De søde unger :)

Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

De søde unger :)

Indlægaf Studsgaard » 1. mar 2016, 20:49

I modsætning til "møgungetråden" så tænker jeg der også findes øjeblikke hvor de lækre børn er lidt mere søde. Hvor de ikke er lige ved at blive solgt eller smidt i skraldespanden :lol:

Så jeg starter og ser om der ikke er andre der også har ting til sådan en tråd.
Senest rettet af Studsgaard 1. mar 2016, 20:54, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: De søde unger :)

Indlægaf Studsgaard » 1. mar 2016, 20:53

Min den mindste er idag flyttet fra børnehaven over i skolen, hvor de skal gå i miniSFO.
Vi har haft nogle snakke om at blive stor og hvad det betyder at start i skole til sommer.

Hun kommer så idag og kikker meget alvorligt på mig og siger: "mor, nu er jeg jo blevet en stor pige, men du må stadig gerne kalde mig din lille pige" :love2:
7
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: De søde unger :)

Indlægaf Sophies-mor » 1. mar 2016, 21:00

Min datter larmede ude i køkkenet og kom så ind med varm kakao i min yndlingskop med et sugerør i "din næsten yndlingsfarve , mor. Der var ikke nogle blå. Drik du det og hvil dig!"
Fordi jeg er syg.
Og så tudede jeg :love:
10
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: De søde unger :)

Indlægaf Bøtte » 1. mar 2016, 21:06

Jeg kalder min datter for 'lille skattemus' og hun kalder mig 'lille skattemor' :lun:
5
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: De søde unger :)

Indlægaf hotlips » 2. mar 2016, 22:42

Der er legetøjsdag i børnehaven imorgen, så han har lagt en større stak våben klar, det er altid noget han går og planlægger relativt længe, han får også lov at få ret meget med for det han bruger tid på er at sørge for der er til hans nærmeste venner plus et ekstra til bedstevennen som han kan låne hele dagen som sit eget for hans forældre plejer at glemme at give ham noget med.
Når jeg henter har han tit lånt det til andre han ikke altid kender ret godt.

Det er helt hans eget påfund at lave det til deledag, og jeg synes det er super godt,og jeg slæber det gerne frem og tilbage og bruger tid på at opstøve børn han ikke kender navnet på når jeg henter ham, jeg vil gerne støtte ham i det og vi har endnu aldrig været ude for der er blevet ødelagt noget, det kommer nok en dag og så tager vi det med.

I det hele taget er han god til at dele, igår gav vi hans plasticmotorcykel han er blevet for stor til til en lille dreng der tilfældigvis kom forbi, det eneste han gik op i var hvor nuttet den her lille fyr med sut var, det er jeg virkelig glad for.
4
Thesen
Indlæg: 96
Tilmeldt: 17. aug 2015, 12:07
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: De søde unger :)

Indlægaf Thesen » 7. mar 2016, 12:30

Da vi forleden morgen lå og puttede, og hun tager fat om mit ansigt med begge hænder, sætter næsen helt op til min og hvisker "Jeg elsker dig bare rigtig meget, mor" :love:
3
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: De søde unger :)

Indlægaf Lilleluftballon » 7. mar 2016, 13:39

Forleden trådte min lille dreng på snart to mig over tæerne. Det gjorde ret ondt, så jeg hoppede og sagde avav. Har blev meget bekymret, tog fat i min fod og pustede (læs:spyttede) på foden og gav mig derefter et stort smækkys. Og så sagde han stolt "så, ikke av!". Præcis som vi gør når har slår sig;)
6
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: De søde unger :)

Indlægaf HappyPaww » 7. mar 2016, 15:10

Vi var til dåb i lørdags hos vores lille nevø på 3 mdr.

Anton som er 2½ nu var simpelthen så sød ved den lille babydreng :lun: Det største var, at han helt umotiveret gik hen til baby og gav ham sin nusseklud/bamse, som han ellers aldrig slipper, hvis han kan undgå det :love: Og når han aede ham på hovedet, sagde vi jo, at han skulle være forsigtig, og han nærmest kun lige stejfede purkens hår :)
Han var også sød til at give ham sut og prøvede også med en sutteflaske, men der var finmotorikken måske ikke helt god nok :D

Men blev meget stolt af min store dreng :dåne:
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: De søde unger :)

Indlægaf hotlips » 16. mar 2016, 20:45

Ih det er altså også for fantastisk når de selv små og søde ved de endnu mindre.
En af drengene i børnehaven har en lillebror og når han er med og hente så prøver min at passe på ham,forleden gik han og pegede på tingene og sagde hvad det var for at lære den lille hvad de hedder pose, batman, sutsko osv. Men han stalker også små babyer især om sommeren når man kan rende på dem siddende på arm uden sko, så går han og nusser de små tæer og ligner en der slet ikke kan lade være, heldigvis er de fleste forældre ret overbærende overfor små drenge der også synes deres børn er så nuttede at de er helt væk.
1

Tilbage til "Børn"