Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4057
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3667

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 26. feb 2016, 02:30

Dirtylittledevil skrev:"Smil og hver glad, det gør en så køn"

:nej:

Kan det næsten blive mere stupidt og overfladisk? (Jeg er vist ved at påbegynde en ny "Jeg hader mænd" periode) :sur:
Smil min kære lille ven. Piger er så søde når de smiler.

Der er flere, både af det ene og det andet køn, der bruger deres forside-tid på at opfordre til at man læser sin uønsket post. Det giver ingen mening, hvorfor have en folder med uønsket post hvis man aligevel læser den? Der er nok en grund til det er uønsket. Jeg har f.eks. sat mit endate-filter til at frasorterer alt under DD-skål.

Fik i øvrigt et brev fra en pige der havde skrevet i sin profil at hun absolut ville frabede sig henvendelser fra mænd der var ældre end max. 15 år yngre end mig og faktisk havde sat sin profil til at frasorterer alt post fra sådanne personer. meh.. og er det meningen jeg skal skrive tilbage lige i hendes uønsket post folder? Heldigvis har jeg pludselig set lyset, så nu er det små cutie asiater til mig.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 26. feb 2016, 08:05

Vlad Kalashnikov skrev:
Dirtylittledevil skrev:"Smil og hver glad, det gør en så køn"

:nej:

Kan det næsten blive mere stupidt og overfladisk? (Jeg er vist ved at påbegynde en ny "Jeg hader mænd" periode) :sur:
Smil min kære lille ven. Piger er så søde når de smiler.

Der er flere, både af det ene og det andet køn, der bruger deres forside-tid på at opfordre til at man læser sin uønsket post. Det giver ingen mening, hvorfor have en folder med uønsket post hvis man aligevel læser den? Der er nok en grund til det er uønsket. Jeg har f.eks. sat mit endate-filter til at frasorterer alt under DD-skål.

Fik i øvrigt et brev fra en pige der havde skrevet i sin profil at hun absolut ville frabede sig henvendelser fra mænd der var ældre end max. 15 år yngre end mig og faktisk havde sat sin profil til at frasorterer alt post fra sådanne personer. meh.. og er det meningen jeg skal skrive tilbage lige i hendes uønsket post folder? Heldigvis har jeg pludselig set lyset, så nu er det små cutie asiater til mig.

Hvordan går det med at finde en lille asiatisk pige med en skål over DD? :)
9
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 08:21

Dirtylittledevil skrev:De er bare så.. mandede. Men det er okay. Min grundtilstand er så boblende af glæde for tiden at jeg sagtens kan leve med at leve uden de der mænner.

Hov! Hov hov! Vil De... Vil De straks dementere det udsagn! Den der slags kætterske tanker skulle nødigt brede sig :naughty:
4
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 28. feb 2016, 12:50

Første besked fra en fyr med en grande dildo - på størrelse med en rødvinsflaske - jo jo den er skam med på hans profilbillede som reference:
"Er du til fisting? :)"

Jeg er da glad for at han tilføjede den søde smiley. Det gør li'ssom udslaget for mig.
10
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4057
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3667

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. feb 2016, 14:17

Mulan skrev:Første besked fra en fyr med en grande dildo - på størrelse med en rødvinsflaske - jo jo den er skam med på hans profilbillede som reference:
"Er du til fisting? :)"

Jeg er da glad for at han tilføjede den søde smiley. Det gør li'ssom udslaget for mig.
Bitches love smilies. Det får alting til at glide lettere ned. Eller op.
7
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12921
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55518
Kontakt:

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 28. feb 2016, 15:05

"hej smuk
jeg se smuk mode kvinde,kan lig din profil er til lit butte
men er til uartig lyster i seng,er lige på og hårt.mhv xxxxxx"




:nerve:
13
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12921
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55518
Kontakt:

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 28. feb 2016, 15:18

Smiling_Goat skrev:
Ado skrev:"hej smuk
jeg se smuk mode kvinde,kan lig din profil er til lit butte
men er til uartig lyster i seng,er lige på og hårt.mhv xxxxxx"




:nerve:


Tja, men det sparer da besværet med at udtænke et pænt svar. Du kan bare smække nogle tilfældige bogstaver sammen og sende af sted. Han skal nok få noget ud af dem.

