Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 1. mar 2016, 23:17

avdotja skrev:
Sophaya skrev:Jeg har matchet med en fyr på candidate, der i dag smed "hva så?" Og da jeg så havde svaret at jeg var på frivilligt arbejde og rigtig træt, skrev han "finder vi ud af noget?" Det tog mig lige et par sekunder ekstra at forstå at han mente at vi skulle ses i dag. Øh nej, det gør vi ikke - nogensinde

Hvad er candidate?


En dating/venne app hvor man matcher ud fra hvordan folk svarer på de spørgsmål, man har lavet til dem :) først når man har matchet ud fra spørgsmålene kan man se den andens billede.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 2. mar 2016, 08:54

Jeg havde endnu en date med en rigtig sød pige i går. Det gik rigtig godt og tja. Jeg er vidst ikke single længere.

Selvom det er gået rigtig hurtigt siden jeg blev single, synes jeg selv. Så føles det helt rigtigt. Hun er virkelig sød og dejlig og vi har præcis den samme humor osv.

Nu "frygter" jeg bare at komme til at slås med folks fordomme. Venners og familiens. Eller frygter og frygter. Jeg er jo i grunden totalt ligeglad med hvad folk mener om mig og mine valg. Jeg gider bare ikke skulle til at forsvare det, hvis i forstår?

Jeg er og har altid været sådan mest til "etniske" piger. Helst med lidt farve i huden. Helst asiatiske piger som jeg synes er helt vildt smukke og hende her er fra Philipinerne og har boet i Danmark i 21 år. Men det må jeg tage med, hvis folk har ondt i røven over det. Jeg synes hun er rigtig smuk og har hjertet det helt rette sted :)
8
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 2. mar 2016, 08:55

Uhhh glemte lige disclaimeren :D Vi er IKKE kærester. Vi aftalte blot ekslusivitet i går :) For at se hvor det fører os hen. Vi er begge interesserede og vil gerne ses for at lære hinanden bedre at kende inden der kommer et label på. Det har jeg det helt utroligt fint med
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 2. mar 2016, 11:42

Code71 skrev:Uhhh glemte lige disclaimeren :D Vi er IKKE kærester. Vi aftalte blot ekslusivitet i går :) For at se hvor det fører os hen. Vi er begge interesserede og vil gerne ses for at lære hinanden bedre at kende inden der kommer et label på. Det har jeg det helt utroligt fint med

Hvorfor er I så ikke kærester? Hvis det går for tæt på, behøver du selvfølgelig ikke at svare, men jeg forstår ikke helt sondringen. I er eksklusive, er glade for hinanden, laver ting sammen osv. Det er da skønt! Jeg er i øvrigt virkelig glad på dine vegne, og det burde din omgangskreds også være. Ja, selvfølgelig tager det tid at integrere en ny i vennekredsen eller familien, når der tidligere har været en anden, men det vigtigste er viljen.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 2. mar 2016, 11:46

Rapfisk skrev:Hvorfor er I så ikke kærester? Hvis det går for tæt på, behøver du selvfølgelig ikke at svare, men jeg forstår ikke helt sondringen. I er eksklusive, er glade for hinanden, laver ting sammen osv. Det er da skønt! Jeg er i øvrigt virkelig glad på dine vegne, og det burde din omgangskreds også være. Ja, selvfølgelig tager det tid at integrere en ny i vennekredsen eller familien, når der tidligere har været en anden, men det vigtigste er viljen.


Jeg lærte bare meget på den front af mit sidste forhold, hvor jeg sprang ud i det med det samme. Så jeg vil gerne være helt sikker denne gang. Hun ER sød og rigtig dejlig. Men det er jo begrænset hvor godt jeg kan kende hende på baggrund af en måneds SMS og 4-5 dates

Hun har det på samme måde. Derfor synes jeg det gav god mening bare at tage det stille og roligt uden at springe ud af skabet så at sige. Så der ikke kommer en masse pres på at alle mulige gerne vil møde hende fordi hun er min nye kæreste osv. Så indtil videre holder jeg hende lidt for mig selv, kan man vel næsten sige :)

Jeg ved ikke om det giver mening? Men jeg vil bare gerne starte anderledes op end jeg gjorde med min eks. Det skulle jeg aldrig ha startet op
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 2. mar 2016, 12:12

Code71 skrev:
Rapfisk skrev:Hvorfor er I så ikke kærester? Hvis det går for tæt på, behøver du selvfølgelig ikke at svare, men jeg forstår ikke helt sondringen. I er eksklusive, er glade for hinanden, laver ting sammen osv. Det er da skønt! Jeg er i øvrigt virkelig glad på dine vegne, og det burde din omgangskreds også være. Ja, selvfølgelig tager det tid at integrere en ny i vennekredsen eller familien, når der tidligere har været en anden, men det vigtigste er viljen.


