Luksusfælden

Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 1. mar 2016, 13:43

Det er jo luksusfælden dag så jeg har startet dagen med at shoppe, men altså. Kun nødvendigheder selvfølgelig.

Bl.a 2 par sko, som muligvis ligner at det er de samme som jeg har købt 2 par af, men farverne er jo forskellig. Så det tæller altså ikke som frås når jeg nu altså ikke kunne bestemme mig om det skulle være lysseblå eller mørkeblå.

Og den nye sølv halskæde var jo fordi at jeg havde fået 2 halskæder med vedhæng hvor længten var forkert på begge. Også købte jeg jo kun en kæde som de må dele. Det er da sparsommeligt.

Og armbåndet fra Pandora.. Jamen, det var jeg jo næsten nød til. For det spare tid i flere år frem når folk så spøger hvad jeg ønsker mig til jul/fødselsdage, "Jamen jeg ønsker mig et vedhæng til mit Pandora armbånd". Og tid er jo som sagt penge.

Smykkerne som er formet efter forkellige madvare er jo fra Glitter så det tæller ikke som rigtige smykker og derfor kan man sagtens købe flere. Det er da under madbudgettet og ikke diverse post.

Og det jeg bestilte på nettet tæller jo først når det dukker op med posten :-D

Det er godt at være fornuftig :lol:

Edit: nå ja, og lidt makeup :genert:
10
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 1. mar 2016, 14:03

^ Jeg er sikker på at eksperterne vil være SÅ stolte af dig :lol:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 1. mar 2016, 14:45

2SHY skrev:^ Jeg er sikker på at eksperterne vil være SÅ stolte af dig :lol:


Jeg tror de ville elske at jeg kun gør det en gang om året :-D
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 1. mar 2016, 14:57

Persnikedy skrev:Det er jo luksusfælden dag så jeg har startet dagen med at shoppe, men altså. Kun nødvendigheder selvfølgelig.

Bl.a 2 par sko, som muligvis ligner at det er de samme som jeg har købt 2 par af, men farverne er jo forskellig. Så det tæller altså ikke som frås når jeg nu altså ikke kunne bestemme mig om det skulle være lysseblå eller mørkeblå.

Og den nye sølv halskæde var jo fordi at jeg havde fået 2 halskæder med vedhæng hvor længten var forkert på begge. Også købte jeg jo kun en kæde som de må dele. Det er da sparsommeligt.

Og armbåndet fra Pandora.. Jamen, det var jeg jo næsten nød til. For det spare tid i flere år frem når folk så spøger hvad jeg ønsker mig til jul/fødselsdage, "Jamen jeg ønsker mig et vedhæng til mit Pandora armbånd". Og tid er jo som sagt penge.

Smykkerne som er formet efter forkellige madvare er jo fra Glitter så det tæller ikke som rigtige smykker og derfor kan man sagtens købe flere. Det er da under madbudgettet og ikke diverse post.

Og det jeg bestilte på nettet tæller jo først når det dukker op med posten :-D

Det er godt at være fornuftig :lol:

Edit: nå ja, og lidt makeup :genert:


Så det er dig der er med i aften? :P
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 1. mar 2016, 15:37

Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:Det er jo luksusfælden dag så jeg har startet dagen med at shoppe, men altså. Kun nødvendigheder selvfølgelig.

Bl.a 2 par sko, som muligvis ligner at det er de samme som jeg har købt 2 par af, men farverne er jo forskellig. Så det tæller altså ikke som frås når jeg nu altså ikke kunne bestemme mig om det skulle være lysseblå eller mørkeblå.

Og den nye sølv halskæde var jo fordi at jeg havde fået 2 halskæder med vedhæng hvor længten var forkert på begge. Også købte jeg jo kun en kæde som de må dele. Det er da sparsommeligt.

Og armbåndet fra Pandora.. Jamen, det var jeg jo næsten nød til. For det spare tid i flere år frem når folk så spøger hvad jeg ønsker mig til jul/fødselsdage, "Jamen jeg ønsker mig et vedhæng til mit Pandora armbånd". Og tid er jo som sagt penge.

Smykkerne som er formet efter forkellige madvare er jo fra Glitter så det tæller ikke som rigtige smykker og derfor kan man sagtens købe flere. Det er da under madbudgettet og ikke diverse post.

Og det jeg bestilte på nettet tæller jo først når det dukker op med posten :-D

Det er godt at være fornuftig :lol:

Edit: nå ja, og lidt makeup :genert:


Så det er dig der er med i aften? :P


Dog ikke. Blandt andet så har jeg ingen børn :gruble: Det er jeg ret sikker på at jeg ville have lagt mærke til.

Den ene gang om ret jeg går shop amok er også når kontoen kan klare det :-D
Billede
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 1. mar 2016, 15:44

Jeg kan ikke være med i aften :(
Jeg er udenlandsk og det kan viaplay ikke så godt lide (og jeg kan ikke få min vnp forbindelse til at virke)

Det lyder ellers godt i aften.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 1. mar 2016, 17:47

http://ekstrabladet.dk/flash/tv3underho ... de/5974792

- Nu må du kraftedeme holde op.

Far er ikke alene sur, han er også mildt sagt utilfreds med aftenens gældsplagede person i 'Luksusfælden, 33-årige Katrine Damgaard Christensen fra Odense.

'Far' er i dette tilfælde den ene af programmets eksperter, Carsten Linnemann, efter han igen har måttet lægge øre til Katrines søforklaringer og manglende vilje til at indse det morads af økonomisk karakter, hun befinder sig i.

------------------------------------------------------------

Holy crap, det lyder som det perfekte tidspunkt at kløjs i et stykke lagkage fra weekenden, ja jeg har nemlig endnu engang lagkage :-D
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Luksusfælden

Indlægaf Urtekussen » 1. mar 2016, 17:50

Er klar, hvis ellers ungerne vil sove!
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 1. mar 2016, 17:54

Jeg ligger under dynen med feber - så det bliver nok en lidt sporadisk luksusfældenaften fra min side. :syg:
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Luksusfælden

Indlægaf Urtekussen » 1. mar 2016, 17:57

1 down, 1 to go. .
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. mar 2016, 18:06

Jeg er småsyg og skal bare bruge aftenen på (forhåbentlig) at få det bedre, så jeg kunne godt være fristet til at se være med :)
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 1. mar 2016, 18:07

Jeg har fået sovet halvanden times tid her til eftermiddag og nu er jeg totalt forædt i spareribs, pommes frites, gulerødder og peberfrugt. Der bliver sq godt nok knebent med plads til slik. Men det gør ikke noget for jeg fornemmer at jeg vil sidde med åben mund og polypper i aften :lol:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24626
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36775

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 1. mar 2016, 18:12

Jeg kigger med i aften, men kommer nok ikke til at skrive alverden. Hader at være på fra telefon.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Luksusfælden

Indlægaf BrightEyes » 1. mar 2016, 18:25

Ih min arbejdsplads har fået tilbudt at ligge lokaler til foredrag med Carsten - jeg håber sådan de siger ja :D
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 1. mar 2016, 18:56

Nu er der vel ikke nogen med 30kroners slikposer, vel?
Vi skulle jo nødigt ende med en skandale :lol:
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Film og TV"