:lol: :lol: :lol:
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 28. feb 2016, 16:25

Rikke skrev:
Mulan skrev:Første besked fra en fyr med en grande dildo - på størrelse med en rødvinsflaske - jo jo den er skam med på hans profilbillede som reference:
"Er du til fisting? :)"

Jeg er da glad for at han tilføjede den søde smiley. Det gør li'ssom udslaget for mig.

Så du er klar? :D

SÅ klar.
Billede
9
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Modesty Blame
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 518
Likede indlæg: 9401

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 28. feb 2016, 16:44

Ado skrev:"hej smuk
jeg se smuk mode kvinde,kan lig din profil er til lit butte
men er til uartig lyster i seng,er lige på og hårt.mhv xxxxxx"




:nerve:

Her sidder jeg så og tænker, at jeg virkeligt håber, det er en gut, der har dansk som andetsprog. Alternativt...så skulle han virkeligt holde sig fra skriftlige scoreforsøg.
3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12921
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55518
Kontakt:

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 28. feb 2016, 16:55

Modesty Blame skrev:
Ado skrev:"hej smuk
jeg se smuk mode kvinde,kan lig din profil er til lit butte
men er til uartig lyster i seng,er lige på og hårt.mhv xxxxxx"




:nerve:

Her sidder jeg så og tænker, at jeg virkeligt håber, det er en gut, der har dansk som andetsprog. Alternativt...så skulle han virkeligt holde sig fra skriftlige scoreforsøg.

Han er pæredansk. :D Han har også sendt en venneanmodning. Som jeg har afvist. Jeg lærer aldrig at forstå dem, der bare kyler en venneanmodning af sted, hvis man på ingen måde har kendskab til hinanden. :stoned:
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 28. feb 2016, 21:49

En som ville vende tilbage angående en evt. aftale her fredag ( altså d. 26.) og han svarer så først i dag om jeg stadig er frisk på en gåtur. Øh, neej makker? Hvis du havde vist mig den almene høflighed at svare inden den dato vi snakkede om måske? :sarkasme:
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. feb 2016, 22:35

Modesty Blame skrev:
Ado skrev:"hej smuk
jeg se smuk mode kvinde,kan lig din profil er til lit butte
men er til uartig lyster i seng,er lige på og hårt.mhv xxxxxx"




:nerve:

Her sidder jeg så og tænker, at jeg virkeligt håber, det er en gut, der har dansk som andetsprog. Alternativt...så skulle han virkeligt holde sig fra skriftlige scoreforsøg.


Åha, jeg har det så blandet med de der mænd, jeg får ondt af dem men hvorfor vælger de dog et medie hvor de er så meget på glidebane?
Jeg modtog selv denne forleden: "hej med dig hvad går du laver så hvad hed du så heder"
Den svarede jeg ikke på, og den ukuelige mand satte alle sejl til og fortsatte i dag: "hej hedder du så hvad du weekenere så laver"
Jeg bliver bare sådan helt paf :forvirret2: og er i tvivl om han vil kunne forstå meningen hvis jeg sender et afslag. Denne mand er også pæredansk.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vaginetta » 28. feb 2016, 22:51

Jeg har somme tider spekuleret på hvor mange søde, sympatiske og spændende mænd man sier fra ved at sortere de der hjælpeløse analfabet-beskeder fra. På den måde er tekstbaserede datingmedier ubarmhjertige.

På den anden side ville en mand med et minimum af selvrefleksion forhåbentlig også nævne i sin profil at han var ordblind/udlænding/motorisk udfordret, så man i det mindste vidste at man ikke sad og skrev med en beboer på en døgninstitution.
10
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. mar 2016, 09:33

Jeg har lige været forbi en profil hvor manden både beskrev sig selv som meget frisindet, og samtidig fortalte at han aldrig havde haft en kæreste og ikke havde nogen erfaring i kropslig eller social kontakt (eller noget i den stil)... jeg synes det var en ret pudsig kombination :lol:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 1. mar 2016, 10:18

Dirtylittledevil skrev:Jeg har lige været forbi en profil hvor manden både beskrev sig selv som meget frisindet, og samtidig fortalte at han aldrig havde haft en kæreste og ikke havde nogen erfaring i kropslig eller social kontakt (eller noget i den stil)... jeg synes det var en ret pudsig kombination :lol:


Hvad er det så, han er frisindet med? :gruble:
0

Tilbage til "Forhold og sex"