Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 28. feb 2016, 20:08

Han er fandeme også et røvhul!
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Novella » 28. feb 2016, 20:08

Jeg var også blevet totalt paf, lillebjørn. Derefter var jeg eksploderet af arrigskab, og det kunne meget vel komme til at give sig udtryk meget hurtigt og højlydt næste gang han bare antydede et eller andet. Hvis du er klogere end mig, damper du lige af og så tager du fat i ham, mens du ikke er gal, så du ikke pludselig kommer med hele reaktionen + næste situations reaktion på en gang.

Jeg er så også vokset op med sådan en far, så jeg har rimelig kort lunte - eller også bliver jeg meeeeget magelig og perfid tilbage. 'Nej Niels Jørgen, du kan tro at jeg ikke gider hjælpe dig, når du taler sådan til mig. Jeg ligger glimrende her på sofaen og æder vingummi med børnene. Hyg du bare med dine dårlige knæ.' Jeg har sort bælte i at blive ondskabsfuld tilbage, men det er ikke særligt konstruktivt.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 28. feb 2016, 20:10

lillebjoern skrev:
Jeg ved godt jeg citerer en hel masse her, men TAK! Af hjertet, tak. Jeg følte virkelig jeg var hysterisk, men nu har jeg også fået vendt det med et par venner og de er alle nærmest faldet baglæns af forargelse. Jeg var virkelig sådan, "what? Sagde han lige det?", men oh yes. Årh, jeg er så ked af at han skal være sådan der :( Men jo, jeg har helt sikkert tænkt mig at tage det op – har gået og filosoferet lidt over det i dag, og det bliver jeg bare nødt til. Det finder jeg mig bare ikke i. Øv!!!

Det skal du godt nok heller ikke.
Shit, jeg var blevet tosset.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Danseprinsesse » 28. feb 2016, 23:49

Min svigermor har for et stykke tid siden sagt til min kæreste, at vi selvfølgelig måtte låne deres familievugge til vores barn.
Vi er ret enige om, hvilken slags seng vi gerne vil have til babyen, og det er hverken familievuggen fra min eller hans familie, selvom det da er en hyggelig tradition.
Jeg har sagt til min kæreste, at hvis det er vigtigt for ham, så synes jeg vi skal bruge den, f.eks. i stuen. Men han synes ikke det er vigtigt og vil gerne undgå at proppe for meget unødvendigt babygear ind i vores lejlighed.

I dag i telefonen nævner hun så vuggen, og min kæreste siger nej tak og fortæller at vi gerne vil have en halvåben seng ved siden af vores seng, så det er nemt om natten.
Hvilket får min svigermor til at blive fornærmet og spids - det skal vi altså, for det er tradition og vigtigt. Så det hun egentlig mener er, at det ikke er et tilbud, men et krav om at låne den der vugge.

Jeg har mest lyst til bare at låne den for at slippe for at høre mere om det. Det vil nok også være upassende.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Annione » 29. feb 2016, 01:25

Fru Sunshine skrev:Om jeg er upassende afhænger vist af synsvinklen. Jeg har skam fået skideballer af folk, der slæbte deres kræ med uden lige at afklare, om det var i orden. Det var det ikke, og så var jeg mange grimme ting.

Men jeg fik da ryddet ud i omgangskredsen af hundeejere.


What?

Jeg er heldigvis allergisk over for hunde, så folk spørger mig aldrig om den slags.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 29. feb 2016, 05:07

Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:Om jeg er upassende afhænger vist af synsvinklen. Jeg har skam fået skideballer af folk, der slæbte deres kræ med uden lige at afklare, om det var i orden. Det var det ikke, og så var jeg mange grimme ting.

Men jeg fik da ryddet ud i omgangskredsen af hundeejere.


What?

Jeg er heldigvis allergisk over for hunde, så folk spørger mig aldrig om den slags.

De er heldigvis også ude af mit liv nu, men de mente helt seriøst, at deres hunde var vigtigere end at mine katte kunne få ro i deres eget hjem.
Og at jeg var både dyrehader, sippet og ondskabsfuld - og det var nogle af de milde gloser :lol:
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 29. feb 2016, 07:59

Fru Sunshine skrev:
Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:Om jeg er upassende afhænger vist af synsvinklen. Jeg har skam fået skideballer af folk, der slæbte deres kræ med uden lige at afklare, om det var i orden. Det var det ikke, og så var jeg mange grimme ting.

Men jeg fik da ryddet ud i omgangskredsen af hundeejere.


What?