Jeg lærte bare meget på den front af mit sidste forhold, hvor jeg sprang ud i det med det samme. Så jeg vil gerne være helt sikker denne gang. Hun ER sød og rigtig dejlig. Men det er jo begrænset hvor godt jeg kan kende hende på baggrund af en måneds SMS og 4-5 dates

Hun har det på samme måde. Derfor synes jeg det gav god mening bare at tage det stille og roligt uden at springe ud af skabet så at sige. Så der ikke kommer en masse pres på at alle mulige gerne vil møde hende fordi hun er min nye kæreste osv. Så indtil videre holder jeg hende lidt for mig selv, kan man vel næsten sige :)

Jeg ved ikke om det giver mening? Men jeg vil bare gerne starte anderledes op end jeg gjorde med min eks. Det skulle jeg aldrig ha startet op

Det giver rigtig god mening. Jeg håber bare,at du husker at nyde det og ikke går glip af de gode ting af frygt for,at det nye ender som det gamle.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 2. mar 2016, 12:26

Smiling_Goat skrev:
Code71 skrev:
Rapfisk skrev:Hvorfor er I så ikke kærester? Hvis det går for tæt på, behøver du selvfølgelig ikke at svare, men jeg forstår ikke helt sondringen. I er eksklusive, er glade for hinanden, laver ting sammen osv. Det er da skønt! Jeg er i øvrigt virkelig glad på dine vegne, og det burde din omgangskreds også være. Ja, selvfølgelig tager det tid at integrere en ny i vennekredsen eller familien, når der tidligere har været en anden, men det vigtigste er viljen.


Jeg lærte bare meget på den front af mit sidste forhold, hvor jeg sprang ud i det med det samme. Så jeg vil gerne være helt sikker denne gang. Hun ER sød og rigtig dejlig. Men det er jo begrænset hvor godt jeg kan kende hende på baggrund af en måneds SMS og 4-5 dates

Hun har det på samme måde. Derfor synes jeg det gav god mening bare at tage det stille og roligt uden at springe ud af skabet så at sige. Så der ikke kommer en masse pres på at alle mulige gerne vil møde hende fordi hun er min nye kæreste osv. Så indtil videre holder jeg hende lidt for mig selv, kan man vel næsten sige :)

Jeg ved ikke om det giver mening? Men jeg vil bare gerne starte anderledes op end jeg gjorde med min eks. Det skulle jeg aldrig ha startet op


Men, hvis det er nogen trøst, lyder det slet ikke som med din eks. Dengang lød det lidt forceret. Som om, du var meget beæret over, at hun ville dig så meget, at du ligesom blev væk i det. Du gad ret tit udtryk for, at hun jo var sød nok og alt det der, men du virkede aldrig til at være ret interesseret i hende i virkeligheden.

Det synes jeg umiddelbart, du gør med hende her.


Der er ingen tvivl om at jeg aldrig skulle være startet på et forhold med min eks. Det var jo i grunden kun en rebound for mig og det var bare svært at indrømme over for mig selv på daværende tidspunkt. Jeg havde ikke og fik aldrig de følelser for hende, som ville berettige at jeg gav mig hen til det forhold. Derfor fortryder jeg at jeg overhovedet gik ind i det. For uanset at vi var SÅ forskellige, så havde hun jo ikke fortjent at jeg i grunden ikke gad. Så det har jeg det da rigtig dårligt med mig selv over

Men du har ret. Det er noget helt andet med hende her. Der er masser af sommerfugle og kan næsten ikke sove natten før jeg skal se hende osv. Der er helt sikkert noget at bygge på. Der er bare lige et lille men at hun den 21.3 rejser i 6 uger. Det ved jeg godt er ingenting i forhold til så meget andet. Men jeg tror bare at det kommer til at føles som et langt ondt år
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 2. mar 2016, 12:28

Rapfisk skrev:
Code71 skrev:
Rapfisk skrev:Hvorfor er I så ikke kærester? Hvis det går for tæt på, behøver du selvfølgelig ikke at svare, men jeg forstår ikke helt sondringen. I er eksklusive, er glade for hinanden, laver ting sammen osv. Det er da skønt! Jeg er i øvrigt virkelig glad på dine vegne, og det burde din omgangskreds også være. Ja, selvfølgelig tager det tid at integrere en ny i vennekredsen eller familien, når der tidligere har været en anden, men det vigtigste er viljen.


Jeg lærte bare meget på den front af mit sidste forhold, hvor jeg sprang ud i det med det samme. Så jeg vil gerne være helt sikker denne gang. Hun ER sød og rigtig dejlig. Men det er jo begrænset hvor godt jeg kan kende hende på baggrund af en måneds SMS og 4-5 dates

Hun har det på samme måde. Derfor synes jeg det gav god mening bare at tage det stille og roligt uden at springe ud af skabet så at sige. Så der ikke kommer en masse pres på at alle mulige gerne vil møde hende fordi hun er min nye kæreste osv. Så indtil videre holder jeg hende lidt for mig selv, kan man vel næsten sige :)

Jeg ved ikke om det giver mening? Men jeg vil bare gerne starte anderledes op end jeg gjorde med min eks. Det skulle jeg aldrig ha startet op

Det giver rigtig god mening. Jeg håber bare,at du husker at nyde det og ikke går glip af de gode ting af frygt for,at det nye ender som det gamle.


