Du ved du er gravid når...

DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf DGrayish » 8. feb 2016, 16:56

...når fremmede teenagedrenge høfligt holder døren for en og kalder en for Damen.

...når man står og folder håndklæder og pludselig bliver helt bekymret over hvor hårde de virker mod ens hud og man får sådan en dårlig følelse af at sådan nogle håndklæder ville en rigtig mor aldrig byde hendes ufødte barn!

...når kæresten taler i søvne og spørger "Er du sulten? Skal Jeg hente noget til dig?"

...når man overvejer at købe nye håndklæder hver gang man er ude og shoppe, men man stopper sig selv fordi man selv godt ved at man er hys.
3
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Lilleluftballon » 17. feb 2016, 18:49

Når alle samtaler pt er "næh, tillykke..."
0
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 19:19

Når man sidst i graviditeten tænker "Der gik vandet sgu da!" Og så var det bare fordi man tissede lidt i bukserne. Igen.
4
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Lilleluftballon » 17. feb 2016, 19:23

Cookie skrev:Når man sidst i graviditeten tænker "Der gik vandet sgu da!" Og så var det bare fordi man tissede lidt i bukserne. Igen.

Jeg lavede den modsatte sidst: "ej, nu tisser jeg i bukserne. Nå, kan vel godt lige cykle en tur alligevel". Ti min senere, da resten af vandet gik i en stor skylle på åben gade havde jeg nok ønsket jeg havde været lidt mere konservativ. Lang cykeltur hjem med meget våde bukser...
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Bøtte » 17. feb 2016, 19:30

Jeg tænkte også 'ej nu tissede jeg sgu lige i bukserne' da vandet gik. Indtil det gik op for mig at ligegyldig hvor hårdt jeg kneb sammen så fossede det stadig ud. Og så dårlig var min bækkenbund trods alt ikke ;)
0
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 21:45

Jeg tænkte det mange mange gange. Også da jeg stod lige inden presseveerne kom og tissede i bukserne (fandt jeg ud af) fordi det hele bare gjorde ondt og spændte. Så blev jeg alligevel lidt overrasket, da jdm fortalte mig at vandet slet ikke var gået endnu
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Snowdrop » 29. feb 2016, 08:40

Når man kommer ind i køkkenet og siger "Hold kæft det stinker det der bacon" :ad!: :forvirret:
1
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Skinkehunden » 29. feb 2016, 14:28

Man bare gerne vil ha den der unge ud nuuuuuuuuuuu! :nerve:

:lol: :lol:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Sorenspige » 19. mar 2016, 21:22

Man småtuder til den første fødtes første gymnastikopvisning :genert:, fordi han simpelthen bare var så sød og dygtig, at mor-hjertet skvulpede over :lun:.
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Sorenspige » 19. mar 2016, 21:23

Og man begynder at mærke små bitte spark på indersiden af maven :lun:.
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Sorenspige » 9. apr 2016, 06:56

Man spiser mere pizza end manden :genert:.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Æble » 9. apr 2016, 16:19

Man tudet fordi man ikke har haft kvalme i et døgn og derfor må fosteret være gået til for tre timer senere at tude over at man hat det så dårligt.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Bøtte » 9. apr 2016, 16:31

Æble skrev:Man tudet fordi man ikke har haft kvalme i et døgn og derfor må fosteret være gået til for tre timer senere at tude over at man hat det så dårligt.


Jeg har det på samme måde. Jeg har ikke haft ret mange symptomer det sidste døgn og frygter straks det værste.

Nu har jeg dog lidt kvalme igen. Heldigvis.

Vores bittesmå babyer har bare at have det godt!
3
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf achillaxedprune » 10. apr 2016, 07:08

Jeg er glad for at høre, jeg ikke er den eneste som græder uden nogen grund... :genert:

Jeg har ellers ikke været så voldsomt hårdt af min graviditet, synes jeg, men jeg sad for et par dage siden på mit arbejde, og uden nogen grund overhovedet, blev jeg sindssygt ked af det. Sådan jeg-græder-lige-om-lidt-ked-af-det. Løb først ud på toilettet for lige at forsøge at få lidt samling på... Det ekskalerede og jeg blev nød til at gå ud til chefen, sige jeg blev nød til at tage hjem, lukke computeren ned, mens tårerne pressede på og allerede i elevatoren, stod jeg og smågræd... Jeg nåede selvfølgelig fuldblown vræleri inden jeg var nået helt væk fra min arbejdsplads, så flere kollegaer så mig græde og en kom hen...ikke lige sådan man har lyst til andre skal se en, når man kun kan få hikset: "Jeg er vildt ked af det, men jeg ved ikke hvorfor".

Tog hjem og sov i 4 timer... Og var så vildt bange for, om der var sket noget med den ene baby derinde. Godt vi skal til nakkefold på onsdag!

Og jeg håber virkelig ikke, at det er noget, som skal blive en fast del af min graviditet... Sådan at græde helt umotiveret alle mulige stedet. Seriøst, det kom af ingenting! ... Og da min chef dagen efter ville talr med mig - kun positivt, han sagde at jeg selvfølgelig skulle gå, hvis jeg blev sløj og babyerne var vigtigere end arbejdet - fik jeg også tårer i øjnene.
...det er seriøst træls at være så grådlabil!
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Knirkemis » 20. apr 2016, 09:58

achillaxedprune skrev:Jeg er glad for at høre, jeg ikke er den eneste som græder uden nogen grund... :genert:

Jeg har ellers ikke været så voldsomt hårdt af min graviditet, synes jeg, men jeg sad for et par dage siden på mit arbejde, og uden nogen grund overhovedet, blev jeg sindssygt ked af det. Sådan jeg-græder-lige-om-lidt-ked-af-det. Løb først ud på toilettet for lige at forsøge at få lidt samling på... Det ekskalerede og jeg blev nød til at gå ud til chefen, sige jeg blev nød til at tage hjem, lukke computeren ned, mens tårerne pressede på og allerede i elevatoren, stod jeg og smågræd... Jeg nåede selvfølgelig fuldblown vræleri inden jeg var nået helt væk fra min arbejdsplads, så flere kollegaer så mig græde og en kom hen...ikke lige sådan man har lyst til andre skal se en, når man kun kan få hikset: "Jeg er vildt ked af det, men jeg ved ikke hvorfor".

Tog hjem og sov i 4 timer... Og var så vildt bange for, om der var sket noget med den ene baby derinde. Godt vi skal til nakkefold på onsdag!

Og jeg håber virkelig ikke, at det er noget, som skal blive en fast del af min graviditet... Sådan at græde helt umotiveret alle mulige stedet. Seriøst, det kom af ingenting! ... Og da min chef dagen efter ville talr med mig - kun positivt, han sagde at jeg selvfølgelig skulle gå, hvis jeg blev sløj og babyerne var vigtigere end arbejdet - fik jeg også tårer i øjnene.
...det er seriøst træls at være så grådlabil!

Mit kommer i perioder. Men så presser tårerne også på, ofte uden grund.
For et par uger siden var det slemt. Min kæreste ville købe pizza, og jeg var ikke sulten da han snakkede om det. Der gik så en time inden han fik hentet mad, og i mellemtiden var jeg blevet sulten alligevel. Så jeg bad om et stykke. Og så sagde han nej! Jeg hulkede i et kvarter, imens han sad helt paf, og prøvede at få mig til at forstå at det var for sjov og, at jeg selvfølgelig godt måtte få noget af hans mad. Men der var der allerede åbnet for sluserne, og jeg kunne bare ikke stoppe igen :genert:
2

Tilbage til "Graviditet"