Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Modesty Blame » 20. feb 2016, 06:17

OberstNasig skrev:Mest af alt er jeg forbløffet over, hvor mange kvæg, der sluger hendes "Visdomsord" råt. Hun må grine hele vejen til banken. Til gengæld synes jeg, at hun er en flot kvinde. Men det er også omtrent det eneste pæne, jeg kan komme i tanke om.

Men er der penge i hendes bull? Altså kan hun sælge noget?
0
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Modesty Blame » 20. feb 2016, 06:31

Modesty Blame skrev:
OberstNasig skrev:Mest af alt er jeg forbløffet over, hvor mange kvæg, der sluger hendes "Visdomsord" råt. Hun må grine hele vejen til banken. Til gengæld synes jeg, at hun er en flot kvinde. Men det er også omtrent det eneste pæne, jeg kan komme i tanke om.

Men er der penge i hendes bull? Altså kan hun sælge noget?

Nå - jeg har lige læst hendes årsregnskab, og når vi taler 2014 er der ingen tvivl - hun kan sælge sit bull. :forvirret:
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf OberstNasig » 20. feb 2016, 09:43

Modesty Blame skrev:
Modesty Blame skrev:
OberstNasig skrev:Mest af alt er jeg forbløffet over, hvor mange kvæg, der sluger hendes "Visdomsord" råt. Hun må grine hele vejen til banken. Til gengæld synes jeg, at hun er en flot kvinde. Men det er også omtrent det eneste pæne, jeg kan komme i tanke om.

Men er der penge i hendes bull? Altså kan hun sælge noget?

Nå - jeg har lige læst hendes årsregnskab, og når vi taler 2014 er der ingen tvivl - hun kan sælge sit bull. :forvirret:


Jeg baserede det mest på alle de følgere, hun har og alle dem, der aktivt kommer med positive tilkendegivelser. Jeg har aldrig mødt een, der lovpriser Ninka, så jeg fatter ikke, hvor de gemmer sig henne :gruble:

Det minder mig mest af alt om de kvaksalvere i fx USA, der lukrerer på folks ønske om en forbedret livskvalitet og som sælger dem alverdens lort. Omtrent det gør Ninka. På den anden side virker det som om, at det rent faktisk virker, men det kan så tilskrives placebo :gruble:

:gruble: :gruble:
0
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Modesty Blame » 20. feb 2016, 10:16

OberstNasig skrev:
Modesty Blame skrev:
Modesty Blame skrev:
OberstNasig skrev:Mest af alt er jeg forbløffet over, hvor mange kvæg, der sluger hendes "Visdomsord" råt. Hun må grine hele vejen til banken. Til gengæld synes jeg, at hun er en flot kvinde. Men det er også omtrent det eneste pæne, jeg kan komme i tanke om.

Men er der penge i hendes bull? Altså kan hun sælge noget?

Nå - jeg har lige læst hendes årsregnskab, og når vi taler 2014 er der ingen tvivl - hun kan sælge sit bull. :forvirret:


Jeg baserede det mest på alle de følgere, hun har og alle dem, der aktivt kommer med positive tilkendegivelser. Jeg har aldrig mødt een, der lovpriser Ninka, så jeg fatter ikke, hvor de gemmer sig henne :gruble:

Det minder mig mest af alt om de kvaksalvere i fx USA, der lukrerer på folks ønske om en forbedret livskvalitet og som sælger dem alverdens lort. Omtrent det gør Ninka. På den anden side virker det som om, at det rent faktisk virker, men det kan så tilskrives placebo :gruble:

:gruble: :gruble:

Følgere er én ting. Salg er jo en helt anden. Men hendes omsætning var faktisk på over en million kroner i 2014. Det kan selvfølgelig være reklamer...men hendes nye site er jo ikke ligefrem fyldt med sådan nogle.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf OberstNasig » 21. feb 2016, 00:25

Modesty Blame skrev:
OberstNasig skrev:
Modesty Blame skrev:
Modesty Blame skrev:
OberstNasig skrev:Mest af alt er jeg forbløffet over, hvor mange kvæg, der sluger hendes "Visdomsord" råt. Hun må grine hele vejen til banken. Til gengæld synes jeg, at hun er en flot kvinde. Men det er også omtrent det eneste pæne, jeg kan komme i tanke om.

Men er der penge i hendes bull? Altså kan hun sælge noget?