Det har du jo ret i. Det er en evig balancegang mellem at være fornuftig og så bare nogle gange hoppe ud i det. Jeg håber at jeg kan finde den rigtige balance på denne måde :) For der ikke nogen tvivl om at det med hende her godt kunne blive til noget alvorligt hvis hun er den person jeg har lært at kende indtil videre
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 2. mar 2016, 20:10

Sophaya skrev:
avdotja skrev:
Sophaya skrev:Jeg har matchet med en fyr på candidate, der i dag smed "hva så?" Og da jeg så havde svaret at jeg var på frivilligt arbejde og rigtig træt, skrev han "finder vi ud af noget?" Det tog mig lige et par sekunder ekstra at forstå at han mente at vi skulle ses i dag. Øh nej, det gør vi ikke - nogensinde

Hvad er candidate?


En dating/venne app hvor man matcher ud fra hvordan folk svarer på de spørgsmål, man har lavet til dem :) først når man har matchet ud fra spørgsmålene kan man se den andens billede.

Åh ja, den har jeg faktisk læst om - fik dog tydeligvis ikke fat i navnet :P

Hvordan er det i forhold til f.eks. tinder? Er det en anden slags mænd der er derinde?
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 2. mar 2016, 20:23

avdotja skrev:
Sophaya skrev:
avdotja skrev:
Sophaya skrev:Jeg har matchet med en fyr på candidate, der i dag smed "hva så?" Og da jeg så havde svaret at jeg var på frivilligt arbejde og rigtig træt, skrev han "finder vi ud af noget?" Det tog mig lige et par sekunder ekstra at forstå at han mente at vi skulle ses i dag. Øh nej, det gør vi ikke - nogensinde

Hvad er candidate?


En dating/venne app hvor man matcher ud fra hvordan folk svarer på de spørgsmål, man har lavet til dem :) først når man har matchet ud fra spørgsmålene kan man se den andens billede.

Åh ja, den har jeg faktisk læst om - fik dog tydeligvis ikke fat i navnet :P

Hvordan er det i forhold til f.eks. tinder? Er det en anden slags mænd der er derinde?


Desværre ikke :) I mit område går de fleste af spørgsmålene på sex og udseende - med enkelte undtagelser, selvfølgelig.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 2. mar 2016, 20:58

Øv, jeg har sådan en "hvorfor-skulle-nogen-dog-elske-mig"-dag. Det er træls.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 2. mar 2016, 21:28

Rikke skrev:Jeg har også en dejlig mand i mit liv, som rejser ud af landet i fem uger 1/5, og jeg tænker bare, at de fem uger skal overstås. Forstået sådan, at jeg selvfølgelig glæder mig på hans vegne - det er en drømmerejse - og jeg prøøøøøver at fokusere på at glæde mig til at se ham igen, fremfor at fokusere på, at jeg kommer til at savne ham :)


Jamen du har da så evig ret :) Det er heller ikke sådan at jeg tror jeg vil sidde og høre kærlighedssange dagen lang :D

Det bliver dog bare lidt mærkeligt ikke at se hende i 6 uger på så tidligt et punkt, tænker jeg? Der kan jo ske så meget på 6 uger. Jeg ved det ikke. Jeg har aldrig prøvet at være adskilt SÅ tidligt i et forhold. Så det må jeg jo bare lære at leve med :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 3. mar 2016, 07:07

Tusind tak for jeres søde grønne kort. I er altså skønne :kys:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. mar 2016, 08:10

Jeg føler mig helt som et menneske i dag. Jeg har været i bad, fået rent tøj på og har kontaktlinser i! Verden er lige pludselig lidt mere spiselig :D Ville ønske der kom en sød mand forbi, men så god en dag er det vist heller ikke :cool:


(Modsat de sidste 4 dage. Jeg har ingen bruser, så kan kun etagevaske - og ingen hårvask. Jeg har rendt rundt i malertøj, der er blevet mere og mere ulækkert. Og jeg har gået med briller hele dagen.)
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 3. mar 2016, 18:10

Daine skrev:Jeg føler mig helt som et menneske i dag. Jeg har været i bad, fået rent tøj på og har kontaktlinser i! Verden er lige pludselig lidt mere spiselig :D Ville ønske der kom en sød mand forbi, men så god en dag er det vist heller ikke :cool:


(Modsat de sidste 4 dage. Jeg har ingen bruser, så kan kun etagevaske - og ingen hårvask. Jeg har rendt rundt i malertøj, der er blevet mere og mere ulækkert. Og jeg har gået med briller hele dagen.)

Briller kan sagtens være et plus ... just sayin' :fløjt:
1

Tilbage til "Forhold og sex"