Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 28. feb 2016, 08:24

At jeg desværre må lade en af mine bedste veninder gå, efter at hun svigtede min tillid :whine: Jeg kan ikke tilgive det da det handler om at mit barn i fortrolighed har fortalt noget om et andet barn, som hun så har fortalt til det andet barns forældre. Jeg troede ikke jeg var nødt til at sige hun skulle holde tæt, det er jo normen at man ikke fortæller ting videre.

Jeg er bare så skide hamrende ked af det og jeg hader allerede denne dag :trist:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf vibbsen » 28. feb 2016, 10:39

At jeg om muligt er endnu mere syg af ebola/SARS/Dengue/Forkølelse end jeg var igår
At katten har brækket sig på gulvet
At hele huset flyver med vasketøj
At jeg skal bage kage til min arbejdsplads til i morgen. Og jeg har overhovedet ikke lyst til at tage derud...Jeg er pt. fritstillet og skal ud og hente mine ting og sige pænt farvel...

Tror måske det især er det sidste der rumsterer....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sevii » 28. feb 2016, 21:55

Jeg føler mig trist for tiden, og jeg forsøger at skubbe det væk. Men når jeg stopper op og endelig får lov til at tænke og føle mig selv, bliver bekymringerne så store..."hvad laver jeg med mit liv? Hvad skal der blive af mig?". Det er faktisk hårdt at gå rundt med de tanker, fordi jeg kan ikke svare dem lige nu. Så i stedet skriver jeg det her, anonymt, fordi hvem kan man dog dele sådan nogle tanker med egentlig?
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Vixen » 28. feb 2016, 22:23

Jeg fik en kokkekniv op i min albue i dag. Jeg skulle sætte en pakke morgenmadsprodukt på plads på vores øverste skabshylde, og så ramte min arm magneten med køkkenknive på vej ned. Jeg fik et chok, fordi jeg havde revet den store kokkekniv ned, så den faldt ned på bordet med et ordentligt spektakel. Og så gik det op for mig, at den havde ramt min albue; jeg havde fået spidsen stukket direkte ind op i albuen. :ad!: Et øjeblik stod jeg stille og håbede, at jeg havde ramt forkert, tænkte bare "fuck, fuck, fuck, please sig den ikke ramte" - men så kunne jeg mærke, at ærmet på min striktrøje blev vådt af blod :nerve: Puha, så satte jeg mig ned på køkkengulvet fordi jeg blev skidt tilpas (jeg får sådan en umiskendelig kvalme inden jeg besvimer...) Jeg tog trøjen af, og det blødte nedad armen, men stoppede heldigvis hurtigt igen. Kniven havde kun været små 2 cm inde og såret i sig selv er smalt og ser fint ud ny.
Til gengæld er det i løbet af eftermiddagen og aftenen begyndt at gøre ondt inden i hele armen. :mellow:
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 29. feb 2016, 08:42

Min søn er syg - igen. Det vil bare ingen ende tage.
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 29. feb 2016, 08:43

KinderBueno skrev:Jeg fik en kokkekniv op i min albue i dag. Jeg skulle sætte en pakke morgenmadsprodukt på plads på vores øverste skabshylde, og så ramte min arm magneten med køkkenknive på vej ned. Jeg fik et chok, fordi jeg havde revet den store kokkekniv ned, så den faldt ned på bordet med et ordentligt spektakel. Og så gik det op for mig, at den havde ramt min albue; jeg havde fået spidsen stukket direkte ind op i albuen. :ad!: Et øjeblik stod jeg stille og håbede, at jeg havde ramt forkert, tænkte bare "fuck, fuck, fuck, please sig den ikke ramte" - men så kunne jeg mærke, at ærmet på min striktrøje blev vådt af blod :nerve: Puha, så satte jeg mig ned på køkkengulvet fordi jeg blev skidt tilpas (jeg får sådan en umiskendelig kvalme inden jeg besvimer...) Jeg tog trøjen af, og det blødte nedad armen, men stoppede heldigvis hurtigt igen. Kniven havde kun været små 2 cm inde og såret i sig selv er smalt og ser fint ud ny.
Til gengæld er det i løbet af eftermiddagen og aftenen begyndt at gøre ondt inden i hele armen. :mellow:


Hvordan går det med armen i dag?
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Vixen » 29. feb 2016, 09:09

