidt :boo:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 28. feb 2016, 18:45

Jeg får rigtig travlt på jobbet fra næste mandag og de efterfølgende 7 arbejdsdage, så tænker jeg måske kan trække den lidt med at teste..... Men på den anden side, så tror jeg ikke jeg kan lade vær, selvom jeg ingen ide har om hvornår jeg kan forvente noget.

Jeg har haft en mærkelig rumlen i maven de sidste par dage og ømme bryster, men de ømme bryster har også været der de andre cyklus, så tror ikke det er tegn på noget som helst :gruble:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. feb 2016, 18:47

Æble skrev:
MyGirl skrev:
Æble skrev:
Implantation :slem: :klap:


Håber naturligvis som en gal, men det troede jeg bare også lidt sidst, hvor min pletblødning allerede startede 4 dage før mens. Denne gang er det så 6 dage før mens, men magter næsten ikke begynde at håbe, så er faktisk mest næsten trist lige nu :blush2: med mit held, så går jeg 6 dage og småpletbløder og prøver at bilde mig selv ind, at det kan være en graviditet, og så starter mens lørdag som altid :s

Ja sorry, men er pudsigt nok trist lige nu og ikke det mindste excited omkring det. Ikke fordi, jeg ikke sætter pris på den søde tanke :kys:


Forstår dig SÅ godt :kys: Det er sådan en bitch at mens symptomer ligner graviditetssymptomer. Og det er definitionen på antiklimaks når man så får mens efter at have tilladt sig selv at håbe og tro lidt :boo:


Lige præcis.. Min mave føles som om mens er om hjørnet, så vælger at tro, det er tilfældet.

Kan godt godt være, mine tanker kommer til at kværne så meget, så jeg tester tidligt denne måned, men vil prøve at lade være.

Skal vi ikke bare aftale, at næste uge kommer til at gå helt vildt hurtigt? :D
0

Tilbage til "Graviditet"