Jeg er heldigvis allergisk over for hunde, så folk spørger mig aldrig om den slags.

De er heldigvis også ude af mit liv nu, men de mente helt seriøst, at deres hunde var vigtigere end at mine katte kunne få ro i deres eget hjem.
Og at jeg var både dyrehader, sippet og ondskabsfuld - og det var nogle af de milde gloser :lol:


Nogen folk har seriøst mangler i kysen!
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 29. feb 2016, 09:49

Danseprinsesse skrev:Min svigermor har for et stykke tid siden sagt til min kæreste, at vi selvfølgelig måtte låne deres familievugge til vores barn.
Vi er ret enige om, hvilken slags seng vi gerne vil have til babyen, og det er hverken familievuggen fra min eller hans familie, selvom det da er en hyggelig tradition.
Jeg har sagt til min kæreste, at hvis det er vigtigt for ham, så synes jeg vi skal bruge den, f.eks. i stuen. Men han synes ikke det er vigtigt og vil gerne undgå at proppe for meget unødvendigt babygear ind i vores lejlighed.

I dag i telefonen nævner hun så vuggen, og min kæreste siger nej tak og fortæller at vi gerne vil have en halvåben seng ved siden af vores seng, så det er nemt om natten.
Hvilket får min svigermor til at blive fornærmet og spids - det skal vi altså, for det er tradition og vigtigt. Så det hun egentlig mener er, at det ikke er et tilbud, men et krav om at låne den der vugge.

Jeg har mest lyst til bare at låne den for at slippe for at høre mere om det. Det vil nok også være upassende.


Helt uden at kende din svigermor, så er det måske en god ide netop at stå fast nu?

Hvis hun er typen, der bliver ved "I skal bruge dåbskjolen, for det er tradition" osv.

Kun en tanke. :)
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Danseprinsesse » 29. feb 2016, 10:39

icelady skrev:
Danseprinsesse skrev:Min svigermor har for et stykke tid siden sagt til min kæreste, at vi selvfølgelig måtte låne deres familievugge til vores barn.
Vi er ret enige om, hvilken slags seng vi gerne vil have til babyen, og det er hverken familievuggen fra min eller hans familie, selvom det da er en hyggelig tradition.
Jeg har sagt til min kæreste, at hvis det er vigtigt for ham, så synes jeg vi skal bruge den, f.eks. i stuen. Men han synes ikke det er vigtigt og vil gerne undgå at proppe for meget unødvendigt babygear ind i vores lejlighed.

I dag i telefonen nævner hun så vuggen, og min kæreste siger nej tak og fortæller at vi gerne vil have en halvåben seng ved siden af vores seng, så det er nemt om natten.
Hvilket får min svigermor til at blive fornærmet og spids - det skal vi altså, for det er tradition og vigtigt. Så det hun egentlig mener er, at det ikke er et tilbud, men et krav om at låne den der vugge.

Jeg har mest lyst til bare at låne den for at slippe for at høre mere om det. Det vil nok også være upassende.


Helt uden at kende din svigermor, så er det måske en god ide netop at stå fast nu?

Hvis hun er typen, der bliver ved "I skal bruge dåbskjolen, for det er tradition" osv.

Kun en tanke. :)


Min kæreste er helt enig med dig. Og nej, det bliver næppe sidste gang - hun har faktisk allerede fundet dåbskjolen frem, men han skal ikke døbes. ;)
8
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 29. feb 2016, 10:42

Danseprinsesse skrev:


Min kæreste er helt enig med dig. Og nej, det bliver næppe sidste gang - hun har faktisk allerede fundet dåbskjolen frem, men han skal ikke døbes. ;)


Jeg synes din kæreste er klog :D

Uanset hvad, så er det træls, når folk vil presse deres traditioner ned over andre. Jeg kan godt forstå traditioner, men man vil jo også gerne gøre det, man selv har lyst til.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyQ » 29. feb 2016, 14:37

Jeg var upassende i Kvickly, min mand havde lagt vores bjerg af varer op på båndet, jeg skulle tage et par poser fra hylden nedenunder, da jeg blev opmærksom på en ung mand, der stod bag mig med to varer i hænderne.
Han gloede rasende på skiftevis mig og varerne, så sendte han mig de vildeste rulleøjne og rystede med sine varer.
Jeg vendte mig om, og lod ham stå der med sine ting, havde han nu spurgt pænt, om han måtte komme foran, havde jeg selvfølgelig sagt ja.
16
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 29. feb 2016, 14:46

HappyQ skrev:Jeg var upassende i Kvickly, min mand havde lagt vores bjerg af varer op på båndet, jeg skulle tage et par poser fra hylden nedenunder, da jeg blev opmærksom på en ung mand, der stod bag mig med to varer i hænderne.
Han gloede rasende på skiftevis mig og varerne, så sendte han mig de vildeste rulleøjne og rystede med sine varer.
Jeg vendte mig om, og lod ham stå der med sine ting, havde han nu spurgt pænt, om han måtte komme foran, havde jeg selvfølgelig sagt ja.