Nå - jeg har lige læst hendes årsregnskab, og når vi taler 2014 er der ingen tvivl - hun kan sælge sit bull. :forvirret:


Jeg baserede det mest på alle de følgere, hun har og alle dem, der aktivt kommer med positive tilkendegivelser. Jeg har aldrig mødt een, der lovpriser Ninka, så jeg fatter ikke, hvor de gemmer sig henne :gruble:

Det minder mig mest af alt om de kvaksalvere i fx USA, der lukrerer på folks ønske om en forbedret livskvalitet og som sælger dem alverdens lort. Omtrent det gør Ninka. På den anden side virker det som om, at det rent faktisk virker, men det kan så tilskrives placebo :gruble:

:gruble: :gruble:

Følgere er én ting. Salg er jo en helt anden. Men hendes omsætning var faktisk på over en million kroner i 2014. Det kan selvfølgelig være reklamer...men hendes nye site er jo ikke ligefrem fyldt med sådan nogle.


Det var også mere baseret på at hendes følgere i den grad køber hendes produkt. Men jeg er ikke i tvivl om, at hun tjener ganske godt på det. Det er uhyggeligt. Jeg finder hende kvalmende kunstig.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34770

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 10:26

Så er Ninka igen kommet ind i en meget seksuel periode. Fordi sådan er det jo når man lige har fået en ny kæreste. Men som sædvanlig gøres det til en forretning og til Den Nye Sandhed, og dét alle har brug for at lære så de kan slippe af med alverdens negative og trælse ting i parforholdet.
Dagens buzzwords: "Neuro sensualitet" og "Somatisk sensorisk sex". Det er nyeste post inde på hendes detox blog.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Akehurst2
Indlæg: 14143
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40577

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 2. mar 2016, 10:34

Åh gud:

"Via somatisk sensorisk feedback ved mine hænder alt."
3
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf dykkersild » 2. mar 2016, 10:52

Jamen altså hvorfor skal det hele laves om til den endegyldige sandhed - hvorfor kan de ikke bare kneppe som kaniner som alle andre nyforelskede par -uden at det skal laves om til en forretning. Penge, penge, penge - så hold dog kaje og lev livet lidt uden at skulle spinde guld på det?

Stakkels, stakkels børn - der igen, igen, igen skal høre om mors orgasmer, sexliv m.m. - nu bor den ene søn med hende -hvad siger hans nye venner når de googler hans mor.
9
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Zombie » 2. mar 2016, 12:59

Men det er jo sådan hun tjener penge. Nærmere 1 mio om året. Det er måske lidt for optimistisk at tro, hun ville opgive det...
1
aka Forbies

:gammel:
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 2. mar 2016, 14:53

Jeg havde lige interviewet ham, mit livs kærlighed om NEURO SENSUALITET, SOMATISK SENSORISK SEX, PARFORHOLD OG HJERNE UDVIKLING MOD MISFORSTÅELSER, JALOUSI, KEDSOMHED, KONFLIKTER, STRESS OG BØRNS INDLÆRINGSPROBLEMER.

Okay, stop så Ninka STOP for helvede. I danskfaget kan man arbejde med semantiske kæder, og en øvelse man kan udføre er at skulle finde ord, der ikke passer ind. Bingo, det var så lige dér i den kæde. Man skriver bare ikke sex, heller ikke somatisk sensorisk sex, og børns indlæringsproblemer i samme sætning. Bum
11
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 2. mar 2016, 14:55

Og så er der simpelthen nogen, der skal forklare hende, hvad et sammensat navneord er.
6
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34770

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 15:28

fisken80 skrev:Og så er der simpelthen nogen, der skal forklare hende, hvad et sammensat navneord er.


"Jeg ved da godt hvad et sammen sat navne ord er" ville hun så sikkert svare :lol:
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Viskelæder » 2. mar 2016, 15:31

Hvem fan er Ninka?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34770

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 15:44

Viskelæder skrev:Hvem fan er Ninka?


Ninka Bernadette Mauritson hedder hun, det var hende som skrev Kernesund bøgerne :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Viskelæder » 2. mar 2016, 15:45

Dirtylittledevil skrev:
Viskelæder skrev:Hvem fan er Ninka?


Ninka Bernadette Mauritson hedder hun, det var hende som skrev Kernesund bøgerne :)


Nå for den :) Og hun er en fusker eller hvordan?
0

Tilbage til "Livets forhold"