Charly skrev:
KinderBueno skrev:Jeg fik en kokkekniv op i min albue i dag. Jeg skulle sætte en pakke morgenmadsprodukt på plads på vores øverste skabshylde, og så ramte min arm magneten med køkkenknive på vej ned. Jeg fik et chok, fordi jeg havde revet den store kokkekniv ned, så den faldt ned på bordet med et ordentligt spektakel. Og så gik det op for mig, at den havde ramt min albue; jeg havde fået spidsen stukket direkte ind op i albuen. :ad!: Et øjeblik stod jeg stille og håbede, at jeg havde ramt forkert, tænkte bare "fuck, fuck, fuck, please sig den ikke ramte" - men så kunne jeg mærke, at ærmet på min striktrøje blev vådt af blod :nerve: Puha, så satte jeg mig ned på køkkengulvet fordi jeg blev skidt tilpas (jeg får sådan en umiskendelig kvalme inden jeg besvimer...) Jeg tog trøjen af, og det blødte nedad armen, men stoppede heldigvis hurtigt igen. Kniven havde kun været små 2 cm inde og såret i sig selv er smalt og ser fint ud ny.
Til gengæld er det i løbet af eftermiddagen og aftenen begyndt at gøre ondt inden i hele armen. :mellow:


Hvordan går det med armen i dag?


Den er blevet lidt blå omkring såret. Jeg tror simpelthen, jeg har et blåt mærke inden i albuen, hvis man kan sige det. Og det gør ondt i albuen når jeg spænder eller strækker den. Men smerten er mere lokal nu, hvor det i går var ømt i hele armen.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 29. feb 2016, 09:13

At jeg er så fandens træt. Vil gerne sove men jeg skal ned med vasketøj kl 12 :whine: JEG GIDER IKKE :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 29. feb 2016, 09:26

**OSCARS SPOLIER ALERT**

At jeg virkelig har taget alle midler i brug for ikke at få afsløret hvem der har vundet Oscars – og om Leo vandt. Jeg skal se det i aften og har endda valgt at arbejde hjemme i dag, så jeg ikke fik det afsløret. Så skriver min veninde kraftedme om jeg har set at Leo har vundet?! :sur:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf vibbsen » 29. feb 2016, 09:38

At hende i bilen foran mig ved udkørslen fra børnehaven, valgte at smække sin bil i bakgear, og bakke ind i mig. Med anhængerkrog på :cuss: :cuss: :whine: :sur: :sur: :sur: :sur: :cuss: :cuss:

Hvor jeg bare ikke trænger til at skulle rode med at få bil på værksted :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pixie88 » 29. feb 2016, 09:41

lillebjoern skrev:**OSCARS SPOLIER ALERT**

At jeg virkelig har taget alle midler i brug for ikke at få afsløret hvem der har vundet Oscars – og om xxx vandt. Jeg skal se det i aften og har endda valgt at arbejde hjemme i dag, så jeg ikke fik det afsløret. Så skriver min veninde kraftedme om jeg har set at Leo har vundet?! :sur:

Det er så godt at han vandt!! Men det også nærmest uundgåeligt at opdage, nettet er gået apeshit over det.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf vibbsen » 29. feb 2016, 09:58

Fio skrev:Firmaet med fronterne (badeværelsessagaen), der kom chefen personligt og undskyldte her til morgen for forsinkelsen, og havde rødvin med (sådan en reklamekasse) og et par kæmpe store flasker nanocover, det var fint nok, men at han ville montere fronterne PERSONLIGT! , det var så desværre big mistake!

Der lød et rabalder derude flere gange, og ja efter han var færdig, kom han så ud "æhhm.. jeg er desværre kommet til at lave nogle ridser i jeres væg", kommer ud og ser malingen er banket helt af vores nymalede, vandskurede væg derude, der er store grå ridser på væggen, tænker bare "hvordan f. kan det ske?". Han sagde så, at han sender en maler, det er så også fint. Bare lidt antiklimaks. Er pisse træt af at have håndværkere rendende. VVS'erne fuckede varmen op i hele huset sidst i december. Rengøringen efter murene ødelagde en dør. Bare nu maleren ikke splitter noget af :lol:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Undskyld....Men det minder lidt om den farce nogen af vores venner var igennem da de byggede om. Hver gang de påpegede noget der ikke var som det skulle være, så kom håndværkerne. Fixede det. Og ødelagde noget andet. Hvis de kom for at rette sjuskeri i malingen af træværk, så var der maling på trægulvet når de gik. Når de så kom for at fjerne malingen på trægulvet så ødelagde de noget 3....
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11307
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23375

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 29. feb 2016, 13:15

Mandag!
7
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 29. feb 2016, 13:34

At den ekstremt forstyrrende og røvirriterende elev, der ellers havde sidste skoledag her fredagen før vinterferien er her alligevel og saboterer alt, høn kommer i nærheden af.
Så flyt dog.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 29. feb 2016, 20:49

At tørretumbleren har valgt at gå i stykker.

Det passer så dårligt med at datteren for nyligt har smidt natbleen. Men hun vågner ikke altid i tide. Så der bliver vasket virkelig meget sengetøj.
0

Tilbage til "Generelt"