Jeg synes ikke det er dig der er upassende. Man har da den plads i køen man nu engang har uanset hvor mange/få varer man har i forhold til den der står foran. Det er superdejligt når en med mange varer lader en hoppe foran, fordi man bare skal have en liter mælk, men det er sgu da ikke et krav man har. Tænk hvis vedkommende bagved ham også kun havde to ting og den næste også havde. Hvor mange er det så lige I skulle have ladet springe foran før I selv kunne få lov at betale? Altså, det kunne da være I også havde travlt. Nej, jeg synes sgu det er den unge mand der, der er upassende i det her tilfælde.
5
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyQ » 29. feb 2016, 14:50

Rosa Espinosa skrev:
HappyQ skrev:Jeg var upassende i Kvickly, min mand havde lagt vores bjerg af varer op på båndet, jeg skulle tage et par poser fra hylden nedenunder, da jeg blev opmærksom på en ung mand, der stod bag mig med to varer i hænderne.
Han gloede rasende på skiftevis mig og varerne, så sendte han mig de vildeste rulleøjne og rystede med sine varer.
Jeg vendte mig om, og lod ham stå der med sine ting, havde han nu spurgt pænt, om han måtte komme foran, havde jeg selvfølgelig sagt ja.


Du var på ingen måde upassende. Folk der står og ruller øjne af en, kan passende blive bagerst i køen.

Tak jeg var lidt i tvivl bagefter, men han kunne jo bare have opført sig ordentligt.
2
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyQ » 29. feb 2016, 14:52

Flora skrev:
HappyQ skrev:Jeg var upassende i Kvickly, min mand havde lagt vores bjerg af varer op på båndet, jeg skulle tage et par poser fra hylden nedenunder, da jeg blev opmærksom på en ung mand, der stod bag mig med to varer i hænderne.
Han gloede rasende på skiftevis mig og varerne, så sendte han mig de vildeste rulleøjne og rystede med sine varer.
Jeg vendte mig om, og lod ham stå der med sine ting, havde han nu spurgt pænt, om han måtte komme foran, havde jeg selvfølgelig sagt ja.


Jeg synes ikke det er dig der er upassende. Man har da den plads i køen man nu engang har uanset hvor mange/få varer man har i forhold til den der står foran. Det er superdejligt når en med mange varer lader en hoppe foran, fordi man bare skal have en liter mælk, men det er sgu da ikke et krav man har. Tænk hvis vedkommende bagved ham også kun havde to ting og den næste også havde. Hvor mange er det så lige I skulle have ladet springe foran før I selv kunne få lov at betale? Altså, det kunne da være I også havde travlt. Nej, jeg synes sgu det er den unge mand der, der er upassende i det her tilfælde.

Ja så kunne vi jo stå og blomstre hele dagen, det ville godt nok være træls.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 29. feb 2016, 15:45

HappyQ skrev:
Rosa Espinosa skrev:
HappyQ skrev:Jeg var upassende i Kvickly, min mand havde lagt vores bjerg af varer op på båndet, jeg skulle tage et par poser fra hylden nedenunder, da jeg blev opmærksom på en ung mand, der stod bag mig med to varer i hænderne.
Han gloede rasende på skiftevis mig og varerne, så sendte han mig de vildeste rulleøjne og rystede med sine varer.
Jeg vendte mig om, og lod ham stå der med sine ting, havde han nu spurgt pænt, om han måtte komme foran, havde jeg selvfølgelig sagt ja.


Du var på ingen måde upassende. Folk der står og ruller øjne af en, kan passende blive bagerst i køen.

Tak jeg var lidt i tvivl bagefter, men han kunne jo bare have opført sig ordentligt.


Helt ærligt. Sikke en bæ-opførsel.
Sidst vi var nede at handle og havde et bjerg af varer, lod vi et par stykker komme foran, fordi de hver især havde en eller to varer, men havde de skabt sig som den unge mand, havde jeg sgu nok hentet 10 flasker cola mere.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"